quote:Op donderdag 8 september 2005 15:25 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
En snel hodverdomme! godverdomme!
Die van mij tot voor kort ook.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:29 schreef TheSorrow het volgende:
Je ondertitel doet mijn mood naam aan maikel
[edit]
uhmja dat lijkt nergens opOftewel kappen, ik word misselijk
![]()
[/edit]
In mijn haar (bovenin), koop een vergrootglas.quote:
Ik dacht aan een ander streepje haar op een andere plekquote:Op donderdag 8 september 2005 15:35 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
In mijn haar (bovenin), koop een vergrootglas.
Bij deze ben ik dus terug. En nee, ik ben niet blond en ik ga geen strings showen.
Welkom terug, Trinityquote:Op donderdag 8 september 2005 15:35 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
In mijn haar (bovenin), koop een vergrootglas.
Bij deze ben ik dus terug. En nee, ik ben niet blond en ik ga geen strings showen.
Zo'n eentje uit brazilië zeker.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik dacht aan een ander streepje haar op een andere plek![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 15:39 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Zo'n eentje uit brazilië zeker.
Oe, latina'squote:Op donderdag 8 september 2005 15:39 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Zo'n eentje uit brazilië zeker.
Maar jou streepje hoeven we niet te zienquote:Op donderdag 8 september 2005 15:50 schreef the_legend_killer het volgende:
TLK ook.
Goh,die zag ik niet aankomen.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:59 schreef -Trinity- het volgende:
Tssk, jullie krijgen geen andere streepjes te zien heur.
Pff matig hoorquote:Op donderdag 8 september 2005 15:59 schreef -Trinity- het volgende:
Tssk, jullie krijgen geen andere streepjes te zien heur.
Dat hoofd.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[afbeelding]
Ze is wel blond enzo![]()
Ja maar het was het eerste blonde meisje wat ik tegen kwam op googlequote:
Shoppen, bijsterend origineel.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:01 schreef Imberr het volgende:
ik ben ook weer terug van school + shoppen![]()
mentor heeft t laatste uur (6e) laten uitvallen
en toen ben ik dus maar gaan shoppen met wat vriendinnen
en hoii
Ik ga altijd naar huis als het laaste uur uitvaltquote:Op donderdag 8 september 2005 16:02 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Shoppen, bijsterend origineel.
Of naar de kroeg.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar huis als het laaste uur uitvalt![]()
Hoi Imberr ... hoe is het met jou ?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:01 schreef Imberr het volgende:
ik ben ook weer terug van school + shoppen![]()
mentor heeft t laatste uur (6e) laten uitvallen
en toen ben ik dus maar gaan shoppen met wat vriendinnen
en hoii
Dan toch liever naar huisquote:
Welk merk schoenen ! "?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:05 schreef Imberr het volgende:
ik moest nieuwe schoenen hebben en nieuwe trainingsbroek dus daarom ben ik gaan shoppen![]()
en met mij is alles goed PaRaR, en met jou?
Wat heb je voor nieuwe muiltjes?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:05 schreef Imberr het volgende:
ik moest nieuwe schoenen hebben en nieuwe trainingsbroek dus daarom ben ik gaan shoppen![]()
Ik mag niet klagen ... vanaf 13.00 rustig aan het bier :-)quote:Op donderdag 8 september 2005 16:05 schreef Imberr het volgende:
hihihiquote:Op donderdag 8 september 2005 15:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Maar jou streepje hoeven we niet te zien![]()
Vegeta dude !quote:Op donderdag 8 september 2005 16:08 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen ... vanaf 13.00 rustig aan het bier :-)
Wanneer kunnen we die nieuwe kleren bewonderen ?
Tuurlijk @quote:
G-Unit sneakahz?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:09 schreef Imberr het volgende:
t zijn gymschoenen en ze zijn van Reebok
Ah jij hebt ook Reebok's (gehad)?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Tuurlijk @
@ IMB Reebok !
Goedzo![]()
![]()
Dat is het enige dat uitmaaktquote:Op donderdag 8 september 2005 16:09 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Wat maakt het merk nou weer uit
Tha Gangstah shitquote:
Ook van de nootjes die ik erbij heb ?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Vegeta dude !![]()
Te veel bier word je dik van![]()
Gehad jaquote:Op donderdag 8 september 2005 16:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah jij hebt ook Reebok's (gehad)?
Nee 15, je zit er maar 2 jaar naast.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Tha Gangstah shit![]()
Nee Imberr is geen dertien meer toch![]()
goed zoquote:Op donderdag 8 september 2005 16:11 schreef Imberr het volgende:
en mijn trainingsbroek is ook helemaal geweldig
die is zwart met felroze strepen aan de zijkant..
van nike voor de geinteresseerden
Ik heb nu (van oud naar nieuw)quote:Op donderdag 8 september 2005 16:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Gehad ja
op het moment heb ik alleen :
Merel's
Nike's
en
Kswisses
Hmm ... geen breezer hier, maar vanavond wel fitnessquote:Op donderdag 8 september 2005 16:14 schreef Chriz2k het volgende:
Als je tijdens het bierdrinken een breezahslet neukt compenseer je het.
Skaterquote:Op donderdag 8 september 2005 16:18 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb Vans, en DC shoesEn een paar Slayer Vans!
ik heb de originele, de zwarte.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:17 schreef Imberr het volgende:
All Stars
ik wil zwarte met donkerpaarsweet alleen niet of zulke bestaan
ze hebben iig wel zwarte
@hieronder: hoii freiss![]()
![]()
Ja.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:22 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n ''hmz'' moment.
niet omdat het een gruwelijk lelijke broek is?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:25 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
![]()
zelf zou ik zoiets niet dragen maar alleen omdat ik dan nóg kleiner lijk![]()
gewone overzeas zijn coolquote:Op donderdag 8 september 2005 16:26 schreef taart het volgende:
[..]
niet omdat het een gruwelijk lelijke broek is![]()
Nee 't was wel gezellig, waren vriendjes van mn broertjes of broertjes van vriendenquote:Op donderdag 8 september 2005 14:48 schreef TheSorrow het volgende:
rofl MaRySe, ik wed dat je heel de dag niets durfde te zeggen omdat je te verlegen was
Ik vind driekwartsOverzeas écht lelijk. Maargoed, da's mijn smaakquote:Op donderdag 8 september 2005 16:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
gewone overzeas zijn cool![]()
![]()
paar vriendinnen van me dragen die veel
quote:Op donderdag 8 september 2005 16:30 schreef Brechtje het volgende:
HOI![]()
Ik ben lekker aan de breezer.![]()
zo vroeg?! op donderdag?!quote:Op donderdag 8 september 2005 16:30 schreef Brechtje het volgende:
HOI![]()
ja ik wil lachenquote:Op donderdag 8 september 2005 16:32 schreef MaRySe het volgende:
*foto zoekt*
-edit-
kut kut kut dubbelpost
doodskoppen zijn engquote:Op donderdag 8 september 2005 16:32 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb een Stuka broek met doodskoppen erop![]()
toch wel met een rietje?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:30 schreef Brechtje het volgende:
HOI![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |