Het was de eerste en de laatste keer dat ik daar schoenen kochtquote:Op maandag 12 september 2005 10:22 schreef Renesite het volgende:
[..]!!!!!
Ikke vorig jaar adidasjes zelfs![]()
Wel snel kapot
quote:Op maandag 12 september 2005 10:24 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Het was de eerste en de laatste keer dat ik daar schoenen kocht![]()
ik niet, ik ben elke maandag vriijquote:Op maandag 12 september 2005 10:37 schreef Mainport het volgende:
Ik ook, om 5 over.
En vanavond eet ik taart.
leuk manquote:Op maandag 12 september 2005 10:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Het mensen
Ik heb pas om half 1 school
moaquote:Op maandag 12 september 2005 10:56 schreef PaRaR het volgende:
mogguh
quote:Op maandag 12 september 2005 10:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ik niet, ik ben elke maandag vriij![]()
Stoer joh, ik elke maandag, woensdag en vrijdagquote:Op maandag 12 september 2005 10:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ik niet, ik ben elke maandag vriij![]()
quote:Op maandag 12 september 2005 10:51 schreef Gizmore het volgende:
[..]
ieuw, laat maar ik wil het eigenlijk niet meer weten
GVD.quote:Op maandag 12 september 2005 11:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Stoer joh, ik elke maandag, woensdag en vrijdag![]()
Maar dat is slechts de komende 2 maanden, daarna heb ik geen flauw idee. Die 2 dagen dat ik wel moet heb ik het trouwens ook gelijk wel onwijs druk maar ach.. 5 dagen per week vrij is toch wel mooiquote:
iddquote:Op maandag 12 september 2005 11:11 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Maar dat is slechts de komende 2 maanden, daarna heb ik geen flauw idee. Die 2 dagen dat ik wel moet heb ik het trouwens ook gelijk wel onwijs druk maar ach.. 5 dagen per week vrij is toch wel mooi![]()
Dat is wel mooi inderdaad, maar ik ben als ik er heen moet 5 kwartier onderweg.. en dan moet ik natuurlijk ook nog 5 kwartier terug, dus als ik weinig uren heb heeft het niet zoveel zin om te gaan hequote:Op maandag 12 september 2005 11:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
idd
zo had ik bv vorig jaar maar 16 uur in de week maar dan wel alles verspreid..
maar ik zat toch meer uren thuis dan op school
ahaquote:Op maandag 12 september 2005 11:27 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat is wel mooi inderdaad, maar ik ben als ik er heen moet 5 kwartier onderweg.. en dan moet ik natuurlijk ook nog 5 kwartier terug, dus als ik weinig uren heb heeft het niet zoveel zin om te gaan heIk moet van Rijnsburg (bij Leiden) naar de Erasmus in Rotterdam, best ver dus
Maar goed, ik ga nu fitnessen (denk ik)
tof, ik ookquote:Op maandag 12 september 2005 11:43 schreef spenky het volgende:
hooooi
ik ben lekker vrij op maandag altijd!!
quote:Op maandag 12 september 2005 11:54 schreef spenky het volgende:
[..]
whoeiigaan we nu daten?
ik geef ook multimedia vorm
shitquote:Op maandag 12 september 2005 14:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]![]()
Tof heh!
Maar ik ben geen homo , dus daten word het niet
Deltion College in Zwollequote:Op maandag 12 september 2005 14:03 schreef spenky het volgende:
[..]
shit![]()
enne wat en voor multimedia vorm jij? en waar..
ben ff pleite
lucky bastard.quote:Op maandag 12 september 2005 14:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Deltion College in Zwolle
maaarrrrrrrrr, ik begin morgen pas![]()
Lolleromfgquote:Op maandag 12 september 2005 14:24 schreef Maikuuul het volgende:
Ey vet gek ik ben weer uit school YES
Jij zegt lolleromfg ik nietquote:
Hotpants zijn ook niet slechtquote:
ligt eraan hoe sensueel ze erboven uit komen en bij wie.quote:Op maandag 12 september 2005 14:43 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Behalve als ze boven de broek uitkomen.
Omdat kinder surprise een bruine buitenkant hebben en wit zijn van binnen ?quote:Op maandag 12 september 2005 14:44 schreef Chriz2k het volgende:
Waarom mogen negers blanken lesgeven?
Gezien je sig maakt het bij jou niet zoveel uit.quote:Op maandag 12 september 2005 14:46 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ligt eraan hoe sensueel ze erboven uit komen en bij wie.
quote:Op maandag 12 september 2005 14:47 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Gezien je sig maakt het bij jou niet zoveel uit.
Ga eens kssst, het was net zo gezellig!quote:Op maandag 12 september 2005 14:50 schreef ijsmeis het volgende:
Goedemiddag!
En iedereen weer op school?!
Ik was kwart voor 12 al klaar!quote:Op maandag 12 september 2005 14:50 schreef ijsmeis het volgende:
Goedemiddag!
Ben al een half uur terugquote:Op maandag 12 september 2005 14:50 schreef ijsmeis het volgende:
Goedemiddag!
Ik nietquote:Op maandag 12 september 2005 15:03 schreef B_BOY het volgende:
iedereen is nu vast ijverig hw aant maken.
quote:Op maandag 12 september 2005 15:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Douchen met allemaal tienermeisjes.
ja dat doe ik dus thuisquote:Op maandag 12 september 2005 15:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Douchen met allemaal tienermeisjes.
er is een verschil tussen lichaamsbeweging en gymquote:Op maandag 12 september 2005 15:28 schreef dady het volgende:
[..]
Een beetje extra lichaamsbeweging zal niet slecht voor jou zijn.
Pak die douche nu maar.quote:Op maandag 12 september 2005 15:29 schreef MaRySe het volgende:
[..]
er is een verschil tussen lichaamsbeweging en gym
D-Dquote:Op maandag 12 september 2005 14:51 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ga eens kssst, het was net zo gezellig!
Dan staat je leven toch gewoon ff stil vind je niet ?quote:Op maandag 12 september 2005 15:40 schreef Imberr het volgende:
strings en hotpants zijn cool
huiswerk heb ik al af
en gym zuigt
oh, en t zuigt ook als je internet t opeens niet meer doet![]()
Binasquote:Op maandag 12 september 2005 15:49 schreef brainster het volgende:
Goede 's middags kinders
* brainster haat alle 4e klassers omdat zij wel een binas hebben, en wij 5e klassers niet
ja, en das engquote:Op maandag 12 september 2005 15:48 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dan staat je leven toch gewoon ff stil vind je niet ?
Achtergrond wijzigen, t leest vrij iri. Verder is t wel goed allemaal, moet zelf ook zoiets gaan maken. Ben dit jaar begonnen met informatica (Atheneum 4) en we beginnen over 2 lessen met HTML (ken ik al maar goedquote:Op maandag 12 september 2005 15:54 schreef B_BOY het volgende:
http://www.bureaulegius.nl/PWS/frame2.html kijk daar maar eens. site van me profielwerkstuk wat vinden jullie ervan. en dat voor mijn eerste site die ik helemaal in kladblok heb gemaakt. fok! is traag. men das niet grappig.
Tjah... die van ons komen dus half december. En we hebben tot februari scheikundequote:Op maandag 12 september 2005 15:51 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Binasdat waren de gare tijden van natuurkunde, gelukkig ben ik van die rommel af !
Wat ik je brom.quote:Op maandag 12 september 2005 16:28 schreef Gizmore het volgende:
Deze nog niet vol![]()
Trouwens: snelheid van Fok! is ook weer om te huilen
Getverrr!quote:Op maandag 12 september 2005 16:42 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Jij doucht thuis met allemaal tienemeisjes?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |