Ja, dan wordt Naat een kleutertje. Dat wekt Joost bij de mensen opquote:Op maandag 5 september 2005 23:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat een verschil in niveau wanneer Nathalie met Joost speelt dan wanneer ze met Ralph speelt.
En oooooooh, wat vindt ze het leuk.quote:Op maandag 5 september 2005 23:27 schreef Marrije het volgende:
Whahaha, die Dido! "Mennoooo', Mennoooo!"
O daar heb ik ook geen problemen mee hoor. Maar ik vind het bij haar, zeker in combinatie met die tattoo, dat verlopen hoofd en die stem als een scheepstoeter, gewoon too muchquote:Op maandag 5 september 2005 23:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker weten. Ronde vormen en klein beetje bolstaand buikje is JE VAN HET !!!
Die tattoo is inderdaad vies. Maar da's mijn meningquote:Op maandag 5 september 2005 23:29 schreef Gert het volgende:
zeker in combinatie met die tattoo
Daar lijkt het inderdaad net even iets té bol. Maar ik zag haar vanmiddag lopen en toen zag ik daar niets van.quote:Op maandag 5 september 2005 23:29 schreef Gert het volgende:
[..]
O daar heb ik ook geen problemen mee hoor. Maar ik vind het bij haar, zeker in combinatie met die tattoo, dat verlopen hoofd en die stem als een scheepstoeter, gewoon too much
[afbeelding]
Is dat een foto van Tanja?quote:Op maandag 5 september 2005 23:29 schreef Gert het volgende:
[..]
O daar heb ik ook geen problemen mee hoor. Maar ik vind het bij haar, zeker in combinatie met die tattoo, dat verlopen hoofd en die stem als een scheepstoeter, gewoon too much
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |