niemand?quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:23 schreef masuyo het volgende:
weet iemand hoe ik bij thug2 in atlanta bij de tag in het gebouw kan komen? het wil me nie echt lukken
quote:Nieuwe details en screenshots van Field Commander
Sony Online Entertainment heeft vandaag wat meer details vrijgegeven over de aankomende turn-based strategie titel Field Commander.
Zo zal het spel een singleplayer campagne bevatten van 30 verschillende 3D missies, waarin je 15 divisies onder je hoede neemt. Deze divisies bestaan uit land-, zee- en lucht-eenheden die je kunt inzetten in standaard of zelfgemaakte levels.
Over de multiplayer laat Sony nog weinig los, behalve dan dat het niet uitmaakt of de tegenstander aan de andere kant van de wereld of recht tegenover je zit.
Field Commander is de eerste turn-based strategie game voor de PSP. In deze game speel je een 'Field Commander' en is het jouw taak om de wereld te beschermen tegen een terroristische organisatie.
Je hebt de beschikking over land-, zee- en luchttroepen, welke je door 30 verschillende 3D-missies kunt commanderen.
Echt veel is er helaas nog niet bekend over deze titel, maar als we naar de screenshots en het filmpje kijken wordt duidelijk dat de kracht van de PSP goed wordt gebruikt om een realistische oorlogsgame in de trant van Command & Conquer en Advance Wars neer te zetten.
Naast de nieuwe informatie, heeft Sony ook gelijk 9 verse screenshots online gezet en, alsof dat nog niet genoeg is, een trailer met in-game beelden. Je kunt de screenshots hieronder bekijken en de trailer via onderstaande link downloaden. Ook kun je voor meer info de officiële site van deze titel bezoeken.
PSPworld
dan komt het, denk ik, doordat je aan de hand van je IP-adres wordt doorgestuurd naar de Europese downloadsite. Probeer het eens handmatig via www.wipeoutpure.com of www.yourpsp.comquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:02 schreef SuperFruitig het volgende:
Via de wipeoutbrowser
quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:59 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Tamagotchi verkoopt beter dan winning eleven 9 auch
Ehmz.. MGA is toch de eerste turnbased strategy. Bedoelen ze geen RTS?quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:37 schreef nlboy het volgende:
Field Commander is de eerste turn-based strategie game voor de PSP
Hmz, ik wil RTSquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:01 schreef MMaRsu het volgende:
het is geen RTS, dus ik denk dat ze een fout maken ;')
Ik heb een GBA SP met AW gehad, en AW zuigt.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:13 schreef BMH het volgende:
Jullie willen Advance Wars! Althans dat zou ik wel willen als ik een PSP had. Turn Based games spelen als pareltjes op handheld games.
Heb je'm al? Ik wel!quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:30 schreef Markster het volgende:
Tering, dit ding is zo geil he!
Nee, wel gebruikt (werk bij bart smitquote:
Je bedoelt: "In de tussentijd dat ik op de PS3 wacht koop ik wel effe een PSP, die ik straks als uitgebreide wifi-controller kan gebruiken voor m'n PS3!"quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:33 schreef Markster het volgende:
Nee, wel gebruikt (werk bij bart smit) , vind hem net ff iets te duur, voor de tijd dat ik hem zal gebruiken.
Ik wacht wel op de ps3
Beetje nutteloos als je al controllers hebt, me dunkt..quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:38 schreef P-Style het volgende:
die ik straks als uitgebreide wifi-controller kan gebruiken voor m'n PS3!"
Nou ja.. wat heb je liever? Een banaan als controller... of een controller met breedbeeld LCD-schermpje?quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
Beetje nutteloos als je al controllers hebt, me dunkt..
Nou, gezien de gewicht van het ding en wsl ook niet genoeg knoppen denk ik dat ik toch maar met die dildo ga spelen..quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:43 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou ja.. wat heb je liever? Een banaan als controller... of een controller met breedbeeld LCD-schermpje?
FRS wel. MM niet voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Hebben FRS en MM nog steeds die 3 halen 2 betalen aanbieding trouwens?
Mijn oplossing, haal alsnog Advance Wars en een DS.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:13 schreef BMH het volgende:
Jullie willen Advance Wars! Althans dat zou ik wel willen als ik een PSP had. Turn Based games spelen als pareltjes op handheld games.
t/m 2 oktober.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Hebben FRS en MM nog steeds die 3 halen 2 betalen aanbieding trouwens?
ik geloof met de battereijen anno 2005 maakt het allemaal geen hol meer niet uitquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:35 schreef User_Name het volgende:
Net gekocht met burnout legends
Moet ik nu eerst de batterij helemaal leeg spelen en dan vervolgens helemaal volladen of wat is de juiste manier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |