als je een filmpje wil converteren moet je de file effe renamen naar M4V10001.mp4 of M4V10002.mp4..!!quote:mm.. en nog iets.. het is me dus gelukt om een filmpje te converten naar .MP4 en op mijn psp gezet, maar nu als ik hem op wil starten krijg ik de fout van:
Daar krijg ik dezelfde error mee als die van cyberrobinquote:Op maandag 12 september 2005 18:45 schreef H.Flick het volgende:
pspvideo9 is volgens mij het fijnste programma om MP4's te maken.
Ligt waarsch. aan het programma dus? het programma 3gp_converter maakt van een klein filmpje meteen een gigantisch bestand..quote:Op maandag 12 september 2005 18:50 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Daar krijg ik dezelfde error mee als die van cyberrobin
quote:Op maandag 12 september 2005 20:38 schreef nlboy het volgende:
Dus speel nu Supersmashbrothers, Tetris
quote:Op maandag 12 september 2005 21:03 schreef Pecker het volgende:
www.lips106fm.com
Kan je 3 streams luisteren
hahahahhaha dit is echt de lelijkste site die ik ooit heb gezienquote:Op maandag 12 september 2005 21:22 schreef menesis het volgende:
ow enhier nog een sidesite van GTA
http://www.pauliesrevue.net/
WAARRRRRRRRRR!!!!?quote:Op maandag 12 september 2005 21:49 schreef Onsokumaru het volgende:
er is een link naar volledige soundtrack van ridge racers.. heb hem nu in mn ipod staan !!
Echt vet muziek.van ridgeracer type 4 , 5 , plus de nieuwe !!
Eat `m up .. vanishing Horizon.. luister ik meestal wanneer ik rij !!
nee hoor, althans niet retail, maar dit zal wel weer zo'n warez-achtig opvallerig "kijk ik heb burnout" berichtje zijn.quote:
Volgens de officiële Square-Enix site duurt het nog 1, dag, 6 uur, 25 minuten en xx seconden. En dat is alleen nog maar de Japanse release.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:24 schreef knater het volgende:
nee hoor, althans niet retail, maar dit zal wel weer zo'n warez-achtig opvallerig "kijk ik heb burnout" berichtje zijn.
![]()
Waar moet je die geconverteerde mp4tjes opslaan? ik heb al vanalles geprobeerd, maar de psp ziet geen video's op de stick.quote:Op maandag 12 september 2005 18:45 schreef H.Flick het volgende:
pspvideo9 is volgens mij het fijnste programma om MP4's te maken.
Als je puzzelen erg leuk vindt en niet snel opgeeft, ja. De review.quote:Op maandag 12 september 2005 19:15 schreef __Saviour__ het volgende:
Heeft iemand Mercury? Is dat leuk?
Bedankt. 't lijkt me wel een redelijke game zo te lezen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:25 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Als je puzzelen erg leuk vindt en niet snel opgeeft, ja. De review.
Warezquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:12 schreef Slomy het volgende:
Ben Burnout nu al een paar dagen aan het spelen en wat een geweldig spel is dat.
De besturing is gewoon fantastisch (via het pookje).
Hij praat toch over het spel en niet over warez, je kunt toch nooit controleren wie 'm wel of niet illegaal heeft dus jank a.u.b. niet zoquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:51 schreef Pecker het volgende:
[..]
WarezMag niet over gesproken worden, dus interesseert me het geen reet dat je m leuk vindt.
ik vind dit niet kloppen wat je zegt. ik denk nu dus dat als het spel geen warez zou zijn, dat je zijn mening interessant zou vindenquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:51 schreef Pecker het volgende:
[..]
WarezMag niet over gesproken worden, dus interesseert me het geen reet dat je m leuk vindt.
Spel is sinds vandaag uit, in US en JAP nog niet. Officieel komt ie Donderdag pas. Sinds gisteren is ie verscheept. Sinds Vrijdag is ie te downloaden. Iedereen die kan rekenen komt tot dezelfde conclusie. illegaal.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:57 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hij praat toch over het spel en niet over warez, je kunt toch nooit controleren wie 'm wel of niet illegaal heeft dus jank a.u.b. niet zo
Wel mooi, maar blijft denk ik niet lang mooi.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:25 schreef number50 het volgende:
Wat vinden jullie van de witte psp?
Pic's?quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:14 schreef American_Nightmare het volgende:
Die Logitech Playgear Pocket is wel helemaal vet. Die zou iedereen met een PSP MOETEN hebben. Superstevig, PSP past er perfect in en ligt ook nog beter in de hand wat mij betreft (maakt de PSP iets groter).
iemand?quote:Op maandag 12 september 2005 16:32 schreef err het volgende:
weet iemand hoe ik in ridge racer de teller weer naar kmph ipv mph krijg? was eerst wel, kan echter nergens vinden hoe ik dit terug zet
http://members.home.nl/portedesetoiles/fok/psp1.jpgquote:
huh.zou toch pas de 15e uitkomen?quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:01 schreef deGVR het volgende:
Ik heb Burnout vandaag bij Toys 'R' Us gekocht en hij is inderdaad zéér oké.
Ik vind 'm nogal Nintendo-achtig.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:25 schreef number50 het volgende:
Wat vinden jullie van de witte psp?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |