Vijf borrels van Cohen. Theefestijn. Slotje.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:18 schreef Tafkahs het volgende:
zie hier, de 5 borrels van Yohen
Niet veel hoor, pentium 3 met video-out en wireless netwerkadapter.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:46 schreef Monidique het volgende:
Ik wil een laptop waarmee ik kan tekstverwerken en internetten, tevens wil ik er DivX's mee kunnen afspelen op m'n televisie. Het liefst met XP en draadloos internet en zo goedkoop mogelijk. Wat heb ik nodig?
en als je niet al te hoge eisen stelt en aan 11 mbps genoeg hebt, dan is deze aanbieding van paradigit misschien wel wat voor jou:quote:Op donderdag 8 september 2005 13:50 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Niet veel hoor, pentium 3 met video-out en wireless netwerkadapter.
yep, dat zijn pcmcia kaartjes, een soort pci voor laptops zeg maar. Volgens mij kun je al een heel eind komen met een p2 vanaf 400 mhz. Maar dan zul je toch echt moeten pielen om alles goed te krijgen.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:13 schreef Monidique het volgende:
Kan een P2 ook? Hoeveel MHz en RAM minimaal? Die W-LAN-kaartjes kun je gewoon in een laptop steken?
Ja, maar dan moet je wel tegen Compaq kunnen. Ik heb er een grafhekel aan, net als aan Toshiba eigenlijk. Kijk eens op sjun.web-log.nl naar wat handige dingetjes om over na te denken bij het aanschaffen van een laptop, hij heeft er pas een gekocht.quote:
Linkse hippie'squote:Het verkiezingsspotje dat de Duitse anarchistische partij de kijkers vertoont, kan niet op veel sympathie van de Duitse kijker rekenen. Velen reageerden geschokt op de beelden die bestaan uit onder meer het leeggieten in de keel van bierflesjes, half blote lichamen die worden afgelebberd, injectiespuiten en het inelkaar trappen van spullen. En dat alles bijelkaar gepropt in een totaal chaotisch spotje, begeleidt door stevige muziek.
Normaal gesproken worden er in een verkiezingsspot de beleidspunten van een partij nader verklaard. Maar daar heeft de APPD (Anarchistische Pogo Partei Deutschlands) duidelijk geen boodschap aan. Aangezien de APPD een officieel erkende politieke partij is, krijgt ze de kans om gratis op tv publiciteit te maken. Maandagnacht staat de volgende uitzending geprogrammeerd.
De Duitse media gaan er vanuit dat de APPD, die naar schatting 750 medewerkers telt, een verwaarloosbaar aantal stemmen krijgt. Wellicht dat werkschuwe mensen getrokken worden door de anarchisten. De partij verkoopt via haar site namelijk T-shirts met teksten als 'Arbeit ist Scheisse', 'Ich bin ein Asozialer Parasit' en 'Fick heil'. De Duitse parlementsverkiezingen zijn op 18 september.
-
De APPD-verkiezingsspot.
ik vroeg je toch niet of je een woordenboek wilde gebruiken, hmmm?!quote:Op donderdag 8 september 2005 14:26 schreef sigme het volgende:
par·ve·nu (de ~ (m.), ~'s)
1 iem. die tot een hogere klasse opgeklommen is, maar zich daar niet naar weet te gedragen => nouveau riche
linuxquote:
p3 is toch wel het minimum. Ik zou voor minimaal 1000 mhz gaan.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:13 schreef Monidique het volgende:
Kan een P2 ook? Hoeveel MHz en RAM minimaal? Die W-LAN-kaartjes kun je gewoon in een laptop steken?
Gimmie gimmie gimmiequote:
Nee, maar ik heb toch aan je verzoek voldaan, hmmm?!quote:Op donderdag 8 september 2005 14:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
ik vroeg je toch niet of je een woordenboek wilde gebruiken, hmmm?!
Wist je dat de letter l in links voor laf staatquote:Op donderdag 8 september 2005 14:29 schreef sigme het volgende:
Gimmie gimmie gimmie![]()
* sigme kruipt alvast in linkse slachtofferrol
Op de APPD?quote:Op donderdag 8 september 2005 14:30 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
kan niet wachten om te stemmen
Ik ben nogquote:Op donderdag 8 september 2005 14:28 schreef MrX1982 het volgende:
Bashen is ok
Zeker omdat ik zojuist heb gewerkt
Werken én fokken. Relax werkquote:Op donderdag 8 september 2005 14:33 schreef George-Butters het volgende:
Ik ben nog
Ik ben nog steeds aan het werk. *zucht.
Over 20 minuten het laatste uurtje!
tussenuur. Ben aftekenlijsten aan het fabriceren.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Werken én fokken. Relax werk
Moet je geen kinderen les geven?
Zwakquote:Op donderdag 8 september 2005 14:34 schreef Sidekick het volgende:
De r is van racisme.
quote:Op donderdag 8 september 2005 14:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Gimmie gimmie gimmie![]()
* sigme kruipt alvast in linkse slachtofferrol
Aha spijbelaars eruit aan het filteren.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:35 schreef George-Butters het volgende:
tussenuur. Ben aftekenlijsten aan het fabriceren.![]()
bron?quote:Op donderdag 8 september 2005 14:32 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wist je dat de letter l in links voor laf staat
*neemt rechtse aanvalspositie in![]()
Racisme en realisme is tegenwoordig hetzelfde.quote:
quote:De partij verkoopt via haar site namelijk T-shirts met teksten als 'Arbeit ist Scheisse', 'Ich bin ein Asozialer Parasit' en 'Fick heil'. De Duitse parlementsverkiezingen zijn op 18 september.
De bron is de praktijkquote:Op donderdag 8 september 2005 14:36 schreef sigme het volgende:
bron?
* linkse verdedigingstactiek: probeer tegenstander murw te zeuren![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 14:33 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik ben nog
Ik ben nog steeds aan het werk. *zucht.
Over 20 minuten het laatste uurtje!
Generalisatie +1quote:Op donderdag 8 september 2005 14:36 schreef Sidekick het volgende:
Racisme en realisme is tegenwoordig hetzelfde.
Zodra je iemand hoort praten over realisme, dan weet je hoelaat het is.
Onderbouwing? Hoe lang loop jij al mee in de praktijk? Waarom zou ik jouw praktijkervaring hoger aanslaan dan de mijne? Waarom stel jij jezelf boven mij? Is jouw mening soms meer waard?quote:
Jij bent juist een exponent van het spaargedrag van de consument. Ipv te spenderen pot jij je geld op. Jij remt juist de economie afquote:Op donderdag 8 september 2005 14:37 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ga straks naar de bank om meer dan ¤100 aan munten weg te brengen.
Ja aan mij ligt het niet dat de economie voor geen meter draait.
Lees mijn game set match post en alles word je duidelijkquote:Op donderdag 8 september 2005 14:40 schreef sigme het volgende:
Onderbouwing? Hoe lang loop jij al mee in de praktijk? Waarom zou ik jouw praktijkervaring hoger aanslaan dan de mijne? Waarom stel jij jezelf boven mij? Is jouw mening soms meer waard?
nee, doe toch maar Partei Bibeltreurer Christenquote:
Morgen sta je als een Held voor de Lopende Bandquote:Op donderdag 8 september 2005 14:39 schreef Sidekick het volgende:
Ik ga naar Amerika voor een paar weken. Ik hoop dat ik zal slagen in mijn opdracht voor mijn Broeders.
Geld naar de bank brengen is niet het beste voor de economie hoor. Spaarbankboekjesmarkwerkingspropagandistquote:Op donderdag 8 september 2005 14:37 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ga straks naar de bank om meer dan ¤100 aan munten weg te brengen.
Ja aan mij ligt het niet dat de economie voor geen meter draait.
Allemaal mooi praat, totdat het over de Islam gaat. Moet je eens kijken hoeveel zwakke autisten dan roepen om overheidsingrijpen.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:40 schreef MrX1982 het volgende:
Deze post heb ik vannacht nog in een ander topic gepost:
Rechts staat voor een kleine overheid met sterke en weerbare burgers en links voor een grote overheid met zwakke en weerloze burgers.
De rol van rechts ligt veel meer bij de eigen verantwoordelijkheid daar waar links de verantwoordelijkheid bij de overheid legt waardoor je een systeem krijgt waarbij mensen op de overheid leunen en de overheid haar burgers de hand blijft vasthouden waardoor burgers nooit op eigen benen kunnen staan.
Vergelijk het met de relatie ouder -> kind. Op een gegeven moment moet je als ouder je kind loslaten en hem de wereld laten verkennen met vallen en opstaan, daardoor leer je het kind op eigen benen te staan en verschaf je het kind een goede sterke basis voor de toekomst.
Game set match.
Ik stort het geld zodat de bank weer leningen kan versterken aan mensen die geen goede financiele huishouding hebben.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:41 schreef George-Butters het volgende:
Jij bent juist een exponent van het spaargedrag van de consument. Ipv te spenderen pot jij je geld op. Jij remt juist de economie af
Je denkt toch niet dat ik op vrijdag werk he?quote:Op donderdag 8 september 2005 14:41 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Morgen sta je als een Held voor de Lopende Band
Die kleine nietszeggende partijen zijn ruigquote:Op donderdag 8 september 2005 14:41 schreef zakjapannertje het volgende:
nee, doe toch maar Partei Bibeltreurer Christen:
http://www.duitslandweb.n(...)Kleine_partijen.html
ik zie trouwens nog geen Schlagerpartei oid staan
Voor de Sociale Dienstquote:Op donderdag 8 september 2005 14:43 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik op vrijdag werk he?
als ik je nu in de klas zou hebben, zou ik je nu in de hoek zetten met een stel ezelsoren op.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:40 schreef MrX1982 het volgende:
Deze post heb ik vannacht nog in een ander topic gepost:
Rechts staat voor een kleine overheid met sterke en weerbare burgers en links voor een grote overheid met zwakke en weerloze burgers.
De rol van rechts ligt veel meer bij de eigen verantwoordelijkheid daar waar links de verantwoordelijkheid bij de overheid legt waardoor je een systeem krijgt waarbij mensen op de overheid leunen en de overheid haar burgers de hand blijft vasthouden waardoor burgers nooit op eigen benen kunnen staan.
Vergelijk het met de relatie ouder -> kind. Op een gegeven moment moet je als ouder je kind loslaten en hem de wereld laten verkennen met vallen en opstaan, daardoor leer je het kind op eigen benen te staan en verschaf je het kind een goede sterke basis voor de toekomst.
Game set match.
Dan komt de binnenlandse veiligheid in gevaar juíst een kerntaak van de overheidquote:Op donderdag 8 september 2005 14:42 schreef Sidekick het volgende:
Allemaal mooi praat, totdat het over de Islam gaat. Moet je eens kijken hoeveel zwakke autisten dan roepen om overheidsingrijpen.
Je moet wat in die harde maatschappij waarbij je gedwongen wordt vooruit te gaan terwijl ik liever achteruit loopquote:Op donderdag 8 september 2005 14:42 schreef Johan_de_With het volgende:
Jij bent vroegoud, Maarten, nog erger dan ik. Je wisselt het wel af met puberale provocaties, natuurlijk..
zie: gathering.tweakers.netquote:Op donderdag 8 september 2005 14:47 schreef Monidique het volgende:
Wat is het verschil tussen Composite TV-out en S-video TV-out?
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:45 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dan komt de binnenlandse veiligheid in gevaar juíst een kerntaak van de overheid
Dat zou ik als een bevestiging van mijn gelijk ervaren.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:45 schreef George-Butters het volgende:
als ik je nu in de klas zou hebben, zou ik je nu in de hoek zetten met een stel ezelsoren op.
En welk rechts is dat precies? Er is nogal wat rechts wat een hoop overheid(sbeleid) vereist. Of is het alleen rechts als het vindt wat jij vindt?quote:Op donderdag 8 september 2005 14:40 schreef MrX1982 het volgende:Rechts staat voor een kleine overheid met sterke en weerbare burgers en links voor een grote overheid met zwakke en weerloze burgers.
De rol van rechts ligt bij de eigen verantwoordelijkheid? Wat is dat voor kromzin? Hoezo leidt een vernatwoordelijke overheid tot leunende mensen, die niet op eigen benen leren staan? Hebben mensen minder lerend vermogen onder een verantwoordelijke overheid dan onder eigen verantwoordelijkheid?quote:De rol van rechts ligt veel meer bij de eigen verantwoordelijkheid daar waar links de verantwoordelijkheid bij de overheid legt waardoor je een systeem krijgt waarbij mensen op de overheid leunen en de overheid haar burgers de hand blijft vasthouden waardoor burgers nooit op eigen benen kunnen staan.
En als je het daarmee vergelijk, wat zou je dan benoemen als de analoge fase in de verhouding overheid-onderdaan met de situatie ouder-kind? De tijd dat *jij* kind was?quote:Vergelijk het met de relatie ouder -> kind. Op een gegeven moment moet je als ouder je kind loslaten en hem de wereld laten verkennen met vallen en opstaan, daardoor leer je het kind op eigen benen te staan en verschaf je het kind een goede sterke basis voor de toekomst.
inmiddels is dat overgeplaatst naar Indiaquote:Op donderdag 8 september 2005 14:43 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Die kleine nietszeggende partijen zijn ruig
Dat hebben wij hier natuurlijk ook in de vorm van GL
De overheid heeft maar 3 kerntaken.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:49 schreef Sidekick het volgende:
Dat zeg ik.
Het is voor de rechtse medemens zo makkelijk iets als kerntaak te bestempelen, dat je bijna zou denken dat het zwakke linkse mensen zijn.
Zeg, is het nu een harde (= rechtse) maatschappij, of een waarin je een bepaalde richting (=links) gedwongen wordt?quote:Op donderdag 8 september 2005 14:47 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je moet wat in die harde maatschappij waarbij je gedwongen wordt vooruit te gaan terwijl ik liever achteruit loop![]()
Wat zijn de andere twee?quote:Op donderdag 8 september 2005 14:52 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De overheid heeft maar 3 kerntaken.
De bescherming van de interne veiligheid die bedreigd wordt door de radicale islam valt door zeker onder.
Vind jij...quote:Op donderdag 8 september 2005 14:52 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De overheid heeft maar 3 kerntaken.
Het echte rechts van het conservatisme met economisch liberalisme.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:50 schreef sigme het volgende:
En welk rechts is dat precies? Er is nogal wat rechts wat een hoop overheid(sbeleid) vereist. Of is het alleen rechts als het vindt wat jij vindt?
Omdat je bij een grote overheid als burger zelf minder hoeft te doen omdat er een overheid is die op je past. Vergelijk het wederom met de ouder -> kind relatie.quote:De rol van rechts ligt bij de eigen verantwoordelijkheid? Wat is dat voor kromzin? Hoezo leidt een vernatwoordelijke overheid tot leunende mensen, die niet op eigen benen leren staan? Hebben mensen minder lerend vermogen onder een verantwoordelijke overheid dan onder eigen verantwoordelijkheid?
De jaren dat je op school zit en studeert. Dan verschaft de overheid je een basis in de vorm van onderwijs.quote:En als je het daarmee vergelijk, wat zou je dan benoemen als de analoge fase in de verhouding overheid-onderdaan met de situatie ouder-kind? De tijd dat *jij* kind was?
![]()
Dat heeft meer met persoonlijk karakter te makenquote:Op donderdag 8 september 2005 14:53 schreef sigme het volgende:
Zeg, is het nu een harde (= rechtse) maatschappij, of een waarin je een bepaalde richting (=links) gedwongen wordt?
En wat is je eigen verantwoordelijkheid in deze?
externe veiligheid (defensie) en het handhaven van wetten en regels.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:55 schreef sigme het volgende:
Wat zijn de andere twee?
Ga dat zelf eens tellen.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:59 schreef RichardQuest het volgende:
Hoe vaak heb jij "eigen verantwoordelijkheid" als in de SC-reeks genoemd, MrX?.
Dat is namelijk een kernbegrip. Dat kan je niet vaak genoeg zeggen RQ.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:59 schreef RichardQuest het volgende:
Hoe vaak heb jij "eigen verantwoordelijkheid" als in de SC-reeks genoemd, MrX?.
vergeet de infrastructuur niet, anders zaten bv. Rotterdam en Amsterdam alleen nog met toeristenbootjes opgescheeptquote:Op donderdag 8 september 2005 14:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat heeft meer met persoonlijk karakter te maken
[..]
externe veiligheid (defensie) en het handhaven van wetten en regels.
Slapjanus. Jij loopt liever achteruit maar laat je vooruit dwingen.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat heeft meer met persoonlijk karakter te maken
[..]
externe veiligheid (defensie) en het handhaven van wetten en regels.
Klopt maar dat valkt niet direct onder de kerntaken maar wel belangrijk.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:03 schreef zakjapannertje het volgende:
vergeet de infrastructuur niet, anders zaten bv. Rotterdam en Amsterdam alleen nog met toeristenbootjes opgescheept
Vroeger was liberaal zijn een progressieve stroming. Welke positie / tijd / whatever had je willen conserveren?quote:Op donderdag 8 september 2005 14:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het echte rechts van het conservatisme met economisch liberalisme.
Dat is rechts in zijn zuiverste vorm.
[..]
Nou je begrijpt me enigszins verkeerd.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:05 schreef sigme het volgende:
Slapjanus. Jij loopt liever achteruit maar laat je vooruit dwingen.
Eigenlijk wil jij graag door de overheid gedwongen worden eindelijk je eigen verantwoordelijkheid te nemen, omdat je te lamlendig bent dat te doen als je kan leunen. Omdat jouw benen niet sterk genoeg zijn die weelde te dragen wil jij jouw karakterzwakte oplossen over de ruggen van je medeburgers.![]()
Je wacht maar tot Dodenherdenking.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:10 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Zo, laten we het even over moslims hebben.
Geen enkele tijd dat is ook niet de gedachte achter het conservatisme. Je doelt meer op reactionair denken.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:07 schreef sigme het volgende:
Vroeger was liberaal zijn een progressieve stroming. Welke positie / tijd / whatever had je willen conserveren?
Nou, ik heb het liberaal manifest gelezen (niet het kompas), en vervolgens het beginselprogramma van de PvdA.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:11 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Nee, hierdoor wordt alles duidelijk. Lekker concreet. Kon net zo goed het manifest van de PvdA zijn.
PvdA is nog vager inderdaad.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, ik heb het liberaal manifest gelezen (niet het kompas), en vervolgens het beginselprogramma van de PvdA.
Bij vergelijk is het Liberaal Manifest een wonder van concreetheid zonder open deuren (in vergelijk dus he, begrijp me niet verkeerd)
Anderen vermoorden mag niet. Anderen vermoorden mag niet. Anderen vermoorden mag niet. Anderen vermoorden mag niet. Anderen vermoorden mag niet. Anderen vermoorden mag niet.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:01 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat is namelijk een kernbegrip. Dat kan je niet vaak genoeg zeggen RQ.
Maar hoevaak dat tel je maar zelf, eigen verantwoordelijk
Oh nee hoor, geen schaamte hier. Maarquote:Op donderdag 8 september 2005 15:14 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Vul eens even je MSN profiel fotoboek in, of schaam je voor jezelf?
Dat heet diplomatiek. Die l van laf hequote:Op donderdag 8 september 2005 15:15 schreef pberends het volgende:
PvdA is nog vager inderdaad.
Puntenlijstjes van elke willekeurige partij dan ook zijn zelden concreetquote:Op donderdag 8 september 2005 15:11 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Nee, hierdoor wordt alles duidelijk. Lekker concreet. Kon net zo goed het manifest van de PvdA zijn.
Dat is open deur.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:16 schreef RichardQuest het volgende:
Anderen vermoorden mag niet. Anderen vermoorden mag niet. Anderen vermoorden mag niet. Anderen vermoorden mag niet. Anderen vermoorden mag niet. Anderen vermoorden mag niet.
Oh ja, MSN heb ik niet onder de kniequote:Op donderdag 8 september 2005 15:14 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Vul eens even je MSN profiel fotoboek in, of schaam je voor jezelf?
hier dan voor R'dam alvast een voorbeeld:quote:Op donderdag 8 september 2005 15:07 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Klopt maar dat valkt niet direct onder de kerntaken maar wel belangrijk.
Hoewel Rotterdam infrastructuur tecnisch wel verbeterd kan worden.![]()
Vroeger was alles beter? Kan je tijd & plaats duiden? Dan kan ik me daarop richten, er is nogal véél verleden.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:10 schreef MrX1982 het volgende:
Het gaat er om dat ik persoonlijk het verleden meer waardeer dan het heden.
Vergeef mijn directheid, ik ben ietswat opgehist. Een bekende Fok!moslim zou zeggen dat ik overspelerige gedachten koester.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh nee hoor, geen schaamte hier. Maar
1) Zo makkelijk laat ik me niet uitlokken
Koudwatervrees.quote:2) Ik krijg hiero niet een avatar geuploaded, dus voordat ik me ga verdiepen in het fotoboek..
Ja, tenzij zoekt op mensen van 25+, die hebben doorgaans geen leven en komen dus hier.quote:3) Zijn die foto's hier door de bank genomen betrouwbaar?
Het Liberaal Manifest is dan ook geen beginselprogramma, maar een opening tot discussie over bepaalde standpunten die eventueel in het volgende verkiezingsprogramma worden opgenomen. Er zijn al wat voorstellen gesneuveld overigens, maar het is sowieso niet met elkaar te vergelijken.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, ik heb het liberaal manifest gelezen (niet het kompas), en vervolgens het beginselprogramma van de PvdA.
Bij vergelijk is het Liberaal Manifest een wonder van concreetheid zonder open deuren (in vergelijk dus he, begrijp me niet verkeerd)
quote:Op donderdag 8 september 2005 15:22 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Vergeef mijn directheid, ik ben ietswat opgehist. Een bekende Fok!moslim zou zeggen dat ik overspelerige gedachten koester.
Wie weet, wie weet..quote:[..]
Koudwatervrees.
quote:[..]
:krabkrab: Ik heb best een leven! Alleen geen drukke baan..quote:Ja, tenzij zoekt op mensen van 25+, die hebben doorgaans geen leven en komen dus hier.
Ik ken 1 uitzondering op deze regel. Voor de goede orde zal ik mijzelf niet herhalen in deze.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:16 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Anderen vermoorden mag niet. Anderen vermoorden mag niet. Anderen vermoorden mag niet. Anderen vermoorden mag niet. Anderen vermoorden mag niet. Anderen vermoorden mag niet.
quote:Op donderdag 8 september 2005 15:25 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het Liberaal Manifest is dan ook geen beginselprogramma, maar een opening tot discussie over bepaalde standpunten die eventueel in het volgende verkiezingsprogramma worden opgenomen. Er zijn al wat voorstellen gesneuveld overigens, maar het is sowieso niet met elkaar te vergelijken.
Me dunkt?quote:bron: www.vvd.nl
Het Liberaal Manifest is de uitwerking van de beginselen van de VVD. De beginselen staan in de Beginselverklaring. Het Liberaal Manifest geeft de VVD richtlijnen voor liberaal handelen op de lange termijn en de groei van de partij.
quote:Op 27 en 28 mei jl. werd tijdens de 117e Algemene Vergadering van de VVD in Groningen het Liberaal Manifest behandeld, bediscussieerd en vastgesteld. Inmiddels is begonnen met het verwerken van de uitkomsten uit de deelsessies en plenaire stemmingen. Op basis hiervan zal de commissie Liberaal Manifest het concept-Manifest de komende zomerperiode aanpassen en herschrijven tot een definitieve versie.
Duidelijk dat ik dus gelijk had.quote:
Dat klopt.quote:Ik dacht trouwens dat het manifest na wat wijzigingen laatst op het landelijk partijcongres in Groningen is aangenomen.
Die informatie deel ik niet met digitale entiteiten.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:27 schreef sigme het volgende:
Warme hè? Overspelig.. dus je bent bezet?
Frodo is overspelig.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:35 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Die informatie deel ik niet met digitale entiteiten.
Je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 8 september 2005 15:32 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Duidelijk dat ik dus gelijk had.
Helaas leveren partijen geen nette vergelijkbare documenten op, die je een op een naast elkaar kan leggen en dan middels plussen en minnen kan vergelijken met je eigen mening. Kunnen we dat niet gaan verplichten?quote:Op het congres van 29 januari heeft de PvdA een nieuw beginselmanifest vastgesteld. Het beginselmanifest bevat de kern van het gedachtegoed van de PvdA. De schil daar omheen wordt gevormd door fundamentele plaatsbepalingen op specifieke terreinen, zoals de projectgroep onder voorzitterschap van Schelto Patijn dat dit voorjaar heeft gedaan op het gebied van Immigratie en Integratie. Daar omheen zit een tweede schil van verkiezingsprogramma’s , waarin concrete beleidsvoornemens zijn opgenomen op lokaal, provinciaal, nationaal en Europees niveau. Een derde schil staat voor de standpunten die vrijwel dagelijks door onze bestuurders en vertegenwoordigers worden ingenomen in het actuele politieke debat.
Kneusquote:Op donderdag 8 september 2005 15:40 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Foto heeft de Verstant van Meki.
tssk. Ik deed gewoon een logische gevolgtrekking op basis van jouw woorden. Dus je had het al gedeeld voor zover tekst van een entiteit als delen van informatie kan worden beschouwd.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:35 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Die informatie deel ik niet met digitale entiteiten.
Heel goed, maar internet is en blijft natuurlijk publiek. Now, back to politics.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:46 schreef sigme het volgende:
[..]
tssk. Ik deed gewoon een logische gevolgtrekking op basis van jouw woorden. Dus je had het al gedeeld voor zover tekst van een entiteit als delen van informatie kan worden beschouwd.
Mijn gevoel staat los van politiek. We zitten hier niet in R&P dus daar verder op ingaan is niet zo relevantquote:Op donderdag 8 september 2005 15:21 schreef sigme het volgende:
Vroeger was alles beter? Kan je tijd & plaats duiden? Dan kan ik me daarop richten, er is nogal véél verleden.
Oh, en doe er gelijk even een klein stukje bij van wát er toen beter was in vergelijking met nu.
Nadat je de economie hebt gestimuleerd desnoods.
Je hebt gelijk. Bovendien had ik geheel over de opzettelijke BSBspelling heengelezen, dus: mijn fout, ik verwerp mijn eerdere conclusie. 't Zal wel door de warmte komen, dat komt mijn scherpte niet ten goede.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:53 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Heel goed, maar internet is en blijft natuurlijk publiek. Now, back to politics.
An entity a day...quote:Op donderdag 8 september 2005 15:53 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Now, back to politics.
anarchie rules! Ga en wees autonoom!quote:Op donderdag 8 september 2005 15:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Bovendien had ik geheel over de opzettelijke BSBspelling heengelezen, dus: mijn fout, ik verwerp mijn eerdere conclusie. 't Zal wel door de warmte komen, dat komt mijn scherpte niet ten goede.
Hier op kantoor is het even warm als buiten, kan daar niet eens een fatsoenlijke dwingelandige ARBO-wetgeving met regelmatige inspectie voor in het leven geroepen worden?
Hoe dan ook, nog 2 minuutjes en dit linkse meisje gaat een kort rokje aantrekken en buiten spelen. Thuis is vast het internet nog steeds gesmolten: morgen ben ik weerom
Hoezo? Jij was toch politiek conservatief? Welk vroeger was politiek beter?quote:Op donderdag 8 september 2005 15:56 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Mijn gevoel staat los van politiek. We zitten hier niet in R&P dus daar verder op ingaan is niet zo relevant
Ja ik ben politiek gezien conservatief maar dat staat los van mijn persoonlijke gevoel dat ik vroeger meer waardeer dan nu.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:02 schreef sigme het volgende:
Hoezo? Jij was toch politiek conservatief? Welk vroeger was politiek beter?
Of is het nu allemaal uitstekend en wil je dat er in de toekomst niks meer verandert?
nou,quote:Op donderdag 8 september 2005 16:04 schreef sigme het volgende:
4 uur geweest! Ik ga autonoom buitenspelenBlijven jullie maar fijn fokken!
Moest nog even 5 minuten vergaderen, dus ik ben iets verlaat.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:10 schreef MrX1982 het volgende:
Buiten spelen in een kort rokje als je 33 bent?
Mid-life crisis
Veel plezier
Echte vrouwen. Ik waardeer dat als 23 jarigequote:Op donderdag 8 september 2005 16:21 schreef sigme het volgende:
Moest nog even 5 minuten vergaderen, dus ik ben iets verlaat.
Bij de weg, ik ben nog geen 33, nog niet halverweg hoop ik, en de rokjes worden nog voldoende gewaardeerd. Misschien niet door pubers onder de 25, maar ja, wat moet een echte vrouw daar ook mee![]()
![]()
Het had een reactie van jou kunnen zijnquote:Op donderdag 8 september 2005 16:26 schreef pberends het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/57512#2233138![]()
.
Michiel Smit op Fok mits echtquote:Op donderdag 8 september 2005 16:35 schreef pberends het volgende:
Bedenk hier Michiel Smit-achtige uitspraken.
MichielSmit.
Hij zit liever in het keldertje.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:36 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Michiel Smit op Fok![]()
Waarom post hij nooit in POL
hji zou mod op de frontpage moeten worden, dan was het pas een kerelquote:Op donderdag 8 september 2005 16:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij zit liever in het keldertje.
Klopt en z'n 3 kerntaken werken ook in veel andere sectoren door. "Interne veiligheid" bv valt naar mijn mening ook volksgezondheid en dus milieubeleid onder.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:03 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
vergeet de infrastructuur niet, anders zaten bv. Rotterdam en Amsterdam alleen nog met toeristenbootjes opgescheept
Heeft hij ooit wel eens gedaan geloof ik maar dat was geen groots succes meen ik mij te herinnerenquote:Op donderdag 8 september 2005 16:36 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Michiel Smit op Fok mits echt![]()
Waarom post hij nooit in POL
Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:37 schreef pberends het volgende:
Hij zit liever in het keldertje.
quote:Op donderdag 8 september 2005 16:42 schreef du_ke het volgende:
Heeft hij ooit wel eens gedaan geloof ik maar dat was geen groots succes meen ik mij te herinneren.
Hij heeft 4 posts gedaan, maar 1tje daarvan is maar terug te vindenquote:Op donderdag 8 september 2005 16:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heeft hij ooit wel eens gedaan geloof ik maar dat was geen groots succes meen ik mij te herinneren.
Nee in je profiel kan je alles zetten het gaat om het adres waar je mee registreert.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:47 schreef pberends het volgende:
Hij heeft 4 posts gedaan, maar 1tje daarvan is maar terug te vinden.
Tis 'm wel echt trouwens, zie z'n mailadres in z'n profiel. Je kan alleen posten als je in bezit bent van dat mailadres.
Ik wil net zeggen:quote:Op donderdag 8 september 2005 16:49 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nee in je profiel kan je alles zetten het gaat om het adres waar je mee registreert.
Een taak voor Sidekick om uit te zoeken![]()
edit: Je hebt gelijk ja
Ja je hebt gelijk. Ik zat in mijn profiel te kijken en zag geen mail adres maar dat komt omdat ik hem onzichbaar heb gemaaktquote:Op donderdag 8 september 2005 16:51 schreef pberends het volgende:
Ik wil net zeggen:
E-mail:
Bij wijzigen ontvang je een nieuw password op het nieuwe adres.
* pberends is playing Trafassi - Lik Maar Aan Me Lollyquote:Op donderdag 8 september 2005 16:53 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk. Ik zat in mijn profiel te kijken en zag geen mail adres maar dat komt omdat ik hem onzichbaar heb gemaakt
quote:Op donderdag 8 september 2005 16:54 schreef pberends het volgende:
* pberends is playing Trafassi - Lik Maar Aan Me Lolly
Kan altijd erger.quote:
Blijkbaarquote:Op donderdag 8 september 2005 16:56 schreef zakjapannertje het volgende:
maar hij zit wel in het keldertje
.avi zou erger zijnquote:Op donderdag 8 september 2005 16:55 schreef pberends het volgende:
Kan altijd erger.
* pberends is playing TV-Tunes - 5 Uur Show.mp3
Je hebt uiteraard de verkiezingsprogramma's die goed met elkaar te vergelijken zijn. En heb je initiatieven zoals de stemwijzer voor de puur inhoudelijke verschillen.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:41 schreef sigme het volgende:
Helaas leveren partijen geen nette vergelijkbare documenten op, die je een op een naast elkaar kan leggen en dan middels plussen en minnen kan vergelijken met je eigen mening. Kunnen we dat niet gaan verplichten?![]()
Volgens Fok!discussie zit hij hier nog steeds.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:50 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Die pedo, Martijn, van stichting Martijn heeft hier ook een paar keer gepost.
Ach die proleten zijn nog nooit op een waarheid te betrappen geweestquote:Op donderdag 8 september 2005 16:58 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Volgens Fok!discussie zit hij hier nog steeds.
zo wanhopig is de situatie ook weer nietquote:Op donderdag 8 september 2005 17:02 schreef MrX1982 het volgende:
Geenstijl
Daar zouden meer politici moeten kijken.
Beetje sarcasme bij politici kan nooit kwaad.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:04 schreef zakjapannertje het volgende:
zo wanhopig is de situatie ook weer niet
Wat een HAVO-4-taalquote:Het is niet zo verbazingwekkend dat deze mevrouw dit zei, want in een programma als Opsporing Verzocht is wel heel duidelijk dat de dader vaak een kleurtje heeft. Nu zijn er vast mensen die vinden dat ik niet niet mag zeggen. Tegen deze mensen zeg ik: waarom moet je om feiten heendraaien? De feiten zijn nu eenmaal de feiten! Juist de problemen te benoemen zoals ze zijn kan je deze oplossen. Natuurlijk is het niet zo dat door de arrestatie van de ‘bling bling jongere’ direct iedere persoon met een kleurtje crimineel is. En dat hoor je mij ook niet zeggen. Echter uit gesprekken met conducteurs, ik heb er al aandacht aan besteed op mijn weblog MichielSmit.nl, blijkt dat er bijna geen Hollandse naam zit bij de mensen die problemen in de trein veroorzaken. Dit gedrag moet hard worden aangepakt, want de schade door het ophouden van het treinverkeer is enorm.
Politici zuigen over het algemeen al genoeg.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:05 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Beetje sarcasme bij politici kan nooit kwaad.
Maar sarcasme is cool.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:07 schreef RichardQuest het volgende:
Politici zuigen over het algemeen al genoeg.
Zwalk beleid eerste klas en dat laatste zou wel héél smerig zijn.quote:
Meerderheid kamer tegen landelijke kilometerprijs
Gepubliceerd op donderdag 08 september 2005
DEN HAAG (ANP) - Een meerderheid van CDA, VVD en LPF in de Tweede Kamer vindt het terecht dat het kabinet past voor invoering van een landelijke kilometerprijs die automobilisten vanaf 2012 zouden moeten betalen. D66 schaart zich achter de oppositie die zwaar teleurgesteld is.
De opstelling van VVD valt op. Fractiewoordvoerder Hofstra was vorig jaar nog samen met PvdA-collega Dijksma gangmaker van een door de Kamer aanvaarde motie voor een prijsbeleid op de weg. Het kabinet moest voor 2007 daar werk van maken.
Hofstra is nu akkoord met het realistische beeld dat het kabinet in de donderdag gepresenteerde Nota Mobiliteit volgens hem schetst. ,,Er is nu geen zicht op de financiële haalbaarheid.'' Hij ontkende dat fractieleider Van Aartsen hem heeft teruggefloten om de kiezers - in maart 2006 zijn er gemeenteraadsverkiezingen - niet te mishagen.
Samen met postbezorging.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:08 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar sarcasme is cool.
Een van mijn handelskenmerken
Zeker, morgen en zaterdag weerquote:Op donderdag 8 september 2005 17:28 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Samen met postbezorging.
Jij?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:09 schreef Sidekick het volgende:
Raad het Citaat én het topic waarin het citaat te lezen viel:
Wederom heb je de misstanden van de Westerse maatschappij kunnen aankaarten op een serieuze, onderbouwde manier. Uiteraard zullen je tegenstanders, onder de onterechte noemer van kritiek, proberen je zwart te maken, maar ongetwijfeld sla je jezelf daar wel doorheen, met de Waarheid in de ene hand en het Recht in de andere.
Goed sarcasme is ten alle tijden coolquote:Op donderdag 8 september 2005 17:33 schreef RichardQuest het volgende:
Ligt eraan...
Dat kan toch wel beter, Peter?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:58 schreef pberends het volgende:
Plaats hier je sollicitatiebrief aan Talpa.
Tis ook geen idee van mij.quote:
Een vriend van me heeft exact dat gedaan (met succes)quote:Op donderdag 8 september 2005 17:58 schreef pberends het volgende:
Plaats hier je sollicitatiebrief aan Talpa.
wat moet ie doen?quote:Op donderdag 8 september 2005 18:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft exact dat gedaan (met succes)
Naja, wel een normale brief gestuurd, maar gesolliciteerd dus..
Cameraman?quote:Op donderdag 8 september 2005 18:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft exact dat gedaan (met succes)
Naja, wel een normale brief gestuurd, maar gesolliciteerd dus..
Als ik hem was zou ik de beloning van Barend en van Dorp maar eens naar beneden schroeven.quote:
Natuurlijk niet.quote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 18:51 schreef pberends het volgende:
Pff, dit kankerwarme weer mag nu wel over zijn. Volgende week weer kankerwarm omdat er drie orkanen op de Atlantische oceaan aan't kankeren zijn.
En dan een huisgenoot die met dit weer de droger op de gang aanzetquote:Op donderdag 8 september 2005 18:51 schreef pberends het volgende:
Pff, dit kankerwarme weer mag nu wel over zijn. Volgende week weer kankerwarm omdat er drie orkanen op de Atlantische oceaan aan't kankeren zijn.
het droogt ook niet bij dit soort temperaturenquote:Op donderdag 8 september 2005 19:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
En dan een huisgenoot die met dit weer de droger op de gang aanzet. Alsof het nog niet warm genoeg is hier in huis.
Ik kan zooo pissig op haar worden.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:22 schreef George-Butters het volgende:
gvd vrouwen.
je kan beter dieren houden, dat is een stuk eenvoudiger.
Van der Hoeven scoort dikke onvoldoendequote:Op donderdag 8 september 2005 19:25 schreef zakjapannertje het volgende:
op Nederland 2 zitten ze ook te zweten nu
quote:Op donderdag 8 september 2005 19:22 schreef George-Butters het volgende:
gvd vrouwen.
je kan beter dieren houden, dat is een stuk eenvoudiger.
Tsss, dat stond vanmiddag al op de Jan M sitequote:Op donderdag 8 september 2005 19:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Van der Hoeven scoort dikke onvoldoende
En wie stond er in de finale?.
Nauwelijks tochquote:Op donderdag 8 september 2005 19:23 schreef George-Butters het volgende:
[..]
het droogt ook niet bij dit soort temperaturen![]()
dank je!quote:Op donderdag 8 september 2005 19:29 schreef sigme het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
Nog op de hoogste stand ook staat dat ding gewoon een dik uur te loeienquote:Op donderdag 8 september 2005 19:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nauwelijks toch? Ach het is wel een beetje een doos.
Wat heeft ze NU weer gedaan?quote:
1, 2 en 3quote:Op donderdag 8 september 2005 20:10 schreef Johan_de_With het volgende:
Zeg Harry, hoe wil jij je dochters noemen?
Je neemt er drie? Toch wel in een keer, mag ik hopen, anders is hun vader bejaard voor ze hun eerste docent pijpen.quote:
Ariël, Sharon en Gretta.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:10 schreef Johan_de_With het volgende:
Zeg Harry, hoe wil jij je dochters noemen?
Waar knelt het vandaag, Johan?quote:Op donderdag 8 september 2005 20:13 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je neemt er drie? Toch wel in een keer, mag ik hopen, anders is hun vader bejaard voor ze hun eerste docent pijpen.
Moet je maar eens wat aan dat ritme van je doen he, mag ik 'wat luister je nu?' aanbevelen?quote:Op donderdag 8 september 2005 20:16 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
In de knie, Harry. Hoe kan het ook anders, met een rijbroek?
hou zou jij je oogappeltjes trouwens noemen dan, nu we het toch over vermeend en onbewezen vaderschap hebbenquote:Op donderdag 8 september 2005 20:18 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik heb net mijn buren tot overgave gedwongen met de Eroica, Harry, en ben gestopt op mijn hoogtepunt. Vandaag dus geen muziek meer.
Leer eens met een foto-bewerkings programma om te gaan. Zelfs Paint kan plaatjes verkleinen tot 80x80.quote:
Het genadige Fok! heeft er geen melding van gemaakt. Heb je er last van?quote:Op donderdag 8 september 2005 20:20 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Leer eens met een foto-bewerkings programma om te gaan. Zelfs Paint kan plaatjes verkleinen tot 80x80.
en moeder de vrouw, of heet die gewoon Lucretia?quote:
Fuck yeah!quote:Op donderdag 8 september 2005 20:21 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het genadige Fok! heeft er geen melding van gemaakt. Heb je er last van?
Die heeft al een naam, slavendrijver.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:24 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
en moeder de vrouw, of heet die gewoon Lucretia?
Hoe dan?quote:Op donderdag 8 september 2005 20:20 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Leer eens met een foto-bewerkings programma om te gaan. Zelfs Paint kan plaatjes verkleinen tot 80x80.
post liever wat in mijn isis bewonderingstopic, aap!quote:Op donderdag 8 september 2005 20:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die heeft al een naam, slavendrijver.
Jan Marijnissen is duidelijk weer terugquote:Op donderdag 8 september 2005 20:27 schreef Tafkahs het volgende:
[afbeelding]
En dat met dat warme weer.
yep, werk aan de winckel!quote:Op donderdag 8 september 2005 20:30 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Jan Marijnissen is duidelijk weer terug
Wat is er toch, Bas?quote:Op donderdag 8 september 2005 20:39 schreef George-Butters het volgende:
ik ben nog pissig op die *$%^*$%
Ctrl+Wquote:
Wat heeft ze dan gedaan man?quote:Op donderdag 8 september 2005 20:39 schreef George-Butters het volgende:
ik ben nog pissig op die *$%^*$%
Ze is zwangerquote:Op donderdag 8 september 2005 20:46 schreef du_ke het volgende:
Nu is ze bezig een t-shirt te strijken
ze mag er wel wezen ja, maar ze heeft haar strekenquote:
Ik bijt niet, zei de moeder-overste met de pukkel.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:43 schreef Sidekick het volgende:
Maar wees niet bang, weldra zal Johan voor een week niet meer kunnen posten. ()
Gewoon neerzettenquote:Op donderdag 8 september 2005 20:51 schreef du_ke het volgende:
Haha zal het binnenkort eens vragen.
Je kent haar ook?quote:Op donderdag 8 september 2005 20:52 schreef Tafkahs het volgende:
ze mag er wel wezen ja, maar ze heeft haar streken
Van gezichtquote:
Tsja ken je dan iemand of herken je dan iemandquote:Op donderdag 8 september 2005 20:57 schreef Tafkahs het volgende:
Van gezicht
Hegel is dan toch doorgedrongen tot Harry, weliswaar via Marx.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:03 schreef Tafkahs het volgende:
herkennen is erkennen, toch?
Vervolgens moet je verkennenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:03 schreef Tafkahs het volgende:
herkennen is erkennen, toch?
Ja ik werd vandaag ook weer op zijn bestaan gewezenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:04 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hegel is dan toch doorgedrongen tot Harry, weliswaar via Marx.
Volgens mij zit G-B nu in het stadium: bekennenquote:
Bekennen dat is meestal niet gunstigquote:Op donderdag 8 september 2005 21:08 schreef Tafkahs het volgende:
Volgens mij zit G-B nu in het stadium: bekennen
het kan ook ontkennen zijn, maar hoe dan ook, we krijgen onze vinger er niet achterquote:Op donderdag 8 september 2005 21:24 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Bekennen dat is meestal niet gunstig![]()
Nee jammer is dat.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:27 schreef Tafkahs het volgende:
het kan ook ontkennen zijn, maar hoe dan ook, we krijgen onze vinger er niet achter
Als dit het motto voor de bijeenkomst is, kom ik niet.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:34 schreef MrX1982 het volgende:
POL en prive gescheiden houden moet maar eens worden afgeschaft
Zo is dat, met je dvd-verzamelingquote:Op donderdag 8 september 2005 21:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nee jammer is dat.
POL en prive gescheiden houden moet maar eens worden afgeschaft
Natuurlijk is dat niet het geval, maar je moet wel je achternaam bekennen.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Als dit het motto voor de bijeenkomst is, kom ik niet..
Die zal je nog verbazen.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:42 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat niet het geval, maar je moet wel je achternaam bekennen.
Aha slecht gewetenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:37 schreef Johan_de_With het volgende:
Als dit het motto voor de bijeenkomst is, kom ik niet..
Soms moet je een tipje van de sluier lichtenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:42 schreef Tafkahs het volgende:
Zo is dat, met je dvd-verzameling
Eigen verantwoordelijkheid. Vertel eens over je beschermde opvoeding, dan krijgen we weer wat gespreksstof.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:43 schreef du_ke het volgende:
Wat een rust hier dat topic komt toch nog wel vol vanavond?
En op de cruciale middelbare school?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:50 schreef du_ke het volgende:
Ik een beschermde opvoeding? Valt reuze mee hoor al was de enige allochtoon in mijn basisschool een adoptiekoreaan.
Ach die school was vrij triest (de plaatselijke prot-chris scholengemeenschap). Wel behoorlijk blank maar een school van niets, ze begonnen toen ik er bijna klaar was ook steeds christelijker te worden best jammer. Afgelopen jaar hebben ze hun rector nog weggestuurd wegens wanprestaties.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:52 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En op de cruciale middelbare school?
quote:(Was het een NoordKoreaan?. )
Niets er is alleen wat mis met de uitwassen van de witte scholenquote:Op donderdag 8 september 2005 22:57 schreef MrX1982 het volgende:
Wat is er mis met een witte school.
Racist
Ik kots op blanke uitwassenquote:Op donderdag 8 september 2005 22:59 schreef du_ke het volgende:
Niets er is alleen wat mis met de uitwassen van de witte scholen.
Welk profiel?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:56 schreef du_ke het volgende:
Wolfje zorg jij ervoor dat mijn profiel bij onze vrindjes geupdate wordt?
Genoeg gefeliciteerd en gezopen voor een heel jaar.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:27 schreef Drugshond het volgende:
Als je jarig bent... moet je feesten !!!!. Blowen , zuipen, naar de hoeren (om je verjaardag tot een feestelijk einde te brengen).
Maar ondertussen zit je te navelstaren ?!?
Dank je wel, Noorderling.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:37 schreef du_ke het volgende:
Nog gefeliciteerd dode CNNNeger!
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:44 schreef RichardQuest het volgende:
Merci, MrX.
Je weet dat je alleen bier krijgt als je ook een cadeau geeft hè? Eigen verantwoordelijkheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |