tssk. Ik deed gewoon een logische gevolgtrekking op basis van jouw woorden. Dus je had het al gedeeld voor zover tekst van een entiteit als delen van informatie kan worden beschouwd.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:35 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Die informatie deel ik niet met digitale entiteiten.
Heel goed, maar internet is en blijft natuurlijk publiek. Now, back to politics.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:46 schreef sigme het volgende:
[..]
tssk. Ik deed gewoon een logische gevolgtrekking op basis van jouw woorden. Dus je had het al gedeeld voor zover tekst van een entiteit als delen van informatie kan worden beschouwd.
Mijn gevoel staat los van politiek. We zitten hier niet in R&P dus daar verder op ingaan is niet zo relevantquote:Op donderdag 8 september 2005 15:21 schreef sigme het volgende:
Vroeger was alles beter? Kan je tijd & plaats duiden? Dan kan ik me daarop richten, er is nogal véél verleden.
Oh, en doe er gelijk even een klein stukje bij van wát er toen beter was in vergelijking met nu.
Nadat je de economie hebt gestimuleerd desnoods.
Je hebt gelijk. Bovendien had ik geheel over de opzettelijke BSBspelling heengelezen, dus: mijn fout, ik verwerp mijn eerdere conclusie. 't Zal wel door de warmte komen, dat komt mijn scherpte niet ten goede.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:53 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Heel goed, maar internet is en blijft natuurlijk publiek. Now, back to politics.
An entity a day...quote:Op donderdag 8 september 2005 15:53 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Now, back to politics.
anarchie rules! Ga en wees autonoom!quote:Op donderdag 8 september 2005 15:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Bovendien had ik geheel over de opzettelijke BSBspelling heengelezen, dus: mijn fout, ik verwerp mijn eerdere conclusie. 't Zal wel door de warmte komen, dat komt mijn scherpte niet ten goede.
Hier op kantoor is het even warm als buiten, kan daar niet eens een fatsoenlijke dwingelandige ARBO-wetgeving met regelmatige inspectie voor in het leven geroepen worden?
Hoe dan ook, nog 2 minuutjes en dit linkse meisje gaat een kort rokje aantrekken en buiten spelen. Thuis is vast het internet nog steeds gesmolten: morgen ben ik weerom
Hoezo? Jij was toch politiek conservatief? Welk vroeger was politiek beter?quote:Op donderdag 8 september 2005 15:56 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Mijn gevoel staat los van politiek. We zitten hier niet in R&P dus daar verder op ingaan is niet zo relevant
Ja ik ben politiek gezien conservatief maar dat staat los van mijn persoonlijke gevoel dat ik vroeger meer waardeer dan nu.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:02 schreef sigme het volgende:
Hoezo? Jij was toch politiek conservatief? Welk vroeger was politiek beter?
Of is het nu allemaal uitstekend en wil je dat er in de toekomst niks meer verandert?
nou,quote:Op donderdag 8 september 2005 16:04 schreef sigme het volgende:
4 uur geweest! Ik ga autonoom buitenspelenBlijven jullie maar fijn fokken!
Moest nog even 5 minuten vergaderen, dus ik ben iets verlaat.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:10 schreef MrX1982 het volgende:
Buiten spelen in een kort rokje als je 33 bent?
Mid-life crisis
Veel plezier
Echte vrouwen. Ik waardeer dat als 23 jarigequote:Op donderdag 8 september 2005 16:21 schreef sigme het volgende:
Moest nog even 5 minuten vergaderen, dus ik ben iets verlaat.
Bij de weg, ik ben nog geen 33, nog niet halverweg hoop ik, en de rokjes worden nog voldoende gewaardeerd. Misschien niet door pubers onder de 25, maar ja, wat moet een echte vrouw daar ook mee![]()
![]()
Het had een reactie van jou kunnen zijnquote:Op donderdag 8 september 2005 16:26 schreef pberends het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/57512#2233138![]()
.
Michiel Smit op Fok mits echtquote:Op donderdag 8 september 2005 16:35 schreef pberends het volgende:
Bedenk hier Michiel Smit-achtige uitspraken.
MichielSmit.
Hij zit liever in het keldertje.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:36 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Michiel Smit op Fok![]()
Waarom post hij nooit in POL
hji zou mod op de frontpage moeten worden, dan was het pas een kerelquote:Op donderdag 8 september 2005 16:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij zit liever in het keldertje.
Klopt en z'n 3 kerntaken werken ook in veel andere sectoren door. "Interne veiligheid" bv valt naar mijn mening ook volksgezondheid en dus milieubeleid onder.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:03 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
vergeet de infrastructuur niet, anders zaten bv. Rotterdam en Amsterdam alleen nog met toeristenbootjes opgescheept
Heeft hij ooit wel eens gedaan geloof ik maar dat was geen groots succes meen ik mij te herinnerenquote:Op donderdag 8 september 2005 16:36 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Michiel Smit op Fok mits echt![]()
Waarom post hij nooit in POL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |