"Buiten Rob" ???quote:Op maandag 5 september 2005 22:45 schreef jalla het volgende:
buiten rob zou evt alleen menno in aanmerking komen voor dido en ingrid denk ik, maar menno lijkt zich aan z,n principes te willen houden
Bijna alles wat de voice-over meldt is manipulatief, dat is het spel van BB imo!quote:Op maandag 5 september 2005 22:42 schreef Jane het volgende:
[..]
Maar die voice-over was ook een beetje manipulatief. Zei dat Rob bij Dido wilde slijmen die ochtend, maar ze had hem expliciet gevraagd of hij haar wilde wakker maken omdat ze elke keer zo laat wakker was. En dat deed hij dus. Zei ook nog dat hij Dido ging wekken omdat ze dat gevraagd had, maar dat zonden ze op tv niet uit.
Kind meteen een halve hersenschuddingquote:Op maandag 5 september 2005 22:50 schreef Falco het volgende:
Tanja is toch nog sportiever dan ik dacht! Dat been van haar ging flink omhoog!
Dat is erin gemonteerd om ons op het verkeerde been te zetten.quote:Op maandag 5 september 2005 22:48 schreef qo_ob het volgende:
Buik beweegt en lacht, dit moet trucage zijn
quote:Op maandag 5 september 2005 22:44 schreef scanman01 het volgende:
Rob valt overduidelijk wél op meisjes van ongeveer 20 jaar jonger dan hij trouwens. Dus als hij de kans kreeg met Ingrid, Dido, Linda ... dan greep hij die kan met beide armen en anderhalf been aan.
Zou eigenlijk Chantal erin moeten zittenquote:Op maandag 5 september 2005 22:51 schreef BBscanner het volgende:
Zou toch practig zijn als "BB Mouse" nu ook ff lekker in het bubbelbad springt![]()
My toughts exactlyquote:Op maandag 5 september 2005 22:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is erin gemonteerd om ons op het verkeerde been te zetten.
Het eerste teken dat Menno toch nog toegevoegde waarde heeft in dat huis.quote:Op maandag 5 september 2005 22:54 schreef jalla het volgende:
damm, menno weet echt het bestte in haar los te maken, heb haar nog niet zo vrolijk gezien
dido praat bijna alleen over zichzelf, of wil de leiding hebben bij een gebbetje. aan eind van dag ben ik haar meestal helemaal zat, maar elke ochtend val ik weer opnieuw voor haarquote:Op maandag 5 september 2005 22:53 schreef eborn het volgende:
Dido begint ook eens over zichzelf te praten
Oh w8, dat deed ze al
Helaas valt Chantal ook op jonge mannen, dus een Rob/Chantal setje zit er ook al niet in.quote:Op maandag 5 september 2005 22:52 schreef jalla het volgende:
ja, heb ook idee dat rob op jonge vrouwen valt, daarom zie ik ook potentie, is iig aan een voorwaarde voldaan
LOL... Reken er maar op dat ze een paar jaartjes bedoelt... niet 20 jaarquote:Op maandag 5 september 2005 22:55 schreef Copycat het volgende:
Mijn god, echt zo niet interessant verhaal...
Dido is momenteel erg kinderachtig, zeg. 'Ik wil een oudere man'.
Nou Rob... kat in 't bakkie.
ik zeg niksquote:Op maandag 5 september 2005 22:55 schreef Copycat het volgende:
Mijn god, echt zo niet interessant verhaal...
Dido is momenteel erg kinderachtig, zeg. 'Ik wil een oudere man'.
Nou Rob... kat in 't bakkie.
Jij hebt af en toe wat rare gedachtesquote:Op maandag 5 september 2005 22:56 schreef jalla het volgende:
hmm heb er een gemist bij het in de zak hebben idd
roel kan denk ik op elk uur van de dag/nacht terecht bij chantal voor een beurt
(en is niet eens de enige denk ik)
Ik krijg bevestiging, dus ik bestaquote:Op maandag 5 september 2005 22:56 schreef Jane het volgende:
Oh God, Dido!
"Grappig, hè?"
"Leuk, hè?"
"Raar, hè?"
Ik word gék van dat mens!
Dido wordt echt geil van aandacht. Zonder enigetwijfel. Het windt haar op als mannen aan haar lippen hangen (figuurlijk natuurlijk) en daar haalt zij in dat huis haar bevrediging uit volgens mij.quote:Op maandag 5 september 2005 22:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik krijg bevestiging, dus ik besta.
Ik zeg het met onverholen ironiequote:
Nee hoor, zo is hij altijd.quote:Op maandag 5 september 2005 23:00 schreef Darklight het volgende:
Heeft Rob gezopen ofzo
quote:Op maandag 5 september 2005 22:52 schreef CartWOman het volgende:
Menno is wel grappig
En ik hoop dat hij en Ingrid een setje worden...![]()
Ik wil haar koffer wel pakken.quote:
Volgens mij is ze daar niet zo eenkennig naar enkel de mannen toe.quote:Op maandag 5 september 2005 22:59 schreef scanman01 het volgende:
Dido wordt echt geil van aandacht. Zonder enigetwijfel. Het windt haar op als mannen aan haar lippen hangen (figuurlijk natuurlijk) en daar haalt zij in dat huis haar bevrediging uit volgens mij.
Maar dat meent ze niet serieus hoorquote:
Ja idd mis Lieske ook wel een beetje...mischien is ze haar tanden aan het poetsen....oh daar is ze weer!quote:Op maandag 5 september 2005 22:59 schreef eborn het volgende:
Lieske is echt off-cam de laatste uren he?
Damspel als ik het goed hebquote:Op maandag 5 september 2005 23:03 schreef jalla het volgende:
roel knutselt aan de muizenval waarvoor hij vanmiddag ijsstokjes heeft ingezamelt volgens mij
Ze kijkt weer happy happyquote:Op maandag 5 september 2005 23:03 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ja idd mis Lieske ook wel een beetje...mischien is ze haar tanden aan het poetsen....oh daar is ze weer!
thx voor update, zat in andere stream, maar rob is goed !!!quote:Op maandag 5 september 2005 23:02 schreef Jane het volgende:
Rob heeft het even gehad met vrouwen.
En ook leuk, terwijl je met 2 vrouwen in een bubbelbad zit: "Ik ben nu even met mezelf bezig!"![]()
Doe 'r de groeten van me!quote:Op maandag 5 september 2005 22:51 schreef Copycat het volgende:
Dido doet me nu een beetje denken aan een soort van vriendin van me...
Had ze het maar net zo moeten aanpakken als Lieske. "Ja, jullie moeten wel zeggen 'blijf alsjeblieft', anders ga ik me nog rotter voelen".quote:Op maandag 5 september 2005 23:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Er is toch niemand die haar tegenhoudt he...
"Oh Linda, Lekkere Linda"quote:Op maandag 5 september 2005 23:06 schreef teamlead het volgende:
euh... zei Joost nu net dat ie een stijve kreeg van Linda??
He scanman ook weer van de partij?? En wat vind je er tot dusver van??quote:Op maandag 5 september 2005 23:06 schreef scanman01 het volgende:
Vanmiddag zei Dido tegen Ingrid trouwens dat het zo opviel dat de mannen zo geil zijn de laatste dagen. Ze worden volgens haar steeds gefrustreerder.
Ik moet toegeven, als ik in dat huis zat en ik zag iemand als Ingrid de hele dag in een bikini rond wandelen met een broekje dat soms een string lijkt, zou ik na een paar dagen ook zo geil als boter worden.
De mannen reageren eigenlijk precies zoals ik verwacht tot dusver.
quote:
Ze zit gewoon boven op een straalquote:Op maandag 5 september 2005 23:08 schreef scanman01 het volgende:
"Zie mij een lekker wezen"
[afbeelding]
De tv uitzendingen zijn )(!_(^_(*!^@_~(**$_quote:Op maandag 5 september 2005 23:08 schreef weyden het volgende:
[..]
He scanman ook weer van de partij?? En wat vind je er tot dusver van??
ja bijna de hele dagquote:Op maandag 5 september 2005 23:08 schreef scanman01 het volgende:
"Zie mij een lekker wezen"
[afbeelding]
Mwah dat zal meevallen; vlak daarvoor zei ze: "Pas op, er komt bloed uit m'n kut."quote:Op maandag 5 september 2005 23:06 schreef teamlead het volgende:
euh... zei Joost nu net dat ie een stijve kreeg van Linda??
Klopt. Wil je haar op de kast hebben of zelfs een vrijwillige exit aanpraten, moet je dat een paar ker tegen haar zeggen.quote:Op maandag 5 september 2005 23:10 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Dido heeft helemaal geen tieten.![]()
goh, wat zijn we weer lekker vrouw onvriendelijk..quote:Op maandag 5 september 2005 23:10 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Ze zouden toch door slikken?quote:Op maandag 5 september 2005 23:11 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Mwah dat zal meevallen; vlak daarvoor zei ze: "Pas op, er komt bloed uit m'n kut."
Da's dan wel weer jammer. Ze is wel erg cute.quote:Op maandag 5 september 2005 23:10 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
quote:Op maandag 5 september 2005 23:11 schreef BBscanner het volgende:
Ahhh de bubbels zijn uit...geluid weer normaal!
Rob; Vindt het jammer dat me vrienden nog niet zijn langsgeweest.
(krijg net ideeje om eens met een flinke autoradio langs te gaan en Manke Nelis te laten horen!)
Probeer eens naar haar te luisteren zonder naar haar te kijken. Bijna ondoenlijk.quote:Op maandag 5 september 2005 23:12 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Da's dan wel weer jammer. Ze is wel erg cute.
Heb je gelijk aan, maar ze lokt het zelf uit vind ik. Met haar geposeer dehele dag.quote:Op maandag 5 september 2005 23:12 schreef bLoNdYmYl het volgende:
[..]
goh, wat zijn we weer lekker vrouw onvriendelijk..![]()
Iiieuw, Scan. Ik had een visual.quote:
ik vind haar sexy, lekkere bos haren, mooie borsten inderdaad, mooie uitstraling, vind alleen de schore stem wat minderquote:Op maandag 5 september 2005 23:13 schreef Falco het volgende:
Linda heeft trouwens best mooie tieten, vinden jullie niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |