Zo vroeg is het geen eens meer, en ik kon het ff niet laten.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:32 schreef Imberr het volgende:
[..]
zo vroeg?! op donderdag?!das gaar
sorry..
Keek je moeder even niet toen je in de koelkast zat te graaien?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:36 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Zo vroeg is het geen eens meer, en ik kon het ff niet laten.
zware dag gehad?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:36 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Zo vroeg is het geen eens meer, en ik kon het ff niet laten.
er zijn inderdaad mensen met een goede smaak en mensen met een slechtequote:Op donderdag 8 september 2005 16:37 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
stfu? ja
smaken verschillen? ja
Geleenquote:Op donderdag 8 september 2005 16:37 schreef Chriz2k het volgende:
Imberr, wat doe je? Vinger afgeknipt tijdens ruzie
haha nee, ik krijg het altijd gewoon.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:37 schreef taart het volgende:
[..]
Keek je moeder even niet toen je in de koelkast zat te graaien?![]()
Dat is jouw mening en smaak, kan je het niet hebben dat andere mensen een andere smaak hebben ofzo?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:38 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
er zijn inderdaad mensen met een goede smaak en mensen met een slechte![]()
ik kan het inderdaad niet hebben dat mensen in zulke lelijke kleding rondlopenquote:Op donderdag 8 september 2005 16:39 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en smaak, kan je het niet hebben dat andere mensen een andere smaak hebben ofzo?
Pleeg dan zelfmoord ofzo, er lopen genoeg mensen erin rondquote:Op donderdag 8 september 2005 16:40 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
ik kan het inderdaad niet hebben dat mensen in zulke lelijke kleding rondlopen![]()
Er is toch maar 1 Overseaz broekquote:
O ja, ze hebben allemaal wel iets weg van overzeasquote:Op donderdag 8 september 2005 16:42 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Er is toch maar 1 Overseaz broek
Ik ben die met die blauwe broek achteraan in t midden met iets bezig
vindt ik juist het mooistquote:Op donderdag 8 september 2005 16:43 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
g-starmaar die ijzeren dingen op je achterzakken zijn niet zo mooi
![]()
Mes??quote:Op donderdag 8 september 2005 16:42 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Er is toch maar 1 Overseaz broek
Ik ben die met die blauwe broek achteraan in t midden met iets bezig
Nog geen last van gehadquote:Op donderdag 8 september 2005 16:44 schreef TheSorrow het volgende:
Lijkt me ook klote met zitten,dan zit je er toch continu op
Blondjequote:Op donderdag 8 september 2005 16:44 schreef lucienne2 het volgende:
call me stupid, maar ik zie geen blonde meisjes hier
nee jammer hequote:Op donderdag 8 september 2005 16:44 schreef lucienne2 het volgende:
ik ben blondquote:Op donderdag 8 september 2005 16:44 schreef lucienne2 het volgende:
Ik hou ook wel van wat lagere "baggy" broeken, maar niet te overdreven. En zoveel zakken heb ik ook niet nodigquote:Op donderdag 8 september 2005 16:45 schreef TheSorrow het volgende:
Wat ik zelf een groot voordeel van die baggy broeken vind..de zakken zijn supergroot, je kan er veel in kwijt
Winkeldief?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:45 schreef TheSorrow het volgende:
Wat ik zelf een groot voordeel van die baggy broeken vind..de zakken zijn supergroot, je kan er veel in kwijt
Iedereen hier vertrouwd imber...!quote:Op donderdag 8 september 2005 16:48 schreef lucienne2 het volgende:
kan je niet zien en dat je een string aan hebt geloof ik dan ookmaar op je blonde haren
Baaaaiquote:Op donderdag 8 september 2005 16:50 schreef TheSorrow het volgende:
Ik mag naar huis, tot het volgende slowchat topic ofzo![]()
quote:
doeggquote:Op donderdag 8 september 2005 16:50 schreef TheSorrow het volgende:
Ik mag naar huis, tot het volgende slowchat topic ofzo![]()
Welkomt in de SCquote:Op donderdag 8 september 2005 16:53 schreef lucienne2 het volgende:
ben ik de enige die hier nergens foto's ziet en dus er helemaal niets van begrijp omdat iedereen op foto's aan het reageren is?
vorige pagina's ms?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:53 schreef lucienne2 het volgende:
ben ik de enige die hier nergens foto's ziet en dus er helemaal niets van begrijp omdat iedereen op foto's aan het reageren is?
Miss is ze stiekem blondquote:Op donderdag 8 september 2005 16:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
vorige pagina's ms?
of fotoboek ofzo?![]()
Goed bezig!quote:Op donderdag 8 september 2005 16:30 schreef Brechtje het volgende:
HOI![]()
Ik ben lekker aan de breezer.![]()
maar maar dat wassik nietquote:Op donderdag 8 september 2005 16:43 schreef TheSorrow het volgende:
Je staat erbij zoals ze bij ons op school staan..meestal zijn die of knetter stoned,of een damp aan t draaien
quote:Op donderdag 8 september 2005 16:58 schreef MaRySe het volgende:
[..]
maar maar dat wassik toen?? niet
Na survivalen dien je voort te planten.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:05 schreef MaRySe het volgende:
Ik was aan 't survivalen ja!!!
In mijn survival broek !!
Hopelijk zat ie een beetje losjesquote:Op donderdag 8 september 2005 17:15 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Na survivalen dien je voort te planten.
![]()
ja das logischquote:Op donderdag 8 september 2005 17:25 schreef B_BOY het volgende:
men neme een laptop zonder drivers voor geluidskaart en 3d-kaart. men neme mij. resultaat geluidskaart en 3d-kaart werken prima alleen de dvd=speler doet niets meer :S
rare dingen die computers.. denk dattik daar maar mee stop... met computersquote:Op donderdag 8 september 2005 17:28 schreef B_BOY het volgende:
[..]
en nu na opnieuw opstarte doet hij het weer. vage toellie.
Mijn pc doet het niet? Wat doe ik?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:28 schreef B_BOY het volgende:
[..]
en nu na opnieuw opstarte doet hij het weer. vage toellie.
goed plan.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:32 schreef spenky het volgende:
[..]
rare dingen die computers.. denk dattik daar maar mee stop... met computers![]()
Dus spenky gaat dood?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:32 schreef spenky het volgende:
[..]
rare dingen die computers.. denk dattik daar maar mee stop... met computers![]()
doe jij aan zwangersschapsyoga of wat moet het voorstelle?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:39 schreef spenky het volgende:
puf puf
dat was me laatste adumquote:Op donderdag 8 september 2005 17:40 schreef B_BOY het volgende:
[..]
doe jij aan zwangersschapsyoga of wat moet het voorstelle?
doe het zelf dan.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:46 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hey, aso's waarom is de op al 3 delen niet geupdate?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |