16 euro.. dat is tog niet zo gek veel.. vond het wel mee vallen... en het zorgt wel dat je psp heel blijft.. in je tas ofzoquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:33 schreef nlboy het volgende:
[..]
Thnx. Ziet er vet uit, alleen de prijs vind ik minder.
2 Oktoberquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:38 schreef Even het volgende:
Tot waneer is die actie van FRS 3=2 ?
Of issie al afgelopen ?
Ik wil burnout, mga en nog 1
Daar heb je gelijk in en er kan ook niet zo snel stof inkomen...trouwens waar is die 16 euro? Want ik heb 'm alleen voor 20 euro gezien.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:42 schreef spenky het volgende:
[..]
16 euro.. dat is tog niet zo gek veel.. vond het wel mee vallen... en het zorgt wel dat je psp heel blijft.. in je tas ofzo
volgens mij issie 1 oktober ofzo pas afgelopen, iig nog tijd genoegquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:38 schreef Even het volgende:
Tot waneer is die actie van FRS 3=2 ?
Of issie al afgelopen ?
Ik wil burnout, mga en nog 1
Media Marktquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:43 schreef nlboy het volgende:
Daar heb je gelijk in en er kan ook niet zo snel stof inkomen...trouwens waar is die 16 euro? Want ik heb 'm alleen voor 20 euro gezien.
Bij futurezone in rotterdam (onder de V&D) is die 14.99.. daar hadden ze ook nog Virtua Tennisquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:43 schreef nlboy het volgende:
[..]
2 Oktober![]()
[..]
Daar heb je gelijk in en er kan ook niet zo snel stof inkomen...trouwens waar is die 16 euro? Want ik heb 'm alleen voor 20 euro gezien.
Jammer dat ie niet in de buurt is. Dan moet ik maar bij MM gaan halen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:47 schreef BIGGI het volgende:
[..]
Bij futurezone in rotterdam (onder de V&D) is die 14.99.. daar hadden ze ook nog Virtua Tennis
Dat heb ik nodigquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:00 schreef __Saviour__ het volgende:
En het is een zeer goede koop. Zeer stevig, en je kunt hem dichtklappen met een koptelefoon nog aangesloten. Ideaal als je de PSP als MP3-speler gebruikt.
Je weet dat er nu 3 games halen, 2 betalen bij Free Record Shop is hè?quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:07 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik wil binnenkort ook een psp kopen, maar vindt die spellen best wel duur...? dus nog ff wachten
Even iets terug kijken naar de reacties en u vind het antwoord...t/m 2 oktober.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:19 schreef spenky het volgende:
hoop dat die actie volgende maan ook nog is... alsk me salaris en zakgeld weer heb
Aanbod van games valt me echt onwijs tegen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:30 schreef Max-Westerman het volgende:
Zoveel mooie games zoveel mooi's geld
Bestel via Internetquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Aanbod van games valt me echt onwijs tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |