Om een topic maar niet verder te verklooien wil hier dan toch even verder ingaan op wat zaken waarmee een van onzer geliefde truth mods aantoonde toch wat naast de werkelijkheid te leven.
Hij zou zelf waarschijnlijk zeggen: ook dat is een realiteit, al speelt die zich slechts in mijn eigen hoofd af. En dat is ook inderdaad het geval aangezien dit niet snel een algemene realiteit kan worden zoals ik u allen zal laten zien.
Het gaat om een Tiesemans personificatie van Iteejer in het volgende topic .
Drop hier al je leuke X factor oneliners en jokesen wel de volgende passages:
[Tiesemans]
Er staat geschreven: Gij vrouwen zult uw plaats kennen. Gij zult schrobben en boenen. Gij zult nooit verder dan 5 meter van hetzij uw bed, hetzij uw aanrecht verwijderd zijn; tenzij u van het één naar het andere onderweg bent, of vv.
[/Tiesemans]
sorry Tiesemans, ik heb even uw gezag en methodiek geleend, ik ga nu de uitwerking afwachten
[Tiesemans]
Er staat geschreven: Absolute gehoorzaamheid aan de partner is slechts in een overgangs-situatie nodig. De vrouw dient onmiddellijk aan te voelen wat de man wil, en per ommegaande in overeenstemming daarmee te handelen.
[/Tiesemans]
in afwezigheid van de man, tenzij de man dat anders wil, is zelfbevrediging toegestaan denk ik.
![]()
Tot zover de uitspraken van Iteejer.
De laatste was overigens geheel uit zijn eigen koker en geen bedachte quote van Tiesemans.
En vooral die laatste is de meest belangrijke waar ik later diep op in zal gaan.
Daar gaan we dan.... quote 1.
Niet meer dan 5 meter van bed of aanrecht.....
In de doorsnee doorzonwoning kun je bijna niet verder dandat weg van een van beide. Zo groot zijn ze niet. Hemelsbreed niet althans.
Dat wil zeggen dat er heel veel kan binnen de woning. Maar.... om aan dat aanrecht te kunnen staan om voedsel te bereiden zal de vrouw toch haar stulpje moeten verlaten om voedsel te vergaren. Anders valt er niet veel te doen aan dat aanrecht. Of wel??
Eten koken iig niet
![]()
iig bood de uitspraak wel perspectief. De psositieve kant eraan was dat vuile was niet op de verplichte lijst stonden. Dat kan ook niet want de vrouw mag het huis niet verlaten.
Dat zal ook niet lukken. Want intussen zijn zowel zijzelf als de man verhongerd. Zij verlieten beide het bed niet meer
Op naar quote 2:
De eerste zin impliceert dat ook omgekeerd het geval zou moeten zijn
Al was het maar zodat de vrouw na een overgangsperiode weet wat ze moet doen.
Quote 3:
De vrouw mag dus aan zelfbevrediging doen. Da´s fijn
En waarom is dat fijn?
Nou.........
Schreeuwen tegen de man die me laat verhongeren omdat ik geen eten kan halen, omdat ik als vrouw immers binnen een straal van 5 meter van bed en aanrecht moet blijven, zou mij immens bevredigen.........zelfbevrediging dus.
Schoppen tegen de man zou het zelfde effect hebben. Uiterst bevredigend.
Maar al deze zaken mogen zelfs enkel in afwezigheid van de man plaatsvinden. Zijn afwezigheid is dus een probleem.
Dus waarop botvieren, wij vrouwen, onze lusten?
Op Tarzan?
Die wordt flauw, na een tijdje. Bovendien..... de batterijen zijn allang leeg en ze mag geen nieuwe halen. De vingers zijn inmiddels zo mager en futloos dat die ook niet erg beweeglijk meer zullen zijn.
Troost voor ons vrouwen is dat de man zelf weinig tot geen energie zal hebben om het huis nog te verlaten. En dat terwijl hij ook de fut niet voor zal hebben om de vrouw in het bed te houden om hem te bevredigen aangezien er geen voedsel in huis is en hijzelf dus ook niet gevoed zal worden. In dat geval zal de vrouw zichzelf wel moeten bevredigen door de man naar eigen inzicht bevredigend te behandelen......
![]()
Net zolan tot zij ook futloos neerstort.
Het gevolg..... een totaal onbevredigend einde voor beiden. Tenzij beiden aan kannibalisme gaan doen.
![]()
Dit alles toont aan dat de wijsheid de arme man in de steek heeft gelaten.
Oplossing: laat de vrouw een burka aantrekken en laat haar tenminste boodschappen doen.
en bevredig de vrouw zoveel dat ze aan zelfbevrediging van alle soorten niet toekomt. Dan zal uw leven als man de hemel op aarde zijn.
Tot dusver de adviezen van een wijze vrouw