Van der Hoeven scoort dikke onvoldoendequote:Op donderdag 8 september 2005 19:25 schreef zakjapannertje het volgende:
op Nederland 2 zitten ze ook te zweten nu
quote:Op donderdag 8 september 2005 19:22 schreef George-Butters het volgende:
gvd vrouwen.
je kan beter dieren houden, dat is een stuk eenvoudiger.
Tsss, dat stond vanmiddag al op de Jan M sitequote:Op donderdag 8 september 2005 19:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Van der Hoeven scoort dikke onvoldoende
En wie stond er in de finale?.
Nauwelijks tochquote:Op donderdag 8 september 2005 19:23 schreef George-Butters het volgende:
[..]
het droogt ook niet bij dit soort temperaturen![]()
dank je!quote:Op donderdag 8 september 2005 19:29 schreef sigme het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
Nog op de hoogste stand ook staat dat ding gewoon een dik uur te loeienquote:Op donderdag 8 september 2005 19:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nauwelijks toch? Ach het is wel een beetje een doos.
Wat heeft ze NU weer gedaan?quote:
1, 2 en 3quote:Op donderdag 8 september 2005 20:10 schreef Johan_de_With het volgende:
Zeg Harry, hoe wil jij je dochters noemen?
Je neemt er drie? Toch wel in een keer, mag ik hopen, anders is hun vader bejaard voor ze hun eerste docent pijpen.quote:
Ariël, Sharon en Gretta.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:10 schreef Johan_de_With het volgende:
Zeg Harry, hoe wil jij je dochters noemen?
Waar knelt het vandaag, Johan?quote:Op donderdag 8 september 2005 20:13 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je neemt er drie? Toch wel in een keer, mag ik hopen, anders is hun vader bejaard voor ze hun eerste docent pijpen.
Moet je maar eens wat aan dat ritme van je doen he, mag ik 'wat luister je nu?' aanbevelen?quote:Op donderdag 8 september 2005 20:16 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
In de knie, Harry. Hoe kan het ook anders, met een rijbroek?
hou zou jij je oogappeltjes trouwens noemen dan, nu we het toch over vermeend en onbewezen vaderschap hebbenquote:Op donderdag 8 september 2005 20:18 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik heb net mijn buren tot overgave gedwongen met de Eroica, Harry, en ben gestopt op mijn hoogtepunt. Vandaag dus geen muziek meer.
Leer eens met een foto-bewerkings programma om te gaan. Zelfs Paint kan plaatjes verkleinen tot 80x80.quote:
Het genadige Fok! heeft er geen melding van gemaakt. Heb je er last van?quote:Op donderdag 8 september 2005 20:20 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Leer eens met een foto-bewerkings programma om te gaan. Zelfs Paint kan plaatjes verkleinen tot 80x80.
en moeder de vrouw, of heet die gewoon Lucretia?quote:
Fuck yeah!quote:Op donderdag 8 september 2005 20:21 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het genadige Fok! heeft er geen melding van gemaakt. Heb je er last van?
Die heeft al een naam, slavendrijver.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:24 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
en moeder de vrouw, of heet die gewoon Lucretia?
Hoe dan?quote:Op donderdag 8 september 2005 20:20 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Leer eens met een foto-bewerkings programma om te gaan. Zelfs Paint kan plaatjes verkleinen tot 80x80.
post liever wat in mijn isis bewonderingstopic, aap!quote:Op donderdag 8 september 2005 20:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die heeft al een naam, slavendrijver.
Jan Marijnissen is duidelijk weer terugquote:Op donderdag 8 september 2005 20:27 schreef Tafkahs het volgende:
[afbeelding]
En dat met dat warme weer.
yep, werk aan de winckel!quote:Op donderdag 8 september 2005 20:30 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Jan Marijnissen is duidelijk weer terug
Wat is er toch, Bas?quote:Op donderdag 8 september 2005 20:39 schreef George-Butters het volgende:
ik ben nog pissig op die *$%^*$%
Ctrl+Wquote:
Wat heeft ze dan gedaan man?quote:Op donderdag 8 september 2005 20:39 schreef George-Butters het volgende:
ik ben nog pissig op die *$%^*$%
Ze is zwangerquote:Op donderdag 8 september 2005 20:46 schreef du_ke het volgende:
Nu is ze bezig een t-shirt te strijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |