Anderen vermoorden mag niet. Anderen vermoorden mag niet. Anderen vermoorden mag niet. Anderen vermoorden mag niet. Anderen vermoorden mag niet. Anderen vermoorden mag niet.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:01 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat is namelijk een kernbegrip. Dat kan je niet vaak genoeg zeggen RQ.
Maar hoevaak dat tel je maar zelf, eigen verantwoordelijk
Oh nee hoor, geen schaamte hier. Maarquote:Op donderdag 8 september 2005 15:14 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Vul eens even je MSN profiel fotoboek in, of schaam je voor jezelf?
Dat heet diplomatiek. Die l van laf hequote:Op donderdag 8 september 2005 15:15 schreef pberends het volgende:
PvdA is nog vager inderdaad.
Puntenlijstjes van elke willekeurige partij dan ook zijn zelden concreetquote:Op donderdag 8 september 2005 15:11 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Nee, hierdoor wordt alles duidelijk. Lekker concreet. Kon net zo goed het manifest van de PvdA zijn.
Dat is open deur.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:16 schreef RichardQuest het volgende:
Anderen vermoorden mag niet. Anderen vermoorden mag niet. Anderen vermoorden mag niet. Anderen vermoorden mag niet. Anderen vermoorden mag niet. Anderen vermoorden mag niet.
Oh ja, MSN heb ik niet onder de kniequote:Op donderdag 8 september 2005 15:14 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Vul eens even je MSN profiel fotoboek in, of schaam je voor jezelf?
hier dan voor R'dam alvast een voorbeeld:quote:Op donderdag 8 september 2005 15:07 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Klopt maar dat valkt niet direct onder de kerntaken maar wel belangrijk.
Hoewel Rotterdam infrastructuur tecnisch wel verbeterd kan worden.![]()
Vroeger was alles beter? Kan je tijd & plaats duiden? Dan kan ik me daarop richten, er is nogal véél verleden.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:10 schreef MrX1982 het volgende:
Het gaat er om dat ik persoonlijk het verleden meer waardeer dan het heden.
Vergeef mijn directheid, ik ben ietswat opgehist. Een bekende Fok!moslim zou zeggen dat ik overspelerige gedachten koester.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh nee hoor, geen schaamte hier. Maar
1) Zo makkelijk laat ik me niet uitlokken
Koudwatervrees.quote:2) Ik krijg hiero niet een avatar geuploaded, dus voordat ik me ga verdiepen in het fotoboek..
Ja, tenzij zoekt op mensen van 25+, die hebben doorgaans geen leven en komen dus hier.quote:3) Zijn die foto's hier door de bank genomen betrouwbaar?
Het Liberaal Manifest is dan ook geen beginselprogramma, maar een opening tot discussie over bepaalde standpunten die eventueel in het volgende verkiezingsprogramma worden opgenomen. Er zijn al wat voorstellen gesneuveld overigens, maar het is sowieso niet met elkaar te vergelijken.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, ik heb het liberaal manifest gelezen (niet het kompas), en vervolgens het beginselprogramma van de PvdA.
Bij vergelijk is het Liberaal Manifest een wonder van concreetheid zonder open deuren (in vergelijk dus he, begrijp me niet verkeerd)
quote:Op donderdag 8 september 2005 15:22 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Vergeef mijn directheid, ik ben ietswat opgehist. Een bekende Fok!moslim zou zeggen dat ik overspelerige gedachten koester.
Wie weet, wie weet..quote:[..]
Koudwatervrees.
quote:[..]
:krabkrab: Ik heb best een leven! Alleen geen drukke baan..quote:Ja, tenzij zoekt op mensen van 25+, die hebben doorgaans geen leven en komen dus hier.
Ik ken 1 uitzondering op deze regel. Voor de goede orde zal ik mijzelf niet herhalen in deze.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:16 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Anderen vermoorden mag niet. Anderen vermoorden mag niet. Anderen vermoorden mag niet. Anderen vermoorden mag niet. Anderen vermoorden mag niet. Anderen vermoorden mag niet.
quote:Op donderdag 8 september 2005 15:25 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het Liberaal Manifest is dan ook geen beginselprogramma, maar een opening tot discussie over bepaalde standpunten die eventueel in het volgende verkiezingsprogramma worden opgenomen. Er zijn al wat voorstellen gesneuveld overigens, maar het is sowieso niet met elkaar te vergelijken.
Me dunkt?quote:bron: www.vvd.nl
Het Liberaal Manifest is de uitwerking van de beginselen van de VVD. De beginselen staan in de Beginselverklaring. Het Liberaal Manifest geeft de VVD richtlijnen voor liberaal handelen op de lange termijn en de groei van de partij.
quote:Op 27 en 28 mei jl. werd tijdens de 117e Algemene Vergadering van de VVD in Groningen het Liberaal Manifest behandeld, bediscussieerd en vastgesteld. Inmiddels is begonnen met het verwerken van de uitkomsten uit de deelsessies en plenaire stemmingen. Op basis hiervan zal de commissie Liberaal Manifest het concept-Manifest de komende zomerperiode aanpassen en herschrijven tot een definitieve versie.
Duidelijk dat ik dus gelijk had.quote:
Dat klopt.quote:Ik dacht trouwens dat het manifest na wat wijzigingen laatst op het landelijk partijcongres in Groningen is aangenomen.
Die informatie deel ik niet met digitale entiteiten.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:27 schreef sigme het volgende:
Warme hè? Overspelig.. dus je bent bezet?
Frodo is overspelig.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:35 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Die informatie deel ik niet met digitale entiteiten.
Je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 8 september 2005 15:32 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Duidelijk dat ik dus gelijk had.
Helaas leveren partijen geen nette vergelijkbare documenten op, die je een op een naast elkaar kan leggen en dan middels plussen en minnen kan vergelijken met je eigen mening. Kunnen we dat niet gaan verplichten?quote:Op het congres van 29 januari heeft de PvdA een nieuw beginselmanifest vastgesteld. Het beginselmanifest bevat de kern van het gedachtegoed van de PvdA. De schil daar omheen wordt gevormd door fundamentele plaatsbepalingen op specifieke terreinen, zoals de projectgroep onder voorzitterschap van Schelto Patijn dat dit voorjaar heeft gedaan op het gebied van Immigratie en Integratie. Daar omheen zit een tweede schil van verkiezingsprogramma’s , waarin concrete beleidsvoornemens zijn opgenomen op lokaal, provinciaal, nationaal en Europees niveau. Een derde schil staat voor de standpunten die vrijwel dagelijks door onze bestuurders en vertegenwoordigers worden ingenomen in het actuele politieke debat.
Kneusquote:Op donderdag 8 september 2005 15:40 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Foto heeft de Verstant van Meki.
tssk. Ik deed gewoon een logische gevolgtrekking op basis van jouw woorden. Dus je had het al gedeeld voor zover tekst van een entiteit als delen van informatie kan worden beschouwd.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:35 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Die informatie deel ik niet met digitale entiteiten.
Heel goed, maar internet is en blijft natuurlijk publiek. Now, back to politics.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:46 schreef sigme het volgende:
[..]
tssk. Ik deed gewoon een logische gevolgtrekking op basis van jouw woorden. Dus je had het al gedeeld voor zover tekst van een entiteit als delen van informatie kan worden beschouwd.
Mijn gevoel staat los van politiek. We zitten hier niet in R&P dus daar verder op ingaan is niet zo relevantquote:Op donderdag 8 september 2005 15:21 schreef sigme het volgende:
Vroeger was alles beter? Kan je tijd & plaats duiden? Dan kan ik me daarop richten, er is nogal véél verleden.
Oh, en doe er gelijk even een klein stukje bij van wát er toen beter was in vergelijking met nu.
Nadat je de economie hebt gestimuleerd desnoods.
Je hebt gelijk. Bovendien had ik geheel over de opzettelijke BSBspelling heengelezen, dus: mijn fout, ik verwerp mijn eerdere conclusie. 't Zal wel door de warmte komen, dat komt mijn scherpte niet ten goede.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:53 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Heel goed, maar internet is en blijft natuurlijk publiek. Now, back to politics.
An entity a day...quote:Op donderdag 8 september 2005 15:53 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Now, back to politics.
anarchie rules! Ga en wees autonoom!quote:Op donderdag 8 september 2005 15:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Bovendien had ik geheel over de opzettelijke BSBspelling heengelezen, dus: mijn fout, ik verwerp mijn eerdere conclusie. 't Zal wel door de warmte komen, dat komt mijn scherpte niet ten goede.
Hier op kantoor is het even warm als buiten, kan daar niet eens een fatsoenlijke dwingelandige ARBO-wetgeving met regelmatige inspectie voor in het leven geroepen worden?
Hoe dan ook, nog 2 minuutjes en dit linkse meisje gaat een kort rokje aantrekken en buiten spelen. Thuis is vast het internet nog steeds gesmolten: morgen ben ik weerom
Hoezo? Jij was toch politiek conservatief? Welk vroeger was politiek beter?quote:Op donderdag 8 september 2005 15:56 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Mijn gevoel staat los van politiek. We zitten hier niet in R&P dus daar verder op ingaan is niet zo relevant
Ja ik ben politiek gezien conservatief maar dat staat los van mijn persoonlijke gevoel dat ik vroeger meer waardeer dan nu.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:02 schreef sigme het volgende:
Hoezo? Jij was toch politiek conservatief? Welk vroeger was politiek beter?
Of is het nu allemaal uitstekend en wil je dat er in de toekomst niks meer verandert?
nou,quote:Op donderdag 8 september 2005 16:04 schreef sigme het volgende:
4 uur geweest! Ik ga autonoom buitenspelenBlijven jullie maar fijn fokken!
Moest nog even 5 minuten vergaderen, dus ik ben iets verlaat.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:10 schreef MrX1982 het volgende:
Buiten spelen in een kort rokje als je 33 bent?
Mid-life crisis
Veel plezier
Echte vrouwen. Ik waardeer dat als 23 jarigequote:Op donderdag 8 september 2005 16:21 schreef sigme het volgende:
Moest nog even 5 minuten vergaderen, dus ik ben iets verlaat.
Bij de weg, ik ben nog geen 33, nog niet halverweg hoop ik, en de rokjes worden nog voldoende gewaardeerd. Misschien niet door pubers onder de 25, maar ja, wat moet een echte vrouw daar ook mee![]()
![]()
Het had een reactie van jou kunnen zijnquote:Op donderdag 8 september 2005 16:26 schreef pberends het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/57512#2233138![]()
.
Michiel Smit op Fok mits echtquote:Op donderdag 8 september 2005 16:35 schreef pberends het volgende:
Bedenk hier Michiel Smit-achtige uitspraken.
MichielSmit.
Hij zit liever in het keldertje.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:36 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Michiel Smit op Fok![]()
Waarom post hij nooit in POL
hji zou mod op de frontpage moeten worden, dan was het pas een kerelquote:Op donderdag 8 september 2005 16:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij zit liever in het keldertje.
Klopt en z'n 3 kerntaken werken ook in veel andere sectoren door. "Interne veiligheid" bv valt naar mijn mening ook volksgezondheid en dus milieubeleid onder.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:03 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
vergeet de infrastructuur niet, anders zaten bv. Rotterdam en Amsterdam alleen nog met toeristenbootjes opgescheept
Heeft hij ooit wel eens gedaan geloof ik maar dat was geen groots succes meen ik mij te herinnerenquote:Op donderdag 8 september 2005 16:36 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Michiel Smit op Fok mits echt![]()
Waarom post hij nooit in POL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |