Het eerste teken dat Menno toch nog toegevoegde waarde heeft in dat huis.quote:Op maandag 5 september 2005 22:54 schreef jalla het volgende:
damm, menno weet echt het bestte in haar los te maken, heb haar nog niet zo vrolijk gezien
dido praat bijna alleen over zichzelf, of wil de leiding hebben bij een gebbetje. aan eind van dag ben ik haar meestal helemaal zat, maar elke ochtend val ik weer opnieuw voor haarquote:Op maandag 5 september 2005 22:53 schreef eborn het volgende:
Dido begint ook eens over zichzelf te praten
Oh w8, dat deed ze al
Helaas valt Chantal ook op jonge mannen, dus een Rob/Chantal setje zit er ook al niet in.quote:Op maandag 5 september 2005 22:52 schreef jalla het volgende:
ja, heb ook idee dat rob op jonge vrouwen valt, daarom zie ik ook potentie, is iig aan een voorwaarde voldaan
LOL... Reken er maar op dat ze een paar jaartjes bedoelt... niet 20 jaarquote:Op maandag 5 september 2005 22:55 schreef Copycat het volgende:
Mijn god, echt zo niet interessant verhaal...
Dido is momenteel erg kinderachtig, zeg. 'Ik wil een oudere man'.
Nou Rob... kat in 't bakkie.
ik zeg niksquote:Op maandag 5 september 2005 22:55 schreef Copycat het volgende:
Mijn god, echt zo niet interessant verhaal...
Dido is momenteel erg kinderachtig, zeg. 'Ik wil een oudere man'.
Nou Rob... kat in 't bakkie.
Jij hebt af en toe wat rare gedachtesquote:Op maandag 5 september 2005 22:56 schreef jalla het volgende:
hmm heb er een gemist bij het in de zak hebben idd
roel kan denk ik op elk uur van de dag/nacht terecht bij chantal voor een beurt
(en is niet eens de enige denk ik)
Ik krijg bevestiging, dus ik bestaquote:Op maandag 5 september 2005 22:56 schreef Jane het volgende:
Oh God, Dido!
"Grappig, hè?"
"Leuk, hè?"
"Raar, hè?"
Ik word gék van dat mens!
Dido wordt echt geil van aandacht. Zonder enigetwijfel. Het windt haar op als mannen aan haar lippen hangen (figuurlijk natuurlijk) en daar haalt zij in dat huis haar bevrediging uit volgens mij.quote:Op maandag 5 september 2005 22:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik krijg bevestiging, dus ik besta.
Ik zeg het met onverholen ironiequote:
Nee hoor, zo is hij altijd.quote:Op maandag 5 september 2005 23:00 schreef Darklight het volgende:
Heeft Rob gezopen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |