Nee, boeit totaal niet. Mij niet iig.quote:Op maandag 5 september 2005 22:15 schreef scanman01 het volgende:
Is dat 'gay' zijn boeiend ofzo? Dat ontgaat mij dan even.
Dat zou toch een band moeten scheppenquote:Op maandag 5 september 2005 22:25 schreef scanman01 het volgende:
Zelfde geldt voor Chantal natuurlijk. Die twee vallen gigantisch buiten de boot.
quote:Op maandag 5 september 2005 22:26 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Dat zou toch een band moeten scheppen
Zie de Combi Chantalquote:Op maandag 5 september 2005 22:25 schreef scanman01 het volgende:
Zal het Rob al beginnen te storen dat geen enkele vrouw in het huis ook maar enige romantische gevoelens voor hem heeft?
Zelfde geldt voor Chantal natuurlijk. Die twee vallen gigantisch buiten de boot.
dat zie je dus echt helemaal verkeerd imhoquote:Op maandag 5 september 2005 22:25 schreef scanman01 het volgende:
Zal het Rob al beginnen te storen dat geen enkele vrouw in het huis ook maar enige romantische gevoelens voor hem heeft?
Ze heeft twee broeken bij zich?quote:Op maandag 5 september 2005 22:28 schreef eborn het volgende:
Rob heeft in de DBK gevraagd of Tanja wel genoeg leuke kleren bij zich heeft
quote:Op maandag 5 september 2005 22:29 schreef jalla het volgende:
[..]
dat zie je dus echt helemaal verkeerd imho
zowel dido als ingrid vinden rob erg intressant en ook wel meer gevoelens denk ik
Geloof er helemaal niets vanquote:Op maandag 5 september 2005 22:29 schreef jalla het volgende:
zowel dido als ingrid vinden rob erg intressant en ook wel meer gevoelens denk ik
quote:Op maandag 5 september 2005 22:28 schreef Jane het volgende:
Rob wil geld uit zijn budget schenken om een nieuwe broek voor Tanja te kopen.
quote:Op maandag 5 september 2005 22:31 schreef jalla het volgende:
rob suggeeert dat die zijn nog goede been ook wel aan tanja zou willen opofferen
yep, denkt echt dat belangstelling verder gaat
ingrid zei al keer tegen dido toen rob weg liep (over rob dus) hij heeft zo,n sprekend gezicht, dat vind ik zo mooi om te zien, en staarde dromend in de verte, maar misschien zie ik nu wel teveel dingen die er niet zijn
Ze zit onderin de jacuzzi met haar tandenborstel. Waar denk je anders dat al dat schuim vandaan komt?quote:Op maandag 5 september 2005 22:32 schreef Jane het volgende:
Mensen, waar is ons Lieske? Zit ze in de huiskamer? Ik zie haar niet.
Hangt er een microfoon bij dat bad of zo? Ik neem aan dat ze die zenders niet om kunnen houden.quote:Op maandag 5 september 2005 22:33 schreef eborn het volgende:
Ingrid, check alsjeblieft je zender. Je bent weer niet te verstaan
quote:Op maandag 5 september 2005 22:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze zit onderin de jacuzzi met haar tandenborstel. Waar denk je anders dat al dat schuim vandaan komt?![]()
Volgens mij moeten ze hem naast het bad leggen. Anders mogen ze wel eens een goeie mic ophangen bij het badquote:Op maandag 5 september 2005 22:34 schreef Jane het volgende:
[..]
Hangt er een microfoon bij dat bad of zo? Ik neem aan dat ze die zenders niet om kunnen houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |