Is there humour in the Truth? Or is it just conspiracy?quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 12:34 schreef Enyalius het volgende:
in mijn geval een conspiracy zodat mensen me aardig vinden en dat ik ze later kan gebruiken om mijn wereldbeeld op te dringen. alleen heerser over de aarde. gevolgd door alien invasies. ze zullen proberen de nwo van de grond te krijgen maar die schop ik keihard onderuit met mijn leger en biochemische wapens. nucleare oorlogsvoering is zooooo 1950
*pling*quote:Op maandag 4 juli 2005 12:34 schreef Enyalius het volgende:
ok je weet teveel. tijd om de mannen in het wit in te shakelen en je hersens weer te legen en herprogrameren volgens maatschappelijk aanvaarde beelden
ik besta niet, ik ben een illusie. aliens? nee dat zijn waterballonnen joh
jaaahh vooral die sandalen.... geil!quote:Op maandag 4 juli 2005 12:37 schreef Enyalius het volgende:
uhm...ik heb vleugels en draag fel gele sandalen. telt dat mee?
euh, dit valt niet onder algemeen aanvaardbare denkbeelden hoor...quote:
Zelfs gele sandalenquote:Op maandag 4 juli 2005 12:42 schreef Enyalius het volgende:
ff indoctrineren, beetje brainwashen. komt allemaal goed en dan aanvaard je elk denkbeeld
En als je het nou gewoon mentale massage noemt klinkt het ook wat aanvaardbaarder voor de gehele mensheid.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:42 schreef Enyalius het volgende:
ff indoctrineren, beetje brainwashen. komt allemaal goed en dan aanvaard je elk denkbeeld
quote:Op maandag 4 juli 2005 12:47 schreef Enyalius het volgende:
masseren zoals je klei "masseert" naar je eigen denkbeeld. ja dat klinkt wat positiever.
* Enyalius] plant een bord voor zijn huis neer[/me]
kom dat zien, kom dat voelen...
u zult zich als een heel ander mens de massage tafel verlaten
mijn "magische" vingers zullen u vervoeren naar een andere werkelijkheid
u zult zich zeer ontspannen en zorgeloos voelen.
het is nog gratis ook, dat zal u toch wel aan moeten spreken
nu wachten op de eerste klant zodat mijn plan voor alleen heerser in werking kan treden
[me=Enyalius doet een paar van zijn draaideur impersonaties
Die is toch niet meer zo enorm allesomvattend?quote:Op maandag 4 juli 2005 12:59 schreef Enyalius het volgende:
ik ben alles omvattend. kijk maar naar me buik![]()
Size Mquote:Op maandag 4 juli 2005 13:02 schreef Enyalius het volgende:
nee...mijn macht is aan het krimpen. een samenzwering van al die dieet groepen i tell you
ben zo trug. ga shirts ophalen bij postkantoor
oei oei kom ik zo deprimerend overquote:Op maandag 4 juli 2005 13:00 schreef nokwanda het volgende:
Jij bent Truth's enige eigen onheilsprofeet![]()
Ik zei toch:.........quote:
mercy??? wasda?quote:Op maandag 4 juli 2005 13:21 schreef UncleScorp het volgende:
ja hé kzit op 't werk, dus ... have mercy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |