quote:Op donderdag 8 september 2005 11:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee dat niet echt maar ze stond een meter voor het raam ofzo.![]()
![]()
![]()
Ik niet eigenlijkquote:Op donderdag 8 september 2005 11:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach 280 pk (oud model) vind ik wel genoeg.
Wat is er mis met blond?quote:Op donderdag 8 september 2005 11:04 schreef ijsmeis het volgende:
Blond.
En dat terwijl ik zelf donker-blond ben!
Ik denk niet dat er veel autootjes de 300 halenquote:Op donderdag 8 september 2005 11:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik niet eigenlijkTopsnelheid boeit niet: sprint wel en aangezien hier in de buurt toch aardig wat dikke bakken rondrijden is dat wel leuk bij een stoplicht als je net ff wat sneller bent dan stock
Komt tijd, komt een plaatsje.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:05 schreef TheSorrow het volgende:
Kom ik ook nog in de OP met mn plaatje?
Niks. Maar ik houd er niet zo vanquote:Op donderdag 8 september 2005 11:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat is er mis met blond?![]()
@Sorrow, ik zal je avatar nog ff in de OP zetten zodat je in het volgende deeltje er ook bijstaat.
Ok danquote:Op donderdag 8 september 2005 11:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Komt tijd, komt een plaatsje.![]()
Ook niet van blonde jongens?quote:Op donderdag 8 september 2005 11:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niks. Maar ik houd er niet zo van.
Neequote:Op donderdag 8 september 2005 11:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ook niet van blonde jongens?
Mn achterbuurman heeft er al 1 die dat kanquote:Op donderdag 8 september 2005 11:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel autootjes de 300 halen! (jaja, uitzonderingen daar gelaten)
Zo dus jij valt niet op het stereotyp Nederlander: blond, blauwe ogen en lang?quote:
Is datquote:Op donderdag 8 september 2005 11:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zo dus jij valt niet op het stereotyp Nederlander: blond, blauwe ogen en lang?![]()
Neequote:Op donderdag 8 september 2005 11:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zo dus jij valt niet op het stereotyp Nederlander: blond, blauwe ogen en lang?![]()
Dat vind ikquote:
Ach ja, das wel zo inderdaadquote:Op donderdag 8 september 2005 11:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat vind ikja. Veel te Fries.
Ik ook, ik moet zo weg eigenlijkquote:Op donderdag 8 september 2005 11:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Blonde meisjes dragen toch bijna altijd strings ?![]()
Bah ik heb zin in school![]()
Doeiquote:Op donderdag 8 september 2005 11:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ook, ik moet zo weg eigenlijkNah ga nu maar anders vergeet ik weer de tijd
Precies. En er zit ook nog een klein blondje met flinke joekels 1 tafel verder. Goeiedag zeg ik heb het wel weer getroffen vandaag. Lang leve de Faculteit Economie.quote:
* _ELMaikel_ zit ook bij allemaal leuke dames in de klasquote:Op donderdag 8 september 2005 11:19 schreef TheSorrow het volgende:
Die Jaguarized is anders een mazzelpik!Hier lopen alleen oudere mensen rond, waarvan 90% man
Moet je eens bij ons in het DE Café lopen, tering je kijkt je ogen uit.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:19 schreef TheSorrow het volgende:
Die Jaguarized is anders een mazzelpik!Hier lopen alleen oudere mensen rond, waarvan 90% man
Pas als de dag voorbij is.quote:
Dat valt toch wel mee?quote:Op donderdag 8 september 2005 12:07 schreef TheSorrow het volgende:
Aantal posts: 10561 (gemiddeld 42 per dag)
jij post best wel pleurisveel
quote:Op donderdag 8 september 2005 11:05 schreef Gizmore het volgende:
Goede TT, hoewel ik liever dames zie met bruin dan met blond haar
Niks, maar het is gewoon bruin (met kleine blonde highlights). En ze hebben het over blonde meisjes.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:17 schreef TheSorrow het volgende:
Wat heb je met je haar gedaan dan Trinity?
Feauteau!quote:Op donderdag 8 september 2005 13:43 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Niks, maar het is gewoon bruin (met kleine blonde highlights). En ze hebben het over blonde meisjes.
Mijn jongste tantequote:Op donderdag 8 september 2005 14:29 schreef Jaguarized het volgende:
Wie zit daar rechts?
Ik werd enthousiast door het mooie meisje op die fotoquote:Op donderdag 8 september 2005 14:31 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Mijn jongste tante.
Wat is er TheSorrow?
Ik vond dat nou niet echt mijn beste foto eigenlijkquote:Op donderdag 8 september 2005 14:36 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik werd enthousiast door het mooie meisje op die foto![]()
welke wel?quote:Op donderdag 8 september 2005 14:37 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik vond dat nou niet echt mijn beste foto eigenlijk.
Post je beste foto eens danquote:Op donderdag 8 september 2005 14:37 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik vond dat nou niet echt mijn beste foto eigenlijk.
quote:Op donderdag 8 september 2005 14:45 schreef MaRySe het volgende:
't ging wel flex
ik was gelijke de d0peste van de klas
iedereen aanbid mij.
quote:Op donderdag 8 september 2005 14:48 schreef TheSorrow het volgende:
rofl MaRySe, ik wed dat je heel de dag niets durfde te zeggen omdat je te verlegen was
Maar ze is niet blondquote:Op donderdag 8 september 2005 15:02 schreef PaRaR het volgende:
Ik las ergens dat Maryse zo'n ultra witte broek had ... Kun jij het goede voorbeeld geven, Maryse ?
Ik zie nergens een streepjequote:Op donderdag 8 september 2005 14:28 schreef -Trinity- het volgende:
Dit is de enige recente foto waarop je de highlights (streepjes) een beetje ziet. Volgende keer wil ik ze wat duidelijker, nu zijn ze erg dun.
[afbeelding]
Disregard my face, ik was gek aan het doen.
Och.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:08 schreef Duncan-Death het volgende:
Maryse heeft het wel hoog in d'r bolletje he?
Ey VieZaH PlAyAh BiTcH !.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Precies, je hoeft er immers niet mee om te gaan, alleen maar keihard te neuken.
Het is SlOpUh toch?quote:Op donderdag 8 september 2005 15:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ey VieZaH PlAyAh BiTcH !.
MiJn BroEr GaAt Je SlOpUn
HaLlOw EvIlWaSpquote:
Ik zOu hEt nIeT WeTuH!quote:
Zoals het hoort.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:19 schreef Tobbes het volgende:
Gewoon die stringz kapot trekken en palen die biatch
Ik GeBrUiK gEwOoN dE bReEzAh-VeRtAaLmAcHiNequote:Op donderdag 8 september 2005 15:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik zOu hEt nIeT WeTuH!
iK HeB Al gEnOeG MoEiTe oM Zo tE TyPuN![]()
PaRaR LeKkEr vEgEtA MaNnEtJuHquote:
Stoppen AUBquote:Op donderdag 8 september 2005 15:23 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik GeBrUiK gEwOoN dE bReEzAh-VeRtAaLmAcHiNe
Ik ga niet eens moeite doen om het te lezen als je het niet erg vindtquote:Op donderdag 8 september 2005 15:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
PaRaR LeKkEr vEgEtA MaNnEtJuH![]()
Jezus wat erg dit
![]()
Ey nIeT HaTtUh !quote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 15:25 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
En snel hodverdomme! godverdomme!
Die van mij tot voor kort ook.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:29 schreef TheSorrow het volgende:
Je ondertitel doet mijn mood naam aan maikel
[edit]
uhmja dat lijkt nergens opOftewel kappen, ik word misselijk
![]()
[/edit]
In mijn haar (bovenin), koop een vergrootglas.quote:
Ik dacht aan een ander streepje haar op een andere plekquote:Op donderdag 8 september 2005 15:35 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
In mijn haar (bovenin), koop een vergrootglas.
Bij deze ben ik dus terug. En nee, ik ben niet blond en ik ga geen strings showen.
Welkom terug, Trinityquote:Op donderdag 8 september 2005 15:35 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
In mijn haar (bovenin), koop een vergrootglas.
Bij deze ben ik dus terug. En nee, ik ben niet blond en ik ga geen strings showen.
Zo'n eentje uit brazilië zeker.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik dacht aan een ander streepje haar op een andere plek![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 15:39 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Zo'n eentje uit brazilië zeker.
Oe, latina'squote:Op donderdag 8 september 2005 15:39 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Zo'n eentje uit brazilië zeker.
Maar jou streepje hoeven we niet te zienquote:Op donderdag 8 september 2005 15:50 schreef the_legend_killer het volgende:
TLK ook.
Goh,die zag ik niet aankomen.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:59 schreef -Trinity- het volgende:
Tssk, jullie krijgen geen andere streepjes te zien heur.
Pff matig hoorquote:Op donderdag 8 september 2005 15:59 schreef -Trinity- het volgende:
Tssk, jullie krijgen geen andere streepjes te zien heur.
Dat hoofd.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[afbeelding]
Ze is wel blond enzo![]()
Ja maar het was het eerste blonde meisje wat ik tegen kwam op googlequote:
Shoppen, bijsterend origineel.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:01 schreef Imberr het volgende:
ik ben ook weer terug van school + shoppen![]()
mentor heeft t laatste uur (6e) laten uitvallen
en toen ben ik dus maar gaan shoppen met wat vriendinnen
en hoii
Ik ga altijd naar huis als het laaste uur uitvaltquote:Op donderdag 8 september 2005 16:02 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Shoppen, bijsterend origineel.
Of naar de kroeg.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar huis als het laaste uur uitvalt![]()
Hoi Imberr ... hoe is het met jou ?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:01 schreef Imberr het volgende:
ik ben ook weer terug van school + shoppen![]()
mentor heeft t laatste uur (6e) laten uitvallen
en toen ben ik dus maar gaan shoppen met wat vriendinnen
en hoii
Dan toch liever naar huisquote:
Welk merk schoenen ! "?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:05 schreef Imberr het volgende:
ik moest nieuwe schoenen hebben en nieuwe trainingsbroek dus daarom ben ik gaan shoppen![]()
en met mij is alles goed PaRaR, en met jou?
Wat heb je voor nieuwe muiltjes?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:05 schreef Imberr het volgende:
ik moest nieuwe schoenen hebben en nieuwe trainingsbroek dus daarom ben ik gaan shoppen![]()
Ik mag niet klagen ... vanaf 13.00 rustig aan het bier :-)quote:Op donderdag 8 september 2005 16:05 schreef Imberr het volgende:
hihihiquote:Op donderdag 8 september 2005 15:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Maar jou streepje hoeven we niet te zien![]()
Vegeta dude !quote:Op donderdag 8 september 2005 16:08 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen ... vanaf 13.00 rustig aan het bier :-)
Wanneer kunnen we die nieuwe kleren bewonderen ?
Tuurlijk @quote:
G-Unit sneakahz?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:09 schreef Imberr het volgende:
t zijn gymschoenen en ze zijn van Reebok
Ah jij hebt ook Reebok's (gehad)?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Tuurlijk @
@ IMB Reebok !
Goedzo![]()
![]()
Dat is het enige dat uitmaaktquote:Op donderdag 8 september 2005 16:09 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Wat maakt het merk nou weer uit
Tha Gangstah shitquote:
Ook van de nootjes die ik erbij heb ?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Vegeta dude !![]()
Te veel bier word je dik van![]()
Gehad jaquote:Op donderdag 8 september 2005 16:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah jij hebt ook Reebok's (gehad)?
Nee 15, je zit er maar 2 jaar naast.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Tha Gangstah shit![]()
Nee Imberr is geen dertien meer toch![]()
goed zoquote:Op donderdag 8 september 2005 16:11 schreef Imberr het volgende:
en mijn trainingsbroek is ook helemaal geweldig
die is zwart met felroze strepen aan de zijkant..
van nike voor de geinteresseerden
Ik heb nu (van oud naar nieuw)quote:Op donderdag 8 september 2005 16:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Gehad ja
op het moment heb ik alleen :
Merel's
Nike's
en
Kswisses
Hmm ... geen breezer hier, maar vanavond wel fitnessquote:Op donderdag 8 september 2005 16:14 schreef Chriz2k het volgende:
Als je tijdens het bierdrinken een breezahslet neukt compenseer je het.
Skaterquote:Op donderdag 8 september 2005 16:18 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb Vans, en DC shoesEn een paar Slayer Vans!
ik heb de originele, de zwarte.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:17 schreef Imberr het volgende:
All Stars
ik wil zwarte met donkerpaarsweet alleen niet of zulke bestaan
ze hebben iig wel zwarte
@hieronder: hoii freiss![]()
![]()
Ja.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:22 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n ''hmz'' moment.
niet omdat het een gruwelijk lelijke broek is?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:25 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
![]()
zelf zou ik zoiets niet dragen maar alleen omdat ik dan nóg kleiner lijk![]()
gewone overzeas zijn coolquote:Op donderdag 8 september 2005 16:26 schreef taart het volgende:
[..]
niet omdat het een gruwelijk lelijke broek is![]()
Nee 't was wel gezellig, waren vriendjes van mn broertjes of broertjes van vriendenquote:Op donderdag 8 september 2005 14:48 schreef TheSorrow het volgende:
rofl MaRySe, ik wed dat je heel de dag niets durfde te zeggen omdat je te verlegen was
Ik vind driekwartsOverzeas écht lelijk. Maargoed, da's mijn smaakquote:Op donderdag 8 september 2005 16:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
gewone overzeas zijn cool![]()
![]()
paar vriendinnen van me dragen die veel
quote:Op donderdag 8 september 2005 16:30 schreef Brechtje het volgende:
HOI![]()
Ik ben lekker aan de breezer.![]()
zo vroeg?! op donderdag?!quote:Op donderdag 8 september 2005 16:30 schreef Brechtje het volgende:
HOI![]()
ja ik wil lachenquote:Op donderdag 8 september 2005 16:32 schreef MaRySe het volgende:
*foto zoekt*
-edit-
kut kut kut dubbelpost
doodskoppen zijn engquote:Op donderdag 8 september 2005 16:32 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb een Stuka broek met doodskoppen erop![]()
toch wel met een rietje?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:30 schreef Brechtje het volgende:
HOI![]()
Zo vroeg is het geen eens meer, en ik kon het ff niet laten.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:32 schreef Imberr het volgende:
[..]
zo vroeg?! op donderdag?!das gaar
sorry..
Keek je moeder even niet toen je in de koelkast zat te graaien?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:36 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Zo vroeg is het geen eens meer, en ik kon het ff niet laten.
zware dag gehad?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:36 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Zo vroeg is het geen eens meer, en ik kon het ff niet laten.
er zijn inderdaad mensen met een goede smaak en mensen met een slechtequote:Op donderdag 8 september 2005 16:37 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
stfu? ja
smaken verschillen? ja
Geleenquote:Op donderdag 8 september 2005 16:37 schreef Chriz2k het volgende:
Imberr, wat doe je? Vinger afgeknipt tijdens ruzie
haha nee, ik krijg het altijd gewoon.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:37 schreef taart het volgende:
[..]
Keek je moeder even niet toen je in de koelkast zat te graaien?![]()
Dat is jouw mening en smaak, kan je het niet hebben dat andere mensen een andere smaak hebben ofzo?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:38 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
er zijn inderdaad mensen met een goede smaak en mensen met een slechte![]()
ik kan het inderdaad niet hebben dat mensen in zulke lelijke kleding rondlopenquote:Op donderdag 8 september 2005 16:39 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en smaak, kan je het niet hebben dat andere mensen een andere smaak hebben ofzo?
Pleeg dan zelfmoord ofzo, er lopen genoeg mensen erin rondquote:Op donderdag 8 september 2005 16:40 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
ik kan het inderdaad niet hebben dat mensen in zulke lelijke kleding rondlopen![]()
Er is toch maar 1 Overseaz broekquote:
O ja, ze hebben allemaal wel iets weg van overzeasquote:Op donderdag 8 september 2005 16:42 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Er is toch maar 1 Overseaz broek
Ik ben die met die blauwe broek achteraan in t midden met iets bezig
vindt ik juist het mooistquote:Op donderdag 8 september 2005 16:43 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
g-starmaar die ijzeren dingen op je achterzakken zijn niet zo mooi
![]()
Mes??quote:Op donderdag 8 september 2005 16:42 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Er is toch maar 1 Overseaz broek
Ik ben die met die blauwe broek achteraan in t midden met iets bezig
Nog geen last van gehadquote:Op donderdag 8 september 2005 16:44 schreef TheSorrow het volgende:
Lijkt me ook klote met zitten,dan zit je er toch continu op
Blondjequote:Op donderdag 8 september 2005 16:44 schreef lucienne2 het volgende:
call me stupid, maar ik zie geen blonde meisjes hier
nee jammer hequote:Op donderdag 8 september 2005 16:44 schreef lucienne2 het volgende:
ik ben blondquote:Op donderdag 8 september 2005 16:44 schreef lucienne2 het volgende:
Ik hou ook wel van wat lagere "baggy" broeken, maar niet te overdreven. En zoveel zakken heb ik ook niet nodigquote:Op donderdag 8 september 2005 16:45 schreef TheSorrow het volgende:
Wat ik zelf een groot voordeel van die baggy broeken vind..de zakken zijn supergroot, je kan er veel in kwijt
Winkeldief?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:45 schreef TheSorrow het volgende:
Wat ik zelf een groot voordeel van die baggy broeken vind..de zakken zijn supergroot, je kan er veel in kwijt
Iedereen hier vertrouwd imber...!quote:Op donderdag 8 september 2005 16:48 schreef lucienne2 het volgende:
kan je niet zien en dat je een string aan hebt geloof ik dan ookmaar op je blonde haren
Baaaaiquote:Op donderdag 8 september 2005 16:50 schreef TheSorrow het volgende:
Ik mag naar huis, tot het volgende slowchat topic ofzo![]()
quote:
doeggquote:Op donderdag 8 september 2005 16:50 schreef TheSorrow het volgende:
Ik mag naar huis, tot het volgende slowchat topic ofzo![]()
Welkomt in de SCquote:Op donderdag 8 september 2005 16:53 schreef lucienne2 het volgende:
ben ik de enige die hier nergens foto's ziet en dus er helemaal niets van begrijp omdat iedereen op foto's aan het reageren is?
vorige pagina's ms?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:53 schreef lucienne2 het volgende:
ben ik de enige die hier nergens foto's ziet en dus er helemaal niets van begrijp omdat iedereen op foto's aan het reageren is?
Miss is ze stiekem blondquote:Op donderdag 8 september 2005 16:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
vorige pagina's ms?
of fotoboek ofzo?![]()
Goed bezig!quote:Op donderdag 8 september 2005 16:30 schreef Brechtje het volgende:
HOI![]()
maar maar dat wassik nietquote:Op donderdag 8 september 2005 16:43 schreef TheSorrow het volgende:
Je staat erbij zoals ze bij ons op school staan..meestal zijn die of knetter stoned,of een damp aan t draaien
quote:Op donderdag 8 september 2005 16:58 schreef MaRySe het volgende:
[..]
maar maar dat wassik toen?? niet
Na survivalen dien je voort te planten.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:05 schreef MaRySe het volgende:
Ik was aan 't survivalen ja!!!
In mijn survival broek !!
Hopelijk zat ie een beetje losjesquote:Op donderdag 8 september 2005 17:15 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Na survivalen dien je voort te planten.
![]()
ja das logischquote:Op donderdag 8 september 2005 17:25 schreef B_BOY het volgende:
men neme een laptop zonder drivers voor geluidskaart en 3d-kaart. men neme mij. resultaat geluidskaart en 3d-kaart werken prima alleen de dvd=speler doet niets meer :S
rare dingen die computers.. denk dattik daar maar mee stop... met computersquote:Op donderdag 8 september 2005 17:28 schreef B_BOY het volgende:
[..]
en nu na opnieuw opstarte doet hij het weer. vage toellie.
Mijn pc doet het niet? Wat doe ik?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:28 schreef B_BOY het volgende:
[..]
en nu na opnieuw opstarte doet hij het weer. vage toellie.
goed plan.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:32 schreef spenky het volgende:
[..]
rare dingen die computers.. denk dattik daar maar mee stop... met computers![]()
Dus spenky gaat dood?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:32 schreef spenky het volgende:
[..]
rare dingen die computers.. denk dattik daar maar mee stop... met computers![]()
doe jij aan zwangersschapsyoga of wat moet het voorstelle?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:39 schreef spenky het volgende:
puf puf
dat was me laatste adumquote:Op donderdag 8 september 2005 17:40 schreef B_BOY het volgende:
[..]
doe jij aan zwangersschapsyoga of wat moet het voorstelle?
doe het zelf dan.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:46 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hey, aso's waarom is de op al 3 delen niet geupdate?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |