Ben er afgelopen september mee begonnen. Maar het loopt nog niet hard hoor. Heb meer werk aan dansworkshops en aan haren vlechten.quote:Op maandag 27 juni 2005 21:34 schreef Enyalius het volgende:
ah ha. en sinds wanneer geef je die schilder cursussen in dbele schilderen?
Ietsje te veelzijdig. Maakt het focussen wat moeilijk want ik wil niks laten vallen. En pak hier en daar nog meer op. Afrikaanse catering voor een vriendin op de vierdaagse.quote:Op maandag 27 juni 2005 21:37 schreef Enyalius het volgende:
veelzijdig
als alles goed gaat ga ik eind van het jaar lesgeven in reiki en spirituele groei en werken met energie en de basis beginselen om het universum te begrijpen.
Ben nieuwsgierig naar lesmethodes. Hoe draag jij over wat je weet? Waar ga je dat doen?quote:Op maandag 27 juni 2005 21:49 schreef Enyalius het volgende:
wat wil je er over weten. vraag en gij zult antwoord krijgen
En wat gaat er komen dan?quote:Op maandag 27 juni 2005 21:37 schreef Enyalius het volgende:
veelzijdig
als alles goed gaat ga ik eind van het jaar lesgeven in reiki en spirituele groei en werken met energie en de basis beginselen om het universum te begrijpen.
kortom ik ga mensen wakker maken en voorbereiden op wat komen gaat
Je steelt mijn textquote:Op maandag 27 juni 2005 21:55 schreef vamperotica het volgende:
En wat gaat er komen dan?
een kennis gaat haar eigen praktijk op richten eind van het jaar. en vroeg of ik eventueel zin had om te helpen. dat heb ik wel, maar dan wel op een manier die de andere reiki leraren niet doen. ik heb een andere visie vanwege levenservaring. ik vraag inderdaad weinig tot geen geld. alleen maar reiskosten vergoeding, want ik moet 2 uur met de trein reizen, en mischien een klein beetje extra voor de lesmaterie waar ik me tijd in steek om het voor te bereiden. 100-150 euro in total die 5 mensen aan bijdragen lijkt me dan niet veel.quote:Op maandag 27 juni 2005 21:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben nieuwsgierig naar lesmethodes. Hoe draag jij over wat je weet? Waar ga je dat doen?
Ik heb wel eens gezien dat sommigen daar goud geld mee verdienen maar zo'n type lijk jij me helemaal niet. Wil ook wel meer weten over het hoe en wat van het meer optimale gebruik van je energiebanen. En antwoorden roepen waarschijnlijk meer vragen op.
geduld. je zult het zien als het er is. geen haast. het is niet alsof het binnen een korte tijd gebeurd. zou best nog es een generatie of 2 overheen kunnen gaan. zou handig zijn als ik de details wist, maar dat doe ik nietquote:
mmm, lijkt me voor mij ook geen slecht plan.quote:
even jouw quote uit feedback:quote:Op maandag 27 juni 2005 22:13 schreef iteejer het volgende:
Iedereen doet reiki these days.
Geeft mij weer gelijk iets van 'en dus ik niet'.
en ja...... reiki schijn populair te zijn op het moment. reden te meer om uit te kijken voor charlatans die daar een slaatje uit slaan.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:13 schreef iteejer het volgende:
inderdaad steeds meer mensen doen reiki. maar veel mensen zitten nog in die fase dat ze nog "wakker" en bewust moeten worden. meeste die ik ken zijn niet verder gegaan dan graad 2 omdat ze toen al hun werkelijke richting gevonden hadden waarin ze alles leerde dat voor hun op toepassing was.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:13 schreef iteejer het volgende:
Ja.... die vraag stelde je straks maar bijna niemand beantwoordde die. inclusief jijzelf, tot nu toequote:Op maandag 27 juni 2005 22:21 schreef Enyalius het volgende:
precies nok nok. moet je er in verdiepen en iemand vinden waar je je goed bij voelt. die connectie heb je nodig en krijg je niet zomaar bij iedereen.
wat mij persoonlijk tegenstaat zijn die weekenden waarin een massa productie plaatsvind. veel mensen in 1 gebouw voor 1 weekend die van 1 naar 4 gaan in zo'n korte tijd. dat is slecht en duur.
je moet tijd er tussen laten zitten om de materie op te nemen en te verwerken en te begrijpen voor je door gaat. waarom denk je dat budhistische monniken zo ontzettend lang bezig zijn voor ze weer verder gaan?
en ja mijn geloofs ideeen komen dichter bij het budhisme dan wat anders
Weet je wat het punt is....... alleen het woord film maakt me al slaperigquote:Op maandag 27 juni 2005 22:25 schreef Enyalius het volgende:
welke vraag? die van "wat is jullie visie over religies in het algemeen?"?
trouwens heeft iemand hier de film Waking Life gekeken? een echte aanrader. zag het voorbij komen in een topic op deze forum en meteen even geprobeerd. zeer zwaar en filosophish
Wel allemaal dingen die ik me ook wel eens afvraag. Misschien moet ik hem een keer kijken om een uur of 12 's middags. dan blijf ik vast wel wakker.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:29 schreef Enyalius het volgende:
nou deze film gaat over slapen
een kijk op de maatschappij, evolutie, de gedachten van de mens, is de wereld echt of een droom waarin we dromen dat soort zaken.
hij is apart...
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:54 schreef BaajGuardian het volgende:
for the WAN!!
for the WAN!!!
baajguardian is op fokradio WINNAAR van de IRCZINGTMEE ronde geworden
woohooooo
Ik dacht dat jij vrijgezel was..... dan heb je toch geen last van dit soort dingenquote:Op maandag 27 juni 2005 23:41 schreef Enyalius het volgende:
ik begin moe te worden van dit gezeik wat emoties betreft. krijg nachtelijke problemen met deze obstakels. ik wil god verdomme weer eens fatsoenlijk kunnen slapen :S
Met zoetgevoist gemiauw natuurlijk. En toen won ie een schoen....... die via het open raam naar zijn hoofd werd gesmeten door een boze buurtbewoner.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 07:40 schreef iteejer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Waarmee heb je ze omgekocht?
Maar toch nog wel geslapen??quote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:44 schreef Enyalius het volgende:
ja ik ben vrijgezel en zal dat nog een lange tijd blijven. maar dat is een ander verhaal
Dus jij post hier nog voor je wakker bent????? Da's pas een buitenlichamelijke ervaring en prestatie.quote:
Ik iig niet voor de koffie en sigaretje.quote:
lieverd, die koffie en die sigaret moet je ook pakken terwijl je pc opstart.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik iig niet voor de koffie en sigaretje.
Jaaaa, doe ik ook. maar voor de pc opgestart is ben ik al begonnen aan de koffie en peuk. En dan is er ook een kind dat wakker wordt. En ik ben ook wel zo'n miep die voor hem een ontbijtje maakt en een bakkie thee zet enzo.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:59 schreef Mirage het volgende:
[..]
lieverd, die koffie en die sigaret moet je ook pakken terwijl je pc opstart.
Je hebt dan... koffie, sigaret..én fok... wat wil je nog meer ?
nou moet ik wel zeggen dat ik voor de koffie, de sigaret en fok al wel een ronde met waterbakken heb gelopen
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:59 schreef Enyalius het volgende:
ieder zijn ding
ik zet in de ochtend altijd heavy metal up en hard
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:18 schreef Enyalius het volgende:
Hatebreed - Trust no one, Confide in no one
en dat keihard...hehe leuk voor die buren
Zonnebankquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:31 schreef Enyalius het volgende:
ik ga even een uurtje onder de zonnebank. tot zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |