Hij blijft leuk. Ik schiet daar telkens weer van in de lach.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:02 schreef Enyalius het volgende:
ik vind het allebei wel goed
*doet zijn draaideur impersonatie*
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:17 schreef UncleScorp het volgende:
pfff nokwanda al zo vroeg op de morgen zo moeilijk beginnen doen
brrrrr..... je zou bijna 2x na gaan denken voor je begint aan een nachtelijke pispartij. Tis alleen dat het bed anders zo nat wordt. Door dit soort dingen zou je haast een emertje mee naar boven nemen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:53 schreef vamperotica het volgende:
Vannacht iets "raars" meegemaakt...
Rond half 2 werd ik wakker, moest naar de wc en strompelde nog half slapend, struikelend over allerlei speelgoed, naar beneden....Daar gedaan wat ik moest doen en weer wat wakkerder naar boven...
Ik slaap op zolder en het was er pikkedonker, dat had ik nog nooit meegemaakt!!! Ik zag geen hand voor ogen... Op de tast de deur gezocht en toen overviel me een heel raar gevoel... Net of er achter de deur niets anders was als een zwart gat waar ik in zou kunnen vallen...Even gewacht, paar keer diep adem gehaald en toch de gok maar gewaagd... Op het moment dat ik de deur door stap lijkt het of mn kaper weer "terug komt"... Het pikkedonker veranderd langszaam weer in een "nachtelijk verlichte kamer..."
bah ben net wakker en nu al moeilijke vragen. is al de 2e dag op rij. moet er geen gewoonte van makenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 07:35 schreef nokwanda het volgende:
heellloooooo
Dacht gelijk even aan een serieuze vraag voor Enyalius.
Als jij astraal reist, herken je entiteiten dan aan hun fysieke vorm of aan hun mentale vorm, of aan een projectie van een fysieke vorm?
Kun je naggan waar ik aan denk als ik op de plee zitquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:19 schreef Enyalius het volgende:
[..]
bah ben net wakker en nu al moeilijke vragen. is al de 2e dag op rij. moet er geen gewoonte van maken
in het begin herkende ik entiteiten alleen door een gevoel dat ik van ze kreeg. bij geesten kwam er dan ook nog een projectie aan te pas.
tegenwoordig zie ik ze in de fysieke vorm die ze zelf kiezen en hun emotionele/mentale staat.
rondje websites gedaan. niks nieuws uit om te halen dus even naar de plee en zooi
Omdat er al eens een geweest is, denk zal het eens navragen, de "oude" werdt toen dichtgekicked wegens een te snel verloopquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:42 schreef Enyalius het volgende:
het is de enige officiele voor Truth eigenlijk.
Je zou denken dat je dan juist minder tijd hebt om ons lastig te vallen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:12 schreef Mirage het volgende:
Zow, en ik heb vanaf nu een stuk meer tijd om jullie lastig te vallen.
School vakantie is begonnen !!!!
Nou..... deze is ook hollen of stilstaan hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:54 schreef Psyche het volgende:
[..]
Omdat er al eens een geweest is, denk zal het eens navragen, de "oude" werdt toen dichtgekicked wegens een te snel verloopmoest eigenlijk speedchat heten
![]()
Maar goed, ik zal me eens inlezen en meedoen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |