YESquote:
Pfff... ik heb slechts 5 meiden in mijn klasquote:Op maandag 5 september 2005 18:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Vandaag was ik even 5 minuten op school geweest.
Ram veel wijven
Ik 4 van de 32 leerlingenquote:Op maandag 5 september 2005 18:29 schreef brainster het volgende:
[..]
Pfff... ik heb slechts 5 meiden in mijn klas
Dat is wel matig zegquote:Op maandag 5 september 2005 18:06 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Hier is het slowchat topic
Je moet nu van te voren 5 biertjes betalen voor je binnen komt.
Zoek wel een andere tent
Ze wil haar topic vrij houden van slowchatquote:Op maandag 5 september 2005 18:33 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat is wel matig zegZou inderdaad gewoon ergens anders naartoe gaan
Je kunt daar toch ook gewoon antwoord geven
Hmmz, tja. Beetje welquote:Op maandag 5 september 2005 18:34 schreef B_BOY het volgende:
ik ga miss wel heel de voortgang van me PWS op internet zetten. of is dat wel erg nerderig?
Er staat al wel bagger in van TLKquote:Op maandag 5 september 2005 18:34 schreef brainster het volgende:
[..]
Ze wil haar topic vrij houden van slowchat
Revolutionare pc-koelingen.quote:Op maandag 5 september 2005 18:36 schreef Nory het volgende:
[..]
Hmmz, tja. Beetje welLigt ook een beetje aan je onderwerp.
Dan is het beetje nerderig inderdaad, maar je kan er extra punten mee scoren lijkt mequote:
Jaja, maar dat betekent niet dat je geen frieten mag eten :/quote:Op maandag 5 september 2005 18:40 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dan is het beetje nerderig inderdaad, maar je kan er extra punten mee scoren lijkt me
Frieten, bier en tietenquote:Op maandag 5 september 2005 18:42 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jaja, maar dat betekent niet dat je geen frieten mag eten :/
ssstquote:Op maandag 5 september 2005 18:51 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat mag niet meer van ome Conflict he![]()
Limburg is beetje te verquote:Op maandag 5 september 2005 18:53 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik heb alleen de frieten niet![]()
'
edit: k*t, 2 posts achter elkaar![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 18:55 schreef Nory het volgende:
Oh! Twee posts achter elkaar Imber. Foei.
Verander t dan zelf, deed ik ookquote:Op maandag 5 september 2005 19:00 schreef EvilWasp het volgende:
Laat maar, ik ga ook niet meer zeuren over dat mijn avatar niet in de OP staat![]()
ik kan t wel ff voor je doen als je t zelf niet doet?quote:Op maandag 5 september 2005 19:00 schreef EvilWasp het volgende:
Laat maar, ik ga ook niet meer zeuren over dat mijn avatar niet in de OP staat![]()
Weer 2 na elkaarquote:
goed puntquote:Op maandag 5 september 2005 19:03 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Weer 2 na elkaar(had ik vorig topic 5 keer dus: big deal)
Maar vanaf Zuid-Holland bij Leiden is het toch echt heel erg ver. Naar Den Bosch is al bijna 2 uur in de trein
Ik heb geen idee waarom ie niet linkt, misschien was dit topic toen al open?quote:Op maandag 5 september 2005 19:03 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Maar hij staat wel gewoon in de Wiki?
Of heeft iemand een oudere versie gebruikt![]()
Maastricht is volgens de NS-site 3:08 of 2:55 hier vandaan met de trein... In uren dus..quote:
quote:Op maandag 5 september 2005 19:20 schreef B_BOY het volgende:
begint het nerd-virus toe te slaan?>
Dat kan héél lang durenquote:Op maandag 5 september 2005 19:22 schreef Imberr het volgende:
ik krijg ms een slang![]()
zodra mijn moeder t goed vind tenminste![]()
lijkt me ook jaquote:
2 tegen 1 dus ... dat moet wel lukkenquote:Op maandag 5 september 2005 19:24 schreef Imberr het volgende:
[..]
lijkt me ook ja![]()
![]()
nja, anders ga ik zeuren om een hagedis of leguaan![]()
het is eig. t idee van de vriend van men moeder
Waarom niet gewoon iets aaibaars?quote:Op maandag 5 september 2005 19:24 schreef Imberr het volgende:
[..]
lijkt me ook ja![]()
![]()
nja, anders ga ik zeuren om een hagedis of leguaan![]()
het is eig. t idee van de vriend van men moeder
omdat ik geen konijn oid magquote:Op maandag 5 september 2005 19:26 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon iets aaibaars?
Lijkt mij veel leuker. Of een papegaai, zoals in het andere topic gepost is![]()
damn. maarja tis nu vast te laat.quote:
slang + konijn = smullen.quote:Op maandag 5 september 2005 19:27 schreef Imberr het volgende:
[..]
omdat ik geen konijn oid mag
en een papegaai is niet echt mijn ding![]()
![]()
Slangen.quote:Op maandag 5 september 2005 19:22 schreef Imberr het volgende:
ik krijg ms een slang![]()
zodra mijn moeder t goed vind tenminste![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 19:28 schreef B_BOY het volgende:
[..]
slang + konijn = smullen.
voor de slang dan
quote:
quote:Op maandag 5 september 2005 17:18 schreef brainster het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat jaguarized gisteravond op MUZ, flikte Wat luister je nu? oude stijl deel 796 , dat is pas postopkrikken.
Merk ik hier nou een beetje matennaaierij? Dat topic staat in MUZ. In dat topic is het de bedoeling dat je de titel + artiest post van het nummer dat je op dat moment afspeelt. Dat al die liedjes 2 minuten duren kan ik ook niet hebben. Het zijn allemaal soundtracks en nummer uit films, die duren sowieso nooit lang. Bovendien heb ik je dat gisteren ook al vertelt en toen kon je er nog om lachen dus ik snap niet waar ik deze naaierige actie nou weer aan verdiend heb. En ja dat ik de 10.000 wilde halen was logisch, dat was met nog 150 posts te gaan ook wel makkelijk te halen. Dat had ik overigens ook wel gehaald als ik niet in MUZ had gepost. Kijk maar eens naar Dr_Flash, Dolle_hond, Tha_T en weet ik wie niet meer.quote:Op maandag 5 september 2005 17:20 schreef brainster het volgende:
[..]
Maar om de 2 minuten posten welke muziek je op hebt staan...
En hij wilde gister de 10000 posts halen dacht ik zo.
Dat gedoe over regeltjes die in de OP zouden moeten komen met betrekking tot die smilieposts en icoontjes in de OP heb ik ook al eens besproken met ijsmeis 31 augustus. Dat wilde ze eerst nog even met Brechtje en Conflict overleggen of we er iets van in Wiki moest zetten. Tot op heden niks van gehoord dus ga ik er vanuit dat we er niks bij in hoeven te zetten.quote:Op maandag 5 september 2005 17:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alleen vraag ik me af, komt na het opkrippen opkrikken en icoontjes in de OP nog wat?
Ik blijf erbij dat ik vind dat het wel een beetje beaamt moet worden door de MOD's hier, want jammer genoeg zeggen die er niets van.
Wat?quote:Op maandag 5 september 2005 19:34 schreef taart het volgende:
Heb weer eens wat gekocht wat ik niet kon laten liggen
vertel?quote:Op maandag 5 september 2005 19:34 schreef taart het volgende:
Heb weer eens wat gekocht wat ik niet kon laten liggen
quote:Op maandag 5 september 2005 19:36 schreef Gabry het volgende:
Zow... net ff 512 mb ram extra in mn comp geknalt..![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 19:48 schreef Imberr het volgende:
[..]
leuk![]()
en ik sta dus nu en in je sig en in je fobo?![]()
![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 19:55 schreef taart het volgende:
Ik heb me baco-boy account aan mijn neef gegeven![]()
Zand eroverquote:Op maandag 5 september 2005 20:03 schreef Baco-boy het volgende:
thomas en ik sloegen zaterdagnacht allebei een baco af
Rapist!quote:Op maandag 5 september 2005 20:03 schreef Gabry het volgende:
Oi, ik zou binnekort uitgaan met een paar oude klasgenoten...
gaat zo'n meisje mee die ik laatst in een dronke bui zo'n 10 minute betast zou hebben![]()
Dat gaat leuk worden![]()
Watskeburt?quote:Op maandag 5 september 2005 20:06 schreef -Trinity- het volgende:
Resultaat! Beetje vaag, maar met flits zag je helemaal niks meer:
[afbeelding]
die 2e ziet er scary uitquote:Op maandag 5 september 2005 20:14 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Heb in het vorige topic paar posts gemaakt:hier & hier.
lijkt wel een huidziekte zoquote:Op maandag 5 september 2005 20:06 schreef -Trinity- het volgende:
Resultaat! Beetje vaag, maar met flits zag je helemaal niks meer:
[afbeelding]
Henna ja.quote:Op maandag 5 september 2005 20:30 schreef erikkll het volgende:helleuw everybody
Wat is het trinity? een tattoo?
* Renesite heeft intotaat maar 512mbquote:Op maandag 5 september 2005 19:36 schreef Gabry het volgende:
Zow... net ff 512 mb ram extra in mn comp geknalt..![]()
Ik heb nu ook maar 512 maar ik koop wel meteen een nieuwe pc danquote:Op maandag 5 september 2005 20:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
* Renesite heeft intotaat maar 512mb
Heb dr zat anquote:Op maandag 5 september 2005 20:43 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb nu ook maar 512 maar ik koop wel meteen een nieuwe pc dan
Ik anders niet, maar ik heb eigenlijk vooral een goede high-end videokaart nodigquote:
Die dingen zijn niet echt duur toch? Ik heb echt een paar goede, kunnen echt knetterhard en blijven dan nog zuiver plus ze waren niet eens duurquote:Op maandag 5 september 2005 20:47 schreef Imberr het volgende:
boxen van de pc zuigen![]()
op mijn kamer doen ze t allebei niet en hier in de woonkamer is sinds gister 1 kapot![]()
Koop een Logitech Z-3e !quote:Op maandag 5 september 2005 20:47 schreef Imberr het volgende:
boxen van de pc zuigen![]()
op mijn kamer doen ze t allebei niet en hier in de woonkamer is sinds gister 1 kapot![]()
Weinig bijzonders, alleen wat ik gepost had, namelijk dat ik t een keer niet vergeten was en ff over t verjaardagstopic van MaRySe..quote:Op maandag 5 september 2005 21:05 schreef Imberr het volgende:
wat zeiden ze dan Gizmore?
quote:Op maandag 5 september 2005 21:06 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Weinig bijzonders, alleen wat ik gepost had, namelijk dat ik t een keer niet vergeten was en ff over t verjaardagstopic van MaRySe..
quote:Op maandag 5 september 2005 21:25 schreef Imberr het volgende:
ik nu wel
maar ik ga nog wat bapao in de magnetron gooien
niet dat je ff iets zegt op msn hequote:Op maandag 5 september 2005 21:41 schreef -Mo- het volgende:
Bob...gefeliciteerd met je nieuwe baan!!!!![]()
![]()
![]()
Bezorgings Ontmaagding Broeder
Hey mijn beroepsgeheim wat doe jequote:Op maandag 5 september 2005 21:41 schreef -Mo- het volgende:
![]()
![]()
Wat moet ik me daarbij voorstellenquote:Op maandag 5 september 2005 21:41 schreef -Mo- het volgende:
![]()
![]()
Ja hálló... ik ben nét terug.... was van plan om meteen te gaan hardlopen, maar ik zeg altijd eerst ff wat tegen de oranje balkjes beneden...quote:Op maandag 5 september 2005 21:42 schreef Imberr het volgende:
[..]
niet dat je ff iets zegt op msn he![]()
Ja Bob...vertel het ons...quote:Op maandag 5 september 2005 21:43 schreef brainster het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
kan je toch nog wel iets zeggen tegen je lievelingsmeisje uit geleen?quote:Op maandag 5 september 2005 21:44 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja hálló... ik ben nét terug.... was van plan om meteen te gaan hardlopen, maar ik zeg altijd eerst ff wat tegen de oranje balkjes beneden...
Alleen...ik heb moeite om weg te gaan van Bob, mijn broeder....
Baggerpost: banquote:Op maandag 5 september 2005 21:41 schreef MaRySe het volgende:
Zo.
Het valt me eerlijk gezegd érg van je tegen dat je geen oranje balkje bij mij ben toen ik terug kwamt...quote:Op maandag 5 september 2005 21:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
kan je toch nog wel iets zeggen tegen je lievelingsmeisje uit geleen?![]()
![]()
![]()
Jij hebt 2 posts achterelkaar...quote:
Weet je zeker dat zijn lievelings meisje bent?quote:Op maandag 5 september 2005 21:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
kan je toch nog wel iets zeggen tegen je lievelingsmeisje uit geleen?![]()
![]()
![]()
jij was wegquote:Op maandag 5 september 2005 21:49 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Het valt me eerlijk gezegd érg van je tegen dat je geen oranje balkje bij mij ben toen ik terug kwamt...
uit geleen iig welquote:Op maandag 5 september 2005 21:50 schreef brainster het volgende:
[..]
Weet je zeker dat zijn lievelings meisje bent?
Ze is wel degelijk één van mijn 20 lievelingsmeisjes hoor.quote:Op maandag 5 september 2005 21:50 schreef brainster het volgende:
Weet je zeker dat zijn lievelings meisje bent?
Begin er maar mee.quote:Op maandag 5 september 2005 21:50 schreef Imberr het volgende:
[..]
jij was wegik zeg nooit wat tegen mensen die weg zijn
![]()
Trouwens, ik las in je fotoboek de reacties. Waarom kijk je naar jambaquote:
men moeder had tmf opstaanquote:Op maandag 5 september 2005 21:54 schreef freiss het volgende:
[..]
Trouwens, ik las in je fotoboek de reacties. Waarom kijk je naar jambaWeltrusten
![]()
Maakt niet uit hoor, iedereen hier heeft stiekem de crazy frog als ringtonequote:
quote:Op maandag 5 september 2005 21:58 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Sorry ik was even geheugen bestellen voor mn telefoon
Gelijk maar even 1 gig besteld, wel duur (MS Pro Duo) maar ach, mn K750i is het waardquote:
En donderdag en vrijdag wel heen?quote:Op maandag 5 september 2005 22:04 schreef Renesite het volgende:
Morgen en overmorgen vrijjjjjjjj
datdanweerwelquote:Op maandag 5 september 2005 22:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En donderdag en vrijdag wel heen?
quote:Op maandag 5 september 2005 22:04 schreef Renesite het volgende:
ik heb alleen morgen t eerste vrijquote:Op maandag 5 september 2005 22:07 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
![]()
waarom heeft iedereen zoveel vrij?
Maar ik bedoel hele dagen vrij enzo..quote:Op maandag 5 september 2005 22:08 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik heb alleen morgen t eerste vrij![]()
Interessantquote:Op maandag 5 september 2005 22:13 schreef Jaguarized het volgende:
Vanmiddag reed er hier een harmonicabus vanaf de duitse grens richting Groningen met als richtingsaanwijzer "Schiphol."
Vond ik nou ook. Erg apart.quote:
Ik heb nu al 3 jaar achter elkaar dezelfde wiskunde lerares.quote:Op maandag 5 september 2005 22:12 schreef Imberr het volgende:
maar ik ga wiskunde maken..
daag pubers en ms nog tot straks![]()
Ik moet ook weer aan de wiskundequote:Op maandag 5 september 2005 22:39 schreef Imberr het volgende:
[..]
hoefde maar 3 opgaves![]()
hoewel ik 18d en e niet heb![]()
![]()
Die had je natuurlijk niet gezien.quote:Op maandag 5 september 2005 22:39 schreef Imberr het volgende:
[..]
hoefde maar 3 opgaves![]()
hoewel ik 18d en e niet heb![]()
![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 22:41 schreef brainster het volgende:
[..]
Die had je natuurlijk niet gezien.
Ik heb morgen en overmorgen maar 1 uurtje les.quote:Op maandag 5 september 2005 22:04 schreef Renesite het volgende:
Josti?quote:Op maandag 5 september 2005 22:59 schreef Boeman het volgende:
ik zie het wel weer, een naamgenoot hier zo
bij mij ook niet.. 8 is maximumquote:Op maandag 5 september 2005 23:00 schreef Nory het volgende:
9 uurBij ons kun je niet eens tot 9 uur naar school.
Kortere uren. Ik zat op een van de weinig scholen in de regio die 50 minuten per lesuur had..quote:Op maandag 5 september 2005 23:00 schreef Nory het volgende:
Ehm, wij gaan maar tot het 8ste uur en een lesuur is ook 50 minutenquote:Op maandag 5 september 2005 23:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Kortere uren. Ik zat op een van de weinig scholen in de regio die 50 minuten per lesuur had..
ja foei, zo ben je toch nie opgevoedquote:Op maandag 5 september 2005 23:01 schreef Nory het volgende:
[..]
Josti?![]()
Edit: Ohoh, 2 posts achter elkaar.
quote:Op maandag 5 september 2005 23:04 schreef Boeman het volgende:
[..]
ja foei, zo ben je toch nie opgevoed
9x45minuten van 8.55 t/m half 5quote:Op maandag 5 september 2005 23:00 schreef Nory het volgende:
quote:Op maandag 5 september 2005 23:05 schreef Nory het volgende:
[..]
Sorry kon het niet laten, toen ik bij mister_dog 'josti fotoboek' zag staan
![]()
Oke, 45 minuten per lesuur. Toch nog een half uur langer dan bij onsquote:Op maandag 5 september 2005 23:08 schreef mister_dog het volgende:
[..]
9x45minuten van 8.55 t/m half 5
Bij ons was altijd t eerste uur al om 8.00 uurquote:Op maandag 5 september 2005 23:09 schreef Nory het volgende:
[..]
Oke, 45 minuten per lesuur. Toch nog een half uur langer dan bij ons
Ik heb slechts als passant mijn mening gegeven over die icons, op msn was je het trouwens wel met me eens.quote:Op maandag 5 september 2005 19:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
[..]
Dat gedoe over regeltjes die in de OP zouden moeten komen met betrekking tot die smilieposts en icoontjes in de OP heb ik ook al eens besproken met ijsmeis 31 augustus. Dat wilde ze eerst nog even met Brechtje en Conflict overleggen of we er iets van in Wiki moest zetten. Tot op heden niks van gehoord dus ga ik er vanuit dat we er niks bij in hoeven te zetten.![]()
@Maikuuul: ligt het nou aan mij of zie ik dat plaatje niet? Kopieer je hem wel rechtstreeks van Wiki?
Bah. Gelukkig beginnen wij om half 9, maar bijna altijd kan ik nog wel langer in bed blijven liggenquote:Op maandag 5 september 2005 23:10 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Bij ons was altijd t eerste uur al om 8.00 uurLaatste uur was ff voor 16.00 afgelopen. Ben ik ff blij dat ik studeer
oke, ik vergeef jequote:Op maandag 5 september 2005 23:05 schreef Nory het volgende:
[..]
Sorry kon het niet laten, toen ik bij mister_dog 'josti fotoboek' zag staan
![]()
Studeren is relaxt (meestal)quote:Op maandag 5 september 2005 23:12 schreef Nory het volgende:
[..]
Bah. Gelukkig beginnen wij om half 9, maar bijna altijd kan ik nog wel langer in bed blijven liggenOver een jaartje hoop ik ook eindelijk te gaan studeren.
Ik hoop Geneeskunde te gaan doen. En anders weet ik het nog niet, wel iets in de Gezondheidszorg.quote:Op maandag 5 september 2005 23:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Studeren is relaxt (meestal)Ook al moet ik nog 3 vakken halen van vorig jaar, maar daar gaat t nu even niet over
Al een idee wat je gaat studeren?
Mietje, ik half 7.. en ik lig er niet vroeg in vandaag dat weet ik al zekerquote:Op maandag 5 september 2005 23:15 schreef mister_dog het volgende:
ik ga slape moet morge 7 uur op ciao
Owjah, ken wel aantal mensen die dat ook doen. Niks voor mij persoonlijk. Ook al heb ik geen problemen met bloed en alles, vanavond nog zo'n operatie zitten kijken dat een heel been open ging om er een staaf metaal in vast te schroevenquote:Op maandag 5 september 2005 23:16 schreef Nory het volgende:
[..]
Ik hoop Geneeskunde te gaan doen. En anders weet ik het nog niet, wel iets in de Gezondheidszorg.![]()
Haha, dat is wel mooi om te zien ja. Toch zie ik liever gezonde mensen enzoquote:Op maandag 5 september 2005 23:18 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Owjah, ken wel aantal mensen die dat ook doen. Niks voor mij persoonlijk. Ook al heb ik geen problemen met bloed en alles, vanavond nog zo'n operatie zitten kijken dat een heel been open ging om er een staaf metaal in vast te schroeven
Trustequote:Op maandag 5 september 2005 23:22 schreef Nory het volgende:
Maar ik ga ook mijn bedje in nuWelterusten allemaal
![]()
Truste.quote:Op maandag 5 september 2005 23:22 schreef Nory het volgende:
![]()
Trustenquote:Op maandag 5 september 2005 23:22 schreef Nory het volgende:
![]()
Nog 36 minutenquote:
Dat laatste slaat nog op mij ookquote:Op maandag 5 september 2005 23:27 schreef Imberr het volgende:
ik ga ook slapen
truste pubers, tieners and everything else![]()
Dan maar in onzin, als Maryse dat goed vindt. IJsmeis zal niet blij zijn met nog een Maryse topic.quote:Op maandag 5 september 2005 23:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
35 minuten nog, maakt brainster nog een apart topic aan?
Zoals ik al zei: laat die ander dan per direct op slot gooien, desnoods door conflict ofzoquote:Op maandag 5 september 2005 23:28 schreef brainster het volgende:
[..]
Dan maar in onzin, als Maryse dat goed vindt. IJsmeis zal niet blij zijn met nog een Maryse topic.![]()
Verzoekje is geplaatst in het feedback topic. (want ijsmeis en brechtje zijn niet op msn)quote:Op maandag 5 september 2005 23:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: laat die ander dan per direct op slot gooien, desnoods door conflict ofzo
Woeiquote:
Ah joh, lekker belangrijkquote:Op maandag 5 september 2005 23:33 schreef erikkll het volgende:
owik had 't vandaag nog met imberr over charmed. nu lees ik 't topic en zie dat t hier is besproken
nu lijkt 't net of ik 't uit 't topic had
IJsmeis is bij mij niet weer op msn gekomen sinds 31 augustus.quote:Op maandag 5 september 2005 23:32 schreef brainster het volgende:
[..]
Verzoekje is geplaatst in het feedback topic. (want ijsmeis en brechtje zijn niet op msn)
quote:Op maandag 5 september 2005 23:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
IJsmeis is bij mij niet weer op msn gekomen sinds 31 augustus.
Dat dan weer wel natuurlijkquote:Op maandag 5 september 2005 23:42 schreef brainster het volgende:
[..]
Je heb mij en gizmore toch nog?
Whehe, stond ik altijd zo vernaaid op vroegerquote:Op maandag 5 september 2005 23:56 schreef Bananenman het volgende:
Morgen schoolfoto, daar heb ik altijd zo'n hekel aan
Ik bedoel dan qua leeftijd voor meerderjarige personen en sterke drank.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:25 schreef MaRySe het volgende:
Dat was ik al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |