Had voor de FOK!Theme gekozen, maar hij deed vreemd genoeg GoT.quote:Op zondag 11 september 2005 10:57 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Oehhh die skin :p
Ik weet eigenlijk niet of me PSP dooie pixels heeft
Fout! ik was net ff eerder. Geen enkele dooie pixelquote:Op zondag 11 september 2005 01:08 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
eerste pixellozeprobleem post die ik lees idd
ik heb er 3, najah overleef het welquote:Op zondag 11 september 2005 13:04 schreef Djeez het volgende:
[..]
Fout! ik was net ff eerder. Geen enkele dooie pixel![]()
Eindelijk mario kartenquote:Op zondag 11 september 2005 13:55 schreef nlboy het volgende:
Mijn PSP ligt in Frankfurt te wachten op zijn nieuwe eigennaar...morgen is het eindelijk zo ver.
Zou best een maand of 3 kunnen duren hoor. Toen ik m'n PS1 en PS2 registreerde kreeg je ook een demo-disc thuisgestuurd. Dat duurde ook een maand of drie!quote:Op zondag 11 september 2005 12:45 schreef Stievus het volgende:
Weet iemand hoelang het duurt voordat je die spidey disk krijgt thuisgestuurd? (heb hem via de site geregt...)
Dat was echt een lameass in de kontneuk spel op de GBAquote:Op zondag 11 september 2005 22:47 schreef nlboy het volgende:
Welke game moet volgens jou echt op de PSP verschijnen? (muv Mario)![]()
Ik vind dat de game ChuChu Rocket op de PSP moet verschijnen met de besturing van DC. (GBA was bagger) En dan multiplayer erbij...erg lache. (of anders Bomberman...multiplayer
)
[afbeelding]
Da's een goeie. Ik vind de PSP een fantastisch apparaat, maar ik weet nog steeds niet wat voor een spel uitermate geschikt is voor de PSP.quote:Op zondag 11 september 2005 22:47 schreef nlboy het volgende:
Welke game moet volgens jou echt op de PSP verschijnen?
Op Dreamcast was is ie dik verslafend (speelde dat het meeste), vooral multiplayer was vet.quote:Op zondag 11 september 2005 22:49 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dat was echt een lameass in de kontneuk spel op de GBA
Doe mij maar HL2 Doom3 of Farcry op de PSP, dat trektie makkelijk
neequote:Op zondag 11 september 2005 23:16 schreef spenky het volgende:
geen zin om alles nog te lezen.. heeft iemand ze psp pakket al?
Een goede RPG, en als dat een remake van FFVII is is dat natuurlijk ook goed.quote:Op zondag 11 september 2005 23:18 schreef HAL9000S het volgende:
ICO!!!quote:Op zondag 11 september 2005 23:18 schreef HAL9000S het volgende:
Is dat niet te kiddy/ouwerwets qua graphics *quote:Op maandag 12 september 2005 00:13 schreef Jebus het volgende:
Jee Megaman X en Megaman 1 komen reremaked op de psp
[afbeelding]
[afbeelding]
Final Fantasy 10. Misschien wat teveel gevraagd qua graphics, en velen zullen dit niet met me eens zijn, maar ik vind het echt een wereldgame.quote:Op zondag 11 september 2005 22:47 schreef nlboy het volgende:
Half Life 2quote:Op zondag 11 september 2005 23:18 schreef HAL9000S het volgende:
farcry!quote:Op zondag 11 september 2005 23:18 schreef HAL9000S het volgende:
Een nieuwe versie van Frequency/Amplitude zou geweldig zijn .quote:Op zondag 11 september 2005 23:18 schreef HAL9000S het volgende:
Geen besturings systemen??!quote:Op maandag 12 september 2005 13:52 schreef Luiss het volgende:
Een nieuwe versie van Frequency/Amplitude zou geweldig zijn .
Weet iemand hier trouwens hoe ik mijn PSP aansluit op een pc met win 98 ? Hij detecteert hem wel , alleen er worden geen besturings systemen gevonden ( oid , ik heb echt totaal geen verstand van pc's ).
Dat is het idd, weet iemand wat ik moet doen ?quote:Op maandag 12 september 2005 14:51 schreef Darkzell het volgende:
Waarschijnlijk bedoel je geen drivers gevonden. Heb alleen totaal geen idee hoe dat werkt allemaal met Win98.
OS upgraden.quote:Op maandag 12 september 2005 15:46 schreef Luiss het volgende:
[..]
Dat is het idd, weet iemand wat ik moet doen ?
Dat wordt knap lastig, aangezien er geen drivers bestáán voor de PSP, voor windows 98.quote:Op maandag 12 september 2005 15:46 schreef Luiss het volgende:
[..]
Dat is het idd, weet iemand wat ik moet doen ?
Wat is daar zo triest aan? Dit kreeg ik van Nintendo te horen toen ik mailde over mijn dode pixel in mijn DS (want ja, die hebben ze ook......):quote:Op zondag 11 september 2005 10:43 schreef King_of_cubes het volgende:
Sony raadt de mensen die een dode pixel hebben gevonden aan om eerst een 'week of twee' te wachten en kijken of het echt stoort. Als PSP-eigenaren inderdaad last hebben van de dode pixel(s) tijdens het spelen van spellen of het kijken van films, dan zal Sony de PSP vervangen.
afleidt, weet dan dat de Nintendo DS voorzien is van een jaar garantie.
We zullen je systeem graag inspecteren en, indien nodig, kosteloos
repareren binnen de garantieperiode
Hoe gaan we dit nou weer fixen...quote:"Deze video kan niet worden afgespeeld.
Het datatype is niet compatibel."
Wat is dat voor iets raars, er zullen toch nog genoeg mensen zijn die alleen Win 98 hebben ?quote:Op maandag 12 september 2005 16:03 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat wordt knap lastig, aangezien er geen drivers bestáán voor de PSP, voor windows 98.
Leuk dat je precies hetzelfde post op tweakersquote:Op maandag 12 september 2005 17:25 schreef cyberrobin het volgende:
hmm.. en nog iets.. het is me dus gelukt om een filmpje te converten naar .MP4 en op mijn psp gezet, maar nu als ik hem op wil starten krijg ik de fout van:
[..]
Hoe gaan we dit nou weer fixen...
Who gives a fuck....quote:Op maandag 12 september 2005 17:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Leuk dat je precies hetzelfde post op tweakers![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |