Dat kan iedereen dan wel zeggen, liever het een foto hier plaatsen.quote:Op maandag 12 september 2005 17:07 schreef Maikuuul het volgende:
Klik op mijn fotoboekof is dat niet de bedoeling ?
Hey joh, Fok haar niet zo, ze is wel de FOKMascotte hoor!!!quote:Op maandag 12 september 2005 17:17 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Hee brechtjuh, mag die foto wel van je moeder
(Die 2e dan eh)
Wat heb jij een grote tong man!!!quote:Op maandag 12 september 2005 18:23 schreef junkiesietze het volgende:
[afbeelding]
foto is een jaartje oud ofzo...
quote:Op maandag 12 september 2005 18:26 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Wat heb jij een grote tong man!!!
ik had me jou echt zo anders voorgesteld hequote:Op maandag 12 september 2005 18:26 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
dat vind me vriendin alleen maar een voordeel
Jij hebt een opgezette hondquote:Op maandag 12 september 2005 18:23 schreef junkiesietze het volgende:
[afbeelding]
Ik ook, ik d8 altijd dat hij veel boeken lasquote:Op maandag 12 september 2005 18:38 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik had me jou echt zo anders voorgesteld he![]()
je bent eigenlijk een neger?quote:Op maandag 12 september 2005 18:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Het is al een oude foto, mja, tenminste wel een waar ik nog redelijk goed op sta.
-edit- De kleur is zo omdat ik onder een rode parasol zat, dus het is niet mijn echte huidskleur![]()
is dat een compliment?quote:Op maandag 12 september 2005 18:38 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik had me jou echt zo anders voorgesteld he![]()
ik vind die hond echt te gekquote:Op maandag 12 september 2005 18:23 schreef junkiesietze het volgende:
[afbeelding]
hij is lief hequote:Op maandag 12 september 2005 18:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik vind die hond echt te gek![]()
elke x als ik die foto zie schiet ik in de lach
![]()
![]()
nee, groenquote:Op maandag 12 september 2005 18:50 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
je bent eigenlijk een neger?
wat hij zegtquote:Op maandag 12 september 2005 17:07 schreef Maikuuul het volgende:
Klik op mijn fotoboekof is dat niet de bedoeling ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |