Dat kan iedereen dan wel zeggen, liever het een foto hier plaatsen.quote:Op maandag 12 september 2005 17:07 schreef Maikuuul het volgende:
Klik op mijn fotoboekof is dat niet de bedoeling ?
Hey joh, Fok haar niet zo, ze is wel de FOKMascotte hoor!!!quote:Op maandag 12 september 2005 17:17 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Hee brechtjuh, mag die foto wel van je moeder
(Die 2e dan eh)
Wat heb jij een grote tong man!!!quote:Op maandag 12 september 2005 18:23 schreef junkiesietze het volgende:
[afbeelding]
foto is een jaartje oud ofzo...
quote:Op maandag 12 september 2005 18:26 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Wat heb jij een grote tong man!!!
ik had me jou echt zo anders voorgesteld hequote:Op maandag 12 september 2005 18:26 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
dat vind me vriendin alleen maar een voordeel
Jij hebt een opgezette hondquote:Op maandag 12 september 2005 18:23 schreef junkiesietze het volgende:
[afbeelding]
Ik ook, ik d8 altijd dat hij veel boeken lasquote:Op maandag 12 september 2005 18:38 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik had me jou echt zo anders voorgesteld he![]()
je bent eigenlijk een neger?quote:Op maandag 12 september 2005 18:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Het is al een oude foto, mja, tenminste wel een waar ik nog redelijk goed op sta.
-edit- De kleur is zo omdat ik onder een rode parasol zat, dus het is niet mijn echte huidskleur![]()
is dat een compliment?quote:Op maandag 12 september 2005 18:38 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik had me jou echt zo anders voorgesteld he![]()
ik vind die hond echt te gekquote:Op maandag 12 september 2005 18:23 schreef junkiesietze het volgende:
[afbeelding]
hij is lief hequote:Op maandag 12 september 2005 18:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik vind die hond echt te gek![]()
elke x als ik die foto zie schiet ik in de lach
![]()
![]()
nee, groenquote:Op maandag 12 september 2005 18:50 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
je bent eigenlijk een neger?
wat hij zegtquote:Op maandag 12 september 2005 17:07 schreef Maikuuul het volgende:
Klik op mijn fotoboekof is dat niet de bedoeling ?
dat hoor ik wel vakerquote:Op maandag 12 september 2005 19:16 schreef Imberr het volgende:
eej Junkie, jij hebt wel fucking mooie ogen zeg
quote:Op maandag 12 september 2005 19:03 schreef taart het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Homeoboys
Als ik ooit in Zoetermeer kom weet ik nu wie ik van zijn scooby moet rijden.quote:Op maandag 12 september 2005 19:35 schreef junkiesietze het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
die moesten er nog op van me vriendin![]()
Damn, je bent wel erg streng hoor Ijsmeisquote:
Daar lijk je echt heel anders dan toen in die studio....quote:
idd. Daar leek ik echt heel vaag, maar daar zag je mijn gezicht niet goed, alleen bekant mijn haar. En deze foto is echt heel duidelijk en zo ben ik gewoon.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Daar lijk je echt heel anders dan toen in die studio....
Yvonne reageert niet op MSN.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:43 schreef Brechtje het volgende:
[..]
idd. Daar leek ik echt heel vaag, maar daar zag je mijn gezicht niet goed, alleen bekant mijn haar. En deze foto is echt heel duidelijk en zo ben ik gewoon.
Als je niet gelooft dat ik dat ben vraag maar aan yvonne.![]()
Leuk, een foto die we al 50x voorbij hebben zien komen en ook 2x in je fotoboek staat. Post dan wat recents....quote:
dees heb ik in 1 topique gepost dat jij nou dag en nacht bivakeerd op mijn fotoboekquote:Op woensdag 14 september 2005 19:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Leuk, een foto die we al 50x voorbij hebben zien komen en ook 2x in je fotoboek staat. Post dan wat recents....![]()
![]()
Dis hem!quote:Op woensdag 14 september 2005 19:02 schreef Jett het volgende:
[..]
dees heb ik in 1 topique gepost dat jij nou dag en nacht bivakeerd op mijn fotoboek
oja en hij staat er 1x hoor in me fotoboek
Er zit nog verschil tussen ook.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:02 schreef Jett het volgende:
[..]
dees heb ik in 1 topique gepost dat jij nou dag en nacht bivakeerd op mijn fotoboek
oja en hij staat er 1x hoor in me fotoboek
ja. dat zeg ik.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Er zit nog verschil tussen ook.![]()
In de winkelcentrum? Misschien wel ja.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:22 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Zeg Brechtje, kan het zijn dat ik jou maandagavond in de Super tegenkwam?
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:38 schreef Brechtje het volgende:
[..]
In de het winkelcentrum? Misschien wel ja.
tuurlijk rukplaatjes voor emquote:Op woensdag 14 september 2005 19:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Leuk, een foto die we al 50x voorbij hebben zien komen en ook 2x in je fotoboek staat. Post dan wat recents....![]()
![]()
Nuchter en welquote:Op woensdag 14 september 2005 23:39 schreef Ewaldus het volgende:
Brechtje is hot hot HOT
[afbeelding]
ik ben de persoon in het grijze shirt.. we zaten in de bus richting brussel
Brechtje.. wat ben je.. veranderd?quote:
Ey man je lijkt op Adam Sandlerquote:Op woensdag 14 september 2005 23:39 schreef Ewaldus het volgende:
Brechtje is hot hot HOT
[afbeelding]
In welke manier bedoel je?quote:Op donderdag 15 september 2005 13:43 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Brechtje.. wat ben je.. veranderd?![]()
![]()
Haha blije fotoquote:Op woensdag 14 september 2005 23:39 schreef Ewaldus het volgende:'
[afbeelding]
quote:Op donderdag 15 september 2005 14:51 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
Ey man je lijkt op Adam Sandler
Ik dacht altijd dat je er anders uit zag.. althans, dat idee kreeg ik van die vage ik-wil-eigenlijk-niet-op-de-foto foto's.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:57 schreef Brechtje het volgende:
[..]
In welke manier bedoel je?
Als je alleen de foto's kent uit me moedes fotoboek dan snap ik wel dat ik ben verandert. Die foto's zijn heel wat jaartjes oud
lonsdalequote:Op vrijdag 16 september 2005 17:06 schreef McFarmer het volgende:
[[url=http://img222.imageshack.us/img222/2999/miniimg27378uc.th.jpg]afbeelding][/URL]
Van gister, met introductie dag op school![]()
Whehe.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:11 schreef Mikkie het volgende:
Die Brechtje wordt nog haast een lekker wijf joh
Ik had me haar altijd voorgesteld als een lelijk klein puisterig wijf dat altijd loopt te zeiken over d'r pony.
Waarom?quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En nu?
Ga je meer foto's plaatsen zodat we het beter kunnen beoordelen?
Je wilt me altijd tegen komen hier in Dordt he?quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:31 schreef MaximumRush het volgende:
Brechtje gaat vanavond zeker niet naar The Academy?
toch blijft ze een heeel mooi meisjequote:Op vrijdag 16 september 2005 20:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Vieze stalker ga Brechtje niet lastigvallen
Dierenbeul!quote:Op maandag 12 september 2005 18:23 schreef junkiesietze het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 19 september 2005 03:16 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Dierenbeul!
JS heeft ook neon in z'n hond ingebouwd
Gave fotoquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:45 schreef Sessy het volgende:
[[url=http://img233.imageshack.us/img233/5645/image5774ht.th.jpg]afbeelding][/URL]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |