In dit geval is het bij mij slecht irritatie. Dan grom ik gewoon een beetje imposant enzo.quote:Op maandag 19 september 2005 09:18 schreef Enyalius het volgende:
[..]
ik begrijp.
zoals een adhd/authistisch broertje die gewoon niet stil kan zitten en opeens vliegt die door spiegels/schilderijen/deuren en stiefvader die je probeert tegen te houden en die opeens ook op de grond ligtah de goede oude tijd toen ik nog boos kon worden om niks
voel me weer stuk frisser na het scheren
ff haren laten drogen en was opvouwen
mocht laatst deze maken , hij is niet gelukt ofzo (in de zin dat er veel dingen niet kloppen) ..maar toch geinigquote:Op maandag 19 september 2005 08:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat is wat mij ook tegenhoudt.... de voorbereiding en alle zooi aan de kant zetten. En bij mij is er gewoon echt geen muur waar niks tegenaan staat. Overal staat veel.
quote:Op maandag 19 september 2005 09:28 schreef Enyalius het volgende:
grommen deed je dat niet ook elders? kan heel misleidend overkomen zo
Aaaarchhh neeeee, niet die overschilderen..... cultuurbarbaarquote:Op maandag 19 september 2005 10:47 schreef coz het volgende:
[..]
mocht laatst deze maken , hij is niet gelukt ofzo (in de zin dat er veel dingen niet kloppen) ..maar toch geinig
[afbeelding]
ga dat maar ff schilderen
niet erg , meeste mensen verwachten toch niet dat een michelangelo in een appartement op de muur echt isquote:Op maandag 19 september 2005 11:26 schreef Enyalius het volgende:
lijkt erg gefotoshopped. beetje te duidelijk.
ik wel. zou er grof geld voor betalenquote:Op maandag 19 september 2005 11:28 schreef coz het volgende:
[..]
niet erg , meeste mensen verwachten toch niet dat een michelangelo in een appartement op de muur echt is![]()
ach ja, zo kun je hem ook zien.quote:Op maandag 19 september 2005 11:17 schreef coz het volgende:
cool , dan is het plaatje iig duidelijk![]()
maar jij mag hem zien als iemand die het opnieuw schildert![]()
( hoort bij zo'n alfabet stukje voor een verjaardag , dat ie tijdje schilder was , plafonds witten )
Kamperen.... heel lang kamperen. Ik herinner me opeens weer hoe dat was en heb medelijden.quote:Op maandag 19 september 2005 11:27 schreef vamperotica het volgende:
Help....
Ik was al verhuisd...Was alleen vergeten dat ik nog een oud huis had staan... Helemaal vol...Nu heb ik dus 1 leeg huis wat even schoongemaakt moet worden en waar donderdag de sleutels van ingeleverd moeten worden en 1 huis waar ik mn kont niet kan keren omdat er zoveel dozen enzo in staan!!!
We hebben gister wel op straat zitten eten met zn allen!!quote:Op maandag 19 september 2005 11:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kamperen.... heel lang kamperen. Ik herinner me opeens weer hoe dat was en heb medelijden.![]()
Nee hoor... ik schijt graag op niveau. Ben best een kak-madam.quote:Op maandag 19 september 2005 11:30 schreef Enyalius het volgende:
leuke lokatie :S
heb je schijt aan cultuur? letterlijk als je hem op de plee maakt
quote:Op maandag 19 september 2005 11:29 schreef UncleScorp het volgende:
Lol ik heb zo ooit ook es bij de gamma verf laten mengen ... bleek dat die kerel aan dat spel kleurenblind was
Kvond het zo grappig achteraf gezien dat ik het 'n tijdje later vertelde aan iemand uit een andere gamma, ... bleek die kleurenblinde kerel haar lief te zijn
Dan maak je van je toiletvloer gewoon een grote dweil. Dan kun je nog es naast de pot piesen.quote:Op maandag 19 september 2005 12:16 schreef Enyalius het volgende:
ik ben meer een zeikerd
weten de mods daar niets over toevallig danquote:Op maandag 19 september 2005 09:21 schreef Enyalius het volgende:
muus is spoorloos verdwenen
was een topic in feedback over een tijd trug
Misschien wel een goed ideequote:Op maandag 19 september 2005 17:49 schreef Enyalius het volgende:
ja er was een heel topic over dus laat maar lekker rusten
Bedank hier MUUS ff voor je opgezocht
Ik zag het al. Maar het heeft geen enkele zin om daarop te reageren. Dus laat maar. Ik heb er alles over gezegd wat ik erover kwijt wilde. En het is toch alleen maar kont tegen de krib en kinderachtig gedrag.quote:Op maandag 19 september 2005 22:11 schreef Enyalius het volgende:
nok je moet harder optreden als leeuwin in feedback. begint nu een beetje erg zielige vertoning te worden daar :S
Lijkt me niet eens zo´n verrot werk.quote:Op maandag 19 september 2005 22:22 schreef Enyalius het volgende:
weltrusten
tijd voor bed. moet om 6 uur weer op voor een lekkere dag op het perron werken. kijken wat voor gezellige bende het deze keer gaat worden
goeie morgenquote:Op maandag 19 september 2005 23:44 schreef coz het volgende:
wat is dat voor een werk ?
w00t ik kom er net achter dat je zelf kan instellen hoeveel berichten je per pagina wil zien , vroegah was dat een keuze tussen 5,10,20,50 .. maar nu kan 301 ook en elk willekeurig getal ertussen.. eindelijk relaxed topics lezen zonder zelf extra te klooien![]()
Ej das wel super ok. Ik doe het andersom op dit momentquote:Op dinsdag 20 september 2005 06:09 schreef Enyalius het volgende:
maar gelukkig doe ik het als part-timer only en ben ik er iets van 30kg afgevallen van 113kg naar 82in ongeveer een half jaar tijd. wordt betaald om te trainen daar
Dit lange post van je kun je ook als een soort rap-nummer lezenquote:Op dinsdag 20 september 2005 06:18 schreef BaajGuardian het volgende:
vooral in dit topic.
probeer ook eens feedback.
Allesquote:Op dinsdag 20 september 2005 07:06 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dit lange post van je kun je ook als een soort rap-nummer lezenMaar baaj, waar val je precies over?
![]()
Oh vast niet. Misschien wel veel maar dan moeten we speculeren. Ik vraag het liever gewoon aan hemquote:
okiequote:Op dinsdag 20 september 2005 06:09 schreef Enyalius het volgende:
ja voor jouw een vraag voor mij een weet
met een paar van dat soort posts van baaj wel , anders valt het nog wel mee , ben immers al 50 posts per pagina gewend , dit is slechts 6 keer zo veelquote:301 replies op 1 pagina? ben je gestoord? dat is wel erg veel scroll werk
oei , meesterlijk planquote:![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |