zijn ze allemaal tegen je?quote:Op woensdag 14 september 2005 19:32 schreef MaRySe het volgende:
nee laat deze maar open.
ik praat niet meer met Jaguarized
ruik ik jalouzie?quote:Op woensdag 14 september 2005 19:38 schreef B_BOY het volgende:
ja hijs geil en ja je bent nu een pimp.
nee hoor, ik heb namelijk een pda en ga volgend jaar waarschijnlijk voor een jaar naar canada anders had ik ook een nano gekocht.quote:
oja ik ging ook nog een keer jouw school in , en stiekum foto's van jouw maken en hier posten. Welke school was het ook alweer zei je ?quote:Op woensdag 14 september 2005 19:48 schreef Brechtje het volgende:
En ik ga morgen met me camera lekker allemaal foto's maken van me vrienden op het schoolplein.
En dan ga je hier in PUB. een topic aanmaken met "Pimp hier met je vrienden"quote:Op woensdag 14 september 2005 19:48 schreef Brechtje het volgende:
En ik ga morgen met me camera lekker allemaal foto's maken van me vrienden op het schoolplein.
Doen we die vanavondquote:Op woensdag 14 september 2005 19:49 schreef Talena het volgende:
[..]
En ik had net zo'n zin in een jointje
Ow leuk mag ik foto's van knoekie en spenky plaatsenquote:Op woensdag 14 september 2005 19:50 schreef Talena het volgende:
[..]
En dan ga je hier in PUB. een topic aanmaken met "Pimp hier met je vrienden"
Zo goedkoopquote:Op woensdag 14 september 2005 19:51 schreef Talena het volgende:
[..]
Ik heb geen geld meer
Wie doneert mij 3 euro?
tofquote:Op woensdag 14 september 2005 19:38 schreef Casparovvv het volgende:
nog maar een keer dan
[afbeelding]
[afbeelding]
nou 1e rondje op mij danquote:Op woensdag 14 september 2005 19:55 schreef Talena het volgende:
[..]
Naja 5 euro voor 'n grammetje WW.
1 jointje dus 3 euro
ik kom ookquote:Op woensdag 14 september 2005 20:02 schreef Talena het volgende:
[..]
Kom je ff naar A'dam dan? De coffeeshop is om de hoek hier
Arele en ik hebben jou zo vaak uitgenodigtquote:
Cheil!quote:Op woensdag 14 september 2005 19:38 schreef Casparovvv het volgende:
nog maar een keer dan
[afbeelding]
[afbeelding]
ik rijd welquote:Op woensdag 14 september 2005 20:06 schreef Talena het volgende:
[..]
Arele en ik hebben jou zo vaak uitgenodigt
Maar je bent nogsteeds van harte welkom hoor
Mag ik btw ook in de OP
jaaa kweetut!! nou moeten dan maaris een keer afspreken dan haha neem je bob ook mee.. die je joint gaat kopenquote:Op woensdag 14 september 2005 20:06 schreef Talena het volgende:
[..]
Arele en ik hebben jou zo vaak uitgenodigt
Maar je bent nogsteeds van harte welkom hoor
Mag ik btw ook in de OP
quote:Op woensdag 14 september 2005 20:10 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Cheil!
![]()
Sweet!
Ik mot nog 170 euro(maar ik ben zondag over een week jarig)
![]()
ik 1 week + men zakgeldquote:Op woensdag 14 september 2005 20:13 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik werk 2 weekjes en heb het
hoe oud ben je?quote:
Ik komende vrijdag.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:10 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Cheil!
![]()
Sweet!
Ik mot nog 170 euro(maar ik ben zondag over een week jarig)
![]()
Ik heb geen baan. Ik heb school: "de beste tijd van je leven"quote:Op woensdag 14 september 2005 20:13 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik werk 2 weekjes en heb het
heb je toen in die ene helft gegymd waar het niet regende?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:35 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ik had vandaag buiten gym terwijl het buiten half regende![]()
Wat?quote:
ghehequote:Op woensdag 14 september 2005 20:36 schreef spenky het volgende:
[..]
heb je toen in die ene helft gegymd waar het niet regende?
quote:Op woensdag 14 september 2005 20:36 schreef spenky het volgende:
[..]
Wat is daar zo erg aan? Ik vind het juist 1 van de leukere vakken op school. Of is je conditie niet optimaal (lees: je bent moddervet)?quote:
Huiswerk waarschijnlijkquote:Op woensdag 14 september 2005 20:50 schreef freiss het volgende:
Waar is iedereen men?
scherpquote:Op woensdag 14 september 2005 20:36 schreef spenky het volgende:
[..]
Sportdag hebben wij pas aan het eind van het jaar. Dat vind ik wel leuk. Dan doe je tenminste iets met school.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:51 schreef Imberr het volgende:
ik heb vrijdag gym en de week erop (of de week daarop) sportdag
Nee, ik ben volgens mij best sportief gebouwd, maar ik ben gewoon lui.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:50 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Wat is daar zo erg aan? Ik vind het juist 1 van de leukere vakken op school. Of is je conditie niet optimaal (lees: je bent moddervet)?![]()
quote:
doe mbo dus vandaar.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:54 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
![]()
Ik heb geen 1 dag vrij, zelfs geen tussenuur! Ik zit dan ook in de 3e.
Maar welke klas zitten alle mensen die hele dagen vrij hebben enzo? Ben ik wel benieuwd naar.
Mijn zus heeft toch echt (wel met studiebanden) maandag en vrijdag vrij. Zij zit op 6VWO.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:56 schreef Casparovvv het volgende:
Reken er maar niet op dat je op de middelbare school dagen vrij gaat krijgen evilwasp...
Wat? Waar dan?quote:Op woensdag 14 september 2005 21:08 schreef Brechtje het volgende:
Waarom zit iedereen zo te klagen over mijn fotoboek?
Ik klaag nietquote:Op woensdag 14 september 2005 21:08 schreef Brechtje het volgende:
Waarom zit iedereen zo te klagen over mijn fotoboek?
quote:Op woensdag 14 september 2005 21:13 schreef EvilWasp het volgende:
Rustig aan hoor, post maar niet menschen. Zo blijft het natuurlijk leuk <-- Sarcasme
![]()
![]()
Kijk maar in onzin een topic van koewan ofzo.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:09 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Wat? Waar dan?![]()
Misschien omdat er "maar" 2 foto's in staan, en omdat die best wel lage kwaliteit zijn? Heb echt geen idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |