quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:42 schreef Alicey het volgende:
Messen! Da´s meer Enyaluis´ specialiteit
Nou, zoon....Coz heeft die op een paar topics geleden gemaakt. En ik krijg hem er ook maar niet goed in gekopieerd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:34 schreef Electro-Worm het volgende:
heeey!!!!!en ik sta er niet bij he
en ik en je zoon :p
En watskeburt met je mooie onderschrift?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:34 schreef Electro-Worm het volgende:
heeey!!!!!en ik sta er niet bij he
en ik en je zoon :p
Dat is niet waar, maar niet alles is zichtbaar. Uhm, ik voel liefde en vriendschap voor alles en iedereen. Het is een kwestie van afstemmen op het grotere geheel, proberen de humor, de absurditeit en relativiteit in te zien. Dat alles goed is zoals het is en dat je nooit alleen bent.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:39 schreef Enyalius het volgende:
dingen zoals liefde en vriendschap...bestempeld het gevoel dat me leven één grote gevangenis is en dat me niks gegunt wordt. zelfs de meest kleine dingen niet
Dan ben je ver. Ik hoop ooit zover te komen. Ik snap het concept wel maar kan het nog niet toepassen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat is niet waar, maar niet alles is zichtbaar. Uhm, ik voel liefde en vriendschap voor alles en iedereen. Het is een kwestie van afstemmen op het grotere geheel, proberen de humor, de absurditeit en relativiteit in te zien. Dat alles goed is zoals het is en dat je nooit alleen bent.
Mensen verwijten mij dikwijls dat ze me nooit "zien", maar ik ben er wel altijd voor mijn gevoel dan. Ik snap ook wel dat dat voor hun niet voldoende is, maar voor mij wel. Ik ben er gewoon, overal, altijd....zo voel ik dat.
Misschien gun je jezelf die liefde en vriendschap niet? Die is er namelijk wel en overal. Ik hoop dat je me snapt, ik bedoel het goed (al kom ik niet altijd zo over, ow, zucht.....).
*duikt alvast maar![]()
Ik heb iets dat hierop lijkt,quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:17 schreef Enyalius het volgende:
[afbeelding]
ooohhh een Romeinse Athame....daar moet je gewoon van kwijlen
niet zo zeer de matige craftsmanship in de blade, maar de decoratie is wel mooi
F*cked up layoutquote:Op zondag 21 augustus 2005 10:57 schreef Mirage het volgende:
[..]
als ik het doe hoef jij het nog nie te doen![]()
met je quote !![]()
Oeww, die is mooi.quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:57 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik heb iets dat hierop lijkt,
en ik heb deze
[afbeelding]
Haar buikquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Oeww, die is mooi.
en wat ben jij snel![]()
aparte hendel. lijkt wel een octopus achtig dingquote:Op zondag 21 augustus 2005 10:57 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik heb iets dat hierop lijkt,
en ik heb deze
[afbeelding]
de Kundalini van bovenaf gezien.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |