Hij blijft leuk. Ik schiet daar telkens weer van in de lach.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:02 schreef Enyalius het volgende:
ik vind het allebei wel goed
*doet zijn draaideur impersonatie*
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:17 schreef UncleScorp het volgende:
pfff nokwanda al zo vroeg op de morgen zo moeilijk beginnen doen
brrrrr..... je zou bijna 2x na gaan denken voor je begint aan een nachtelijke pispartij. Tis alleen dat het bed anders zo nat wordt. Door dit soort dingen zou je haast een emertje mee naar boven nemen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:53 schreef vamperotica het volgende:
Vannacht iets "raars" meegemaakt...
Rond half 2 werd ik wakker, moest naar de wc en strompelde nog half slapend, struikelend over allerlei speelgoed, naar beneden....Daar gedaan wat ik moest doen en weer wat wakkerder naar boven...
Ik slaap op zolder en het was er pikkedonker, dat had ik nog nooit meegemaakt!!! Ik zag geen hand voor ogen... Op de tast de deur gezocht en toen overviel me een heel raar gevoel... Net of er achter de deur niets anders was als een zwart gat waar ik in zou kunnen vallen...Even gewacht, paar keer diep adem gehaald en toch de gok maar gewaagd... Op het moment dat ik de deur door stap lijkt het of mn kaper weer "terug komt"... Het pikkedonker veranderd langszaam weer in een "nachtelijk verlichte kamer..."
bah ben net wakker en nu al moeilijke vragen. is al de 2e dag op rij. moet er geen gewoonte van makenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 07:35 schreef nokwanda het volgende:
heellloooooo
Dacht gelijk even aan een serieuze vraag voor Enyalius.
Als jij astraal reist, herken je entiteiten dan aan hun fysieke vorm of aan hun mentale vorm, of aan een projectie van een fysieke vorm?
Kun je naggan waar ik aan denk als ik op de plee zitquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:19 schreef Enyalius het volgende:
[..]
bah ben net wakker en nu al moeilijke vragen. is al de 2e dag op rij. moet er geen gewoonte van maken
in het begin herkende ik entiteiten alleen door een gevoel dat ik van ze kreeg. bij geesten kwam er dan ook nog een projectie aan te pas.
tegenwoordig zie ik ze in de fysieke vorm die ze zelf kiezen en hun emotionele/mentale staat.
rondje websites gedaan. niks nieuws uit om te halen dus even naar de plee en zooi
Omdat er al eens een geweest is, denk zal het eens navragen, de "oude" werdt toen dichtgekicked wegens een te snel verloopquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:42 schreef Enyalius het volgende:
het is de enige officiele voor Truth eigenlijk.
Je zou denken dat je dan juist minder tijd hebt om ons lastig te vallen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:12 schreef Mirage het volgende:
Zow, en ik heb vanaf nu een stuk meer tijd om jullie lastig te vallen.
School vakantie is begonnen !!!!
Nou..... deze is ook hollen of stilstaan hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:54 schreef Psyche het volgende:
[..]
Omdat er al eens een geweest is, denk zal het eens navragen, de "oude" werdt toen dichtgekicked wegens een te snel verloopmoest eigenlijk speedchat heten
![]()
Maar goed, ik zal me eens inlezen en meedoen![]()
Lees haar site maar.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:49 schreef UncleScorp het volgende:
astrale erotiek ?
wat moet ik me daar weer bij voorstellen ?
cybersex ?
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:56 schreef Dromenvanger het volgende:
Dankje voor je interesse en compliment
Ik ben weer up to date. Ik heb nog een paar keer een crisis gehad vandaag maar daar heb ik rivotril voor. Ik heb behoorlijke controle over slechte machten die me willen beheersen de laatste tijd. Ze krijgen me niet meer zo klein omdat ik ook regelmatiger leef nu. En omdat ik een beetje in de gaten heb wie het zijn.
Verder heb ik allerlei plannen maar dat is toekomstmuziek te noemen. Eigen bedrijf komt er nog wel aan. Naam zou "ID" kunnen zijn. Of "dream works" nee dream works is van Steven Spielberg.
Ik kom er nog wel. Mijn brein laat me niet meer zo in de steek de laatste tijd. Ik weet beter te organiseren en contact op te nemen met andere gedeeltes van het universum.
Kortom: Het gaat de goede kant op nu. Ik blijf wel op de hoede voor slechte invloeden maar dat is een noodzaak. Ze blijven proberen om mij te vernietigen.
Hoe gaat het met jou nu? Ook alles goed of heb je ergens een probleempje? Misschien kan ik helpen ermee.
![]()
Je kunt beter zuinig zijn op je rug want dat is een kostbaar bezit. Voorzichtig aandoen dus.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:11 schreef Mirage het volgende:
[..]
woei !
Goed om te horen !
Toekomstmuziek... het is maar goed dat je dromen hebt en houdt !
Ik probeer mij af en toe voor te stellen dat ik per direct alles gerealiseerd zou hebben dat ik in mijn gedachten voor in de toekomst plan.
en jémig... wat voel ik mij beteuterd dan...
Ik denk dat ik daar hélemaal niet blij mee zou zijn.
Het is de weg er naar toe die juist zo leuk, leerzaam én uitdagend is.
Dát maakt het leven.
Met mij gaat het goed !
Vaak last van mijn rug, maar dat is gewoon mijn eigen schuld.
Ik speel veel te vaak voor Bob de Bouwerin, zowel in eigen huis als in die van anderen.
Ik koop véél te veel boodschappen in eens, waardoor ik hardstikke scheef 4 hoog de trappen op moet sjouwen... Eigen schuld dikke bult.
Ik moet gewoon een keer gekraakt worden !
![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:14 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Je kunt beter zuinig zijn op je rug want dat is een kostbaar bezit. Voorzichtig aandoen dus.
En inderdaad, je moet iets te dromen hebben. Als al je dromen vervuld zijn is het leven erg zinloos volgens mij. Wat heb je dan nog over om na te streven? Nul komma nul.
Ik hoop dus ook dat er nooit een einde aankomt. Dat het alleen maar mooier wordt allemaal. Dat er gewoon helemaal geen einde aankomt aan alles. En dan stel ik vanzelf de vraag. Hoe gaat dat eruit zien allemaal![]()
Hoe ziet een wereld uit waar geen beperkingen zijn. Waar alles en dan ook alles mogelijk is. Waar verveling niet bestaat. Waar de dag te kort duurt maar ondertussen heb je toch het eeuwige leven.
Okey, dit is voor laterEerst afrekenen met de Islam en het Christendom en Aliens die slecht zijn en wie weet wat nog meer rondloopt voor gespuis in deze oneindige oneindigheid. Dat is prioriteit nummer 1.
Sterkte met je rug en pak voortaan de lift of doe het in etappes.
Ik ben gewoon gekquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:18 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
![]()
Dit is weer een prachtige post van jou !
Het éne moment ga je heel diep
"Hoe ziet een wereld uit waar geen beperkingen zijn. Waar alles en dan ook alles mogelijk is. Waar verveling niet bestaat. Waar de dag te kort duurt maar ondertussen heb je toch het eeuwige leven."
práchtige tekst, die onthoud ik zeker !
en het ander moment ben je zó ontzettend nuchter en down to earth
"Sterkte met je rug en pak voortaan de lift of doe het in etappes."
![]()
Ik geloof niet in groepen/zaken die per definitie slecht zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:14 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Okey, dit is voor laterEerst afrekenen met de Islam en het Christendom en Aliens die slecht zijn en wie weet wat nog meer rondloopt voor gespuis in deze oneindige oneindigheid. Dat is prioriteit nummer 1. Of het Christendom slecht is weet ik nog niet zo zeker. Maar ik neem niets zomaar als vriend aan. Dat kan ik me niet permiteren. Ik ga er dus vanuit dat het Christendom slecht is omdat ze tegen toveren zijn en omdat ze mensen onderdrukken en lastig vallen en omdat Christus weinig betekent heeft tot nu toe. Damn, dit heb ik vandaag al zeker 10 keer verteld. Toch blijft Christus me achtervolgen de hele tijd.
Hahaha, maar zoals ik al eerder zei.... "Wie weet tegenwoordig nog wat/wie gek is.... ga eens rustig zitten en kijk om je heen.... !! "quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:19 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik ben gewoon gek
Ik tik niet goed. Ik heb ook de klok die ik ooit met tennissen gewonnen heb, met opzet op een andere tijd gezet. Die staat nu op 19:30.
Ik zet vaker klokken op andere tijdstippen. Vind ik leuk om mee te spelen.
Als gebeurtenissen dus? Zo moet ik het misschien ook gaan zien. Ik zie alles nog teveel als 1 groot geheel. Ik plak alles aan elkaar vast terwijl het los moet zijn van elkaar. ( gehacked dusquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:23 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik geloof niet in groepen/zaken die per definitie slecht zijn.
Een maatstaf die ik gebruik is "probeer je mij niet te veranderen", dan heb ik geen problemen met jou. (zie ik je niet als iets negatiefs...eerder als aanvulling of misschien zelfs tegenpool, wat ook nodig is om het evenwicht te bewaren )
het Christendom.. tsja.. ik denk dat Jezus Christus (dat is zijn echte achternaam niet eens !) serieus dacht dat hij iets goeds deed en goede bedoelingen had. De beste man heeft alle respect van mij.
De schrijvers van de Bijbel daar in tegen... van mij mag je de dikste Bijbel nemen en die op hun hoofd laten ploffen.
Ik zie Jezus en het Christendom los van elkaar.
Ik zie vaak erg chagerijnige mensen. Mensen die verdwaald zijn in het leven. Ze zijn zowat dood. Er zit geen leven in ze, geen vreugde ook. Ik zie dat aan hun gezicht. Ik kijk dan meestal direct de andere kant op want het is op de een of andere manier angstaanjagend.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:24 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hahaha, maar zoals ik al eerder zei.... "Wie weet tegenwoordig nog wat/wie gek is.... ga eens rustig zitten en kijk om je heen.... !! "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |