en moeder de vrouw, of heet die gewoon Lucretia?quote:
Fuck yeah!quote:Op donderdag 8 september 2005 20:21 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het genadige Fok! heeft er geen melding van gemaakt. Heb je er last van?
Die heeft al een naam, slavendrijver.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:24 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
en moeder de vrouw, of heet die gewoon Lucretia?
Hoe dan?quote:Op donderdag 8 september 2005 20:20 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Leer eens met een foto-bewerkings programma om te gaan. Zelfs Paint kan plaatjes verkleinen tot 80x80.
post liever wat in mijn isis bewonderingstopic, aap!quote:Op donderdag 8 september 2005 20:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die heeft al een naam, slavendrijver.
Jan Marijnissen is duidelijk weer terugquote:Op donderdag 8 september 2005 20:27 schreef Tafkahs het volgende:
[afbeelding]
En dat met dat warme weer.
yep, werk aan de winckel!quote:Op donderdag 8 september 2005 20:30 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Jan Marijnissen is duidelijk weer terug
Wat is er toch, Bas?quote:Op donderdag 8 september 2005 20:39 schreef George-Butters het volgende:
ik ben nog pissig op die *$%^*$%
Ctrl+Wquote:
Wat heeft ze dan gedaan man?quote:Op donderdag 8 september 2005 20:39 schreef George-Butters het volgende:
ik ben nog pissig op die *$%^*$%
Ze is zwangerquote:Op donderdag 8 september 2005 20:46 schreef du_ke het volgende:
Nu is ze bezig een t-shirt te strijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |