16 euro.. dat is tog niet zo gek veel.. vond het wel mee vallen... en het zorgt wel dat je psp heel blijft.. in je tas ofzoquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:33 schreef nlboy het volgende:
[..]
Thnx. Ziet er vet uit, alleen de prijs vind ik minder.
2 Oktoberquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:38 schreef Even het volgende:
Tot waneer is die actie van FRS 3=2 ?
Of issie al afgelopen ?
Ik wil burnout, mga en nog 1
Daar heb je gelijk in en er kan ook niet zo snel stof inkomen...trouwens waar is die 16 euro? Want ik heb 'm alleen voor 20 euro gezien.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:42 schreef spenky het volgende:
[..]
16 euro.. dat is tog niet zo gek veel.. vond het wel mee vallen... en het zorgt wel dat je psp heel blijft.. in je tas ofzo
volgens mij issie 1 oktober ofzo pas afgelopen, iig nog tijd genoegquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:38 schreef Even het volgende:
Tot waneer is die actie van FRS 3=2 ?
Of issie al afgelopen ?
Ik wil burnout, mga en nog 1
Media Marktquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:43 schreef nlboy het volgende:
Daar heb je gelijk in en er kan ook niet zo snel stof inkomen...trouwens waar is die 16 euro? Want ik heb 'm alleen voor 20 euro gezien.
Bij futurezone in rotterdam (onder de V&D) is die 14.99.. daar hadden ze ook nog Virtua Tennisquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:43 schreef nlboy het volgende:
[..]
2 Oktober![]()
[..]
Daar heb je gelijk in en er kan ook niet zo snel stof inkomen...trouwens waar is die 16 euro? Want ik heb 'm alleen voor 20 euro gezien.
Jammer dat ie niet in de buurt is. Dan moet ik maar bij MM gaan halen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:47 schreef BIGGI het volgende:
[..]
Bij futurezone in rotterdam (onder de V&D) is die 14.99.. daar hadden ze ook nog Virtua Tennis
Dat heb ik nodigquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:00 schreef __Saviour__ het volgende:
En het is een zeer goede koop. Zeer stevig, en je kunt hem dichtklappen met een koptelefoon nog aangesloten. Ideaal als je de PSP als MP3-speler gebruikt.
Je weet dat er nu 3 games halen, 2 betalen bij Free Record Shop is hè?quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:07 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik wil binnenkort ook een psp kopen, maar vindt die spellen best wel duur...? dus nog ff wachten
Even iets terug kijken naar de reacties en u vind het antwoord...t/m 2 oktober.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:19 schreef spenky het volgende:
hoop dat die actie volgende maan ook nog is... alsk me salaris en zakgeld weer heb
Aanbod van games valt me echt onwijs tegen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:30 schreef Max-Westerman het volgende:
Zoveel mooie games zoveel mooi's geld
Bestel via Internetquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Aanbod van games valt me echt onwijs tegen.
misschien bedoelt ie in het algemeenquote:
En in dat opzicht heeft ie volledig gelijk. Want er zijn maar 2 games die het kopen waard zijn, mss 3.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:40 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
misschien bedoelt ie in het algemeen
Ik haal alles ook van internet, m'n PSP heb ik al maanden..quote:
ligt eraan waar je van houd...quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
En in dat opzicht heeft ie volledig gelijk. Want er zijn maar 2 games die het kopen waard zijn, mss 3.
¤ 49,- (Bart Smit: ¤44,- als ik het goed heb)quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:23 schreef Djeez het volgende:
Ik ga vrijdag maar es bij Mediamarkt kijken voor Burn out. Iemand een idee hoe duur hij daar is ?
¤ 19,99...scheelt maar 1 eurocent.quote:
Die Bart Smit prijs, is dat online of ook in de winkels ?quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:55 schreef nlboy het volgende:
[..]
¤ 49,- (Bart Smit: ¤44,- als ik het goed heb)
[..]
¤ 19,99...scheelt maar 1 eurocent.![]()
Hier bij Bart Smit winkel zijn alle games ¤ 44,-quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:59 schreef Djeez het volgende:
[..]
Die Bart Smit prijs, is dat online of ook in de winkels ?
De Playgear Pocket had ik voor 15,- bij MediaMarkt Rotterdam Centrumquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:57 schreef nlboy het volgende:
PSP-dingen bij MM:
Playgear Pocket PSP: ¤ 19,99
Memorystick pro duo 1GB: ¤ 139,-
Vreemd dan klopt die reclamefolder niet...quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:07 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De Playgear Pocket had ik voor 15,- bij MediaMarkt Rotterdam Centrum
En een memorystick (SanDisk) kostte daar maar 111,-
Op internet 85.50quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:07 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De Playgear Pocket had ik voor 15,- bij MediaMarkt Rotterdam Centrum
En een memorystick (SanDisk) kostte daar maar 111,-
Prijzen veranderen snel, ze houden de concurrent natuurlijk altijd goed in de gatenquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:10 schreef nlboy het volgende:
Vreemd dan klopt die reclamefolder niet...![]()
Ik kon op het strand onder een parasol vrij moeilijk gamen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:15 schreef menesis het volgende:
nog een vraagje aan de bezitters: hoe is het om buiten in het zonnetje te gamen?
Stel je zit met je rug naar de zon zodat je lichaam schaduw werpt op de PSP; kun je het scherm dan chill zien?
Ruilen voor twisted metal?quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:16 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb nog steeds THUG2R te ruil !
Je ziet geen fuckquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:15 schreef menesis het volgende:
nog een vraagje aan de bezitters: hoe is het om buiten in het zonnetje te gamen?
Stel je zit met je rug naar de zon zodat je lichaam schaduw werpt op de PSP; kun je het scherm dan chill zien?
Webshops zijn wel vaak lekker goedkoop ja, maar ik had geen zin om erop te wachten, dus haalde ik het gelijk in de winkel.quote:
Inderdaad het scherm spiegels als de nete.. maar ja welk LCD werkt wel perfect in de zon..quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:17 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Je ziet geen fuck
Met de Logitech case is het toch beter in de zon
Het is gewoon de klep van 't ding wat wat zonlicht tegenhoudt, maar veel maakt het niet uit hoor.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:29 schreef menesis het volgende:
aha, maar dat logitech ding zorgt dus voor wat minder reflecties? Maar dat gaat verder niet ten koste van de scherpte ofzoiets?
Is het zo erg met die laadtijden?quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik haal alles ook van internet, m'n PSP heb ik al maanden...
Maar de games vallen gewoon tegen. En die laadtijden zijn echt om te janken zo lang in sommige games.....
Midnight Club 3 heb ik terug gebrachtquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is het zo erg met die laadtijden?
Wat is lang?quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Midnight Club 3 heb ik terug gebracht.
Toch wel wat minuutjes..quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:53 schreef speknek het volgende:
Hoe lang is dat dan ongeveer? Zeg van aanzetten tot een game beginnen?
[PSP] deel 24 - Meer dan alleen gamen!quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Paar minuutjes is wel erg lang, over welk spel gaat het dan?
ah, ff overheen gelezenquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:12 schreef nlboy het volgende:
[PSP] deel 24 - Meer dan alleen gamen!![]()
Ja idd, zeer handig.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:17 schreef H.Flick het volgende:
Ik maak toch altijd gebruik van de sleepmode, dan vallen de laadtijden heel erg mee.
Botsen tegen de zijkant? Wil je daarmee zeggen dat je er geen ruk van kunt?quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:35 schreef err het volgende:
Mag ik ff kwijt dat ik Ridge Racer eigenlijk maar een matig spel vind, in tegenstelling tot alle lyrische reviews vind ik het maar saai en de physics zijn gewoon kut (dat o zo irritante " botsen" tegen de zijkant en het draften - vergelijk de physics eens met GTA).
Dat zal ongetwijfeld komen omdat ik nooit een ps2 heb gehad en ook ridge racer nooit eerder heb gespeeld. Ik vind dat dat in acht mag worden genomen bij een review, beetje misleidend zo. Gfx zijn overigens wel om te smullen, maar verder gaat mij het veel te snel vervelen. Misschien was NFS beter voor mij, daar kan je tenminste lekker crashen. Maar ik ga Burnout welhalen
En wat wil je er voor hebben?quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:16 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb nog steeds THUG2R te ruil !
Hij is ZO gaaf, dat je m wel moet bestellen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:59 schreef nlboy het volgende:
Wil je niet meer over Burnout gaan praten, want anders moet ik die ook gaan bestellen.
Liefst luminesquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:12 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
En wat wil je er voor hebben?
Ben alleen bang dat het net als de PS2 na 2a3 weken gaat vervelen...quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:18 schreef Pecker het volgende:
[..]
Hij is ZO gaaf, dat je m wel moet bestellen.Of gaat...
Ik, als fan van burnout zal m volledig uitspelen. Heb ik ook gedaan met:quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:22 schreef nlboy het volgende:
[..]
Ben alleen bang dat het net als de PS2 na 2a3 weken gaat vervelen...![]()
laat nog maar wat vergelijkingen zien, ik vind het wel vermakelijkquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:29 schreef SuperFruitig het volgende:
[afbeelding]
VS
[afbeelding]
Owned ?
Okay Okay, de laatste, ik zal het niet meer doen, maar toch:![]()
Beide ingamequote:Op dinsdag 13 september 2005 21:38 schreef menesis het volgende:
[..]
laat nog maar wat vergelijkingen zien, ik vind het wel vermakelijk
maar die van de PSP; is dat wel ingame?zoveel mooie motionblur
ook bij de duurste laptop heb je kutgeluid hoorquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:53 schreef BMH het volgende:
Vandaag NFSu2 gespeeld op de PSP... Ik vind het echt helemaal niets. Het spel is zowiezo bagger (op elke platform), maar ook het geluid vond ik veel minder dan ik had verwacht. Net als de NDS kan de PSP geen echte bass presenteren, waardoor headphones het enige is wat aangenaamd klinkt.
Ook de laadtijden waren verrekte lang voor een handheld. Duurde minimaal 1 min voor ik eindelijk racede. Graphics waren erg mooi.
ok, nu dan ben ik eindelijk overstag: Menesis gaat een PSP kopen!quote:
idd, aangezien dit mijn eerste ridge racer is. Maar je bent toch wel met me eens dat de physics gedateerd zijn? Neem zo'n GTA, fantastiche physics, overhellen, over de kop slaan etcquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:40 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Botsen tegen de zijkant? Wil je daarmee zeggen dat je er geen ruk van kunt?![]()
Mijn Lumines een beetje opgeven? NOOIT!quote:
Mercury of Spider-Man 2 dan?quote:Geen ridgeracer of voetbal/tennis/golf of wipeout
Dan moet je Burnout ofzo kopenquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:48 schreef err het volgende:
[..]
idd, aangezien dit mijn eerste ridge racer is. Maar je bent toch wel met me eens dat de physics gedateerd zijn? Neem zo'n GTA, fantastiche physics, overhellen, over de kop slaan etc
Bij de duitse MM 99 euroquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:57 schreef nlboy het volgende:
PSP-dingen bij MM:
Memorystick pro duo 1GB: ¤ 139,-
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:12 schreef SuperFruitig het volgende:
tnx but no tnx, ik ben toch op zoek naar degene die geen zin heeft in lumines en wel zin heeft in mijn thug2r
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:15 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat het eerder gebeurd dat Jezus als groene marsman met kieuwen neerstort op het Pentagon, maar ik wens je heel veel succes.
Idd, dat denk ik ookquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:15 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat het eerder gebeurd dat Jezus als groene marsman met kieuwen neerstort op het Pentagon, maar ik wens je heel veel succes.
idd, ik wil mercuryyyyyyyyyy (lumines misschien later)quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:26 schreef rew- het volgende:
KAP MET ZO POSITIEF DOEN OVER LUMINES!!!!!!!!
Ik heb Lumines (mede door jullie) samen met Mercury en Ridge Racers besteld bij FRS. Lumines en RR waren er al, alleen Mercury moest besteld worden.
Die is er nu gewoon NOG STEEDS NIET en ik blijf maar op Lumines wachten (Mercury en RR zijn voor een vriend van me)... Het wachten is zwaar. Het lijkt net wachten op 1 september, maar dan anders.
Lumines is het wachten waard, zó vet! Allemaal leuke verschillende themes, dynamische muziek.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:26 schreef rew- het volgende:
KAP MET ZO POSITIEF DOEN OVER LUMINES!!!!!!!!
Ik heb Lumines (mede door jullie) samen met Mercury en Ridge Racers besteld bij FRS. Lumines en RR waren er al, alleen Mercury moest besteld worden.
Die is er nu gewoon NOG STEEDS NIET en ik blijf maar op Lumines wachten (Mercury en RR zijn voor een vriend van me)... Het wachten is zwaar. Het lijkt net wachten op 1 september, maar dan anders.
Mag ik weten wat voor memory stick duo pro je in je psp gestopt hebt? Ik heb namenlijk het idee dat mijn Sony 1GB stick supertraag is. Hij is ook trager in vergelijking met een Sandisk, maar ik heb er echt geen "USB 2.0 gevoel" bij.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:28 schreef P-Style het volgende:
Ik moet zeggen dat de PSP als een verrekte snelle "USB-memory stick reader" functioneert!Veel sneller dan m'n k750i.
Je moet blij zijn dat Sony het interne geheugen nog voor de release had uitgebreid. Anders was het helemaal niet mogelijk om die graphics op het beeld te toveren.quote:Op woensdag 14 september 2005 08:22 schreef gamecube_master het volgende:
Het is wel duidelijk te zien dat Burnout een haast klus is geweest zeg![]()
De omgevingen worden erg laat geladen, je ziet soms de gebouwen voor je neus verschijnen, en ik heb het zelfs al is een keer gehad dat er nog een stuk weg geladen moest worden en dat ik gewoon stil kwam te hangen. Wat me ook 1 keer is gebeurd dat het spel eventjes bleef hangen omdat hij een nummer moest laden. Beetje slecht uitgewerkt. Ze hadden beter de game wat later uit kunnen brengen..
Er komt helaasch geen remake voor de PSP, wel voor de PS3. Als het goed is ( heel waarschijnlijk ) zal er een prequel komen op de psp genaamd Final Fantasy Crisis Corequote:Op woensdag 14 september 2005 11:02 schreef rew- het volgende:ik wil em ook kopen... maar ik moet eerst FF7 uitspelen (ik heb em wel voor de PSX, maar wachtte op de remake voor de PSP)
PS3 FFVII remake is NIET in de maak. Was alleen een techdemo.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:03 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Er komt helaasch geen remake voor de PSP, wel voor de PS3. Als het goed is ( heel waarschijnlijk ) zal er een prequel komen op de psp genaamd Final Fantasy Crisis Core
Matigquote:Op woensdag 14 september 2005 12:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
PS3 FFVII remake is NIET in de maak. Was alleen een techdemo.
DAT wil ik dus ook weten !quote:Op woensdag 14 september 2005 13:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoe unlock je bij Wipeout Pure de Classic tracks? De eerste heb ik al door Gold te krijgen in de Single Race op alle 8 de tracks van de Alpha en Beta tracks, maar de rest lukt nog niet.
Volgens een pagina op gamespot moet ik 25 Gold halen voor de volgende, maar ik heb er al 27 en nog steeds geen nieuwe track.
Daar ben ik ook benieuwd naar.quote:Op woensdag 14 september 2005 14:51 schreef cyberrobin het volgende:
Weet iemand ondertussen al hoe ik van MPH -> KMH maak bij Ridge Racer?
Ja dan moet je alsnog 100 euro betalen ofzo...quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:17 schreef nlboy het volgende:
[..]
Je weet dat er nu 3 games halen, 2 betalen bij Free Record Shop is hè?
Ik doe die actie samen met vrienden.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:53 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja dan moet je alsnog 100 euro betalen ofzo...
bron ?quote:Op woensdag 14 september 2005 17:46 schreef __Saviour__ het volgende:
hehe, 't is me eindelijk gelukt om het Gamma pack voor Wipeout te downloaden! Echt vet, zulke gratis nieuwe content!
En binnenkomt komt het delta pack, en dan nog de classic. En ook nog eens een Omega pack. Echt super.
er zitten 4 classic tracks al in de game, en nog eens 4 komen beschikbaar als downloadquote:Op woensdag 14 september 2005 17:49 schreef Morthill het volgende:
Uhm, tsja, ik heb 2 classic tracks. Volgens mij moet je in de time trials een aantal goude plakken halen voor die track. Daarnaast ook in die andere mode. (survival).
Welke firmware bedoel je 1.5 of 2.0? Mensen die van 2.0 (europa/usa) naar 1.5 willen is meestal de belangrijkste rede om zo homebrew games te spelen. En dat mag daarom hier niet besproken worden. Mensen die 1.5 hebben missen wel een officiele browser voor PSP, achtergrondje, etc. Maar houden het toch nog wel vaak, omdat je met 1.5 'homebrew' games kan spelen.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:44 schreef Kontiki het volgende:
Ik lees hier en daar dat mensen liever niet de nieuwe firmware willen. Waarom is dat?
Denk het niet, want anders zou het denk ik ook wel simpel om de grote games te 'hacken'.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:56 schreef BIGGI het volgende:
T9 functionaliteit zou inderdaad geen slecht plan zijn... het zou ook leuk zijn als ze op/voor yourpsp.com gewoon wat (gratis) minigames zetten/maken die je vanaf je memorystick kunt laden.... weet iemand of ze daar op de proppen mee gaan komen??
Motiveer je woede eens?quote:Op woensdag 14 september 2005 19:24 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Nog 2 onzinnige posts in dit topic en ik kijk nooit meer !
Duidelijk een Fotosoepje. Het lijkt wel een DS!quote:Op woensdag 14 september 2005 19:02 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Wow check dit: Mini PSP! heeft ook wel wat? http://www.psxextreme.com/scripts/scrs3/scr.asp?scrID=112
En waar kan je die skins maken voor in je logitech case?
Whahah, zoooo fotoshop... Ze hebben zelfs niet de moeite genomen zelf een lettertype te kiezen, dat PSP Mini lettertype is rechtstreeks gejat van iPod mini als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:02 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Wow check dit: Mini PSP! heeft ook wel wat? http://www.psxextreme.com/scripts/scrs3/scr.asp?scrID=112
En waar kan je die skins maken voor in je logitech case?
Nu je het zegtquote:Op woensdag 14 september 2005 20:01 schreef Djeez het volgende:
[..]
Duidelijk een Fotosoepje. Het lijkt wel een DS!
Niet helemaalquote:Op woensdag 14 september 2005 17:56 schreef nlboy het volgende:
Ik had van iemand gehoord dat je binnenkort moest gaan betalen voor uitbreidingen voor bijvoorbeeld Wipeout..klopt dat?
Als dat geen revolution isquote:Last week, you may recall, we ran a story about Metal Gear Acid 2 at this year's Tokyo Game Show, and the big surprise Konami had in store involving something called "Solid Eye".
Well, Famitsu magazine has gone and revealed that Solid Eye is in fact a brand new peripheral for the PSP that comes bundled with MGA2 and will let you view parts of the game in - wait for it - 3D!
And no, it's not a pair of cardboard glasses with red and blue plastic lenses. It looks like a pair of binoculars, apparently, and it's designed to co-ordinate nicely with your shiny new handheld.
Advertisement
The game's director, Shinta Nojiri, told Famitsu there's an all-new storyline where Snake has to infiltrate a military faction. And wouldn't you know it, he only goes and discovers that there's a new Metal Gear. New characters will include a lady called Venus, who has lovely blonde hair and wears red.
You'll be able to battle other players wirelessly, and just like in the single player game, each opponent will control two characters.
We don't quite see what the attraction of being able to watch turn-based card battles in 3D is, to be honest, but we'll reserve judgement till Konami's official unveiling at the Tokyo Games Show this week - so stay tuned.
Metal Gear Acid 2 is out in the US on November 15, with a Japanese release to follow on December 8. No one seems to know or care about us lot.
Weet je ook wanneer welquote:
Zodra alle stemmen geteld zijn. Hopelijk dit weekend ergens.quote:
Thanks!quote:Op donderdag 15 september 2005 13:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zodra alle stemmen geteld zijn. Hopelijk dit weekend ergens.
Geweldig idee. Jammer dat ik geen diepte kan zien, dus ook geen 3d met zo'n bril.quote:Op donderdag 15 september 2005 13:03 schreef H.Flick het volgende:
MGA2 krijgt een soort 3D-bril!
[..]
Als dat geen revolution is
quote:Op donderdag 15 september 2005 15:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Zet de PSP zelf op Engels, dan schijnt het spel ook op Engels te gaan
say whutquote:Op donderdag 15 september 2005 15:01 schreef BMH het volgende:
[..]
Xbox controller viel op mijn gezicht.
Ik heb de nederlandse vesie, maar gewoon met engelse taal..quote:Op donderdag 15 september 2005 15:00 schreef err het volgende:
Heb burnout gehaald, op eerste gezicht gaaf spel, alleen ik heb de nederlandse versieecht VRESELIJK
"wees dope op de schroothoop"
etc
is de US versie ook verkrijgbaar?
Das idd het nadeel van de zwarte, maar daar kan ik mee leven. Die witte is gewoon niet mooi, dat speelt niet fijnquote:Op donderdag 15 september 2005 17:02 schreef SureZal het volgende:
[..]
idd, maar je zal dan iig de vingerafdrukken niet zien
Stap 1: haal de Xbox controller uit je Xbox.quote:Op donderdag 15 september 2005 17:01 schreef SureZal het volgende:
[..]
say whut
hoe krijg je dat in godsnaam voor elkaar?![]()
Helaas niet acceptabel dat je het hier intikt.quote:Op donderdag 15 september 2005 18:25 schreef von_manstein het volgende:
Dus ik wacht op een betaalbare 2gb memory stick en op een tool waarmee ik ISO's kan starten via de 2GB memorystick. Dan wordt het pas acceptabel spelen voor mij.
quote:Op donderdag 15 september 2005 18:25 schreef von_manstein het volgende:
Heb mijn PSP tot vaste mp3 speler aan de stereo gedegradeerd.
Man de games laden nog trager dan Battlefield 2 op een stripe set.
Dus ik wacht op een betaalbare 2gb memory stick en op een tool waarmee ik ISO's kan starten via de 2GB memorystick. Dan wordt het pas acceptabel spelen voor mij.
Heb alle versies ervoor ook al gespeeld maar hijs iddquote:Op donderdag 15 september 2005 19:09 schreef err het volgende:
bo legends is
had deze titel tot dustoe nooit gespeeld maar was altijd benieuw
Heb ik deze post niet al eens ergens anders gelezenquote:Op donderdag 15 september 2005 19:55 schreef Dementor het volgende:
Ik heb voorheen psp video 9 en psp video express gebruikt en wil een subtitle toevoegen.
Echter kan ik geen xvid met psp video 9 converteren en bij psp video express krijg ik een access violation error als ik subtitle wil aanvinken.
Is er niet nog een programma dat werkt met xvid en subs?
Wat jij kan dat kan ik ook!quote:Op donderdag 15 september 2005 20:06 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Heb ik deze post niet al eens ergens anders gelezen
maar wel té lek om te spelenquote:Op donderdag 15 september 2005 21:39 schreef Max-Westerman het volgende:
Ridge Racer is zo makkelijk he![]()
PSP Movie Creator vind ik zelf een top programma.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:30 schreef __Saviour__ het volgende:
Met welk programma kunnen DVD's in 1 keer worden omgezet naar MP4-avc formaat?
Geen idee...quote:Op donderdag 15 september 2005 22:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Thanx, ziet er wel goed uit zo op het eerste gezicht.
Heeft de trialversie veel beperkingen?
Zet je PSP op engelsquote:Op donderdag 15 september 2005 15:00 schreef err het volgende:
Heb burnout gehaald, op eerste gezicht gaaf spel, alleen ik heb de nederlandse versieecht VRESELIJK
"wees dope op de schroothoop"
etc
is de US versie ook verkrijgbaar?
er mag er van mij wel 1 komen, maar volgens anderen is het gwoon bs. ik verheugde me er al op, maar ik geloof er niet echt meer in. waarom duurt het zo lang....quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:43 schreef SuperFruitig het volgende:
Het is zo goed als zeker dat er nooit een downgrader komt. Dikke pech, hou het op origineel zou ik zeggen
Hehe, die ene site die zegt dat ze er mee bezig zijn verdiend nu gewoon dik $423.53.quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:43 schreef SuperFruitig het volgende:
Het is zo goed als zeker dat er nooit een downgrader komt. Dikke pech, hou het op origineel zou ik zeggen
Nooit bestaat niet.quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:19 schreef nlboy het volgende:
[..]
Hehe, die ene site die zegt dat ze er mee bezig zijn verdiend nu gewoon dik $423.53.
Maar op de site staat wel dat ie bijna klaar is...![]()
Nog even geduld voor Legend of Heroes.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:07 schreef Onsokumaru het volgende:
ik wacht zelf op een goede rpg spel..
Whahahaha, wat een ding joh! Virtual Boy flashbackquote:Op vrijdag 16 september 2005 10:14 schreef deGVR het volgende:
[afbeelding]
Metal Gear Solid Eye... Hmmmm... Ja, dat is behoorlijk solid inderdaad. Ik ga er niet mee in de trein zitten in ieder geval.
Sony goes Nintendoquote:Op vrijdag 16 september 2005 10:14 schreef deGVR het volgende:
[afbeelding]
Metal Gear Solid Eye... Hmmmm... Ja, dat is behoorlijk solid inderdaad. Ik ga er niet mee in de trein zitten in ieder geval.
je moet betalen ?quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:27 schreef deGVR het volgende:
De TGS brengt nieuwtjes... En wát voor nieuwtjes.
Every Extend komt naar de PSP! Dit spel laat Lumines bibberend in de kou staan... Download de simpele (1 level) versie voor je PC en je komt erachter wat ik bedoel.
http://free-game-download(...)_e/every_extend.html
Ik kan niet wachten.
Volgens mij is het serieus. Het komt van psp411.com.quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Is dat Metal Gear Solid Eye serieus of zo'n weer zo'n fan-made photoshop?
Sorry, dat was me niet opgevallen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:00 schreef SuperFruitig het volgende:
je moet betalen ?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:14 schreef deGVR het volgende:
[afbeelding]
Lache spelletje, ik weet alleen niet of ik er 45 euro voor zou neerstrijkenquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:15 schreef deGVR het volgende:
[..]
Sorry, dat was me niet opgevallen.
Probeer hem dan hier maar: -zip-
hoe lang duurde het om dat te typen?quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:17 schreef __Saviour__ het volgende:
dit post ik vanaf mijn psp. keicool!
Mooi!quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:42 schreef __Saviour__ het volgende:
het deltapack voor wipeout is nu beschikbaar! downloaden dus!
Maar dat is toch wat aan te doen?quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:16 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Ik heb 1 dode pixelMaar heb er niet echt last van, dus ach, what the hell
http://www.psp-vault.com/Article168.pspquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:17 schreef Noax het volgende:
[..]
Maar dat is toch wat aan te doen?
Ik las eerder dat je er een speciaal *filmpje ofzo op moest laten draaien om dat euvel te verhelpen.
Versie 1.5 bij link-sang? Dat staat er vaak bij of dat v1.5 is.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:41 schreef Noax het volgende:
Bedankt voor de link!
Zelf ben ik nog aan het twijfelen of ik mijn toekomstige psp bij lik-sang vandaan moet halen...
Hoe groot is de kans dat ik dan ook echt aan een 1.5 versie kom?
Okee, thnx voor je hulp!quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:47 schreef nlboy het volgende:
[..]
Versie 1.5 bij link-sang? Dat staat er vaak bij of dat v1.5 is.
Maar ga er van uit dat het 2.0 is, want Link-Sang had gedoe gehad met Sony over dat ze Japanse/Chinese PSP in Europa verkoopte.
Toch wel hè?quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:53 schreef Mr.Happ-E het volgende:
WipEout Pure is echt een geweldig spel!
Inderdaad!quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja, echt super die download-content. En we krijgen het Classic Pack (da's wat anders dan het al aanwezige Classic pack) nog, en nog eens de Omega Tracks (exclusief voor Europa!)
Echt vet, in totaal dus 16 nieuwe tracks, gratis en voor niks! Dat moeten meer ontwikkelaars doen!
Voor geld vast welquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:03 schreef P-Style het volgende:
[..]
Inderdaad!Straks heb je meer gratis tracks dan (bij het spel) gekòchte tracks!
Hoop trouwens dat we dit soort downloadable content ook bij de PS3 gaan zien!Zou ook mooi zijn als straks GT4 Mobile op de markt is, je straks ook nieuwe auto's en banen kunt gaan downloaden!
Je hebt een speciale codec voor filmpjes AVC en je hebt WPA wireless beveiliging en je kunt fotos verzenden naar andere psp's via wifi.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:32 schreef Fonzarelli het volgende:
Zeg wat voor verschillen zijn er nog meer tussen versie 1.52 en 2.0, behalve dat je kan internetten? Ik zit er over na te denken, dat downgraden duurt me te lang...
Verder biedt 2.00 ook de ondersteuning voor AAC-audio (gebaseerd op mpeg4 en betere kwaliteit dan mp3's bij gelijke bitrates) en kun je nu ook BMP, GIF en PNG plaatjes bekijken en kun je nu óók je eigen wallpapers gebruiken in plaats van de standaard maandelijks veranderende achtergrondjes. Daarbij zullen toekomstige games firmware 2.00 vereisen, anders kun je ze niet spelen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:34 schreef SuperFruitig het volgende:
Je hebt een speciale codec voor filmpjes AVC en je hebt WPA wireless beveiliging en je kunt fotos verzenden naar andere psp's via wifi.
Zeer waarschijnlijk wel ja!quote:Ik zie btw nog geen DELTA packik heb een USA wipeout, misschien ligt het daar aan?
Is al een oplossing voor.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:46 schreef P-Style het volgende:
[..]
Daarbij zullen toekomstige games firmware 2.00 vereisen, anders kun je ze niet spelen.
Wie zegt dat ??quote:Daarbij zullen toekomstige games firmware 2.00 vereisen, anders kun je ze niet spelen
Inderdaad. Dat gezanik ook altijd over downgraden en firmware's lager dan 2.00.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:56 schreef BIGGI het volgende:
Dat pauper gepraat over 1.5 en 2.0.. koop gewoon die games .. als je wilt kutten met homebrew proggies koop er dan een PDA bij.. armzalige mannetjes hier
Tamagotchi verkoopt beter dan winning eleven 9 auchquote:1. Shin Sengoku Musou 4 Moshouden PS2
2. Super Robot Taisen J GBA
3. Tamagotchi DS
4. WE9 PSP
5. Gyakuten Saiban DS
6. Gyakuten Saiban Limited edition DS
7. Famicon Mini SUper Mario Brothers GB
8. FirePro returns
9. Brain Training DS
10. Stand Alone Complex PSP
11. Gokujou Seitoukai (extreme student council ?!) PS2
12. Dr. Mario & Panel de pon GB
13. Mario tennis advance GB
14. Soft brain training DS
15. Moto GP4 PS2 (ouch)
16. Shin Sangoku Musou Moshouden Treasure Box PS2
17. WE9 PS2
18. Jump Super Stars DS
19. Shin Sangoku Musou Moshouden Premium Pack PS2
20. Brother in arms PS2
Die Jappen zijn gek op dat soort dingen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:59 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Tamagotchi verkoopt beter dan winning eleven 9 auch
Je weet niet wat je mist.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:58 schreef P-Style het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat gezanik ook altijd over downgraden en firmware's lager dan 2.00.Ik ben blij dat ik de mijne meteen heb geupgrade en ik kan niet wachten tot de volgende firmware upgrade met nieuwe features!
Via de wipeoutbrowserquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:44 schreef __Saviour__ het volgende:
voor usa hoort het deltapack al lang beschikbaar te zijn. waar probeer je het te downloaden?
Dude, het is gewoon non-boeiende informatie die niemand hoeft te weten. Je mag best zeggen hoe tof burnout is maar zeg dat dan niet 4 weken voor de officiele release en hoe goed je gedownloade haxx0rz programmatjes zijn want dat wil niemand horen en laat eigenlijk alleen zien hoe totaal NIET tof je bent. Ik heb niks tegen isoloaders, dont get me wrong, maar kom dan niet aanzetten met 1 zin:quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:07 schreef Onsokumaru het volgende:
We zanniken niet we discussieren over 1.5 en 2.0 !!
Jullie demoniseren.. JA DEMONISEREN alleen.. van oeh.. dat mag je niet doen hoor.. of je mag niet zo denken..
![]()
![]()
waarom worden jullie dan boos als de ander al die spellen downloaden ?
Dat maakt jou toch geen fluit uit.. jij download ze niet..
jij koop ze..ik hou van spellen.. ik speel een uur lang en ga naar de volgende..
ik raakt hartstikke verwend daardoor..lekker.... ik zal nooit met 1 spel tevreden zijn..
Ik heb dat met spellen .en . een ander met sex ..alhoewel mijn vriendin niks te klagen heeft !!
Veel respect voor diegene die het kopen. die houden de pspscene levend..
maar ik kan dat nie.. elke maand een spel kopen.. ben een arme student hoor !! geen zoontje van een yuppentruck !!![]()
Rawr!quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:11 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dude, het is gewoon non-boeiende informatie die niemand hoeft te weten. Je mag best zeggen hoe tof burnout is maar zeg dat dan niet 4 weken voor de officiele release en hoe goed je gedownloade haxx0rz programmatjes zijn want dat wil niemand horen en laat eigenlijk alleen zien hoe totaal NIET tof je bent. Ik heb niks tegen isoloaders, dont get me wrong, maar kom dan niet aanzetten met 1 zin:
WOA 1.5 HAXX0RZ BURNOUT ILLEGAAL W000TTTTTt1111111111 eins eins eins!!!111
want dat is niet echt tof
Ow en ik ben ook student, hoor je mij klagen, fucking sissy, zoek een baan
Wat dacht je dan van NeoCD... WOOOOOOOOOT !!!quote:Je weet niet wat je mist. .
Mijn PSP stond echt stof te happen tot ik die homebrew dingen aan de praat kreeg
MAME !!!!!!!!!!
niemand?quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:23 schreef masuyo het volgende:
weet iemand hoe ik bij thug2 in atlanta bij de tag in het gebouw kan komen? het wil me nie echt lukken
quote:Nieuwe details en screenshots van Field Commander
Sony Online Entertainment heeft vandaag wat meer details vrijgegeven over de aankomende turn-based strategie titel Field Commander.
Zo zal het spel een singleplayer campagne bevatten van 30 verschillende 3D missies, waarin je 15 divisies onder je hoede neemt. Deze divisies bestaan uit land-, zee- en lucht-eenheden die je kunt inzetten in standaard of zelfgemaakte levels.
Over de multiplayer laat Sony nog weinig los, behalve dan dat het niet uitmaakt of de tegenstander aan de andere kant van de wereld of recht tegenover je zit.
Field Commander is de eerste turn-based strategie game voor de PSP. In deze game speel je een 'Field Commander' en is het jouw taak om de wereld te beschermen tegen een terroristische organisatie.
Je hebt de beschikking over land-, zee- en luchttroepen, welke je door 30 verschillende 3D-missies kunt commanderen.
Echt veel is er helaas nog niet bekend over deze titel, maar als we naar de screenshots en het filmpje kijken wordt duidelijk dat de kracht van de PSP goed wordt gebruikt om een realistische oorlogsgame in de trant van Command & Conquer en Advance Wars neer te zetten.
Naast de nieuwe informatie, heeft Sony ook gelijk 9 verse screenshots online gezet en, alsof dat nog niet genoeg is, een trailer met in-game beelden. Je kunt de screenshots hieronder bekijken en de trailer via onderstaande link downloaden. Ook kun je voor meer info de officiële site van deze titel bezoeken.
PSPworld
dan komt het, denk ik, doordat je aan de hand van je IP-adres wordt doorgestuurd naar de Europese downloadsite. Probeer het eens handmatig via www.wipeoutpure.com of www.yourpsp.comquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:02 schreef SuperFruitig het volgende:
Via de wipeoutbrowser
quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:59 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Tamagotchi verkoopt beter dan winning eleven 9 auch
Ehmz.. MGA is toch de eerste turnbased strategy. Bedoelen ze geen RTS?quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:37 schreef nlboy het volgende:
Field Commander is de eerste turn-based strategie game voor de PSP
Hmz, ik wil RTSquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:01 schreef MMaRsu het volgende:
het is geen RTS, dus ik denk dat ze een fout maken ;')
Ik heb een GBA SP met AW gehad, en AW zuigt.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:13 schreef BMH het volgende:
Jullie willen Advance Wars! Althans dat zou ik wel willen als ik een PSP had. Turn Based games spelen als pareltjes op handheld games.
Heb je'm al? Ik wel!quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:30 schreef Markster het volgende:
Tering, dit ding is zo geil he!
Nee, wel gebruikt (werk bij bart smitquote:
Je bedoelt: "In de tussentijd dat ik op de PS3 wacht koop ik wel effe een PSP, die ik straks als uitgebreide wifi-controller kan gebruiken voor m'n PS3!"quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:33 schreef Markster het volgende:
Nee, wel gebruikt (werk bij bart smit) , vind hem net ff iets te duur, voor de tijd dat ik hem zal gebruiken.
Ik wacht wel op de ps3
Beetje nutteloos als je al controllers hebt, me dunkt..quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:38 schreef P-Style het volgende:
die ik straks als uitgebreide wifi-controller kan gebruiken voor m'n PS3!"
Nou ja.. wat heb je liever? Een banaan als controller... of een controller met breedbeeld LCD-schermpje?quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
Beetje nutteloos als je al controllers hebt, me dunkt..
Nou, gezien de gewicht van het ding en wsl ook niet genoeg knoppen denk ik dat ik toch maar met die dildo ga spelen..quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:43 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou ja.. wat heb je liever? Een banaan als controller... of een controller met breedbeeld LCD-schermpje?
FRS wel. MM niet voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Hebben FRS en MM nog steeds die 3 halen 2 betalen aanbieding trouwens?
Mijn oplossing, haal alsnog Advance Wars en een DS.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:13 schreef BMH het volgende:
Jullie willen Advance Wars! Althans dat zou ik wel willen als ik een PSP had. Turn Based games spelen als pareltjes op handheld games.
t/m 2 oktober.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Hebben FRS en MM nog steeds die 3 halen 2 betalen aanbieding trouwens?
ik geloof met de battereijen anno 2005 maakt het allemaal geen hol meer niet uitquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:35 schreef User_Name het volgende:
Net gekocht met burnout legends
Moet ik nu eerst de batterij helemaal leeg spelen en dan vervolgens helemaal volladen of wat is de juiste manier?
Dan merk je het gemis van een stylus toch welquote:
Ik dacht dat jij anti Lumines wasquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Zojuist Colin Mcrae, Lumines en Everybodies golf voor ¤ 105,- gehaald bij FRS.
Helemaal leeg maken en dan opnieuw opladen, voor de 1e keer. Dat is meestal het beste voor de accu.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:35 schreef User_Name het volgende:
Net gekocht met burnout legends
Moet ik nu eerst de batterij helemaal leeg spelen en dan vervolgens helemaal volladen of wat is de juiste manier?
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:34 schreef _moder8or_ het volgende:
Yes!Heb de 1GB gewonnen die je kon winnen op games.fok.nl
![]()
Laat me raden, je hebt een DS?quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:05 schreef SureZal het volgende:
en hij zoog echt heel hard :/
verkeerd gegoktquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Laat me raden, je hebt een DS?.
Gefeliciteerd kerelquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:34 schreef _moder8or_ het volgende:
Yes!Heb de 1GB gewonnen die je kon winnen op games.fok.nl
![]()
Iemand?quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:43 schreef Apekoek het volgende:
FIFA Soccer vs World Tour Soccer
Welke is beter? Aan gezien ik nu FIFA Soccer heb, maar nog in kan wisselen voor de ander.(afgezien van dat er volgende maand fifa 06 en pes5 uitkomen)
Ik heb WTS gehad, 1 dag daarna gelijk omgeruild. Kut spel, echt NIET kopen...quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:43 schreef Apekoek het volgende:
FIFA Soccer vs World Tour Soccer
Welke is beter? Aan gezien ik nu FIFA Soccer heb, maar nog in kan wisselen voor de ander.(afgezien van dat er volgende maand fifa 06 en pes5 uitkomen)
Dank. Ben blij!quote:
Ok, waarom was het een kut spel?quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:35 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb WTS gehad, 1 dag daarna gelijk omgeruild. Kut spel, echt NIET kopen...
[..]
Dank. Ben blij!
Het commentaar is erg zwak. Hij noemt alleen maar de namen van de spelers op, en bij het begin van een wedstrijd zegt hij telkens hetzelfde zinnetje.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:41 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ok, waarom was het een kut spel?
En wat heb je er voor in de plaats gehaald?
okay, wachten geblazen dus op FIFA 06 en PES 5quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:59 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Het commentaar is erg zwak. Hij noemt alleen maar de namen van de spelers op, en bij het begin van een wedstrijd zegt hij telkens hetzelfde zinnetje.
2. Het spel speelt meer om de punten dan de winst.
Je moet dus 3000 punten pakken in 1 spel, en als je 3-0 wint, is het nog steeds niet genoeg om verder tegaan.
3. Ik heb Ridge Racer genomen.
Als het goed is wel dan ja, het heeft nu wel lang genoeg geduurdquote:
Heb je dan ook gelijk een spelquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als het goed is wel dan ja, het heeft nu wel lang genoeg geduurd
quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als het goed is wel dan ja, het heeft nu wel lang genoeg geduurd
Homebrew is ook vetquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:22 schreef cyberrobin het volgende:
PSP toch maar geupdate naar F2.0 internet is wel vet, theme's en achtergronden ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |