Final Fantasy 10. Misschien wat teveel gevraagd qua graphics, en velen zullen dit niet met me eens zijn, maar ik vind het echt een wereldgame.quote:Op zondag 11 september 2005 22:47 schreef nlboy het volgende:
Welke game moet volgens jou echt op de PSP verschijnen?
Half Life 2quote:Op zondag 11 september 2005 23:18 schreef HAL9000S het volgende:
farcry!quote:Op zondag 11 september 2005 23:18 schreef HAL9000S het volgende:
Een nieuwe versie van Frequency/Amplitude zou geweldig zijn .quote:Op zondag 11 september 2005 23:18 schreef HAL9000S het volgende:
Geen besturings systemen??!quote:Op maandag 12 september 2005 13:52 schreef Luiss het volgende:
Een nieuwe versie van Frequency/Amplitude zou geweldig zijn .
Weet iemand hier trouwens hoe ik mijn PSP aansluit op een pc met win 98 ? Hij detecteert hem wel , alleen er worden geen besturings systemen gevonden ( oid , ik heb echt totaal geen verstand van pc's ).
Dat is het idd, weet iemand wat ik moet doen ?quote:Op maandag 12 september 2005 14:51 schreef Darkzell het volgende:
Waarschijnlijk bedoel je geen drivers gevonden. Heb alleen totaal geen idee hoe dat werkt allemaal met Win98.
OS upgraden.quote:Op maandag 12 september 2005 15:46 schreef Luiss het volgende:
[..]
Dat is het idd, weet iemand wat ik moet doen ?
Dat wordt knap lastig, aangezien er geen drivers bestáán voor de PSP, voor windows 98.quote:Op maandag 12 september 2005 15:46 schreef Luiss het volgende:
[..]
Dat is het idd, weet iemand wat ik moet doen ?
Wat is daar zo triest aan? Dit kreeg ik van Nintendo te horen toen ik mailde over mijn dode pixel in mijn DS (want ja, die hebben ze ook......):quote:Op zondag 11 september 2005 10:43 schreef King_of_cubes het volgende:
Sony raadt de mensen die een dode pixel hebben gevonden aan om eerst een 'week of twee' te wachten en kijken of het echt stoort. Als PSP-eigenaren inderdaad last hebben van de dode pixel(s) tijdens het spelen van spellen of het kijken van films, dan zal Sony de PSP vervangen.
afleidt, weet dan dat de Nintendo DS voorzien is van een jaar garantie.
We zullen je systeem graag inspecteren en, indien nodig, kosteloos
repareren binnen de garantieperiode
Hoe gaan we dit nou weer fixen...quote:"Deze video kan niet worden afgespeeld.
Het datatype is niet compatibel."
Wat is dat voor iets raars, er zullen toch nog genoeg mensen zijn die alleen Win 98 hebben ?quote:Op maandag 12 september 2005 16:03 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat wordt knap lastig, aangezien er geen drivers bestáán voor de PSP, voor windows 98.
Leuk dat je precies hetzelfde post op tweakersquote:Op maandag 12 september 2005 17:25 schreef cyberrobin het volgende:
hmm.. en nog iets.. het is me dus gelukt om een filmpje te converten naar .MP4 en op mijn psp gezet, maar nu als ik hem op wil starten krijg ik de fout van:
[..]
Hoe gaan we dit nou weer fixen...
Who gives a fuck....quote:Op maandag 12 september 2005 17:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Leuk dat je precies hetzelfde post op tweakers![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |