quote:Bedankt Zebbie voor de prachtige last post in het vorige deel
Én het aantal notes!quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:51 schreef sannydude het volgende:
Bupatih, wil jij hem dan voor mij openen?![]()
Of laat op z'n minst de topic reports zien![]()
Nee.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:51 schreef sannydude het volgende:
Bupatih, wil jij hem dan voor mij openen?![]()
Of laat op z'n minst de topic reports zien![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee.Nu niet meer!
Had je maar geen topicreport moeten plaatsen over dit topic.
Boehoehoehoe
quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:47 schreef Bupatih het volgende:
*topic report plaatst*
Wat een titel zeg.
Hallo zalmsalade, wat leuk dat jij in Nijmegen studeert, wat studeer jij daar? Wat jammer nou dat je geen vrienden hebt, maar niet getreurd. Tegenwoordig schijnen de meeste speciaalzaken toch wel 2 a 3 vrienden in voorraad te hebben voor een soft prijsje.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:53 schreef zalmsalade het volgende:
Hoi ik ben zalmsalade ben 18 jaar oud en studeer in Nijmegen. Verder heb ik geen vrienden en zit dus vaak op fok!
En anders kan je altijd Thijs Bosma bellen voor goede tipsquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:56 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Hallo zalmsalade, wat leuk dat jij in Nijmegen studeert, wat studeer jij daar? Wat jammer nou dat je geen vrienden hebt, maar niet getreurd. Tegenwoordig schijnen de meeste speciaalzaken toch wel 2 a 3 vrienden in voorraad te hebben voor een soft prijsje.
Ik studeer bedrijfseconomie 2e jaarquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:56 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Hallo zalmsalade, wat leuk dat jij in Nijmegen studeert, wat studeer jij daar? Wat jammer nou dat je geen vrienden hebt, maar niet getreurd. Tegenwoordig schijnen de meeste speciaalzaken toch wel 2 a 3 vrienden in voorraad te hebben voor een soft prijsje.
Of je doet gewoon verzuurdquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:30 schreef Dirkh het volgende:
Mag ik ook een keer wat positiefs melden?
Laat ik het idee hebben dat jullie sneller reageren op bagger topics als anders? En dat dat een goed teken is?
Als dat mag, dan doe ik dat bij deze en hoop dat dat voortgezet wordt.
Zo, dat mag ook wel eens.
Inmiddels is mij al duidelijk gemaakt onder welke omstandigheden de mods hun werk doen. Dat zij laten zien dat het anders kan, en het niet alleen bij woorden laten, maar juist doen wat ze het beste lijkt, mag ook wel eens gewaardeerd worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |