abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29289269
Het vervolg van onze wisselende hersenspinselen.
Nu nr. 10 alweer.

Truth Ouwehoer Topic #9
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zondag 31 juli 2005 @ 12:40:05 #2
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29289683
Ja hoi, ik post in deze reeks niet super vaak maar lurken is wel een tweede natuur van me

@Iteejer: In het vorige topic vroeg ik me nog af waarom Fok, als ik 2 pagina's tegelijk open bv, bij de ene pagina soms supersnel is en bij de andere ik soms een time-out krijg. Meestal is het 'gewoon goed' maar deze 2 extremen komen dus soms voor. Alsof er meerdere webservers zijn en je toevallig bij het opvragen van een pagina geluk moet hebben dat de juiste je request behandelt. Hebben meer mensen dit gemeld?
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_29289696
quote:
Ja.... HALLO..... Ik heb ook tieten.... nou ja... min of meer.. ( )
Laat mij es oordelen

Foei scorp
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_29289846
quote:
Op zondag 31 juli 2005 12:40 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Laat mij es oordelen

Foei scorp
idd... foei.
Je weet al dat ik een meisje ben. Dus dan is het logisch dat je ook zonder eigen oordeel kunt aannemen dat ik ze heb.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29290078
quote:
Op zondag 31 juli 2005 12:40 schreef livEliveD het volgende:
Ja hoi, ik post in deze reeks niet super vaak maar lurken is wel een tweede natuur van me

@Iteejer: In het vorige topic vroeg ik me nog af waarom Fok, als ik 2 pagina's tegelijk open bv, bij de ene pagina soms supersnel is en bij de andere ik soms een time-out krijg. Meestal is het 'gewoon goed' maar deze 2 extremen komen dus soms voor. Alsof er meerdere webservers zijn en je toevallig bij het opvragen van een pagina geluk moet hebben dat de juiste je request behandelt. Hebben meer mensen dit gemeld?
Een time-out is wel erg traag. We hebben momenteel voor het forum een aparte server, en voor de frontpage een aparte server, de overige subsites staan weer op een andere server.
Het meest waarschijnlijke is dat je time-out veroorzaakt wordt door een toevallige dukte, bv veel mensen die net op hetzelfde ogenblik iets opvragen wat zwaar is voor de server, en aldus een tijdelijke piek geven in serverbelasting zodat jouw apache-thread het even heel zwaar krijgt.
De situatie gaat veranderen: meerdere servers, minimaal 6, gaan alles hosten: forum, frontpage, en subsites. De servers krijgen hun taken via een loadbalancer, en aan diezelfde loadbalancer vertellen ze hoe druk ze het hebben. Zodat altijd de server die het minste te doen heeft aan de beurt is. Alle verkeer naar fok gaat dan dus via de loadbalancer lopen: daar komen alle requests voor het forum, frontpage of subsites binnen, en worden optimaal verdeeld. Wanneer dit zo gaat werken? Asap De hardware hebben we al, nu nog 'even' de configuratie en het ombouwen van de bestaande servers.
pi_29290757
Ik heb wel regelmatig dat wanneer ik op de knop "Reageer" duw, dat hij direct naar blad van "uw bericht is gepost, klik hier als u ongeduldig bent" ...
Ik kan wel "snel reageren" maar dan heb ik de smileys niet hé.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_29290787
quote:
Op zondag 31 juli 2005 12:48 schreef nokwanda het volgende:
idd... foei.
Je weet al dat ik een meisje ben. Dus dan is het logisch dat je ook zonder eigen oordeel kunt aannemen dat ik ze heb.
Je zei zelf "min of meer..." dus dat vraagt om beoordeling
  zondag 31 juli 2005 @ 13:29:02 #8
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29290949
quote:
Op zondag 31 juli 2005 12:58 schreef iteejer het volgende:
Een time-out is wel erg traag. We hebben momenteel voor het forum een aparte server, en voor de frontpage een aparte server, de overige subsites staan weer op een andere server.
Het meest waarschijnlijke is dat je time-out veroorzaakt wordt door een toevallige dukte, bv veel mensen die net op hetzelfde ogenblik iets opvragen wat zwaar is voor de server, en aldus een tijdelijke piek geven in serverbelasting zodat jouw apache-thread het even heel zwaar krijgt.
De situatie gaat veranderen: meerdere servers, minimaal 6, gaan alles hosten: forum, frontpage, en subsites. De servers krijgen hun taken via een loadbalancer, en aan diezelfde loadbalancer vertellen ze hoe druk ze het hebben. Zodat altijd de server die het minste te doen heeft aan de beurt is. Alle verkeer naar fok gaat dan dus via de loadbalancer lopen: daar komen alle requests voor het forum, frontpage of subsites binnen, en worden optimaal verdeeld. Wanneer dit zo gaat werken? Asap De hardware hebben we al, nu nog 'even' de configuratie en het ombouwen van de bestaande servers.
Klinkt goed!
Thnx voor het antwoord
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_29291168
quote:
Op zondag 31 juli 2005 13:24 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Je zei zelf "min of meer..." dus dat vraagt om beoordeling
Of je neemt het gewoon aan...... maar ja..... conspiracytheorist, he!
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29299789
Om een topic maar niet verder te verklooien wil hier dan toch even verder ingaan op wat zaken waarmee een van onzer geliefde truth mods aantoonde toch wat naast de werkelijkheid te leven.

Hij zou zelf waarschijnlijk zeggen: ook dat is een realiteit, al speelt die zich slechts in mijn eigen hoofd af. En dat is ook inderdaad het geval aangezien dit niet snel een algemene realiteit kan worden zoals ik u allen zal laten zien.

Het gaat om een Tiesemans personificatie van Iteejer in het volgende topic .
Drop hier al je leuke X factor oneliners en jokes
en wel de volgende passages:
[Tiesemans]

Er staat geschreven: Gij vrouwen zult uw plaats kennen. Gij zult schrobben en boenen. Gij zult nooit verder dan 5 meter van hetzij uw bed, hetzij uw aanrecht verwijderd zijn; tenzij u van het één naar het andere onderweg bent, of vv.

[/Tiesemans]

sorry Tiesemans, ik heb even uw gezag en methodiek geleend, ik ga nu de uitwerking afwachten

[Tiesemans]

Er staat geschreven: Absolute gehoorzaamheid aan de partner is slechts in een overgangs-situatie nodig. De vrouw dient onmiddellijk aan te voelen wat de man wil, en per ommegaande in overeenstemming daarmee te handelen.

[/Tiesemans]

in afwezigheid van de man, tenzij de man dat anders wil, is zelfbevrediging toegestaan denk ik.

Tot zover de uitspraken van Iteejer.
De laatste was overigens geheel uit zijn eigen koker en geen bedachte quote van Tiesemans.
En vooral die laatste is de meest belangrijke waar ik later diep op in zal gaan.

Daar gaan we dan.... quote 1.
Niet meer dan 5 meter van bed of aanrecht.....
In de doorsnee doorzonwoning kun je bijna niet verder dandat weg van een van beide. Zo groot zijn ze niet. Hemelsbreed niet althans.

Dat wil zeggen dat er heel veel kan binnen de woning. Maar.... om aan dat aanrecht te kunnen staan om voedsel te bereiden zal de vrouw toch haar stulpje moeten verlaten om voedsel te vergaren. Anders valt er niet veel te doen aan dat aanrecht. Of wel??
Eten koken iig niet

iig bood de uitspraak wel perspectief. De psositieve kant eraan was dat vuile was niet op de verplichte lijst stonden. Dat kan ook niet want de vrouw mag het huis niet verlaten.
Dat zal ook niet lukken. Want intussen zijn zowel zijzelf als de man verhongerd. Zij verlieten beide het bed niet meer

Op naar quote 2:
De eerste zin impliceert dat ook omgekeerd het geval zou moeten zijn
Al was het maar zodat de vrouw na een overgangsperiode weet wat ze moet doen.

Quote 3:
De vrouw mag dus aan zelfbevrediging doen. Da´s fijn
En waarom is dat fijn?
Nou.........

Schreeuwen tegen de man die me laat verhongeren omdat ik geen eten kan halen, omdat ik als vrouw immers binnen een straal van 5 meter van bed en aanrecht moet blijven, zou mij immens bevredigen.........zelfbevrediging dus.

Schoppen tegen de man zou het zelfde effect hebben. Uiterst bevredigend.

Maar al deze zaken mogen zelfs enkel in afwezigheid van de man plaatsvinden. Zijn afwezigheid is dus een probleem.
Dus waarop botvieren, wij vrouwen, onze lusten?
Op Tarzan?
Die wordt flauw, na een tijdje. Bovendien..... de batterijen zijn allang leeg en ze mag geen nieuwe halen. De vingers zijn inmiddels zo mager en futloos dat die ook niet erg beweeglijk meer zullen zijn.

Troost voor ons vrouwen is dat de man zelf weinig tot geen energie zal hebben om het huis nog te verlaten. En dat terwijl hij ook de fut niet voor zal hebben om de vrouw in het bed te houden om hem te bevredigen aangezien er geen voedsel in huis is en hijzelf dus ook niet gevoed zal worden. In dat geval zal de vrouw zichzelf wel moeten bevredigen door de man naar eigen inzicht bevredigend te behandelen...... Net zolan tot zij ook futloos neerstort.

Het gevolg..... een totaal onbevredigend einde voor beiden. Tenzij beiden aan kannibalisme gaan doen.

Dit alles toont aan dat de wijsheid de arme man in de steek heeft gelaten.
Oplossing: laat de vrouw een burka aantrekken en laat haar tenminste boodschappen doen.
en bevredig de vrouw zoveel dat ze aan zelfbevrediging van alle soorten niet toekomt. Dan zal uw leven als man de hemel op aarde zijn.

Tot dusver de adviezen van een wijze vrouw
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 1 augustus 2005 @ 05:31:23 #11
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_29315381
quote:
Op zondag 31 juli 2005 13:23 schreef UncleScorp het volgende:
Ik kan wel "snel reageren" maar dan heb ik de smileys niet hé.
dubbelepunt D liggend streepje O streepje
dubbelepunt apostrofe haakje sluiten
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_29316100
Het is augustus
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29316138
quote:
Op zondag 31 juli 2005 18:33 schreef nokwanda het volgende:
Tot dusver de adviezen van een wijze vrouw
Hmm. Er zijn weinig woorden waar ik het in dit zinnetje mee eens kan zijn...
  maandag 1 augustus 2005 @ 09:23:03 #14
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29316218
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 09:10 schreef nokwanda het volgende:
Het is augustus
Ja en maandag!
Kut ik mot dus werken
pi_29316236
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 09:14 schreef iteejer het volgende:

[..]

Hmm. Er zijn weinig woorden waar ik het in dit zinnetje mee eens kan zijn...
Twee maar..... wijze vrouw. Meer is niet nodig.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29316273
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 09:24 schreef nokwanda het volgende:
Twee maar..... wijze vrouw. Meer is niet nodig.
Ik dacht meer aan de lidwoorden.
pi_29316303
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 09:27 schreef iteejer het volgende:

[..]

Jij had al bewezen met je beweringen van gister dat je het een en ander aan wijsheid al was verloren dus de rest van de woorden zijn ook niet meer serieus te nemen.

Verder had ik op een wat meer inhoudelijke reactie op mijn mail gehoopt. Gewoon... zodat ik weer net zo heerlijk kan lachen als gister. Come on..... make my day.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29316313
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 09:23 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Ja en maandag!
Kut ik mot dus werken
Niet miepen.... tis augustus
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 1 augustus 2005 @ 09:39:55 #19
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29316389
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 09:31 schreef nokwanda het volgende:
Niet miepen.... tis augustus
Mja tis niet de leukste tijd van me leven en zeker niet het leukste werk op dit moment
Maar komt wel goed

Ik was zaterdag bij het zomercarnaval in Rotterdam. Dat was wel heel gezellig. Aanrader
pi_29316401
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 09:27 schreef iteejer het volgende:

[..]

En ik blijf overigens bij mijn standpunt dat een tevreden vrouw een tevreden man zal opleveren. De methode om dienstbaarheid te garanderen...... Houd het mondje goed gevuld.... dan kan er ook niets onvertogen uitkomen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 1 augustus 2005 @ 09:41:57 #21
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29316416
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 09:40 schreef nokwanda het volgende:
En ik blijf overigens bij mijn standpunt dat een tevreden vrouw een tevreden man zal opleveren. De methode om dienstbaarheid te garanderen...... Houd het mondje goed gevuld.... dan kan er ook niets onvertogen uitkomen.
Het begint hier op WFL slowchat te lijken qua onderwerpen
pi_29316422
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 09:39 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Mja tis niet de leukste tijd van me leven en zeker niet het leukste werk op dit moment
Maar komt wel goed [afbeelding]

Ik was zaterdag bij het zomercarnaval in Rotterdam. Dat was wel heel gezellig. Aanrader [afbeelding]
Zag het gister op tv. Stond wel mee te swingen bij een lekkere Tumba. Ben zelf nooit gegaan. Heb nooit zo´n zin in de relletjes op het laatst die er regelmatig zijn.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 1 augustus 2005 @ 09:50:48 #23
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29316533
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 09:42 schreef nokwanda het volgende:
Zag het gister op tv. Stond wel mee te swingen bij een lekkere Tumba. Ben zelf nooit gegaan. Heb nooit zo´n zin in de relletjes op het laatst die er regelmatig zijn.
Ik zat te eten bij het raam toen ineens de massa ging lopen (ik zat op de eerste rang ). ME erbij die ze opdreef. Was snel voorbij maar je verwacht wel een stoel door de raam dan
pi_29316996
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 09:40 schreef nokwanda het volgende:
...... Houd het mondje goed gevuld....
pi_29317038
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 10:24 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Is dat de manier waarop jij door de moeilijkere perioden heen bent gekomen?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')