abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30388944
het liberale compas... dat is toch met oogkleppen op, rechtdoor en niet anders?

De vvd geeft ruimte aan ondernemingszin.. (daar bedoelen ze vast de Albert Heijn mee he?)
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_30388968
quote:
Op donderdag 8 september 2005 15:35 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Die informatie deel ik niet met digitale entiteiten.
tssk. Ik deed gewoon een logische gevolgtrekking op basis van jouw woorden. Dus je had het al gedeeld voor zover tekst van een entiteit als delen van informatie kan worden beschouwd.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 8 september 2005 @ 15:53:52 #128
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_30389222
quote:
Op donderdag 8 september 2005 15:46 schreef sigme het volgende:

[..]

tssk. Ik deed gewoon een logische gevolgtrekking op basis van jouw woorden. Dus je had het al gedeeld voor zover tekst van een entiteit als delen van informatie kan worden beschouwd.
Heel goed, maar internet is en blijft natuurlijk publiek. Now, back to politics.
pi_30389313
quote:
Op donderdag 8 september 2005 15:21 schreef sigme het volgende:
Vroeger was alles beter? Kan je tijd & plaats duiden? Dan kan ik me daarop richten, er is nogal véél verleden.
Oh, en doe er gelijk even een klein stukje bij van wát er toen beter was in vergelijking met nu.

Nadat je de economie hebt gestimuleerd desnoods.
Mijn gevoel staat los van politiek. We zitten hier niet in R&P dus daar verder op ingaan is niet zo relevant

Ik heb toch even mooi ¤113 aan muntgeld gestort.
pi_30389407
quote:
Op donderdag 8 september 2005 15:53 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Heel goed, maar internet is en blijft natuurlijk publiek. Now, back to politics.
Je hebt gelijk. Bovendien had ik geheel over de opzettelijke BSBspelling heengelezen, dus: mijn fout, ik verwerp mijn eerdere conclusie. 't Zal wel door de warmte komen, dat komt mijn scherpte niet ten goede.

Hier op kantoor is het even warm als buiten, kan daar niet eens een fatsoenlijke dwingelandige ARBO-wetgeving met regelmatige inspectie voor in het leven geroepen worden?

Hoe dan ook, nog 2 minuutjes en dit linkse meisje gaat een kort rokje aantrekken en buiten spelen. Thuis is vast het internet nog steeds gesmolten: morgen ben ik weerom
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_30389422
quote:
Op donderdag 8 september 2005 15:53 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Now, back to politics.
An entity a day...
pi_30389472
Korte rokjes
pi_30389489
quote:
Op donderdag 8 september 2005 15:59 schreef sigme het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Bovendien had ik geheel over de opzettelijke BSBspelling heengelezen, dus: mijn fout, ik verwerp mijn eerdere conclusie. 't Zal wel door de warmte komen, dat komt mijn scherpte niet ten goede.

Hier op kantoor is het even warm als buiten, kan daar niet eens een fatsoenlijke dwingelandige ARBO-wetgeving met regelmatige inspectie voor in het leven geroepen worden?

Hoe dan ook, nog 2 minuutjes en dit linkse meisje gaat een kort rokje aantrekken en buiten spelen. Thuis is vast het internet nog steeds gesmolten: morgen ben ik weerom
anarchie rules! Ga en wees autonoom!
pi_30389498
quote:
Op donderdag 8 september 2005 15:56 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Mijn gevoel staat los van politiek. We zitten hier niet in R&P dus daar verder op ingaan is niet zo relevant
Hoezo? Jij was toch politiek conservatief? Welk vroeger was politiek beter?
Of is het nu allemaal uitstekend en wil je dat er in de toekomst niks meer verandert?
pi_30389559
4 uur geweest! Ik ga autonoom buitenspelen Blijven jullie maar fijn fokken!
pi_30389710
quote:
Op donderdag 8 september 2005 16:02 schreef sigme het volgende:
Hoezo? Jij was toch politiek conservatief? Welk vroeger was politiek beter?
Of is het nu allemaal uitstekend en wil je dat er in de toekomst niks meer verandert?
Ja ik ben politiek gezien conservatief maar dat staat los van mijn persoonlijke gevoel dat ik vroeger meer waardeer dan nu.

Het gaat om de mate van veranderingen. Niet elke verandering is een goede. Je moet alleen maar veranderen om te verbeteren. Daar gaat het in het conservatisme om, simplistisch gezegd.

Dat betekent niet dat ik politiek gezien terug wil naar vorig jaar, 2000, 1950 of welk jaartal dan ook.
pi_30389727
quote:
Op donderdag 8 september 2005 16:04 schreef sigme het volgende:
4 uur geweest! Ik ga autonoom buitenspelen Blijven jullie maar fijn fokken!
nou,
pi_30389755
Buiten spelen in een kort rokje als je 33 bent?

Mid-life crisis

Veel plezier
pi_30390115
quote:
Op donderdag 8 september 2005 16:10 schreef MrX1982 het volgende:
Buiten spelen in een kort rokje als je 33 bent?

Mid-life crisis

Veel plezier
Moest nog even 5 minuten vergaderen, dus ik ben iets verlaat.
Bij de weg, ik ben nog geen 33, nog niet halverweg hoop ik, en de rokjes worden nog voldoende gewaardeerd. Misschien niet door pubers onder de 25, maar ja, wat moet een echte vrouw daar ook mee

pi_30390324
quote:
Op donderdag 8 september 2005 16:21 schreef sigme het volgende:
Moest nog even 5 minuten vergaderen, dus ik ben iets verlaat.
Bij de weg, ik ben nog geen 33, nog niet halverweg hoop ik, en de rokjes worden nog voldoende gewaardeerd. Misschien niet door pubers onder de 25, maar ja, wat moet een echte vrouw daar ook mee

Echte vrouwen. Ik waardeer dat als 23 jarige

Dag
pi_30390350
quote:
Het had een reactie van jou kunnen zijn
pi_30390466
Yo sletjes .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_30390581
du_ke
pi_30390619
quote:
Michiel Smit op Fok mits echt

Waarom post hij nooit in POL
pi_30390646
quote:
Op donderdag 8 september 2005 16:36 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Michiel Smit op Fok

Hij zit liever in het keldertje.
pi_30390706
quote:
Op donderdag 8 september 2005 16:37 schreef pberends het volgende:

[..]

Hij zit liever in het keldertje.
hji zou mod op de frontpage moeten worden, dan was het pas een kerel
pi_30390732
quote:
Op donderdag 8 september 2005 15:03 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

vergeet de infrastructuur niet, anders zaten bv. Rotterdam en Amsterdam alleen nog met toeristenbootjes opgescheept
Klopt en z'n 3 kerntaken werken ook in veel andere sectoren door. "Interne veiligheid" bv valt naar mijn mening ook volksgezondheid en dus milieubeleid onder.
pi_30390785
quote:
Op donderdag 8 september 2005 16:36 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Michiel Smit op Fok mits echt

Heeft hij ooit wel eens gedaan geloof ik maar dat was geen groots succes meen ik mij te herinneren .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')