Ik bijt niet, zei de moeder-overste met de pukkel.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:43 schreef Sidekick het volgende:
Maar wees niet bang, weldra zal Johan voor een week niet meer kunnen posten. ()
Gewoon neerzettenquote:Op donderdag 8 september 2005 20:51 schreef du_ke het volgende:
Haha zal het binnenkort eens vragen.
Je kent haar ook?quote:Op donderdag 8 september 2005 20:52 schreef Tafkahs het volgende:
ze mag er wel wezen ja, maar ze heeft haar streken
Van gezichtquote:
Tsja ken je dan iemand of herken je dan iemandquote:Op donderdag 8 september 2005 20:57 schreef Tafkahs het volgende:
Van gezicht
Hegel is dan toch doorgedrongen tot Harry, weliswaar via Marx.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:03 schreef Tafkahs het volgende:
herkennen is erkennen, toch?
Vervolgens moet je verkennenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:03 schreef Tafkahs het volgende:
herkennen is erkennen, toch?
Ja ik werd vandaag ook weer op zijn bestaan gewezenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:04 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hegel is dan toch doorgedrongen tot Harry, weliswaar via Marx.
Volgens mij zit G-B nu in het stadium: bekennenquote:
Bekennen dat is meestal niet gunstigquote:Op donderdag 8 september 2005 21:08 schreef Tafkahs het volgende:
Volgens mij zit G-B nu in het stadium: bekennen
het kan ook ontkennen zijn, maar hoe dan ook, we krijgen onze vinger er niet achterquote:Op donderdag 8 september 2005 21:24 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Bekennen dat is meestal niet gunstig![]()
Nee jammer is dat.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:27 schreef Tafkahs het volgende:
het kan ook ontkennen zijn, maar hoe dan ook, we krijgen onze vinger er niet achter
Als dit het motto voor de bijeenkomst is, kom ik niet.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:34 schreef MrX1982 het volgende:
POL en prive gescheiden houden moet maar eens worden afgeschaft
Zo is dat, met je dvd-verzamelingquote:Op donderdag 8 september 2005 21:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nee jammer is dat.
POL en prive gescheiden houden moet maar eens worden afgeschaft
Natuurlijk is dat niet het geval, maar je moet wel je achternaam bekennen.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Als dit het motto voor de bijeenkomst is, kom ik niet..
Die zal je nog verbazen.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:42 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat niet het geval, maar je moet wel je achternaam bekennen.
Aha slecht gewetenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:37 schreef Johan_de_With het volgende:
Als dit het motto voor de bijeenkomst is, kom ik niet..
Soms moet je een tipje van de sluier lichtenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:42 schreef Tafkahs het volgende:
Zo is dat, met je dvd-verzameling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |