en hij heeft n vriendin. Maar als ik echt wil kan ik er wel voor zorgen dattie haar dumptquote:Op zondag 11 september 2005 21:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Aan Imberr.
jammer voor je dat hij zo jong is
Nokken kerel met dat gemekker en oude-koeien-uit-de-sloot-halen-gedrag.quote:Op zondag 11 september 2005 21:07 schreef brainster het volgende:
[..]
Jij dan, in Wat luister je nu? oude stijl deel 796
quote:Op zondag 11 september 2005 21:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nokken kerel met dat gemekker en oude-koeien-uit-de-sloot-halen-gedrag.![]()
![]()
Je mag mij wel dumpenquote:Op zondag 11 september 2005 21:11 schreef Imberr het volgende:
[..]
en hij heeft n vriendin. Maar als ik echt wil kan ik er wel voor zorgen dattie haar dumpt![]()
![]()
Ik kom toch, ooit een keer, naar jou a'dam toe, dus ik zou moeten zeuren over de afstandquote:
Die heb je toch altijd ?quote:
quote:Op zondag 11 september 2005 21:11 schreef Imberr het volgende:
[..]
en hij heeft n vriendin. Maar als ik echt wil kan ik er wel voor zorgen dattie haar dumpt![]()
![]()
ff downloaden luisterenquote:Op zondag 11 september 2005 21:17 schreef saaw het volgende:
Small, simple, safe price.
Rise the wake and carry me with all of my regrets.
This is not a small cut that scabs, and dries, and flakes, and heals.
And I am not afraid to die.
I'm not afraid to bleed, and fuck, and fight.
I want the pain of payment.
What's left, but a section of pigmy size cuts.
Much like a slew of a thousand unwanted fucks.
Would you be my little cut?
Would you be my thousand fucks?
And make mark leaving space for the guilt to be liquid.
To fill, and spill over, and under my thoughts.
My sad, sorry, selfish cry out to the cutter.
I'm cutting trying to picture your black broken heart.
Love is not like anything.
Especially a fucking knife.
beetje depri, maar super nummer
the used - i'm a fake
Och neet toch, zoeen gare teksten hebben ze ook altijd op cu2quote:Op zondag 11 september 2005 21:17 schreef saaw het volgende:
the used - i'm a fake
Nopquote:Op zondag 11 september 2005 21:20 schreef saaw het volgende:
mijn msnnaam is
eyes wide shut [kimi!!!]
a smile, a kiss
ben ik ook BReEzAhHh?
haha maar dit is het intro van een vrij hard punk nummerhquote:Op zondag 11 september 2005 21:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Och neet toch, zoeen gare teksten hebben ze ook altijd op cu2hehe zoiets van : I always love yoew thats the only thing i want to doew !!!
Al zo langquote:Op zondag 11 september 2005 21:21 schreef Maikuuul het volgende:
De mijneonveranderd sinds 1999 ofzo
|I{•------»MaiKeLKuH«------•}I||
Zowieso 3 jaartjes !quote:
Dat nummer ken ik!quote:Op zondag 11 september 2005 21:17 schreef saaw het volgende:
the used - i'm a fake
Billy Idolquote:Op zondag 11 september 2005 21:26 schreef EvilWasp het volgende:
Hallootjes allemaal
*luistert Billy Idol - White Wedding![]()
Luister het liedje Scream van hem eens als voorbeeldquote:Op zondag 11 september 2005 21:29 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Verder ken ik geen 1 nummer van hem![]()
Ik ken dit liedje uit San Andreas![]()
![]()
Ik ben alweer bezig jouw msn te achterhalenquote:Op zondag 11 september 2005 21:32 schreef Imberr het volgende:
[..]
heb je iig geen last van men breezah-naam
![]()
Goed man.quote:Op zondag 11 september 2005 21:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Mên voor vandaag ook alweer 200 post en de dag is nog niet voorbij...
* brainster vraagt zich af of ie saaw ijs en een knuffel mag gevenquote:Op zondag 11 september 2005 21:29 schreef saaw het volgende:
I know it sounds a little dumb or maybe i'm a little drunk
But all we need is some ice cream and a hug
Hoi marysequote:Op zondag 11 september 2005 21:34 schreef MaRySe het volgende:
hoi hoi hoi !
chijll!!!!quote:Op zondag 11 september 2005 21:40 schreef Maikuuul het volgende:
Ey vet gek ik ben er ook nog, was ff naar een casemod op tweakers aant kijken!!!1eentweeoneoneeleven !!1111
quote:Op zondag 11 september 2005 21:45 schreef Maikuuul het volgende:
Hoije zeg ik altijd
Dat heb ik al de hele weeekquote:Op zondag 11 september 2005 21:47 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb opeens dikke zin om op stap te gaan
Je sig, van het concert des levens krijgt niemand een program!quote:Op zondag 11 september 2005 21:47 schreef Maikuuul het volgende:
Ik om naar de kapper te gaanquote:Op zondag 11 september 2005 21:47 schreef Maikuuul het volgende:
kom straks gezellig met mij mee dan?quote:Op zondag 11 september 2005 21:47 schreef Maikuuul het volgende:
Wij hebben die in de tuin hangenquote:Op zondag 11 september 2005 21:49 schreef Eix het volgende:
[..]
Je sig, van het concert des levens krijgt niemand een program!
Mn oma in Echt heeft die in een half verrot lijstje/tegeltje geval op de wc hangen.![]()
Waar ergens ?quote:Op zondag 11 september 2005 21:50 schreef saaw het volgende:
[..]
kom straks gezellig met mij mee dan?
nog 10 min
Ik ga wel met je meequote:Op zondag 11 september 2005 21:50 schreef saaw het volgende:
[..]
kom straks gezellig met mij mee dan?
nog 10 min
Verander hem dan.quote:Op zondag 11 september 2005 21:52 schreef Bupatih het volgende:
Wat een quasi-filosisch geblaat in de TT, zeg..
in amsterdam, waarschijnlijk the waterhole, daar beginnen we iigquote:Op zondag 11 september 2005 21:51 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waar ergens ?Hoef je morgen niet naar school trouwens ?
zo dom zijn pubers niet hoor.quote:Op zondag 11 september 2005 21:52 schreef Bupatih het volgende:
Wat een quasi-filosisch geblaat in de TT, zeg..
11 november vrij?quote:Op zondag 11 september 2005 21:52 schreef Imberr het volgende:
eej Eix, weet jij of we de 11e van de 11e vrij hebben van school?
Hoe kan ik binnen nu en 10 minuten in amsterbal zijn ?quote:Op zondag 11 september 2005 21:53 schreef saaw het volgende:
[..]
in amsterdam, waarschijnlijk the waterhole, daar beginnen we iig
en ja ik moet morgen om 9 uur op school zijn, mja een uurtje meer of minder slaap kan best
teleporterenquote:Op zondag 11 september 2005 21:57 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hoe kan ik binnen nu en 10 minuten in amsterbal zijn ?
Nee, volgens mij niet. Maffe in Den Haag snappen niet dat wij dan nodig vrij moeten hebben.quote:Op zondag 11 september 2005 21:52 schreef Imberr het volgende:
eej Eix, weet jij of we de 11e van de 11e vrij hebben van school?
Gekkengetal, 11e van de 11e.quote:
Daarom ook 'quasi-filosofisch'.quote:Op zondag 11 september 2005 21:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
zo dom zijn pubers niet hoor.
Die kunnen heus wel slim zijn.
quote:Enigsinds.
Enigsinds.quote:Op zondag 11 september 2005 22:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daarom ook 'quasi-filosofisch'.
[..]
[afbeelding]
Precies.quote:
26e van de 1e ben ik ook niet vrij, dus nait souzen!quote:Op zondag 11 september 2005 21:58 schreef Eix het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Maffe in Den Haag snappen niet dat wij dan nodig vrij moeten hebben.
Maar we kunnen dan wel nonnevotten op school kopen dan.![]()
![]()
das echt zo oneerlijk hequote:Op zondag 11 september 2005 22:05 schreef Eix het volgende:
Hier in Sittard hebben we wel altijd met Sint Joep vrij.![]()
Bier gewoon meenemenquote:Op zondag 11 september 2005 22:02 schreef Eix het volgende:
[..]
Precies.
We maken er gewoon op school een groot feest van. Alleen hebben we geen bier om mee te gooien.
quote:Op zondag 11 september 2005 21:58 schreef MaRySe het volgende:
hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi
Morgen weer school
Jaja...jij krijgt zo je aandachtquote:Op zondag 11 september 2005 22:08 schreef MaRySe het volgende:
?°oOWhOeiiiiiiiiOo°?
Ich hub auch lekker vriequote:Op zondag 11 september 2005 22:06 schreef Imberr het volgende:
[..]
das echt zo oneerlijk he![]()
2 jaar geleden had men beste dinnetje toen haar feesie, en toen kon ik niet komen omdat ik geen vrij had![]()
![]()
Ich hub auch lekker vriequote:Op zondag 11 september 2005 22:06 schreef Imberr het volgende:
[..]
2 jaar geleden had men beste dinnetje toen haar feesie, en toen kon ik niet komen omdat ik geen vrij had![]()
![]()
OlOLOLOLOLOL!!!1ooneoneone11@233!1131211!11!1!!!!quote:Op zondag 11 september 2005 22:12 schreef MaRySe het volgende:
Hahaha een mop hahahah
een mop van me vader er komt een vrou bij de dokter met zuke joope zegt die dokter zo wat he je zegt de frou kleet je maar uit nee dat zei die dokter toen zegt ie frou nee ik weer um niet meer nou ja was toch een kutmop me vader had em van die klootzak_!!!
Hihi, kriegt Gelaen gein vrie dan?quote:Op zondag 11 september 2005 22:06 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
Harry Potter special iditionquote:Op zondag 11 september 2005 22:15 schreef MaRySe het volgende:
QW! Qwis! Qwis! Qwis!
Hier een qwis
uit welke film is dit stukje
"halo ik ben hary potter"
Harry Potter en de kelders van Azkaban!quote:Op zondag 11 september 2005 22:15 schreef MaRySe het volgende:
QW! Qwis! Qwis! Qwis!
Hier een qwis
uit welke film is dit stukje
"halo ik ben hary potter"
maryse heeft teveel suiker gehadquote:Op zondag 11 september 2005 22:26 schreef Imberr het volgende:
uuh..maryse, wat heb jij gebruikt..?
nja, anyway.. ik ga slapentruste allemaal
Maryse heeft een boekje gekregen waardit allemaal instaat.quote:Op zondag 11 september 2005 22:26 schreef Imberr het volgende:
uuh..maryse, wat heb jij gebruikt..?
nja, anyway.. ik ga slapentruste allemaal
Volgens mij komt dit niet door suiker.quote:Op zondag 11 september 2005 22:43 schreef the_legend_killer het volgende:
ja geen suiker meer voor maryse
Vraag het eens aan Marokkanenquote:Op zondag 11 september 2005 22:44 schreef Eix het volgende:
[..]
Volgens mij komt dit niet door suiker.
En anders, waar vind ik die suiker!![]()
![]()
Breezer gehadquote:Op zondag 11 september 2005 22:47 schreef MaRySe het volgende:
fernandezzzzzzzzzzzzzzz
ik stuiterrrr sinds zaterdag!
slaap jij ook lekkerquote:Op zondag 11 september 2005 23:01 schreef Eix het volgende:
Ik ga ook naar bed, lezen en dan slapen. Doeidoei.
Aan haar nieuwe post tezien jaquote:Op zondag 11 september 2005 23:15 schreef Jaguarized het volgende:
Volgens mij is ze hartstikke bezopen.
Watskeburt?quote:Op zondag 11 september 2005 23:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Post eens je tietenfoto meid
Ik om 11:05.quote:Op maandag 12 september 2005 08:46 schreef EvilWasp het volgende:
Hallo allemaal. Moet om 10:15 op school zijn![]()
En dan nu al wakker.quote:Op maandag 12 september 2005 08:46 schreef EvilWasp het volgende:
Hallo allemaal. Moet om 10:15 op school zijn![]()
ohwjah, dat heb ik ook nogquote:Op zondag 11 september 2005 23:01 schreef MaRySe het volgende:
ik heb 10 euro te besteden bij de actiesport
Schoenen kopen,quote:Op zondag 11 september 2005 23:01 schreef MaRySe het volgende:
ik heb 10 euro te besteden bij de actiesport
quote:
quote:Op maandag 12 september 2005 10:21 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ik heb daar voor de vakantie wel voor 12.95 gympen gehaald voor onder mijn linnen broek![]()
Het was de eerste en de laatste keer dat ik daar schoenen kochtquote:Op maandag 12 september 2005 10:22 schreef Renesite het volgende:
[..]!!!!!
Ikke vorig jaar adidasjes zelfs![]()
Wel snel kapot
quote:Op maandag 12 september 2005 10:24 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Het was de eerste en de laatste keer dat ik daar schoenen kocht![]()
ik niet, ik ben elke maandag vriijquote:Op maandag 12 september 2005 10:37 schreef Mainport het volgende:
Ik ook, om 5 over.
En vanavond eet ik taart.
leuk manquote:Op maandag 12 september 2005 10:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Het mensen
Ik heb pas om half 1 school
moaquote:Op maandag 12 september 2005 10:56 schreef PaRaR het volgende:
mogguh
quote:Op maandag 12 september 2005 10:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ik niet, ik ben elke maandag vriij![]()
Stoer joh, ik elke maandag, woensdag en vrijdagquote:Op maandag 12 september 2005 10:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ik niet, ik ben elke maandag vriij![]()
quote:Op maandag 12 september 2005 10:51 schreef Gizmore het volgende:
[..]
ieuw, laat maar ik wil het eigenlijk niet meer weten
GVD.quote:Op maandag 12 september 2005 11:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Stoer joh, ik elke maandag, woensdag en vrijdag![]()
Maar dat is slechts de komende 2 maanden, daarna heb ik geen flauw idee. Die 2 dagen dat ik wel moet heb ik het trouwens ook gelijk wel onwijs druk maar ach.. 5 dagen per week vrij is toch wel mooiquote:
iddquote:Op maandag 12 september 2005 11:11 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Maar dat is slechts de komende 2 maanden, daarna heb ik geen flauw idee. Die 2 dagen dat ik wel moet heb ik het trouwens ook gelijk wel onwijs druk maar ach.. 5 dagen per week vrij is toch wel mooi![]()
Dat is wel mooi inderdaad, maar ik ben als ik er heen moet 5 kwartier onderweg.. en dan moet ik natuurlijk ook nog 5 kwartier terug, dus als ik weinig uren heb heeft het niet zoveel zin om te gaan hequote:Op maandag 12 september 2005 11:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
idd
zo had ik bv vorig jaar maar 16 uur in de week maar dan wel alles verspreid..
maar ik zat toch meer uren thuis dan op school
ahaquote:Op maandag 12 september 2005 11:27 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat is wel mooi inderdaad, maar ik ben als ik er heen moet 5 kwartier onderweg.. en dan moet ik natuurlijk ook nog 5 kwartier terug, dus als ik weinig uren heb heeft het niet zoveel zin om te gaan heIk moet van Rijnsburg (bij Leiden) naar de Erasmus in Rotterdam, best ver dus
Maar goed, ik ga nu fitnessen (denk ik)
tof, ik ookquote:Op maandag 12 september 2005 11:43 schreef spenky het volgende:
hooooi
ik ben lekker vrij op maandag altijd!!
quote:Op maandag 12 september 2005 11:54 schreef spenky het volgende:
[..]
whoeiigaan we nu daten?
ik geef ook multimedia vorm
shitquote:Op maandag 12 september 2005 14:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]![]()
Tof heh!
Maar ik ben geen homo , dus daten word het niet
Deltion College in Zwollequote:Op maandag 12 september 2005 14:03 schreef spenky het volgende:
[..]
shit![]()
enne wat en voor multimedia vorm jij? en waar..
ben ff pleite
lucky bastard.quote:Op maandag 12 september 2005 14:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Deltion College in Zwolle
maaarrrrrrrrr, ik begin morgen pas![]()
Lolleromfgquote:Op maandag 12 september 2005 14:24 schreef Maikuuul het volgende:
Ey vet gek ik ben weer uit school YES
Jij zegt lolleromfg ik nietquote:
Hotpants zijn ook niet slechtquote:
ligt eraan hoe sensueel ze erboven uit komen en bij wie.quote:Op maandag 12 september 2005 14:43 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Behalve als ze boven de broek uitkomen.
Omdat kinder surprise een bruine buitenkant hebben en wit zijn van binnen ?quote:Op maandag 12 september 2005 14:44 schreef Chriz2k het volgende:
Waarom mogen negers blanken lesgeven?
Gezien je sig maakt het bij jou niet zoveel uit.quote:Op maandag 12 september 2005 14:46 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ligt eraan hoe sensueel ze erboven uit komen en bij wie.
quote:Op maandag 12 september 2005 14:47 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Gezien je sig maakt het bij jou niet zoveel uit.
Ga eens kssst, het was net zo gezellig!quote:Op maandag 12 september 2005 14:50 schreef ijsmeis het volgende:
Goedemiddag!
En iedereen weer op school?!
Ik was kwart voor 12 al klaar!quote:Op maandag 12 september 2005 14:50 schreef ijsmeis het volgende:
Goedemiddag!
Ben al een half uur terugquote:Op maandag 12 september 2005 14:50 schreef ijsmeis het volgende:
Goedemiddag!
Ik nietquote:Op maandag 12 september 2005 15:03 schreef B_BOY het volgende:
iedereen is nu vast ijverig hw aant maken.
quote:Op maandag 12 september 2005 15:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Douchen met allemaal tienermeisjes.
ja dat doe ik dus thuisquote:Op maandag 12 september 2005 15:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Douchen met allemaal tienermeisjes.
er is een verschil tussen lichaamsbeweging en gymquote:Op maandag 12 september 2005 15:28 schreef dady het volgende:
[..]
Een beetje extra lichaamsbeweging zal niet slecht voor jou zijn.
Pak die douche nu maar.quote:Op maandag 12 september 2005 15:29 schreef MaRySe het volgende:
[..]
er is een verschil tussen lichaamsbeweging en gym
D-Dquote:Op maandag 12 september 2005 14:51 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ga eens kssst, het was net zo gezellig!
Dan staat je leven toch gewoon ff stil vind je niet ?quote:Op maandag 12 september 2005 15:40 schreef Imberr het volgende:
strings en hotpants zijn cool
huiswerk heb ik al af
en gym zuigt
oh, en t zuigt ook als je internet t opeens niet meer doet![]()
Binasquote:Op maandag 12 september 2005 15:49 schreef brainster het volgende:
Goede 's middags kinders
* brainster haat alle 4e klassers omdat zij wel een binas hebben, en wij 5e klassers niet
ja, en das engquote:Op maandag 12 september 2005 15:48 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dan staat je leven toch gewoon ff stil vind je niet ?
Achtergrond wijzigen, t leest vrij iri. Verder is t wel goed allemaal, moet zelf ook zoiets gaan maken. Ben dit jaar begonnen met informatica (Atheneum 4) en we beginnen over 2 lessen met HTML (ken ik al maar goedquote:Op maandag 12 september 2005 15:54 schreef B_BOY het volgende:
http://www.bureaulegius.nl/PWS/frame2.html kijk daar maar eens. site van me profielwerkstuk wat vinden jullie ervan. en dat voor mijn eerste site die ik helemaal in kladblok heb gemaakt. fok! is traag. men das niet grappig.
Tjah... die van ons komen dus half december. En we hebben tot februari scheikundequote:Op maandag 12 september 2005 15:51 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Binasdat waren de gare tijden van natuurkunde, gelukkig ben ik van die rommel af !
Wat ik je brom.quote:Op maandag 12 september 2005 16:28 schreef Gizmore het volgende:
Deze nog niet vol![]()
Trouwens: snelheid van Fok! is ook weer om te huilen
Getverrr!quote:Op maandag 12 september 2005 16:42 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Jij doucht thuis met allemaal tienemeisjes?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |