ja, maar de spaties msisen, dat heb ik verbeterdquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:26 schreef Imberr het volgende:
ja preciesik al voor zo'n 5 min.. mja, heb nr. 207 en 208 ook ff in de wiki erbij gezet enzo
De eerste 6 cijfers zijn hetzelfdequote:Op dinsdag 13 september 2005 15:28 schreef freiss het volgende:
[..]
ja, maar de spaties msisen, dat heb ik verbeterd
Oh jij ben het dus met bijna hetzelfde IP als ik
als je spaties erbij doet krijg je 207 en 208 onder elkaar ipv naast elkaar geloof ikquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:28 schreef freiss het volgende:
[..]
ja, maar de spaties msisen, dat heb ik verbeterd
geweldigquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:29 schreef freiss het volgende:
[..]
De eerste 6 cijfers zijn hetzelfde![]()
Je moet geen enter gebruikenquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
als je spaties erbij doet krijg je 207 en 208 onder elkaar ipv naast elkaar geloof ik![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:30 schreef Brechtje het volgende:
hoi
Hoe weet jij de IP-Adressen van members?quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:28 schreef freiss het volgende:
[..]
Junkquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:31 schreef Chriz2k het volgende:
Rook de wiet op deze beat, dan weet ik zeker dat je geniet. yooooooo
quote:
Zij is niet-member op fokwiki, en ik ken mijn eigen ip adres.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:33 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Hoe weet jij de IP-Adressen van members?![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:31 schreef Chriz2k het volgende:
Rook de wiet op deze beat, dan weet ik zeker dat je geniet. yooooooo
Uit je hoofd? Wow, dat is wel een ultra-nerd kenmerkquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:34 schreef freiss het volgende:
[..]
Zij is niet-member op fokwiki, en ik ken mijn eigen ip adres.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:38 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Uit je hoofd? Wow, dat is wel een ultra-nerd kenmerk![]()
![]()
wat is daar nou leuk aanquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:39 schreef EvilWasp het volgende:
Voor de mensen die nog niet geobsedeerd zijn door de iPod Nano: Review
![]()
![]()
Nee, ik wist hetquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:40 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Of heb je het opgezocht?
Je hebt wel een kort lontje zeg![]()
ooh.. okequote:Op dinsdag 13 september 2005 15:43 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Hij is zo klein en mooi![]()
Het is een gadget, daar snappen meisjes niks van![]()
Ik had vorig jaar iemand in mijn klas die had alle Efteling liedjes op zijn iPod staan, en we gingen ze beluisteren tijdens Natuurkundequote:Op dinsdag 13 september 2005 15:44 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb dat efteling liedje in mijn hoofd!
Van die poppen daar bij de Vogelrok of hoe heet het?quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:44 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb dat efteling liedje in mijn hoofd!
Er was een review, waarbij ze em met 120 km/u uit een auto lieten vallen en toen was ie nog steeds niet kapot. FF zoekenquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:46 schreef Maikuuul het volgende:
Een ipod nanodie met 1 vinger nagel uit elkaar te halen valt, dus als je hem 1x laat vallen kun je de onderdelen bij elkaar gaan zoeken
Ja die ja !quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:45 schreef freiss het volgende:
[..]
Van die poppen daar bij de Vogelrok of hoe heet het?
Deze dusquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:45 schreef freiss het volgende:
[..]
Van die poppen daar bij de Vogelrok of hoe heet het?
Weet je toevallig of zit ook met de Creative Zen Micro hebben gedaan ?quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:48 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Er was een review, waarbij ze em met 120 km/u uit een auto lieten vallen en toen was ie nog steeds niet kapot. FF zoeken![]()
Hier: Stress Testing
Geen idee, misschien kan je even op die site tussen de reviews kjken.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:51 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Weet je toevallig of zit ook met de Creative Zen Micro hebben gedaan ?
Die designers zijn zeer getalenteerdquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:55 schreef C2C het volgende:
k heb nu de ipod 20 gig, de nano lijkt me ook wel mooi opzich, apple maakt wel mooie dingen
Werkt goed hier.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:56 schreef Maikuuul het volgende:
damn google doet het niet ?
bij mij wel.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:56 schreef Maikuuul het volgende:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:56 schreef Maikuuul het volgende:
ja ik heb ze ontworpenquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:56 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Die designers zijn zeer getalenteerd![]()
Deed je stiekem ook die actie van Ali G met Tupac no no noquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:02 schreef freiss het volgende:
Mijn hond zat toestraks opeens onder mijn bureau, maar ze mag helemaal niet boven komenIk weet niet hoe ze me heeft gevonden en hoe lang ze daar zat
Ken ik nietquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Deed je stiekem ook die actie van Ali G met Tupac no no no
Ik ga m me kopen, ben vrijdag jarig dus denk dat ik dan genoeg geld heb. Kan ik de discman ook teruggeven aan mn vader.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:39 schreef EvilWasp het volgende:
Voor de mensen die nog niet geobsedeerd zijn door de iPod Nano: Review
![]()
![]()
Hier hetzelfde probleem, maar ik heb in de vakantie ook al weinig tijd gehad, dus veel verschil merk ik nietquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:23 schreef -Trinity- het volgende:
Halleu!
Veel huiswerk met zo'n kickstart, bijna geen tijd meer om te fokken.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:43 schreef Jaguarized het volgende:
schrik.
kán.quote:
hallo,quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:47 schreef taart het volgende:
hallo,
Eetsequote:Op dinsdag 13 september 2005 16:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben er ook weer
Alleen ff eten
Daarom ben ik blij dat ik halverwege weg ben gegaan, anders was ik nu nog niet eens thuis geweest.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:01 schreef Talena het volgende:
[..]
Haha dankjewel
School is zooooo vermoeiend..
quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:09 schreef Imberr het volgende:
If the moon will shine for us
The stars will light the way
And your touch is like a flame to me
Burning hotter every day
Half of these rap niggaz is faker than rolls goldquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:09 schreef Imberr het volgende:
If the moon will shine for us
The stars will light the way
And your touch is like a flame to me
Burning hotter every day
TLKquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben er ook weer
Alleen ff eten
Ja man.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee.
Meer een uitting van mijn stemming.
Oke, ik heb wel het hele album, maar eigenlijk ik luister daar van alleen Breath In.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:17 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee, is van een liedje van Lucie Silvas![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:21 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Oke, ik heb wel het hele album, maar eigenlijk ik luister daar van alleen Breath In.
Nog wat nuttigs gedaan?quote:
Was de single uitverkocht?quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:21 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Oke, ik heb wel het hele album, maar eigenlijk ik luister daar van alleen Breath In.
Ga ik vanmiddag nog aan beginnenquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:23 schreef Imberr het volgende:
[..]
luister de rest ook maar eszijn mooie liedjes
![]()
![]()
Ja, maar als het 4 lesuren gaat ove rjezelf leren kennen heb ik het dus écht gehad.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
School is belangrijk je moet leren !
quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:13 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ben best gangsta.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
mijn foto
Had ik nog korte haartjes
is lekkerdingquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:17 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee, is van een liedje van Lucie Silvas![]()
ah goede instelling.quote:
Staat je goedquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
mijn foto
Had ik nog korte haartjes
Grote jongen!quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:21 schreef the_legend_killer het volgende:
heb net 2 grote borden macaroni opgegeten
Bij ons was maandag de leraar er nietquote:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:44 schreef Teringjakkie het volgende:
Godverdomme, morgen weer naar school.
Maar dan voel ik me net een muisquote:
Ja, maar dat was niet die fotoquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik had eerst foto's van mezelf in mijn fotoboek met korte haren
Arme jijquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:44 schreef Teringjakkie het volgende:
Godverdomme, morgen weer naar school.
Eerst statistieken en dan ict...quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:45 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Jij mag nog van geluk spreken.
Kort haar is oké!quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar dan voel ik me net een muis
En langere haren staat beter bij mijn baard en voel ik me er lekkerder bij
Ik knip ze altijd af als ik een nieuwe vriendin krijggewoonte...
Ow en dan gaat de baard er ook vanaf
ga dan ook een zinvolle opleiding doen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zinloze school, dat is t hele eiereten.
Mij zul je daar niet bij vinden hoorquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee , anders wordt mijn fotoboek volgespemd
Het is ook zo frisjesquote:
Binnen 3 dagen heb ik nog geen baardquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:51 schreef Talena het volgende:
maar! een 3dagen baard dinges is daarintegen wel oké!
zinvol is moeilijk in een eerste week.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
ga dan ook een zinvolle opleiding doen.![]()
Dat weet ikquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:52 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Mij zul je daar niet bij vinden hoor![]()
ja he? moeilijk om niet aan de vakantie te denkenquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
zinvol is moeilijk in een eerste week.
Al gedaanquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:54 schreef Maikuuul het volgende:
Check dit : snel !!!
Ik flatte om die bocht
http://members.home.nl/alion/flatte.wav
Of tig keer jezelf voorstellen aan een leraarquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
ja he? moeilijk om niet aan de vakantie te denken
Nou, omdat het anders zo warm is op 't hoofdquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Waarom vind bijna iedereen altijd dat ik mijn haren kort moet hebben
Dan lijk ik ook jonger.,
Stoer he ?quote:
Van mij mag je het lang laten groeienquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Waarom vind bijna iedereen altijd dat ik mijn haren kort moet hebben
Dan lijk ik ook jonger.,
Ik doe ze dan zo dat het toch wel lekker koel isquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, omdat het anders zo warm is op 't hoofd
brandquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:04 schreef the_legend_killer het volgende:
mensen wat is merk in het engels
Ik kom er even niet op
wat is dat voor instelling waar je je persoonlijk voor moet stellen aan een leraar.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Al gedaan
[..]
Of tig keer jezelf voorstellen aan een leraar(die persoonlijk langskomt)
Neehee.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
wat is dat voor instelling waar je je persoonlijk voor moet stellen aan een leraar.![]()
op school of bij jou thuis?quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neehee.
maar de leraar komt langs en die leraar wil jou kennen.
We moesten vandaag voor een eigen dossier (over jezelf) ook iets schrijven.
Nog nooit zo' n kut les gehad
op schoolquote:
Daarom heb ik altijd een staart in. En het is praktischerquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, omdat het anders zo warm is op 't hoofd
Whehehehe...quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
op school
Een dood gewone noorderpoortcollege.
Ze zeggen dat wij dat moeten doen omdat de mentor dan beter ons kan benaderen enzo
Sportiefquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:51 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Daarom heb ik altijd een staart in. En het is praktischer.
Zometeen even badmintonnen tussen al het leerwerk door.
Ik heb Bupa al een tijdje niet meer gezien.
Het overbuurmeisje en ik badmintonnen al een jaar (meer denk ik) samen als het windstil is. We hebben een veldje gemaakt op de straat, en soms spelen we ook dubbel met wat jongens. Vorig jaar was echt een topjaar, we bleven doorgaan (3 uur nonstop badmintonquote:
Wij moesten ook dingetjes over onszelf opschrijven. Ik had:quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:56 schreef Renesite het volgende:
[afbeelding]
Al het begin is moeilijk ...![]()
Wat moet je precies typen dan?quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:56 schreef Renesite het volgende:
[afbeelding]
Al het begin is moeilijk ...![]()
Kolb jaquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:00 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Wij moesten ook dingetjes over onszelf opschrijven. Ik had:
"Zeer direct. Kan goed tegen verlies. Kan humor erg goed waarderen. Niet geheel stressbestendig. Een denkertje (volgens Kolb)."
klinkt als vroeger op de camping.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:58 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Het overbuurmeisje en ik badmintonnen al een jaar (meer denk ik) samen als het windstil is. We hebben een veldje gemaakt op de straat, en soms spelen we ook dubbel met wat jongens. Vorig jaar was echt een topjaar, we bleven doorgaan (3 uur nonstop badminton) totdat we de shuttle niet meer zagen omdat het donker werd
.
That reminds me, ik moet nieuwe (betere) shuttles halen. (Kapotgeslagen/in de boom)
Over kinderrecht / onderwijs een heel stuk..quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat moet je precies typen dan?
Ohja, wat een debiele test was dat, die heb ik ook gedaan.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kolb ja
Domme ellendige kutgast
Leuk, dan is vandaag wel een goeie dag (tis hiet windstil). En je heb nog bijna 2 uur te spelen voor het donker isquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:58 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Het overbuurmeisje en ik badmintonnen al een jaar (meer denk ik) samen als het windstil is. We hebben een veldje gemaakt op de straat, en soms spelen we ook dubbel met wat jongens. Vorig jaar was echt een topjaar, we bleven doorgaan (3 uur nonstop badminton) totdat we de shuttle niet meer zagen omdat het donker werd
.
That reminds me, ik moet nieuwe (betere) shuttles halen. (Kapotgeslagen/in de boom)
Bigbrotherquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:03 schreef Renesite het volgende:
ff snel maar wat op het papier fletsen.
Bigbrother begint zometeen
PSV-Schalke '04quote:
bb is pauper.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:03 schreef Renesite het volgende:
ff snel maar wat op het papier fletsen.
Bigbrother begint zometeen
sambal bij?quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als Addo een goeie wedstrijd speelt moet ik mijn schoen opeten
quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
vooruit kijken:Pquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:28 schreef Lizz-n het volgende:
TLK, zo als je ziet veel mensen leven met je mee(terwijl de wedstrijd nog niet eens begonen is)
Mond en klauwzeer is coolquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
jaquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:28 schreef Lizz-n het volgende:
TLK, zo als je ziet veel mensen leven met je mee(terwijl de wedstrijd nog niet eens begonen is)
Yo-Fresh 0wnt. Verkapte yoghurt die naar mayo smaaktquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
In ieder geval veel mayo( yo-fresh
![]()
heb je olijfolie in huis? dan glijd hij makkelijker naar binnen:Pquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
In ieder geval veel mayo( yo-fresh
![]()
Geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:37 schreef B_BOY het volgende:
[..]
heb je olijfolie in huis? dan glijd hij makkelijker naar binnen:P
sigaretten en seksquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:57 schreef B_BOY het volgende:
ahah bier en whiskey en voetbal wat wil je nog meer?
goed leven wel te verstaan.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik weet wel wat het leven is
zo moeilijk is dat toch nie? varioringetje eruit en prop er uitquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:51 schreef Ayaxola het volgende:
Ik wilde mijn brommer vandaag opvoeren, maar het is niet gelukt
sneuquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:51 schreef Ayaxola het volgende:
Ik wilde mijn brommer vandaag opvoeren, maar het is niet gelukt
Ik heb het benut hoor! Eerst tegen overbuurmeisje, toen buurjongen (die had een voordeel, hij is 50 cm groter als het niet meer is).quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:03 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Leuk, dan is vandaag wel een goeie dag (tis hiet windstil). En je heb nog bijna 2 uur te spelen voor het donker is![]()
als je maar lekker gespeelt hebt daar gaat het tocvh om.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:00 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik heb het benut hoor! Eerst tegen overbuurmeisje, toen buurjongen (die had een voordeel, hij is 50 cm groter als het niet meer is).
Ach gut dan moet je zelf je studie gaan betalenquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:18 schreef Jaguarized het volgende:
Aankomende nacht zal de Rotterdamse Keileweg na tientallen jaren gesloten worden als tippelzone. Na jaren van ophef werd twee weken geleden besloten om vandaag om middernacht de weg te sluiten voor prostituees. Hiermee komt er een einde aan legale straatprostitutie in de havenstad. Enkele buurtbewoners hebben inmiddels de vlag uitgestoken.
Veel vrouwen die werkzaam zijn in de beruchte zone zijn uiteraard niet blij met de sluiting. "Een groot aantal van hen wil niet weg en is bang", aldus woordvoerder Ingeborg Hoogveld van de gemeente Rotterdam. De prostituees zijn veelal verslaafd, deze zullen worden opgevangen door Bouman Geestelijke Gezondheidszorg. "Het is een grote stap voor ze. Maar ze zeggen dat ze rust willen en een dak boven hun hoofd en dat krijgen ze nu", zo zegt Hoogveld.
Volgens Hoogveld gaat het in totaal om zo'n 170 verslaafde vrouwen die zullen worden opgevangen. Zodra ze hun verslaving onder controle hebben, worden ze geplaatst in huizen van Intensief Beschermd Wonen. Door die organisatie zullen ze worden begeleid in zaken als het zoeken van werk. De prostituees die niet verslaafd zijn, is scholing en werk aangeboden.
"Jullie zijn dat leven ook zat. Ik probeer jullie juist te helpen. Er is opvang, er zijn middelen. Meiden: alle hulp staat voor jullie klaar, pak alsjeblieft die kans", aldus wethouder Marianne van den Anker afgelopen vrijdag in een toespraak. Een hoop prostituees hebben echter al min of meer duidelijk gemaakt niet in te zullen gaan op de geboden opvang. Sommigen zullen op zoek gaan naar een plek in een tippelzone in een andere stad, in bijvoorbeeld Utrecht of Eindhoven. Anderen zeggen gewoon "door Rotterdam te gaan toeren" op zoek naar klanten.
De gemeente nam in 2002 het besluit om de tippelzone te sluiten. Dit vooral vanwege de vele overlast die de drugsverslaafden en de dealers die daar op afkwamen, veroorzaakten. Eerst zou de zone aan het eind van dit jaar dichtgaan, maar onlangs werd besloten hem toch eerder te sluiten. De laatste maanden ontmoedigde de gemeente het werken aan de weg al door de openingstijden te beperken en een zogenoemde tippelvergunning verplicht te stellen voor de prostituees. Hierdoor liep het aantal prostituees en bezoekers de afgelopen tijd flink terug.
De politie trad het afgelopen weekend stevig op in de zone. Bijna iedereen die rondliep op straat of in de auto zat, werd gefouilleerd. In totaal werden veertien messen en vier slagwapens gevonden, wat leidde tot drie aanhoudingen. Een ander werd opgepakt omdat hij nog gezocht werd door de politie. Twee automobilisten kregen een boete omdat ze met een flinke slok op achter het stuur zaten. Toch is de gemeente van mening dat de overlast de laatste dagen voor de sluiting minder is geweest dan verwacht.
Huh?quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ach gut dan moet je zelf je studie gaan betalen![]()
![]()
als je dit erg vind ben je kansloos.quote:
Het zorgde altijd wel voor spectaculaire televisie.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:21 schreef B_BOY het volgende:
[..]
als je dit erg vind ben je kansloos.
Precies, daar had je best even "-knip-" neer kunnen zetten.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:22 schreef B_BOY het volgende:
zo'n lang stuk qoute is niet fancy moet je veelsteveel scrollen.
das een goede voor de volgende.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het zorgde altijd wel voor spectaculaire televisie.![]()
[..]
Precies, daar had je best even "-knip-" neer kunnen zetten.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:26 schreef B_BOY het volgende:
[..]
das een goede voor de volgende.
trouwens weet je wat ik ben in zo'n goede bui ik ga me bericht gewoon editten.
Insert grepjequote:
Zoiets is niet sneu als het niet lukt omdat een aantal bouten niet goed aangesloten willen zitten waardoor de compressie te hoog is bij je nieuwe 70cc cilinder.quote:
Ik heb geen scooterquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:54 schreef C2C het volgende:
[..]
zo moeilijk is dat toch nie? varioringetje eruit en prop er uit
nieuwe bouten??quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:38 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Zoiets is niet sneu als het niet lukt omdat een aantal bouten niet goed aangesloten willen zitten waardoor de compressie te hoog is bij je nieuwe 70cc cilinder.
[..]
Ik heb geen scooter
scholieren lijn? wat voor lijn? buslijn??quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
we moesten vandaag vechten om met de scholieren lijn mee te kunnen
Een Puch, ja morgen ga ik nieuwe bouten en van die pennen halen, waar hoop ik alles nog wel wil met schroefdraad enzo, en dan moet het denk ik wel lukken. Hij deed het wel ff, maar na een tijdje liet alles gewoon weer een beetje los en wilde ie niet meer starten.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:43 schreef B_BOY het volgende:
[..]
nieuwe bouten??
wat heb je dan wel? fotows??
Jij bent er wel vroeg bij ja..quote:
as die gaten nog maar fatsoenlijke schroefdraad hebben. anders word het niets.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:47 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Een Puch, ja morgen ga ik nieuwe bouten en van die pennen halen, waar hoop ik alles nog wel wil met schroefdraad enzo, en dan moet het denk ik wel lukken. Hij deed het wel ff, maar na een tijdje liet alles gewoon weer een beetje los en wilde ie niet meer starten.
Word een beetje doodziek van mijn ouders en broer, die discussies steeds, ik wil never nooit niet 18 worden!quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:04 schreef Talena het volgende:
[..]
Blijf wakker dan!
Wees 'n BIKKEL!
![]()
nounou stoer hoor wakker blijven. tis pas stoer als je gewoon naar bed gaat wanneer je zelf wilt. en niet extra lang opblijft om stoer te doen.quote:
Tot hoe laat was jij van plan te blijven?quote:
Ik ben simpel weg gewoon beetje moe van 6 uurtjes school, tiefus drukke mediamarkt en shitload of homework.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:05 schreef B_BOY het volgende:
[..]
nounou stoer hoor wakker blijven. tis pas stoer als je gewoon naar bed gaat wanneer je zelf wilt. en niet extra lang opblijft om stoer te doen.
Ik ben wel stoerquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:05 schreef B_BOY het volgende:
[..]
nounou stoer hoor wakker blijven. tis pas stoer als je gewoon naar bed gaat wanneer je zelf wilt. en niet extra lang opblijft om stoer te doen.
quote:Tot hoe laat was jij van plan te blijven?
Poehey, dan ben je een bikkel.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:09 schreef Talena het volgende:
[..]
Ik ben wel stoer
[..]
Nog 5 minuten ofzo..
Stoer hae?
Dûhquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Poehey, dan ben je een bikkel.![]()
![]()
![]()
Entertain hem!quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:12 schreef Jaguarized het volgende:
En wat kunnen wij daar aan doen?
Später...quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:19 schreef B_BOY het volgende:
mensen ik ga nog wat tv kijken en dan ook maar te bed. TRUSTE.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:19 schreef B_BOY het volgende:
mensen ik ga nog wat tv kijken en dan ook maar te bed. TRUSTE.
Nee joh, dat is echt helemaal oke!quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:38 schreef Gabry het volgende:
Ik heb besloten lesbienne te worden.![]()
Ik hoop dat jullie me niet veroordelen vanwege mijn sexuele geaardheid.![]()
M'n denkbeeldige vriendin zei dat ik dat moest doenquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee joh, dat is echt helemaal oke!Hoe kom je er ineens op?
nee hoor benner nogquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:40 schreef brainster het volgende:
Goede 's avonds pubers
Is iedereen nu weg?
Das best wel stoer. Wil je haar delen?quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:42 schreef Gabry het volgende:
[..]
M'n denkbeeldige vriendin zei dat ik dat moest doen![]()
je moet zelf denken!quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Das best wel stoer. Wil je haar delen?
Oh ja...de smilie..quote:
jaa sorrie!!!quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:48 schreef brainster het volgende:
[..]
Gelukkig maar, het was verdacht stil enzo!
Goedquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:49 schreef spenky het volgende:
[..]
jaa sorrie!!!
en het gaattut met jou?
He psstt.. Je capslock blijft hangenquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:53 schreef -Mo- het volgende:
IK BEN ZO EGLUKKIH....PSDV PSVPSVPSVPSVPSVSPV...TOPGOZER..JANTJE VENNGEGOOR OF HESSELINK, IK HOU VAN JE MAN, WÁT EEN TOPGZOER, PSV IS WGEWOON DIKKE GÉKKENHUIS!!!
Ik heb gekekenquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:58 schreef -Mo- het volgende:
Óh..wát een gékkenhuis...wie hebben er allemaal gekeken?
Ik ga inderdaad maar slapen, tis té rustig hierquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:26 schreef brainster het volgende:
Nou ja zeg... Ik ben hier alleen
Trusten gizmore
jaa met mij issut ook goedquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:26 schreef brainster het volgende:
Nou ja zeg... Ik ben hier alleen
Trusten gizmore
Wat stoer van je!quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:41 schreef Jaguarized het volgende:
Ik denk: ik doe es stoer en reageer in Het Puber en Tiener userfoto topic 3 !
Ja dat is nogal het lastige...quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:54 schreef spenky het volgende:
whoeii moettik dan ook maarus in postenalsk een leuke foto vind
quote:Op woensdag 14 september 2005 00:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja dat is nogal het lastige...![]()
En die van mij was van afgelopen zaterdag dus ook nog redelijk recent.quote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 00:19 schreef brainster het volgende:
Ik ga ook maar is slapen.
trusten
Slaap lekker kerôl...quote:
Mooie grijze wolken hier..quote:Op woensdag 14 september 2005 08:05 schreef -Trinity- het volgende:
Goedemorgen! Mooie zonsopgang hier net ^_^.
ik 12.35quote:Op woensdag 14 september 2005 10:04 schreef Renesite het volgende:
moge
Hoef pas 20 voor 11 te beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |