Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:37 schreef pberends het volgende:
Hij zit liever in het keldertje.
quote:Op donderdag 8 september 2005 16:42 schreef du_ke het volgende:
Heeft hij ooit wel eens gedaan geloof ik maar dat was geen groots succes meen ik mij te herinneren.
Hij heeft 4 posts gedaan, maar 1tje daarvan is maar terug te vindenquote:Op donderdag 8 september 2005 16:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heeft hij ooit wel eens gedaan geloof ik maar dat was geen groots succes meen ik mij te herinneren.
Nee in je profiel kan je alles zetten het gaat om het adres waar je mee registreert.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:47 schreef pberends het volgende:
Hij heeft 4 posts gedaan, maar 1tje daarvan is maar terug te vinden.
Tis 'm wel echt trouwens, zie z'n mailadres in z'n profiel. Je kan alleen posten als je in bezit bent van dat mailadres.
Ik wil net zeggen:quote:Op donderdag 8 september 2005 16:49 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nee in je profiel kan je alles zetten het gaat om het adres waar je mee registreert.
Een taak voor Sidekick om uit te zoeken![]()
edit: Je hebt gelijk ja
Ja je hebt gelijk. Ik zat in mijn profiel te kijken en zag geen mail adres maar dat komt omdat ik hem onzichbaar heb gemaaktquote:Op donderdag 8 september 2005 16:51 schreef pberends het volgende:
Ik wil net zeggen:
E-mail:
Bij wijzigen ontvang je een nieuw password op het nieuwe adres.
* pberends is playing Trafassi - Lik Maar Aan Me Lollyquote:Op donderdag 8 september 2005 16:53 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk. Ik zat in mijn profiel te kijken en zag geen mail adres maar dat komt omdat ik hem onzichbaar heb gemaakt
quote:Op donderdag 8 september 2005 16:54 schreef pberends het volgende:
* pberends is playing Trafassi - Lik Maar Aan Me Lolly
Kan altijd erger.quote:
Blijkbaarquote:Op donderdag 8 september 2005 16:56 schreef zakjapannertje het volgende:
maar hij zit wel in het keldertje
.avi zou erger zijnquote:Op donderdag 8 september 2005 16:55 schreef pberends het volgende:
Kan altijd erger.
* pberends is playing TV-Tunes - 5 Uur Show.mp3
Je hebt uiteraard de verkiezingsprogramma's die goed met elkaar te vergelijken zijn. En heb je initiatieven zoals de stemwijzer voor de puur inhoudelijke verschillen.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:41 schreef sigme het volgende:
Helaas leveren partijen geen nette vergelijkbare documenten op, die je een op een naast elkaar kan leggen en dan middels plussen en minnen kan vergelijken met je eigen mening. Kunnen we dat niet gaan verplichten?![]()
Volgens Fok!discussie zit hij hier nog steeds.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:50 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Die pedo, Martijn, van stichting Martijn heeft hier ook een paar keer gepost.
Ach die proleten zijn nog nooit op een waarheid te betrappen geweestquote:Op donderdag 8 september 2005 16:58 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Volgens Fok!discussie zit hij hier nog steeds.
zo wanhopig is de situatie ook weer nietquote:Op donderdag 8 september 2005 17:02 schreef MrX1982 het volgende:
Geenstijl
Daar zouden meer politici moeten kijken.
Beetje sarcasme bij politici kan nooit kwaad.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:04 schreef zakjapannertje het volgende:
zo wanhopig is de situatie ook weer niet
Wat een HAVO-4-taalquote:Het is niet zo verbazingwekkend dat deze mevrouw dit zei, want in een programma als Opsporing Verzocht is wel heel duidelijk dat de dader vaak een kleurtje heeft. Nu zijn er vast mensen die vinden dat ik niet niet mag zeggen. Tegen deze mensen zeg ik: waarom moet je om feiten heendraaien? De feiten zijn nu eenmaal de feiten! Juist de problemen te benoemen zoals ze zijn kan je deze oplossen. Natuurlijk is het niet zo dat door de arrestatie van de ‘bling bling jongere’ direct iedere persoon met een kleurtje crimineel is. En dat hoor je mij ook niet zeggen. Echter uit gesprekken met conducteurs, ik heb er al aandacht aan besteed op mijn weblog MichielSmit.nl, blijkt dat er bijna geen Hollandse naam zit bij de mensen die problemen in de trein veroorzaken. Dit gedrag moet hard worden aangepakt, want de schade door het ophouden van het treinverkeer is enorm.
Politici zuigen over het algemeen al genoeg.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:05 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Beetje sarcasme bij politici kan nooit kwaad.
Maar sarcasme is cool.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:07 schreef RichardQuest het volgende:
Politici zuigen over het algemeen al genoeg.
Zwalk beleid eerste klas en dat laatste zou wel héél smerig zijn.quote:
Meerderheid kamer tegen landelijke kilometerprijs
Gepubliceerd op donderdag 08 september 2005
DEN HAAG (ANP) - Een meerderheid van CDA, VVD en LPF in de Tweede Kamer vindt het terecht dat het kabinet past voor invoering van een landelijke kilometerprijs die automobilisten vanaf 2012 zouden moeten betalen. D66 schaart zich achter de oppositie die zwaar teleurgesteld is.
De opstelling van VVD valt op. Fractiewoordvoerder Hofstra was vorig jaar nog samen met PvdA-collega Dijksma gangmaker van een door de Kamer aanvaarde motie voor een prijsbeleid op de weg. Het kabinet moest voor 2007 daar werk van maken.
Hofstra is nu akkoord met het realistische beeld dat het kabinet in de donderdag gepresenteerde Nota Mobiliteit volgens hem schetst. ,,Er is nu geen zicht op de financiėle haalbaarheid.'' Hij ontkende dat fractieleider Van Aartsen hem heeft teruggefloten om de kiezers - in maart 2006 zijn er gemeenteraadsverkiezingen - niet te mishagen.
Samen met postbezorging.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:08 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar sarcasme is cool.
Een van mijn handelskenmerken
Zeker, morgen en zaterdag weerquote:Op donderdag 8 september 2005 17:28 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Samen met postbezorging.
Jij?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:09 schreef Sidekick het volgende:
Raad het Citaat én het topic waarin het citaat te lezen viel:
Wederom heb je de misstanden van de Westerse maatschappij kunnen aankaarten op een serieuze, onderbouwde manier. Uiteraard zullen je tegenstanders, onder de onterechte noemer van kritiek, proberen je zwart te maken, maar ongetwijfeld sla je jezelf daar wel doorheen, met de Waarheid in de ene hand en het Recht in de andere.
Goed sarcasme is ten alle tijden coolquote:Op donderdag 8 september 2005 17:33 schreef RichardQuest het volgende:
Ligt eraan...
Dat kan toch wel beter, Peter?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:58 schreef pberends het volgende:
Plaats hier je sollicitatiebrief aan Talpa.
Tis ook geen idee van mij.quote:
Een vriend van me heeft exact dat gedaan (met succes)quote:Op donderdag 8 september 2005 17:58 schreef pberends het volgende:
Plaats hier je sollicitatiebrief aan Talpa.
wat moet ie doen?quote:Op donderdag 8 september 2005 18:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft exact dat gedaan (met succes)
Naja, wel een normale brief gestuurd, maar gesolliciteerd dus..
Cameraman?quote:Op donderdag 8 september 2005 18:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft exact dat gedaan (met succes)
Naja, wel een normale brief gestuurd, maar gesolliciteerd dus..
Als ik hem was zou ik de beloning van Barend en van Dorp maar eens naar beneden schroeven.quote:
Natuurlijk niet.quote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 18:51 schreef pberends het volgende:
Pff, dit kankerwarme weer mag nu wel over zijn. Volgende week weer kankerwarm omdat er drie orkanen op de Atlantische oceaan aan't kankeren zijn.
En dan een huisgenoot die met dit weer de droger op de gang aanzetquote:Op donderdag 8 september 2005 18:51 schreef pberends het volgende:
Pff, dit kankerwarme weer mag nu wel over zijn. Volgende week weer kankerwarm omdat er drie orkanen op de Atlantische oceaan aan't kankeren zijn.
het droogt ook niet bij dit soort temperaturenquote:Op donderdag 8 september 2005 19:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
En dan een huisgenoot die met dit weer de droger op de gang aanzet. Alsof het nog niet warm genoeg is hier in huis.
Ik kan zooo pissig op haar worden.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:22 schreef George-Butters het volgende:
gvd vrouwen.
je kan beter dieren houden, dat is een stuk eenvoudiger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |