Ik bijt niet, zei de moeder-overste met de pukkel.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:43 schreef Sidekick het volgende:
Maar wees niet bang, weldra zal Johan voor een week niet meer kunnen posten. ()
Gewoon neerzettenquote:Op donderdag 8 september 2005 20:51 schreef du_ke het volgende:
Haha zal het binnenkort eens vragen.
Je kent haar ook?quote:Op donderdag 8 september 2005 20:52 schreef Tafkahs het volgende:
ze mag er wel wezen ja, maar ze heeft haar streken
Van gezichtquote:
Tsja ken je dan iemand of herken je dan iemandquote:Op donderdag 8 september 2005 20:57 schreef Tafkahs het volgende:
Van gezicht
Hegel is dan toch doorgedrongen tot Harry, weliswaar via Marx.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:03 schreef Tafkahs het volgende:
herkennen is erkennen, toch?
Vervolgens moet je verkennenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:03 schreef Tafkahs het volgende:
herkennen is erkennen, toch?
Ja ik werd vandaag ook weer op zijn bestaan gewezenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:04 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hegel is dan toch doorgedrongen tot Harry, weliswaar via Marx.
Volgens mij zit G-B nu in het stadium: bekennenquote:
Bekennen dat is meestal niet gunstigquote:Op donderdag 8 september 2005 21:08 schreef Tafkahs het volgende:
Volgens mij zit G-B nu in het stadium: bekennen
het kan ook ontkennen zijn, maar hoe dan ook, we krijgen onze vinger er niet achterquote:Op donderdag 8 september 2005 21:24 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Bekennen dat is meestal niet gunstig![]()
Nee jammer is dat.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:27 schreef Tafkahs het volgende:
het kan ook ontkennen zijn, maar hoe dan ook, we krijgen onze vinger er niet achter
Als dit het motto voor de bijeenkomst is, kom ik niet.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:34 schreef MrX1982 het volgende:
POL en prive gescheiden houden moet maar eens worden afgeschaft
Zo is dat, met je dvd-verzamelingquote:Op donderdag 8 september 2005 21:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nee jammer is dat.
POL en prive gescheiden houden moet maar eens worden afgeschaft
Natuurlijk is dat niet het geval, maar je moet wel je achternaam bekennen.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Als dit het motto voor de bijeenkomst is, kom ik niet..
Die zal je nog verbazen.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:42 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat niet het geval, maar je moet wel je achternaam bekennen.
Aha slecht gewetenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:37 schreef Johan_de_With het volgende:
Als dit het motto voor de bijeenkomst is, kom ik niet..
Soms moet je een tipje van de sluier lichtenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:42 schreef Tafkahs het volgende:
Zo is dat, met je dvd-verzameling
Eigen verantwoordelijkheid. Vertel eens over je beschermde opvoeding, dan krijgen we weer wat gespreksstof.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:43 schreef du_ke het volgende:
Wat een rust hier dat topic komt toch nog wel vol vanavond?
En op de cruciale middelbare school?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:50 schreef du_ke het volgende:
Ik een beschermde opvoeding? Valt reuze mee hoor al was de enige allochtoon in mijn basisschool een adoptiekoreaan.
Ach die school was vrij triest (de plaatselijke prot-chris scholengemeenschap). Wel behoorlijk blank maar een school van niets, ze begonnen toen ik er bijna klaar was ook steeds christelijker te worden best jammer. Afgelopen jaar hebben ze hun rector nog weggestuurd wegens wanprestaties.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:52 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En op de cruciale middelbare school?
quote:(Was het een NoordKoreaan?. )
Niets er is alleen wat mis met de uitwassen van de witte scholenquote:Op donderdag 8 september 2005 22:57 schreef MrX1982 het volgende:
Wat is er mis met een witte school.
Racist
Ik kots op blanke uitwassenquote:Op donderdag 8 september 2005 22:59 schreef du_ke het volgende:
Niets er is alleen wat mis met de uitwassen van de witte scholen.
Welk profiel?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:56 schreef du_ke het volgende:
Wolfje zorg jij ervoor dat mijn profiel bij onze vrindjes geupdate wordt?
Genoeg gefeliciteerd en gezopen voor een heel jaar.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:27 schreef Drugshond het volgende:
Als je jarig bent... moet je feesten !!!!. Blowen , zuipen, naar de hoeren (om je verjaardag tot een feestelijk einde te brengen).
Maar ondertussen zit je te navelstaren ?!?
Dank je wel, Noorderling.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:37 schreef du_ke het volgende:
Nog gefeliciteerd dode CNNNeger!
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:44 schreef RichardQuest het volgende:
Merci, MrX.
Je weet dat je alleen bier krijgt als je ook een cadeau geeft hè? Eigen verantwoordelijkheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |