Laat mij es oordelenquote:Ja.... HALLO..... Ik heb ook tieten.... nou ja... min of meer.. ( )
idd... foei.quote:
Een time-out is wel erg traag. We hebben momenteel voor het forum een aparte server, en voor de frontpage een aparte server, de overige subsites staan weer op een andere server.quote:Op zondag 31 juli 2005 12:40 schreef livEliveD het volgende:
Ja hoi, ik post in deze reeks niet super vaak maar lurken is wel een tweede natuur van me![]()
@Iteejer: In het vorige topic vroeg ik me nog af waarom Fok, als ik 2 pagina's tegelijk open bv, bij de ene pagina soms supersnel is en bij de andere ik soms een time-out krijg. Meestal is het 'gewoon goed' maar deze 2 extremen komen dus soms voor. Alsof er meerdere webservers zijn en je toevallig bij het opvragen van een pagina geluk moet hebben dat de juiste je request behandelt. Hebben meer mensen dit gemeld?
Je zei zelf "min of meer..." dus dat vraagt om beoordelingquote:Op zondag 31 juli 2005 12:48 schreef nokwanda het volgende:
idd... foei.![]()
Je weet al dat ik een meisje ben. Dus dan is het logisch dat je ook zonder eigen oordeel kunt aannemen dat ik ze heb.
Klinkt goed!quote:Op zondag 31 juli 2005 12:58 schreef iteejer het volgende:
Een time-out is wel erg traag. We hebben momenteel voor het forum een aparte server, en voor de frontpage een aparte server, de overige subsites staan weer op een andere server.
Het meest waarschijnlijke is dat je time-out veroorzaakt wordt door een toevallige dukte, bv veel mensen die net op hetzelfde ogenblik iets opvragen wat zwaar is voor de server, en aldus een tijdelijke piek geven in serverbelasting zodat jouw apache-thread het even heel zwaar krijgt.
De situatie gaat veranderen: meerdere servers, minimaal 6, gaan alles hosten: forum, frontpage, en subsites. De servers krijgen hun taken via een loadbalancer, en aan diezelfde loadbalancer vertellen ze hoe druk ze het hebben. Zodat altijd de server die het minste te doen heeft aan de beurt is. Alle verkeer naar fok gaat dan dus via de loadbalancer lopen: daar komen alle requests voor het forum, frontpage of subsites binnen, en worden optimaal verdeeld. Wanneer dit zo gaat werken? AsapDe hardware hebben we al, nu nog 'even' de configuratie en het ombouwen van de bestaande servers.
Of je neemt het gewoon aan...... maar ja..... conspiracytheorist, he!quote:Op zondag 31 juli 2005 13:24 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Je zei zelf "min of meer..." dus dat vraagt om beoordeling![]()
dubbelepunt D liggend streepje O streepjequote:Op zondag 31 juli 2005 13:23 schreef UncleScorp het volgende:
Ik kan wel "snel reageren" maar dan heb ik de smileys niet hé.
Hmm. Er zijn weinig woorden waar ik het in dit zinnetje mee eens kan zijn...quote:Op zondag 31 juli 2005 18:33 schreef nokwanda het volgende:
Tot dusver de adviezen van een wijze vrouw![]()
Ja en maandag!quote:
Twee maar..... wijze vrouw. Meer is niet nodig.quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:14 schreef iteejer het volgende:
[..]
Hmm. Er zijn weinig woorden waar ik het in dit zinnetje mee eens kan zijn...
Ik dacht meer aan de lidwoorden.quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:24 schreef nokwanda het volgende:
Twee maar..... wijze vrouw. Meer is niet nodig.
Jij had al bewezen met je beweringen van gister dat je het een en ander aan wijsheid al was verloren dus de rest van de woorden zijn ook niet meer serieus te nemen.quote:
Niet miepen.... tis augustusquote:Op maandag 1 augustus 2005 09:23 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja en maandag!
Kut ik mot dus werken![]()
Mja tis niet de leukste tijd van me leven en zeker niet het leukste werk op dit momentquote:Op maandag 1 augustus 2005 09:31 schreef nokwanda het volgende:
Niet miepen.... tis augustus
En ik blijf overigens bij mijn standpunt dat een tevreden vrouw een tevreden man zal opleveren. De methode om dienstbaarheid te garanderen...... Houd het mondje goed gevuld.... dan kan er ook niets onvertogen uitkomen.quote:
Het begint hier op WFL slowchat te lijken qua onderwerpenquote:Op maandag 1 augustus 2005 09:40 schreef nokwanda het volgende:
En ik blijf overigens bij mijn standpunt dat een tevreden vrouw een tevreden man zal opleveren. De methode om dienstbaarheid te garanderen...... Houd het mondje goed gevuld.... dan kan er ook niets onvertogen uitkomen.![]()
Zag het gister op tv. Stond wel mee te swingen bij een lekkere Tumba. Ben zelf nooit gegaan. Heb nooit zo´n zin in de relletjes op het laatst die er regelmatig zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:39 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mja tis niet de leukste tijd van me leven en zeker niet het leukste werk op dit moment![]()
Maar komt wel goed [afbeelding]
Ik was zaterdag bij het zomercarnaval in Rotterdam. Dat was wel heel gezellig. Aanrader [afbeelding]
Ik zat te eten bij het raam toen ineens de massa ging lopen (ik zat op de eerste rangquote:Op maandag 1 augustus 2005 09:42 schreef nokwanda het volgende:
Zag het gister op tv. Stond wel mee te swingen bij een lekkere Tumba. Ben zelf nooit gegaan. Heb nooit zo´n zin in de relletjes op het laatst die er regelmatig zijn.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:40 schreef nokwanda het volgende:
...... Houd het mondje goed gevuld....
Is dat de manier waarop jij door de moeilijkere perioden heen bent gekomen?quote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 02:05 schreef newsman het volgende:
Jesus and Marry chain is een ketting, waar het origenele Maria model aanhangd en het origenele jesus model. Dit spul is te verkrijgen bij kerken. Ik ben nogal rk.
quote:Op zondag 31 juli 2005 02:07 schreef IrisVrede het volgende:
>>> ik las net het antwoord van Newsman
een soort rozenkrans dus?? ik ben ook rk maar ik het niet maar wel een rozenkrans
quote:Op zondag 31 juli 2005 02:07 schreef IrisVrede het volgende:
hmm tora tora ?? ik ken het woord ergens van... is het niet hebreeuws?
quote:Op zondag 31 juli 2005 02:08 schreef newsman het volgende:
Rozenkrans heb ik ook 200 jaar oud, dat is een gebed zonder eind. 30 keer het onze vader en 30 keer het wees gegroet maria.
quote:Op zondag 31 juli 2005 02:09 schreef newsman het volgende:
Maria gaf de opdracht zo luiden de teksten, via het wonder van loerdes om een eigen ketting deel te maken.
quote:Op zondag 31 juli 2005 02:10 schreef IrisVrede het volgende:
@newsman: wel nee dan moet je maar eens het rozenkransgebed doen in de kerk van mijn oma.. .ben je zo klaar
Ik vond allerzielen echt heel fijn afgelopen keer. Ik had het gevoel dat opa er gewoon weer even bij was. Goh wat mis ik die man.
quote:Op zondag 31 juli 2005 02:11 schreef newsman het volgende:
Ben wel blij voor je IrisVrede, dat jij dat gevoel weer ff had.
Ik ben de laaste van mijn tak die gezalfd is en de laaste die nog iets aan geloof doet.![]()
quote:Op zondag 31 juli 2005 02:11 schreef IrisVrede het volgende:
Ik ken het niet maar ik zal mijn oma het wel ff vragen. Die is wat katholieker dan ik.
Ik geloof niet echt in het bidden in of buiten kerken. Ik geloof meer in het goed doen/zijn
quote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 02:14 schreef newsman het volgende:
Het goed doen is de basis van liefde, daar stond jesus voor. Tis duidelijk dat je er dingen van meegenomen hebt, ben ik blij om.
quote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 02:16 schreef IrisVrede het volgende:
Ik heb er geen moeite mee, al vind ik het soms lastig om een preek aan te horen. (ik heb simpel weg het geduld er niet voor, ik wil liever zingen enzo veeeel fijner)
quote:Op zondag 31 juli 2005 02:18 schreef newsman het volgende:
Mail msn contact is Battlestrike3k@hotmail.com. Vind jullie onwijs leuke mensen.
quote:
quote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 02:23 schreef newsman het volgende:
Het was maar gewoon een uitnodiging viperdesign.
quote:Op zondag 31 juli 2005 02:23 schreef IrisVrede het volgende:
komt van zelf wel...
ik ga nu echt naar bed ... mijn was hangt eindelijk op het rek...![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 31 juli 2005 02:24 schreef newsman het volgende:
Maar om nog even verder te gaan op Iirisvrede. Heb je Opa lang gekend?
quote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 02:25 schreef newsman het volgende:
Slaap lekker Irisvrede.
quote:Op zondag 31 juli 2005 10:07 schreef IrisVrede het volgende:
Goedemorgen..
@Viperdesign: ja dat was wel fijn dromen... (ik heb eindelijk een goed kussen gevonden)
@newsman: hmm toch zeker 12 jaar
quote:
And whatthehack is that????quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:34 schreef Mirage het volgende:
en nog meer kletskousen....
Héél erg leuk, maar ik had het zo druk dat ik vergeten was dat ik mijn camera mee had genomen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
And whatthehack is that????
Ah..... Mirage.... je bent terug. Hoe was het?
Blij dat je terug bent.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:10 schreef Mirage het volgende:
[..]
Héél erg leuk, maar ik had het zo druk dat ik vergeten was dat ik mijn camera mee had genomen.
Jammer, want ik was gebombardeerd tot securitypetje, hesje.. porto
De sfeer was er geweldig, heel veel interessante mensen en het was gewoon gezellig !
Truth ... Kliekjes ?.... nêh ... dat bestaat nietquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:15 schreef livEliveD het volgende:
Vinden jullie dat truth meer kliekvorming vertoont dan vroeger (2 - 3 maanden terug) ?
Dat is wel zo, denk ik.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:15 schreef livEliveD het volgende:
Vinden jullie dat truth meer kliekvorming vertoont dan vroeger (2 - 3 maanden terug) ?
Zoiets bedoelde ik wel. Gezelliger en intiemer.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:42 schreef Mirage het volgende:
kliekjes... ikzelf vind van niet.
Misschien gezelliger/intiemer weer ?
Of misschien nog beter.. een "harde kern" ? (dat hoeft niet te betekenen dat de users al lang actief zijn, maar wel dat ze dagelijks actief zijn.
Zoiets ?
Meer dan vroeger? Ik hoor bij de inrichtingquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:43 schreef Mirage het volgende:
of het lijkt zo omdat je je misschien zelf meer betrokken voelt ?
Mja dat niet direct ergens. Moeilijk uitleggen. Nu ben ik WFL slowchat gewend en veel intiemer kan het volgens mij nauwelijksquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:42 schreef Mirage het volgende:
Misschien gezelliger/intiemer weer ?
En zo hoort het ook volgens het Fok!Woordenboekquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:23 schreef nokwanda het volgende:
vaste Truthers (jawel..... met een hoofdletter)
quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:12 schreef coz het volgende:
[..]
En zo hoort het ook volgens het Fok!Woordenboek
Alleen het leefgebied en roepnaam tot nu toequote:Op maandag 1 augustus 2005 22:54 schreef nokwanda het volgende:
Tis net een nieuwe diersoort zoals het beschreven staat.
Hiervoor verwijs ik je naar het nieuws over Mirage in feedbackquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:04 schreef coz het volgende:
[..]
Alleen het leefgebied en roepnaam tot nu toe
nog niets over levensduur, voortplantingsmethodes, opvoedingstactiek, voedselvoorziening en familiere banden.
euhm... onder invloed van hormonen kán ik bepaalde buien hebben...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:40 schreef nokwanda het volgende:
@Mirage:
Oversight zei in feedback zoiets als: zo deed ze alleen bij onze tweede.........
Wat bedoelt ie met: zo ?![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:57 schreef Mirage het volgende:
[..]
euhm... onder invloed van hormonen kán ik bepaalde buien hebben...
zo heb ik tijdens de zwangerschap van Merlyn 2 mobiele telefoons kapot gestampt![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
Daar heb ik geen zwangerschap voor nodig![]()
Maar nu snap ik waarom Oversights post zo´n vieze grijns ondertoon had met betrekking tot jouw blauw zijn. Hij hoopt er deze keer van verschoont te blijven en dat je je op ons uitkuurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |