Maar sarcasme is cool.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:07 schreef RichardQuest het volgende:
Politici zuigen over het algemeen al genoeg.
Zwalk beleid eerste klas en dat laatste zou wel héél smerig zijn.quote:
Meerderheid kamer tegen landelijke kilometerprijs
Gepubliceerd op donderdag 08 september 2005
DEN HAAG (ANP) - Een meerderheid van CDA, VVD en LPF in de Tweede Kamer vindt het terecht dat het kabinet past voor invoering van een landelijke kilometerprijs die automobilisten vanaf 2012 zouden moeten betalen. D66 schaart zich achter de oppositie die zwaar teleurgesteld is.
De opstelling van VVD valt op. Fractiewoordvoerder Hofstra was vorig jaar nog samen met PvdA-collega Dijksma gangmaker van een door de Kamer aanvaarde motie voor een prijsbeleid op de weg. Het kabinet moest voor 2007 daar werk van maken.
Hofstra is nu akkoord met het realistische beeld dat het kabinet in de donderdag gepresenteerde Nota Mobiliteit volgens hem schetst. ,,Er is nu geen zicht op de financiële haalbaarheid.'' Hij ontkende dat fractieleider Van Aartsen hem heeft teruggefloten om de kiezers - in maart 2006 zijn er gemeenteraadsverkiezingen - niet te mishagen.
Samen met postbezorging.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:08 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar sarcasme is cool.
Een van mijn handelskenmerken
Zeker, morgen en zaterdag weerquote:Op donderdag 8 september 2005 17:28 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Samen met postbezorging.
Jij?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:09 schreef Sidekick het volgende:
Raad het Citaat én het topic waarin het citaat te lezen viel:
Wederom heb je de misstanden van de Westerse maatschappij kunnen aankaarten op een serieuze, onderbouwde manier. Uiteraard zullen je tegenstanders, onder de onterechte noemer van kritiek, proberen je zwart te maken, maar ongetwijfeld sla je jezelf daar wel doorheen, met de Waarheid in de ene hand en het Recht in de andere.
Goed sarcasme is ten alle tijden coolquote:Op donderdag 8 september 2005 17:33 schreef RichardQuest het volgende:
Ligt eraan...
Dat kan toch wel beter, Peter?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:58 schreef pberends het volgende:
Plaats hier je sollicitatiebrief aan Talpa.
Tis ook geen idee van mij.quote:
Een vriend van me heeft exact dat gedaan (met succes)quote:Op donderdag 8 september 2005 17:58 schreef pberends het volgende:
Plaats hier je sollicitatiebrief aan Talpa.
wat moet ie doen?quote:Op donderdag 8 september 2005 18:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft exact dat gedaan (met succes)
Naja, wel een normale brief gestuurd, maar gesolliciteerd dus..
Cameraman?quote:Op donderdag 8 september 2005 18:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft exact dat gedaan (met succes)
Naja, wel een normale brief gestuurd, maar gesolliciteerd dus..
Als ik hem was zou ik de beloning van Barend en van Dorp maar eens naar beneden schroeven.quote:
Natuurlijk niet.quote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 18:51 schreef pberends het volgende:
Pff, dit kankerwarme weer mag nu wel over zijn. Volgende week weer kankerwarm omdat er drie orkanen op de Atlantische oceaan aan't kankeren zijn.
En dan een huisgenoot die met dit weer de droger op de gang aanzetquote:Op donderdag 8 september 2005 18:51 schreef pberends het volgende:
Pff, dit kankerwarme weer mag nu wel over zijn. Volgende week weer kankerwarm omdat er drie orkanen op de Atlantische oceaan aan't kankeren zijn.
het droogt ook niet bij dit soort temperaturenquote:Op donderdag 8 september 2005 19:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
En dan een huisgenoot die met dit weer de droger op de gang aanzet. Alsof het nog niet warm genoeg is hier in huis.
Ik kan zooo pissig op haar worden.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:22 schreef George-Butters het volgende:
gvd vrouwen.
je kan beter dieren houden, dat is een stuk eenvoudiger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |