Lache spelletje, ik weet alleen niet of ik er 45 euro voor zou neerstrijkenquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:15 schreef deGVR het volgende:
[..]
Sorry, dat was me niet opgevallen.
Probeer hem dan hier maar: -zip-
hoe lang duurde het om dat te typen?quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:17 schreef __Saviour__ het volgende:
dit post ik vanaf mijn psp. keicool!
Mooi!quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:42 schreef __Saviour__ het volgende:
het deltapack voor wipeout is nu beschikbaar! downloaden dus!
Maar dat is toch wat aan te doen?quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:16 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Ik heb 1 dode pixelMaar heb er niet echt last van, dus ach, what the hell
http://www.psp-vault.com/Article168.pspquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:17 schreef Noax het volgende:
[..]
Maar dat is toch wat aan te doen?
Ik las eerder dat je er een speciaal *filmpje ofzo op moest laten draaien om dat euvel te verhelpen.
Versie 1.5 bij link-sang? Dat staat er vaak bij of dat v1.5 is.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:41 schreef Noax het volgende:
Bedankt voor de link!
Zelf ben ik nog aan het twijfelen of ik mijn toekomstige psp bij lik-sang vandaan moet halen...
Hoe groot is de kans dat ik dan ook echt aan een 1.5 versie kom?
Okee, thnx voor je hulp!quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:47 schreef nlboy het volgende:
[..]
Versie 1.5 bij link-sang? Dat staat er vaak bij of dat v1.5 is.
Maar ga er van uit dat het 2.0 is, want Link-Sang had gedoe gehad met Sony over dat ze Japanse/Chinese PSP in Europa verkoopte.
Toch wel hè?quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:53 schreef Mr.Happ-E het volgende:
WipEout Pure is echt een geweldig spel!
Inderdaad!quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja, echt super die download-content. En we krijgen het Classic Pack (da's wat anders dan het al aanwezige Classic pack) nog, en nog eens de Omega Tracks (exclusief voor Europa!)
Echt vet, in totaal dus 16 nieuwe tracks, gratis en voor niks! Dat moeten meer ontwikkelaars doen!
Voor geld vast welquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:03 schreef P-Style het volgende:
[..]
Inderdaad!Straks heb je meer gratis tracks dan (bij het spel) gekòchte tracks!
Hoop trouwens dat we dit soort downloadable content ook bij de PS3 gaan zien!Zou ook mooi zijn als straks GT4 Mobile op de markt is, je straks ook nieuwe auto's en banen kunt gaan downloaden!
Je hebt een speciale codec voor filmpjes AVC en je hebt WPA wireless beveiliging en je kunt fotos verzenden naar andere psp's via wifi.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:32 schreef Fonzarelli het volgende:
Zeg wat voor verschillen zijn er nog meer tussen versie 1.52 en 2.0, behalve dat je kan internetten? Ik zit er over na te denken, dat downgraden duurt me te lang...
Verder biedt 2.00 ook de ondersteuning voor AAC-audio (gebaseerd op mpeg4 en betere kwaliteit dan mp3's bij gelijke bitrates) en kun je nu ook BMP, GIF en PNG plaatjes bekijken en kun je nu óók je eigen wallpapers gebruiken in plaats van de standaard maandelijks veranderende achtergrondjes. Daarbij zullen toekomstige games firmware 2.00 vereisen, anders kun je ze niet spelen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:34 schreef SuperFruitig het volgende:
Je hebt een speciale codec voor filmpjes AVC en je hebt WPA wireless beveiliging en je kunt fotos verzenden naar andere psp's via wifi.
Zeer waarschijnlijk wel ja!quote:Ik zie btw nog geen DELTA packik heb een USA wipeout, misschien ligt het daar aan?
Is al een oplossing voor.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:46 schreef P-Style het volgende:
[..]
Daarbij zullen toekomstige games firmware 2.00 vereisen, anders kun je ze niet spelen.
Wie zegt dat ??quote:Daarbij zullen toekomstige games firmware 2.00 vereisen, anders kun je ze niet spelen
Inderdaad. Dat gezanik ook altijd over downgraden en firmware's lager dan 2.00.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:56 schreef BIGGI het volgende:
Dat pauper gepraat over 1.5 en 2.0.. koop gewoon die games .. als je wilt kutten met homebrew proggies koop er dan een PDA bij.. armzalige mannetjes hier
Tamagotchi verkoopt beter dan winning eleven 9 auchquote:1. Shin Sengoku Musou 4 Moshouden PS2
2. Super Robot Taisen J GBA
3. Tamagotchi DS
4. WE9 PSP
5. Gyakuten Saiban DS
6. Gyakuten Saiban Limited edition DS
7. Famicon Mini SUper Mario Brothers GB
8. FirePro returns
9. Brain Training DS
10. Stand Alone Complex PSP
11. Gokujou Seitoukai (extreme student council ?!) PS2
12. Dr. Mario & Panel de pon GB
13. Mario tennis advance GB
14. Soft brain training DS
15. Moto GP4 PS2 (ouch)
16. Shin Sangoku Musou Moshouden Treasure Box PS2
17. WE9 PS2
18. Jump Super Stars DS
19. Shin Sangoku Musou Moshouden Premium Pack PS2
20. Brother in arms PS2
Die Jappen zijn gek op dat soort dingen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:59 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Tamagotchi verkoopt beter dan winning eleven 9 auch
Je weet niet wat je mist.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:58 schreef P-Style het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat gezanik ook altijd over downgraden en firmware's lager dan 2.00.Ik ben blij dat ik de mijne meteen heb geupgrade en ik kan niet wachten tot de volgende firmware upgrade met nieuwe features!
Via de wipeoutbrowserquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:44 schreef __Saviour__ het volgende:
voor usa hoort het deltapack al lang beschikbaar te zijn. waar probeer je het te downloaden?
Dude, het is gewoon non-boeiende informatie die niemand hoeft te weten. Je mag best zeggen hoe tof burnout is maar zeg dat dan niet 4 weken voor de officiele release en hoe goed je gedownloade haxx0rz programmatjes zijn want dat wil niemand horen en laat eigenlijk alleen zien hoe totaal NIET tof je bent. Ik heb niks tegen isoloaders, dont get me wrong, maar kom dan niet aanzetten met 1 zin:quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:07 schreef Onsokumaru het volgende:
We zanniken niet we discussieren over 1.5 en 2.0 !!
Jullie demoniseren.. JA DEMONISEREN alleen.. van oeh.. dat mag je niet doen hoor.. of je mag niet zo denken..
![]()
![]()
waarom worden jullie dan boos als de ander al die spellen downloaden ?
Dat maakt jou toch geen fluit uit.. jij download ze niet..
jij koop ze..ik hou van spellen.. ik speel een uur lang en ga naar de volgende..
ik raakt hartstikke verwend daardoor..lekker.... ik zal nooit met 1 spel tevreden zijn..
Ik heb dat met spellen .en . een ander met sex ..alhoewel mijn vriendin niks te klagen heeft !!
Veel respect voor diegene die het kopen. die houden de pspscene levend..
maar ik kan dat nie.. elke maand een spel kopen.. ben een arme student hoor !! geen zoontje van een yuppentruck !!![]()
Rawr!quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:11 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dude, het is gewoon non-boeiende informatie die niemand hoeft te weten. Je mag best zeggen hoe tof burnout is maar zeg dat dan niet 4 weken voor de officiele release en hoe goed je gedownloade haxx0rz programmatjes zijn want dat wil niemand horen en laat eigenlijk alleen zien hoe totaal NIET tof je bent. Ik heb niks tegen isoloaders, dont get me wrong, maar kom dan niet aanzetten met 1 zin:
WOA 1.5 HAXX0RZ BURNOUT ILLEGAAL W000TTTTTt1111111111 eins eins eins!!!111
want dat is niet echt tof
Ow en ik ben ook student, hoor je mij klagen, fucking sissy, zoek een baan
Wat dacht je dan van NeoCD... WOOOOOOOOOT !!!quote:Je weet niet wat je mist. .
Mijn PSP stond echt stof te happen tot ik die homebrew dingen aan de praat kreeg
MAME !!!!!!!!!!
niemand?quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:23 schreef masuyo het volgende:
weet iemand hoe ik bij thug2 in atlanta bij de tag in het gebouw kan komen? het wil me nie echt lukken
quote:Nieuwe details en screenshots van Field Commander
Sony Online Entertainment heeft vandaag wat meer details vrijgegeven over de aankomende turn-based strategie titel Field Commander.
Zo zal het spel een singleplayer campagne bevatten van 30 verschillende 3D missies, waarin je 15 divisies onder je hoede neemt. Deze divisies bestaan uit land-, zee- en lucht-eenheden die je kunt inzetten in standaard of zelfgemaakte levels.
Over de multiplayer laat Sony nog weinig los, behalve dan dat het niet uitmaakt of de tegenstander aan de andere kant van de wereld of recht tegenover je zit.
Field Commander is de eerste turn-based strategie game voor de PSP. In deze game speel je een 'Field Commander' en is het jouw taak om de wereld te beschermen tegen een terroristische organisatie.
Je hebt de beschikking over land-, zee- en luchttroepen, welke je door 30 verschillende 3D-missies kunt commanderen.
Echt veel is er helaas nog niet bekend over deze titel, maar als we naar de screenshots en het filmpje kijken wordt duidelijk dat de kracht van de PSP goed wordt gebruikt om een realistische oorlogsgame in de trant van Command & Conquer en Advance Wars neer te zetten.
Naast de nieuwe informatie, heeft Sony ook gelijk 9 verse screenshots online gezet en, alsof dat nog niet genoeg is, een trailer met in-game beelden. Je kunt de screenshots hieronder bekijken en de trailer via onderstaande link downloaden. Ook kun je voor meer info de officiële site van deze titel bezoeken.
PSPworld
dan komt het, denk ik, doordat je aan de hand van je IP-adres wordt doorgestuurd naar de Europese downloadsite. Probeer het eens handmatig via www.wipeoutpure.com of www.yourpsp.comquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:02 schreef SuperFruitig het volgende:
Via de wipeoutbrowser
quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:59 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Tamagotchi verkoopt beter dan winning eleven 9 auch
Ehmz.. MGA is toch de eerste turnbased strategy. Bedoelen ze geen RTS?quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:37 schreef nlboy het volgende:
Field Commander is de eerste turn-based strategie game voor de PSP
Hmz, ik wil RTSquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:01 schreef MMaRsu het volgende:
het is geen RTS, dus ik denk dat ze een fout maken ;')
Ik heb een GBA SP met AW gehad, en AW zuigt.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:13 schreef BMH het volgende:
Jullie willen Advance Wars! Althans dat zou ik wel willen als ik een PSP had. Turn Based games spelen als pareltjes op handheld games.
Heb je'm al? Ik wel!quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:30 schreef Markster het volgende:
Tering, dit ding is zo geil he!
Nee, wel gebruikt (werk bij bart smitquote:
Je bedoelt: "In de tussentijd dat ik op de PS3 wacht koop ik wel effe een PSP, die ik straks als uitgebreide wifi-controller kan gebruiken voor m'n PS3!"quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:33 schreef Markster het volgende:
Nee, wel gebruikt (werk bij bart smit) , vind hem net ff iets te duur, voor de tijd dat ik hem zal gebruiken.
Ik wacht wel op de ps3
Beetje nutteloos als je al controllers hebt, me dunkt..quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:38 schreef P-Style het volgende:
die ik straks als uitgebreide wifi-controller kan gebruiken voor m'n PS3!"
Nou ja.. wat heb je liever? Een banaan als controller... of een controller met breedbeeld LCD-schermpje?quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
Beetje nutteloos als je al controllers hebt, me dunkt..
Nou, gezien de gewicht van het ding en wsl ook niet genoeg knoppen denk ik dat ik toch maar met die dildo ga spelen..quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:43 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou ja.. wat heb je liever? Een banaan als controller... of een controller met breedbeeld LCD-schermpje?
FRS wel. MM niet voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Hebben FRS en MM nog steeds die 3 halen 2 betalen aanbieding trouwens?
Mijn oplossing, haal alsnog Advance Wars en een DS.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:13 schreef BMH het volgende:
Jullie willen Advance Wars! Althans dat zou ik wel willen als ik een PSP had. Turn Based games spelen als pareltjes op handheld games.
t/m 2 oktober.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Hebben FRS en MM nog steeds die 3 halen 2 betalen aanbieding trouwens?
ik geloof met de battereijen anno 2005 maakt het allemaal geen hol meer niet uitquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:35 schreef User_Name het volgende:
Net gekocht met burnout legends
Moet ik nu eerst de batterij helemaal leeg spelen en dan vervolgens helemaal volladen of wat is de juiste manier?
Dan merk je het gemis van een stylus toch welquote:
Ik dacht dat jij anti Lumines wasquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Zojuist Colin Mcrae, Lumines en Everybodies golf voor ¤ 105,- gehaald bij FRS.
Helemaal leeg maken en dan opnieuw opladen, voor de 1e keer. Dat is meestal het beste voor de accu.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:35 schreef User_Name het volgende:
Net gekocht met burnout legends
Moet ik nu eerst de batterij helemaal leeg spelen en dan vervolgens helemaal volladen of wat is de juiste manier?
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:34 schreef _moder8or_ het volgende:
Yes!Heb de 1GB gewonnen die je kon winnen op games.fok.nl
![]()
Laat me raden, je hebt een DS?quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:05 schreef SureZal het volgende:
en hij zoog echt heel hard :/
verkeerd gegoktquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Laat me raden, je hebt een DS?.
Gefeliciteerd kerelquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:34 schreef _moder8or_ het volgende:
Yes!Heb de 1GB gewonnen die je kon winnen op games.fok.nl
![]()
Iemand?quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:43 schreef Apekoek het volgende:
FIFA Soccer vs World Tour Soccer
Welke is beter? Aan gezien ik nu FIFA Soccer heb, maar nog in kan wisselen voor de ander.(afgezien van dat er volgende maand fifa 06 en pes5 uitkomen)
Ik heb WTS gehad, 1 dag daarna gelijk omgeruild. Kut spel, echt NIET kopen...quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:43 schreef Apekoek het volgende:
FIFA Soccer vs World Tour Soccer
Welke is beter? Aan gezien ik nu FIFA Soccer heb, maar nog in kan wisselen voor de ander.(afgezien van dat er volgende maand fifa 06 en pes5 uitkomen)
Dank. Ben blij!quote:
Ok, waarom was het een kut spel?quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:35 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb WTS gehad, 1 dag daarna gelijk omgeruild. Kut spel, echt NIET kopen...
[..]
Dank. Ben blij!
Het commentaar is erg zwak. Hij noemt alleen maar de namen van de spelers op, en bij het begin van een wedstrijd zegt hij telkens hetzelfde zinnetje.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:41 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ok, waarom was het een kut spel?
En wat heb je er voor in de plaats gehaald?
okay, wachten geblazen dus op FIFA 06 en PES 5quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:59 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Het commentaar is erg zwak. Hij noemt alleen maar de namen van de spelers op, en bij het begin van een wedstrijd zegt hij telkens hetzelfde zinnetje.
2. Het spel speelt meer om de punten dan de winst.
Je moet dus 3000 punten pakken in 1 spel, en als je 3-0 wint, is het nog steeds niet genoeg om verder tegaan.
3. Ik heb Ridge Racer genomen.
Als het goed is wel dan ja, het heeft nu wel lang genoeg geduurdquote:
Heb je dan ook gelijk een spelquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als het goed is wel dan ja, het heeft nu wel lang genoeg geduurd
quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als het goed is wel dan ja, het heeft nu wel lang genoeg geduurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |