Nee, boeit totaal niet. Mij niet iig.quote:Op maandag 5 september 2005 22:15 schreef scanman01 het volgende:
Is dat 'gay' zijn boeiend ofzo? Dat ontgaat mij dan even.
Dat zou toch een band moeten scheppenquote:Op maandag 5 september 2005 22:25 schreef scanman01 het volgende:
Zelfde geldt voor Chantal natuurlijk. Die twee vallen gigantisch buiten de boot.
quote:Op maandag 5 september 2005 22:26 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Dat zou toch een band moeten scheppen
Zie de Combi Chantalquote:Op maandag 5 september 2005 22:25 schreef scanman01 het volgende:
Zal het Rob al beginnen te storen dat geen enkele vrouw in het huis ook maar enige romantische gevoelens voor hem heeft?
Zelfde geldt voor Chantal natuurlijk. Die twee vallen gigantisch buiten de boot.
dat zie je dus echt helemaal verkeerd imhoquote:Op maandag 5 september 2005 22:25 schreef scanman01 het volgende:
Zal het Rob al beginnen te storen dat geen enkele vrouw in het huis ook maar enige romantische gevoelens voor hem heeft?
Ze heeft twee broeken bij zich?quote:Op maandag 5 september 2005 22:28 schreef eborn het volgende:
Rob heeft in de DBK gevraagd of Tanja wel genoeg leuke kleren bij zich heeft
quote:Op maandag 5 september 2005 22:29 schreef jalla het volgende:
[..]
dat zie je dus echt helemaal verkeerd imho
zowel dido als ingrid vinden rob erg intressant en ook wel meer gevoelens denk ik
Geloof er helemaal niets vanquote:Op maandag 5 september 2005 22:29 schreef jalla het volgende:
zowel dido als ingrid vinden rob erg intressant en ook wel meer gevoelens denk ik
quote:Op maandag 5 september 2005 22:28 schreef Jane het volgende:
Rob wil geld uit zijn budget schenken om een nieuwe broek voor Tanja te kopen.
quote:Op maandag 5 september 2005 22:31 schreef jalla het volgende:
rob suggeeert dat die zijn nog goede been ook wel aan tanja zou willen opofferen
yep, denkt echt dat belangstelling verder gaat
ingrid zei al keer tegen dido toen rob weg liep (over rob dus) hij heeft zo,n sprekend gezicht, dat vind ik zo mooi om te zien, en staarde dromend in de verte, maar misschien zie ik nu wel teveel dingen die er niet zijn
Ze zit onderin de jacuzzi met haar tandenborstel. Waar denk je anders dat al dat schuim vandaan komt?quote:Op maandag 5 september 2005 22:32 schreef Jane het volgende:
Mensen, waar is ons Lieske? Zit ze in de huiskamer? Ik zie haar niet.
Hangt er een microfoon bij dat bad of zo? Ik neem aan dat ze die zenders niet om kunnen houden.quote:Op maandag 5 september 2005 22:33 schreef eborn het volgende:
Ingrid, check alsjeblieft je zender. Je bent weer niet te verstaan
quote:Op maandag 5 september 2005 22:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze zit onderin de jacuzzi met haar tandenborstel. Waar denk je anders dat al dat schuim vandaan komt?![]()
Volgens mij moeten ze hem naast het bad leggen. Anders mogen ze wel eens een goeie mic ophangen bij het badquote:Op maandag 5 september 2005 22:34 schreef Jane het volgende:
[..]
Hangt er een microfoon bij dat bad of zo? Ik neem aan dat ze die zenders niet om kunnen houden.
Dat zou ik ook zeggen als ik een uitkering had, vrijwel geen geld voor leuke kleren, en de andere meiden lopen er volgens de laatste mode bij.quote:Op maandag 5 september 2005 22:33 schreef scanman01 het volgende:
[..].. Rob vroeg vcanmiddag nog wat Tanja vond van nieuwe jkeding enzo. Daarop zei Tanja dat het haar geen reet interesseert en dat ze de kleding die ze nu heeft prima vindt.
Ze hebben geen zenders in het bubbelbad maar BB kan wel zeggen dat ze de bubbbels wat minder hard zetten waardoor er nog wat van is te verstaan! (is al een keer gedaan door BB)quote:Op maandag 5 september 2005 22:33 schreef eborn het volgende:
Ingrid, check alsjeblieft je zender. Je bent weer niet te verstaan
Ik denk dat dat been idd niet zoveel uitmaakt als je iemand echt leuk vind.quote:Op maandag 5 september 2005 22:35 schreef jalla het volgende:
denk dat jullie je teveel verkijken op de "handicap" van rob, dat zo iemand sexueel niet intressant kan zijn voor vrouwen, maar daar gaat het volgens mij niet om bij sommige vrouwen ...
Zo lang mogelijk het gezwam van Rob aanhorenquote:Op maandag 5 september 2005 22:35 schreef Inca het volgende:
wat is de weekopdracht?
quote:Op maandag 5 september 2005 22:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Ingrid heeft het zwaar te pakken van Menno.
Sorry hoor, maar daar past wat mij betreft maar 1 smiley onder:quote:Op maandag 5 september 2005 22:35 schreef jalla het volgende:
denk dat jullie je teveel verkijken op de "handicap" van rob, dat zo iemand sexueel niet intressant kan zijn voor vrouwen, maar daar gaat het volgens mij niet om bij sommige vrouwen ...
ook verhaal uit mijn omgeving, een jong iemand kon niet begrijpen dat een (lelijke) man voor een hele mooie en leuke maar blinde vrouw koos
hij zei toen, hij kan toch wel wat beters krijgen ???
maar daar gaat het op gg moment echt niet meer om, als je wat ouder bent is zo,n evt handicap veel minder een bezwaar dan als je nog jong bent denk ik
quote:Op maandag 5 september 2005 22:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo lang mogelijk het gezwam van Rob aanhoren
Hmm, het kwam op mij toch heel oprecht over.quote:Op maandag 5 september 2005 22:36 schreef scanman01 het volgende:
Dat Rob nu zijn budget wil schenken aan kleding voor Tanja is toch lachwekkend!!! Het is toch duidelijk dat hij weet dat zo'n gebaar goed gaat scoren op tv. Die man heeft een duidelijke strategie in het huis en die lijkt nog te werken ook.
De stem in het tv programma had hem al wel een beetje door trouwens.
En nee, ik geloof echt NIET dat hij het werkelijk meent. Die man had vanaf minuut 1 al een plan en die is nu al in vergevorderde staat.
Daar heb ik in mijn reply geen seconde aan gedachtquote:Op maandag 5 september 2005 22:35 schreef jalla het volgende:
Ja hij probeert echt de sympathieke man uit te hangen en de voiceover (stem) in de uitzending nam hem al in zeik hierover!quote:Op maandag 5 september 2005 22:36 schreef scanman01 het volgende:
Dat Rob nu zijn budget wil schenken aan kleding voor Tanja is toch lachwekkend!!! Het is toch duidelijk dat hij weet dat zo'n gebaar goed gaat scoren op tv. Die man heeft een duidelijke strategie in het huis en die lijkt nog te werken ook.
De stem in het tv programma had hem al wel een beetje door trouwens.
En nee, ik geloof echt NIET dat hij het werkelijk meent. Die man had vanaf minuut 1 al een plan en die is nu al in vergevorderde staat.
Oh, nu is Dido met een geweldig interessant verhaal bezig hoor.quote:Op maandag 5 september 2005 22:40 schreef cuall het volgende:
ik MOET bij dat bubbelbad weg, die Rob is zum kotzen
Same thoughts...ben al binnen.quote:Op maandag 5 september 2005 22:40 schreef cuall het volgende:
de gesprekken binnen zijn niet veel beterquote:Op maandag 5 september 2005 22:40 schreef cuall het volgende:
Over een vriend van haar kleine zusje die verliefd op haar werd en de relatie met zijn huidige vriendin op wilde zeggen, wat Dido weer niet leuk vond, maar hij deed het toch...quote:Op maandag 5 september 2005 22:41 schreef Jane het volgende:
[..]
Oh, nu is Dido met een geweldig interessant verhaal bezig hoor.
Maar die voice-over was ook een beetje manipulatief. Zei dat Rob bij Dido wilde slijmen die ochtend, maar ze had hem expliciet gevraagd of hij haar wilde wakker maken omdat ze elke keer zo laat wakker was. En dat deed hij dus. Zei ook nog dat hij Dido ging wekken omdat ze dat gevraagd had, maar dat zonden ze op tv niet uit.quote:Op maandag 5 september 2005 22:40 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ja hij probeert echt de sympathieke man uit te hangen en de voiceover (stem) in de uitzending nam hem al in zeik hierover!
Toch niet weer dat traumatische verhaal van het blauwtjequote:Op maandag 5 september 2005 22:41 schreef Jane het volgende:
Dream on, Dido en iets interessants, beats me!quote:Op maandag 5 september 2005 22:41 schreef Jane het volgende:
[..]
Duh.quote:Op maandag 5 september 2005 22:41 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan me ook nog gesprekken tussen Dido, Ingrid en Linda herinneren over welke mannen wel lekker waren en waar ze buiten het huis wel een beschuitje mee zouden willen eten. De naam van Rob werd niet eens genoemd! Hij kwam gewoon niet eens ter sprake in dat gesprek.
dat klopt idd, maar rob is een slow starterquote:Op maandag 5 september 2005 22:41 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan me ook nog gesprekken tussen Dido, Ingrid en Linda herinneren over welke mannen wel lekker waren en waar ze buiten het huis wel een beschuitje mee zouden willen eten. De naam van Rob werd niet eens genoemd! Hij kwam gewoon niet eens ter sprake in dat gesprek.
Een blauwtje bij een 18 jarige jongen waar ze daarvoor mee had liggen rotzooienquote:Op maandag 5 september 2005 22:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toch niet weer dat traumatische verhaal van het blauwtje.
Rob valt overduidelijk wél op meisjes van ongeveer 20 jaar jonger dan hij trouwens. Dus als hij de kans kreeg met Ingrid, Dido, Linda ... dan greep hij die kan met beide armen en anderhalf been aan.quote:Op maandag 5 september 2005 22:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar heb ik in mijn reply geen seconde aan gedacht.
Rob is volgens mij niet het type man waar deze meiden voor vallen. Hij is inderdaad te veel een begrijpend vaderfiguur, geen hunk.
Ja, maar het gaat wel over haarzelf hoor!!!!quote:Op maandag 5 september 2005 22:43 schreef Djoj het volgende:
[..]
Dream on, Dido en iets interessants, beats me!![]()
Omdat de regie, net als sommige hier, bedwelmd zijn met het DIDO virus misschien, zeer gevaarlijk.quote:Op maandag 5 september 2005 22:43 schreef teamlead het volgende:
en waarom moeten we nu toch Dido aanhoren terwijl ik naar de huiskamer kijk??![]()
Dat probeer ik dus de hele tijd al duidelijk te maken, maar het lukte niet zoquote:Op maandag 5 september 2005 22:43 schreef CartWOman het volgende:
Hij is handy voor een peptalk tegen de meiden, that's it.
Dat had ze gister dus ook al verteld..quote:Op maandag 5 september 2005 22:44 schreef eborn het volgende:
Een blauwtje bij een 18 jarige jongen waar ze daarvoor mee had liggen rotzooien
Ok, dan kan er weer een puntje bij de herhaal-verhalen geturft wordenquote:Op maandag 5 september 2005 22:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat had ze gister dus ook al verteld..
Hij wilde haar en toen ze hem eindelijk ook wilde, wilde hij toch maar niet en is ie weer teruggegaan naar zijn vriendin.
"Buiten Rob" ???quote:Op maandag 5 september 2005 22:45 schreef jalla het volgende:
buiten rob zou evt alleen menno in aanmerking komen voor dido en ingrid denk ik, maar menno lijkt zich aan z,n principes te willen houden
Bijna alles wat de voice-over meldt is manipulatief, dat is het spel van BB imo!quote:Op maandag 5 september 2005 22:42 schreef Jane het volgende:
[..]
Maar die voice-over was ook een beetje manipulatief. Zei dat Rob bij Dido wilde slijmen die ochtend, maar ze had hem expliciet gevraagd of hij haar wilde wakker maken omdat ze elke keer zo laat wakker was. En dat deed hij dus. Zei ook nog dat hij Dido ging wekken omdat ze dat gevraagd had, maar dat zonden ze op tv niet uit.
Kind meteen een halve hersenschuddingquote:Op maandag 5 september 2005 22:50 schreef Falco het volgende:
Tanja is toch nog sportiever dan ik dacht! Dat been van haar ging flink omhoog!
Dat is erin gemonteerd om ons op het verkeerde been te zetten.quote:Op maandag 5 september 2005 22:48 schreef qo_ob het volgende:
Buik beweegt en lacht, dit moet trucage zijn
quote:Op maandag 5 september 2005 22:44 schreef scanman01 het volgende:
Rob valt overduidelijk wél op meisjes van ongeveer 20 jaar jonger dan hij trouwens. Dus als hij de kans kreeg met Ingrid, Dido, Linda ... dan greep hij die kan met beide armen en anderhalf been aan.
Zou eigenlijk Chantal erin moeten zittenquote:Op maandag 5 september 2005 22:51 schreef BBscanner het volgende:
Zou toch practig zijn als "BB Mouse" nu ook ff lekker in het bubbelbad springt![]()
My toughts exactlyquote:Op maandag 5 september 2005 22:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is erin gemonteerd om ons op het verkeerde been te zetten.
Het eerste teken dat Menno toch nog toegevoegde waarde heeft in dat huis.quote:Op maandag 5 september 2005 22:54 schreef jalla het volgende:
damm, menno weet echt het bestte in haar los te maken, heb haar nog niet zo vrolijk gezien
dido praat bijna alleen over zichzelf, of wil de leiding hebben bij een gebbetje. aan eind van dag ben ik haar meestal helemaal zat, maar elke ochtend val ik weer opnieuw voor haarquote:Op maandag 5 september 2005 22:53 schreef eborn het volgende:
Dido begint ook eens over zichzelf te praten
Oh w8, dat deed ze al
Helaas valt Chantal ook op jonge mannen, dus een Rob/Chantal setje zit er ook al niet in.quote:Op maandag 5 september 2005 22:52 schreef jalla het volgende:
ja, heb ook idee dat rob op jonge vrouwen valt, daarom zie ik ook potentie, is iig aan een voorwaarde voldaan
LOL... Reken er maar op dat ze een paar jaartjes bedoelt... niet 20 jaarquote:Op maandag 5 september 2005 22:55 schreef Copycat het volgende:
Mijn god, echt zo niet interessant verhaal...
Dido is momenteel erg kinderachtig, zeg. 'Ik wil een oudere man'.
Nou Rob... kat in 't bakkie.
ik zeg niksquote:Op maandag 5 september 2005 22:55 schreef Copycat het volgende:
Mijn god, echt zo niet interessant verhaal...
Dido is momenteel erg kinderachtig, zeg. 'Ik wil een oudere man'.
Nou Rob... kat in 't bakkie.
Jij hebt af en toe wat rare gedachtesquote:Op maandag 5 september 2005 22:56 schreef jalla het volgende:
hmm heb er een gemist bij het in de zak hebben idd
roel kan denk ik op elk uur van de dag/nacht terecht bij chantal voor een beurt
(en is niet eens de enige denk ik)
Ik krijg bevestiging, dus ik bestaquote:Op maandag 5 september 2005 22:56 schreef Jane het volgende:
Oh God, Dido!
"Grappig, hè?"
"Leuk, hè?"
"Raar, hè?"
Ik word gék van dat mens!
Dido wordt echt geil van aandacht. Zonder enigetwijfel. Het windt haar op als mannen aan haar lippen hangen (figuurlijk natuurlijk) en daar haalt zij in dat huis haar bevrediging uit volgens mij.quote:Op maandag 5 september 2005 22:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik krijg bevestiging, dus ik besta.
Ik zeg het met onverholen ironiequote:
Nee hoor, zo is hij altijd.quote:Op maandag 5 september 2005 23:00 schreef Darklight het volgende:
Heeft Rob gezopen ofzo
quote:Op maandag 5 september 2005 22:52 schreef CartWOman het volgende:
Menno is wel grappig
En ik hoop dat hij en Ingrid een setje worden...![]()
Ik wil haar koffer wel pakken.quote:
Volgens mij is ze daar niet zo eenkennig naar enkel de mannen toe.quote:Op maandag 5 september 2005 22:59 schreef scanman01 het volgende:
Dido wordt echt geil van aandacht. Zonder enigetwijfel. Het windt haar op als mannen aan haar lippen hangen (figuurlijk natuurlijk) en daar haalt zij in dat huis haar bevrediging uit volgens mij.
Maar dat meent ze niet serieus hoorquote:
Ja idd mis Lieske ook wel een beetje...mischien is ze haar tanden aan het poetsen....oh daar is ze weer!quote:Op maandag 5 september 2005 22:59 schreef eborn het volgende:
Lieske is echt off-cam de laatste uren he?
Damspel als ik het goed hebquote:Op maandag 5 september 2005 23:03 schreef jalla het volgende:
roel knutselt aan de muizenval waarvoor hij vanmiddag ijsstokjes heeft ingezamelt volgens mij
Ze kijkt weer happy happyquote:Op maandag 5 september 2005 23:03 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ja idd mis Lieske ook wel een beetje...mischien is ze haar tanden aan het poetsen....oh daar is ze weer!
thx voor update, zat in andere stream, maar rob is goed !!!quote:Op maandag 5 september 2005 23:02 schreef Jane het volgende:
Rob heeft het even gehad met vrouwen.
En ook leuk, terwijl je met 2 vrouwen in een bubbelbad zit: "Ik ben nu even met mezelf bezig!"![]()
Doe 'r de groeten van me!quote:Op maandag 5 september 2005 22:51 schreef Copycat het volgende:
Dido doet me nu een beetje denken aan een soort van vriendin van me...
Had ze het maar net zo moeten aanpakken als Lieske. "Ja, jullie moeten wel zeggen 'blijf alsjeblieft', anders ga ik me nog rotter voelen".quote:Op maandag 5 september 2005 23:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Er is toch niemand die haar tegenhoudt he...
"Oh Linda, Lekkere Linda"quote:Op maandag 5 september 2005 23:06 schreef teamlead het volgende:
euh... zei Joost nu net dat ie een stijve kreeg van Linda??
He scanman ook weer van de partij?? En wat vind je er tot dusver van??quote:Op maandag 5 september 2005 23:06 schreef scanman01 het volgende:
Vanmiddag zei Dido tegen Ingrid trouwens dat het zo opviel dat de mannen zo geil zijn de laatste dagen. Ze worden volgens haar steeds gefrustreerder.
Ik moet toegeven, als ik in dat huis zat en ik zag iemand als Ingrid de hele dag in een bikini rond wandelen met een broekje dat soms een string lijkt, zou ik na een paar dagen ook zo geil als boter worden.
De mannen reageren eigenlijk precies zoals ik verwacht tot dusver.
quote:
Ze zit gewoon boven op een straalquote:Op maandag 5 september 2005 23:08 schreef scanman01 het volgende:
"Zie mij een lekker wezen"
[afbeelding]
De tv uitzendingen zijn )(!_(^_(*!^@_~(**$_quote:Op maandag 5 september 2005 23:08 schreef weyden het volgende:
[..]
He scanman ook weer van de partij?? En wat vind je er tot dusver van??
ja bijna de hele dagquote:Op maandag 5 september 2005 23:08 schreef scanman01 het volgende:
"Zie mij een lekker wezen"
[afbeelding]
Mwah dat zal meevallen; vlak daarvoor zei ze: "Pas op, er komt bloed uit m'n kut."quote:Op maandag 5 september 2005 23:06 schreef teamlead het volgende:
euh... zei Joost nu net dat ie een stijve kreeg van Linda??
Klopt. Wil je haar op de kast hebben of zelfs een vrijwillige exit aanpraten, moet je dat een paar ker tegen haar zeggen.quote:Op maandag 5 september 2005 23:10 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Dido heeft helemaal geen tieten.![]()
goh, wat zijn we weer lekker vrouw onvriendelijk..quote:Op maandag 5 september 2005 23:10 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Ze zouden toch door slikken?quote:Op maandag 5 september 2005 23:11 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Mwah dat zal meevallen; vlak daarvoor zei ze: "Pas op, er komt bloed uit m'n kut."
Da's dan wel weer jammer. Ze is wel erg cute.quote:Op maandag 5 september 2005 23:10 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
quote:Op maandag 5 september 2005 23:11 schreef BBscanner het volgende:
Ahhh de bubbels zijn uit...geluid weer normaal!
Rob; Vindt het jammer dat me vrienden nog niet zijn langsgeweest.
(krijg net ideeje om eens met een flinke autoradio langs te gaan en Manke Nelis te laten horen!)
Probeer eens naar haar te luisteren zonder naar haar te kijken. Bijna ondoenlijk.quote:Op maandag 5 september 2005 23:12 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Da's dan wel weer jammer. Ze is wel erg cute.
Heb je gelijk aan, maar ze lokt het zelf uit vind ik. Met haar geposeer dehele dag.quote:Op maandag 5 september 2005 23:12 schreef bLoNdYmYl het volgende:
[..]
goh, wat zijn we weer lekker vrouw onvriendelijk..![]()
Iiieuw, Scan. Ik had een visual.quote:
ik vind haar sexy, lekkere bos haren, mooie borsten inderdaad, mooie uitstraling, vind alleen de schore stem wat minderquote:Op maandag 5 september 2005 23:13 schreef Falco het volgende:
Linda heeft trouwens best mooie tieten, vinden jullie niet?
Ik vergat eerst de spatie, maar is inmiddels hersteld.quote:Op maandag 5 september 2005 23:14 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Iiieuw, Scan. Ik had een visual.![]()
Ja. Maar jammer van die pens eronder.quote:Op maandag 5 september 2005 23:13 schreef Falco het volgende:
hij zit met nathalie een bordspel te spelen.quote:Op maandag 5 september 2005 23:16 schreef jalla het volgende:
ralf loopt ff door het beeld
zit die nog steeds in dat huis dacht dat die al weg was ?!
Linda heeft wat mij betreft verreweg het mooiste lichaam. Alleen vind ik de persoon Linda weer wat minder.quote:Op maandag 5 september 2005 23:13 schreef Falco het volgende:
Die zijn elke avond spelletjes aan het spelen, aan het Jacuzzien, douchen en weet ik wat nog meer. Maar Naat vind het zoooooo erg dat Ralphie in het huis zit. Ze zou niet weten wat ze anders moest doen.... of ze vind hem gewoon zieligquote:Op maandag 5 september 2005 23:16 schreef teamlead het volgende:
ralf en naat gezellig een spelletje aan het spelen....Als ze er allebei lang genoeg in blijven, wordt dat nog wat
Backgammon met Nathalie.quote:Op maandag 5 september 2005 23:16 schreef jalla het volgende:
ralf loopt ff door het beeld
zit die nog steeds in dat huis dacht dat die al weg was ?!
Blijft toch allemaal wat behelpen. Stel je voor als ie omver zou kukelen hequote:
Dat buikje vind ik juist helemaal geweldig. Prachtig beetje bol buikjequote:Op maandag 5 september 2005 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja. Maar jammer van die pens eronder.
Niet alles hoeft perfect te zijn. Daarom houden we ondanks de kleine tietjes toch enorm veel van Dido.quote:Op maandag 5 september 2005 23:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat buikje vind ik juist helemaal geweldig. Prachtig beetje bol buikje
Beter dat dan de ribben kunnen tellenquote:Op maandag 5 september 2005 23:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
volgens mij nomineert ze hem ook puur omdat dat een gemakkelijk te onderbouwen keuze is... plus dat ze dat wel bijna 'moet' vanwege het thuisfront.... Ik vraag me af of ze anders hem zou nomineren.quote:Op maandag 5 september 2005 23:18 schreef eborn het volgende:
[..]
Die zijn elke avond spelletjes aan het spelen, aan het Jacuzzien, douchen en weet ik wat nog meer. Maar Naat vind het zoooooo erg dat Ralphie in het huis zit. Ze zou niet weten wat ze anders moest doen.... of ze vind hem gewoon zielig
Ze gaat mij steeds meer meevallen, eigenlijk. Alleen die stem, daar wen je nooit aan.quote:Op maandag 5 september 2005 23:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Linda heeft wat mij betreft verreweg het mooiste lichaam. Alleen vind ik de persoon Linda weer wat minder.
quote:Op maandag 5 september 2005 23:19 schreef scanman01 het volgende:
Zeker weten. Ronde vormen en klein beetje bolstaand buikje is JE VAN HET !!!quote:Op maandag 5 september 2005 23:20 schreef eborn het volgende:
[..]
Beter dat dan de ribben kunnen tellen
Da's idd precies mijn mening. Ze is gewoon een flapuit, dat zorgt wel voor leuke momenten. Van mij mag ze nog wel even blijven.quote:Op maandag 5 september 2005 23:20 schreef Jane het volgende:
[..]
Je kunt veel zeggen, maar ze is recht voor z'n raap en iig tot nu toe niet achterbaks.
Lekker na anderhalve dag afwezigheid weer even kunnen streamen.quote:Op maandag 5 september 2005 23:20 schreef eborn het volgende:
[..]
Beter dat dan de ribben kunnen tellen
Nou, brede schouders, smallere taille is ook wel erg lekker, hoorquote:Op maandag 5 september 2005 23:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker weten. Ronde vormen en klein beetje bolstaand buikje is JE VAN HET !!!
Nou. Ik vind het anders behoorlijk geil.quote:Op maandag 5 september 2005 23:21 schreef Jane het volgende:
Nathalie, dat kinderstemmetje is echt niet schattig hoor.
Rikkert kennende, de serieusheid zelve, zal deze opmerking niet als grappig ervaren.quote:Op maandag 5 september 2005 23:23 schreef jalla het volgende:
joost: "wie durft mij rikkert te noemen, welke rand debiel durft mij zo te beledigen"
komt geen antwoord, maar rikkert zegt wel iets
Nathalie, Joost mag dan wel jonger zijn, maar hij is nog steeds ouder dan 20 hoorquote:Op maandag 5 september 2005 23:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat een verschil in niveau wanneer Nathalie met Joost speelt dan wanneer ze met Ralph speelt.
hee ja...quote:Op maandag 5 september 2005 23:25 schreef Bigfoot het volgende:
Waar zijn Roel en Lieske?
Ja, dan wordt Naat een kleutertje. Dat wekt Joost bij de mensen opquote:Op maandag 5 september 2005 23:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat een verschil in niveau wanneer Nathalie met Joost speelt dan wanneer ze met Ralph speelt.
En oooooooh, wat vindt ze het leuk.quote:Op maandag 5 september 2005 23:27 schreef Marrije het volgende:
Whahaha, die Dido! "Mennoooo', Mennoooo!"
O daar heb ik ook geen problemen mee hoor. Maar ik vind het bij haar, zeker in combinatie met die tattoo, dat verlopen hoofd en die stem als een scheepstoeter, gewoon too muchquote:Op maandag 5 september 2005 23:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker weten. Ronde vormen en klein beetje bolstaand buikje is JE VAN HET !!!
Die tattoo is inderdaad vies. Maar da's mijn meningquote:Op maandag 5 september 2005 23:29 schreef Gert het volgende:
zeker in combinatie met die tattoo
Daar lijkt het inderdaad net even iets té bol. Maar ik zag haar vanmiddag lopen en toen zag ik daar niets van.quote:Op maandag 5 september 2005 23:29 schreef Gert het volgende:
[..]
O daar heb ik ook geen problemen mee hoor. Maar ik vind het bij haar, zeker in combinatie met die tattoo, dat verlopen hoofd en die stem als een scheepstoeter, gewoon too much
[afbeelding]
Is dat een foto van Tanja?quote:Op maandag 5 september 2005 23:29 schreef Gert het volgende:
[..]
O daar heb ik ook geen problemen mee hoor. Maar ik vind het bij haar, zeker in combinatie met die tattoo, dat verlopen hoofd en die stem als een scheepstoeter, gewoon too much
[afbeelding]
Ga lekker naast Ingrid zitten Menno, jullie hadden het zo leuk vanmiddagquote:Op maandag 5 september 2005 23:29 schreef BB-King het volgende:
Nee Menno... je krijgt Dido niet.
Dus echt niet he! Sinds BB speel ik het nu onlinequote:Op maandag 5 september 2005 23:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Backgammon is zo'n ontieglijk saaie spel.
Joost is jaloers op dido....quote:Op maandag 5 september 2005 23:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Joost is nu best jaloers op Menno denk ik zo
Misschien is Linda wel reserve-zwanger, voor als Tanja eruit wordt geknikkerdquote:Op maandag 5 september 2005 23:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar lijkt het inderdaad net even iets té bol. Maar ik zag haar vanmiddag lopen en toen zag ik daar niets van.
Linda's broerquote:Op maandag 5 september 2005 23:29 schreef Gert het volgende:
[..]
[afbeelding]
En als het donker is stiekem er tussen uit gaan terwijl de kampleider slaaptquote:Op maandag 5 september 2005 23:33 schreef b0ng het volgende:
rob had het over gemengd slapen en een kussen gevecht.
Nou, kijk nu maar eens naar haar op de streams. Daar lijkt haar buik(je) in de verste verte niet op die buik op de foto. Misschien is ze al afgevallen of was ze toen ongesteld.... of was het gewoon een ongunstige foto.quote:Op maandag 5 september 2005 23:33 schreef ks_choice het volgende:
[..]
Misschien is Linda wel reserve-zwanger, voor als Tanja eruit wordt geknikkerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |