quote:Op woensdag 7 september 2005 13:07 schreef cuall het volgende:
Tanja heeft weer last..........oh wat is ze zielig
Zwangerschap is geen ziekte hoor, wat een zeepkonijn zeg
quote:Op woensdag 7 september 2005 13:08 schreef cuall het volgende:
Tanja ZENDER checken!!!
quote:Op woensdag 7 september 2005 13:10 schreef cuall het volgende:
Fout advies Nathalie, Tanja moet juist meer gaan bewegen, dat is veel gezonder dan dat lamlendige gehang en dat theatrale gedrag
Jij bent een b-verpleegkundige?quote:Op woensdag 7 september 2005 13:12 schreef cuall het volgende:
Big Brother waarom zeg je niks van het ontbreken van de zender vvan Tanja
Ja wat wil je daarmee zeggen dan?quote:Op woensdag 7 september 2005 13:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Jij bent een b-verpleegkundige?
Jij komt in je dagelijks leven met kwetsbare mensen in aanraking??
ga weg man, tanja heeft er zelf voor gekozen om zwanger te worden, ze heeft er zelf voor gekozen om mee te doen, ze heeft er zelf voor gekozen om tijdens de zwangerschap te roken.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Jij bent een b-verpleegkundige?
Jij komt in je dagelijks leven met kwetsbare mensen in aanraking??
Allemaal waar hoor, alleen er wordt hier zelfs gezeken als ze last heeft van harde buiken, etc. Normale klachten.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:21 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
[..]
ga weg man, tanja heeft er zelf voor gekozen om zwanger te worden, ze heeft er zelf voor gekozen om mee te doen, ze heeft er zelf voor gekozen om tijdens de zwangerschap te roken.
dan moet je niet zeiken en dan ben je NIET zielig
kom nou.
Zou inderdaad best kunnen kloppen ja. Wat zou zijn opdracht geweest kunnen zijn dan?quote:Op woensdag 7 september 2005 13:25 schreef KRIBBET het volgende:
Ik denk dat ik gelijk had met mijn gedachte dat Roel zijn missie al klaar heeft![]()
![]()
Gelijk na de oefening wilde hij op bed gaan liggen maar de manier hoe hij Chantal de kamer uit wilde hebben?????
Deed tijdens de oefening het licht uit en deed echt heel raar.
3 tellen later komt hij weer de huiskamer in en ja hoor, hij is er weer helemaal, zo snel wekt een pilletje toch niet??![]()
![]()
Vrijwillige exit? Hoop doet levenquote:Op woensdag 7 september 2005 13:29 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
wat heeft tanja in haar handen?
Ach ga toch weg. Ze heeft een keer wat gezegd over zuurbranden en sinds gister voelt ze zich niet lekker. En als ze zich verbeten had en wel had meegedaan was het ook niet goed geweest. Het is gewoon zoeken naar iets om over te zeiken.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:24 schreef cuall het volgende:
Tanja is m.i.alleen maar bezig met haar kwaaltjes en focust zich daar enorm op, zou beter voor haarzelf en haar baby zijn als ze zich meer richt op het wondertje dat in haar aan het groeien is en dan de kwaaltjes die daar bij komen kijken meer voor lief nemen
Over deze gedachte heb ik de hele nacht gedaanquote:Op woensdag 7 september 2005 13:28 schreef Sealord het volgende:
[..]
Zou inderdaad best kunnen kloppen ja. Wat zou zijn opdracht geweest kunnen zijn dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |