Ken ik nietquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Deed je stiekem ook die actie van Ali G met Tupac no no no
Ik ga m me kopen, ben vrijdag jarig dus denk dat ik dan genoeg geld heb. Kan ik de discman ook teruggeven aan mn vader.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:39 schreef EvilWasp het volgende:
Voor de mensen die nog niet geobsedeerd zijn door de iPod Nano: Review
![]()
![]()
Hier hetzelfde probleem, maar ik heb in de vakantie ook al weinig tijd gehad, dus veel verschil merk ik nietquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:23 schreef -Trinity- het volgende:
Halleu!
Veel huiswerk met zo'n kickstart, bijna geen tijd meer om te fokken.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:43 schreef Jaguarized het volgende:
schrik.
kán.quote:
hallo,quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:47 schreef taart het volgende:
hallo,
Eetsequote:Op dinsdag 13 september 2005 16:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben er ook weer
Alleen ff eten
Daarom ben ik blij dat ik halverwege weg ben gegaan, anders was ik nu nog niet eens thuis geweest.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:01 schreef Talena het volgende:
[..]
Haha dankjewel
School is zooooo vermoeiend..
quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:09 schreef Imberr het volgende:
If the moon will shine for us
The stars will light the way
And your touch is like a flame to me
Burning hotter every day
Half of these rap niggaz is faker than rolls goldquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:09 schreef Imberr het volgende:
If the moon will shine for us
The stars will light the way
And your touch is like a flame to me
Burning hotter every day
TLKquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben er ook weer
Alleen ff eten
Ja man.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee.
Meer een uitting van mijn stemming.
Oke, ik heb wel het hele album, maar eigenlijk ik luister daar van alleen Breath In.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:17 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee, is van een liedje van Lucie Silvas![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:21 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Oke, ik heb wel het hele album, maar eigenlijk ik luister daar van alleen Breath In.
Nog wat nuttigs gedaan?quote:
Was de single uitverkocht?quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:21 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Oke, ik heb wel het hele album, maar eigenlijk ik luister daar van alleen Breath In.
Ga ik vanmiddag nog aan beginnenquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:23 schreef Imberr het volgende:
[..]
luister de rest ook maar eszijn mooie liedjes
![]()
![]()
Ja, maar als het 4 lesuren gaat ove rjezelf leren kennen heb ik het dus écht gehad.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
School is belangrijk je moet leren !
quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:13 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ben best gangsta.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
mijn foto
Had ik nog korte haartjes
is lekkerdingquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:17 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee, is van een liedje van Lucie Silvas![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |