Ik vergat eerst de spatie, maar is inmiddels hersteld.quote:Op maandag 5 september 2005 23:14 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Iiieuw, Scan. Ik had een visual.![]()
Ja. Maar jammer van die pens eronder.quote:Op maandag 5 september 2005 23:13 schreef Falco het volgende:
Linda heeft trouwens best mooie tieten, vinden jullie niet?
hij zit met nathalie een bordspel te spelen.quote:Op maandag 5 september 2005 23:16 schreef jalla het volgende:
ralf loopt ff door het beeld
zit die nog steeds in dat huis dacht dat die al weg was ?!
Linda heeft wat mij betreft verreweg het mooiste lichaam. Alleen vind ik de persoon Linda weer wat minder.quote:Op maandag 5 september 2005 23:13 schreef Falco het volgende:
Linda heeft trouwens best mooie tieten, vinden jullie niet?
Die zijn elke avond spelletjes aan het spelen, aan het Jacuzzien, douchen en weet ik wat nog meer. Maar Naat vind het zoooooo erg dat Ralphie in het huis zit. Ze zou niet weten wat ze anders moest doen.... of ze vind hem gewoon zieligquote:Op maandag 5 september 2005 23:16 schreef teamlead het volgende:
ralf en naat gezellig een spelletje aan het spelen....Als ze er allebei lang genoeg in blijven, wordt dat nog wat
Backgammon met Nathalie.quote:Op maandag 5 september 2005 23:16 schreef jalla het volgende:
ralf loopt ff door het beeld
zit die nog steeds in dat huis dacht dat die al weg was ?!
Blijft toch allemaal wat behelpen. Stel je voor als ie omver zou kukelen hequote:
Dat buikje vind ik juist helemaal geweldig. Prachtig beetje bol buikjequote:Op maandag 5 september 2005 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja. Maar jammer van die pens eronder.
Niet alles hoeft perfect te zijn. Daarom houden we ondanks de kleine tietjes toch enorm veel van Dido.quote:Op maandag 5 september 2005 23:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat buikje vind ik juist helemaal geweldig. Prachtig beetje bol buikje
Beter dat dan de ribben kunnen tellenquote:Op maandag 5 september 2005 23:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
volgens mij nomineert ze hem ook puur omdat dat een gemakkelijk te onderbouwen keuze is... plus dat ze dat wel bijna 'moet' vanwege het thuisfront.... Ik vraag me af of ze anders hem zou nomineren.quote:Op maandag 5 september 2005 23:18 schreef eborn het volgende:
[..]
Die zijn elke avond spelletjes aan het spelen, aan het Jacuzzien, douchen en weet ik wat nog meer. Maar Naat vind het zoooooo erg dat Ralphie in het huis zit. Ze zou niet weten wat ze anders moest doen.... of ze vind hem gewoon zielig
Ze gaat mij steeds meer meevallen, eigenlijk. Alleen die stem, daar wen je nooit aan.quote:Op maandag 5 september 2005 23:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Linda heeft wat mij betreft verreweg het mooiste lichaam. Alleen vind ik de persoon Linda weer wat minder.
quote:Op maandag 5 september 2005 23:19 schreef scanman01 het volgende:
Zeker weten. Ronde vormen en klein beetje bolstaand buikje is JE VAN HET !!!quote:Op maandag 5 september 2005 23:20 schreef eborn het volgende:
[..]
Beter dat dan de ribben kunnen tellen
Da's idd precies mijn mening. Ze is gewoon een flapuit, dat zorgt wel voor leuke momenten. Van mij mag ze nog wel even blijven.quote:Op maandag 5 september 2005 23:20 schreef Jane het volgende:
[..]
Je kunt veel zeggen, maar ze is recht voor z'n raap en iig tot nu toe niet achterbaks.
Lekker na anderhalve dag afwezigheid weer even kunnen streamen.quote:Op maandag 5 september 2005 23:20 schreef eborn het volgende:
[..]
Beter dat dan de ribben kunnen tellen
Nou, brede schouders, smallere taille is ook wel erg lekker, hoorquote:Op maandag 5 september 2005 23:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker weten. Ronde vormen en klein beetje bolstaand buikje is JE VAN HET !!!
Nou. Ik vind het anders behoorlijk geil.quote:Op maandag 5 september 2005 23:21 schreef Jane het volgende:
Nathalie, dat kinderstemmetje is echt niet schattig hoor.
Rikkert kennende, de serieusheid zelve, zal deze opmerking niet als grappig ervaren.quote:Op maandag 5 september 2005 23:23 schreef jalla het volgende:
joost: "wie durft mij rikkert te noemen, welke rand debiel durft mij zo te beledigen"
komt geen antwoord, maar rikkert zegt wel iets
Nathalie, Joost mag dan wel jonger zijn, maar hij is nog steeds ouder dan 20 hoorquote:Op maandag 5 september 2005 23:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat een verschil in niveau wanneer Nathalie met Joost speelt dan wanneer ze met Ralph speelt.
hee ja...quote:Op maandag 5 september 2005 23:25 schreef Bigfoot het volgende:
Waar zijn Roel en Lieske?
Ja, dan wordt Naat een kleutertje. Dat wekt Joost bij de mensen opquote:Op maandag 5 september 2005 23:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat een verschil in niveau wanneer Nathalie met Joost speelt dan wanneer ze met Ralph speelt.
En oooooooh, wat vindt ze het leuk.quote:Op maandag 5 september 2005 23:27 schreef Marrije het volgende:
Whahaha, die Dido! "Mennoooo', Mennoooo!"
O daar heb ik ook geen problemen mee hoor. Maar ik vind het bij haar, zeker in combinatie met die tattoo, dat verlopen hoofd en die stem als een scheepstoeter, gewoon too muchquote:Op maandag 5 september 2005 23:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker weten. Ronde vormen en klein beetje bolstaand buikje is JE VAN HET !!!
Die tattoo is inderdaad vies. Maar da's mijn meningquote:Op maandag 5 september 2005 23:29 schreef Gert het volgende:
zeker in combinatie met die tattoo
Daar lijkt het inderdaad net even iets té bol. Maar ik zag haar vanmiddag lopen en toen zag ik daar niets van.quote:Op maandag 5 september 2005 23:29 schreef Gert het volgende:
[..]
O daar heb ik ook geen problemen mee hoor. Maar ik vind het bij haar, zeker in combinatie met die tattoo, dat verlopen hoofd en die stem als een scheepstoeter, gewoon too much
[afbeelding]
Is dat een foto van Tanja?quote:Op maandag 5 september 2005 23:29 schreef Gert het volgende:
[..]
O daar heb ik ook geen problemen mee hoor. Maar ik vind het bij haar, zeker in combinatie met die tattoo, dat verlopen hoofd en die stem als een scheepstoeter, gewoon too much
[afbeelding]
Ga lekker naast Ingrid zitten Menno, jullie hadden het zo leuk vanmiddagquote:Op maandag 5 september 2005 23:29 schreef BB-King het volgende:
Nee Menno... je krijgt Dido niet.
Dus echt niet he! Sinds BB speel ik het nu onlinequote:Op maandag 5 september 2005 23:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Backgammon is zo'n ontieglijk saaie spel.
Joost is jaloers op dido....quote:Op maandag 5 september 2005 23:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Joost is nu best jaloers op Menno denk ik zo
Misschien is Linda wel reserve-zwanger, voor als Tanja eruit wordt geknikkerdquote:Op maandag 5 september 2005 23:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar lijkt het inderdaad net even iets té bol. Maar ik zag haar vanmiddag lopen en toen zag ik daar niets van.
Linda's broerquote:Op maandag 5 september 2005 23:29 schreef Gert het volgende:
[..]
[afbeelding]
En als het donker is stiekem er tussen uit gaan terwijl de kampleider slaaptquote:Op maandag 5 september 2005 23:33 schreef b0ng het volgende:
rob had het over gemengd slapen en een kussen gevecht.
Nou, kijk nu maar eens naar haar op de streams. Daar lijkt haar buik(je) in de verste verte niet op die buik op de foto. Misschien is ze al afgevallen of was ze toen ongesteld.... of was het gewoon een ongunstige foto.quote:Op maandag 5 september 2005 23:33 schreef ks_choice het volgende:
[..]
Misschien is Linda wel reserve-zwanger, voor als Tanja eruit wordt geknikkerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |