Oooohh snap je ze niet?quote:Op zondag 4 september 2005 22:44 schreef Chriz2k het volgende:
Waarom doe je trouwens de hele tijd semi-intellectuele wijsheden in de TT?
Hij wil semi slim overkomenquote:Op zondag 4 september 2005 22:44 schreef Chriz2k het volgende:
Waarom doe je trouwens de hele tijd semi-intellectuele wijsheden in de TT?
Ik snap je wel maar ik denk dat het niet zo'n grote indruk op brechtje maakt hoorquote:
Ik hoef er echt geen indruk mee te maken op Brechtje hoor.quote:Op zondag 4 september 2005 22:46 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik snap je wel maar ik denk dat het niet zo'n grote indruk op brechtje maakt hoor![]()
Hij is onder de 30 dat is veel te jong voor Brechtje manquote:Op zondag 4 september 2005 22:46 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik snap je wel maar ik denk dat het niet zo'n grote indruk op brechtje maakt hoor![]()
Ik moest lachen.quote:Op zondag 4 september 2005 22:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hij is onder de 30 dat is veel te jong voor Brechtje man![]()
Ow, dan snap ik je blijkbaar nietquote:Op zondag 4 september 2005 22:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik hoef er echt geen indruk mee te maken op Brechtje hoor.![]()
Hij is nog veel leuker als je weet waar die overgaatquote:
Iedereen dubbelfris..quote:Op zondag 4 september 2005 22:51 schreef MaRySe het volgende:
Ik ben opzoek naar een goed alcohol alternatief. Iemand suggesties?
Ga blowen ofzoquote:Op zondag 4 september 2005 22:51 schreef MaRySe het volgende:
Ik ben opzoek naar een goed alcohol alternatief. Iemand suggesties?
Het nu best wel 4 september. Hoe krijgen die buren dat voorelkaar?quote:Op zondag 4 september 2005 22:53 schreef Jaguarized het volgende:
De buren zijn hier op bezoek voor een verjaardag van me moeder van 16 augustus...
Die vonden het nodig om toen op vakantie te gaan.quote:Op zondag 4 september 2005 22:54 schreef brainster het volgende:
[..]
Het nu best wel 4 september. Hoe krijgen die buren dat voorelkaar?
Mijn vrienden dachten dat ik op vakantie was tijdens mijn verjaardag. Ze hadden het ook gewoon kunnen vragen enzoquote:Op zondag 4 september 2005 22:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die vonden het nodig om toen op vakantie te gaan.![]()
Oja alles met suiker of prik is uitgeslotenquote:Op zondag 4 september 2005 22:51 schreef Gabry het volgende:
[..]
Iedereen dubbelfris..
Gabry en Co gaan meestal aan de red bull![]()
Heerlijkquote:Op zondag 4 september 2005 22:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hij is nog veel leuker als je weet waar die overgaat![]()
Aaaaaight Chris ?![]()
Dus die kwamen ook later op je b-day?quote:Op zondag 4 september 2005 22:56 schreef brainster het volgende:
[..]
Mijn vrienden dachten dat ik op vakantie was tijdens mijn verjaardag. Ze hadden het ook gewoon kunnen vragen enzo.
Vers geperst sapquote:Op zondag 4 september 2005 22:57 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Oja alles met suiker of prik is uitgeslotenDaar kan ik niet tegen.
Juistquote:Op zondag 4 september 2005 22:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dus die kwamen ook later op je b-day?![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 22:57 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Bjina overal zit suiker in behalve water....quote:Op zondag 4 september 2005 22:57 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Light mijnheer, light!quote:Op zondag 4 september 2005 23:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Bjina overal zit suiker in behalve water....
Tijdens het boekenhalen (vorige week dinsdag) kwamen ze erop terug. Maar... ze zijn vrijdag was de dag.quote:
Mooi op tijd...quote:Op zondag 4 september 2005 23:05 schreef brainster het volgende:
[..]
Tijdens het boekenhalen (vorige week dinsdag) kwamen ze erop terug. Maar... ze zijn vrijdag was de dag.
En dan methanol erin flikkeren.quote:
En toen was er licht!quote:
Komt die uit je slechte versiertrukendoos?quote:Op zondag 4 september 2005 23:08 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
En dan methanol erin flikkeren.
Zeg Henk, moet je een vuurtje?
Eerder een onderdeel van het woord.quote:
Eerder een perfecte vraag voor een instant BBQ!quote:Op zondag 4 september 2005 23:10 schreef Gabry het volgende:
[..]
Komt die uit je slechte versiertrukendoos?![]()
Maar Breezer Bright bestaat toch niet echt of welquote:
Eristoff....quote:Op zondag 4 september 2005 23:11 schreef brainster het volgende:
[..]
Hoeveel had je gister avond eigelijk op? 2 flesjes eristoff ofzo?
en nog wat met wat meer %quote:Op zondag 4 september 2005 23:11 schreef brainster het volgende:
[..]
Hoeveel had je gister avond eigelijk op? 2 flesjes eristoff ofzo?
Ga je mond wassen.quote:Op zondag 4 september 2005 23:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
en nog wat met wat meer %![]()
en t is nog lekker ook
![]()
![]()
Ik vind het eigenlijk helemaal niet erg dat ik niet weet wat voor breezers er wel of niet bestaanquote:Op zondag 4 september 2005 23:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
en nog wat met wat meer %![]()
@elm: breezer bright bestaaten t is nog lekker ook
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 23:17 schreef Gabry het volgende:
Zeep smaakt vies
Ik zei helemaal niets over zeep mén.quote:Op zondag 4 september 2005 23:17 schreef Gabry het volgende:
Zeep smaakt vies
Ga drinken...quote:Op zondag 4 september 2005 23:16 schreef erikkll het volgende:
ik heb dorst:)
Breezer ook waarschijnlijkquote:Op zondag 4 september 2005 23:17 schreef Gabry het volgende:
Zeep smaakt vies
Gewoon appelsap met een vleugje spiritus ofzo?quote:Op zondag 4 september 2005 23:18 schreef MaRySe het volgende:
[..]
De shoarma turk had appelsapHoewel ik om appelsientje vroeg
In bier, wijn en tequila niet echt tochquote:Op zondag 4 september 2005 23:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Bjina overal zit suiker in behalve water....
Vroeger waren de kratten bier nog van hout en moest je doorzuipen om de kachel op te stoken.....quote:
Maar je zocht een alcohol vervangerquote:Op zondag 4 september 2005 23:20 schreef MaRySe het volgende:
[..]
In bier, wijn en tequila niet echt toch?
Nee gewoon echt appelsapquote:Op zondag 4 september 2005 23:18 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Gewoon appelsap met een vleugje spiritus ofzo?
Misschien woon ik wel in een opvangwijk voor mensen met handicapquote:Op zondag 4 september 2005 23:20 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Je bent ook niet echt het snuggerste kind van je wijk hé?
Toen zat jij nog helemaal niet aan het bierquote:Op zondag 4 september 2005 23:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Vroeger waren de kratten bier nog van hout en moest je doorzuipen om de kachel op te stoken.....
je kon ook de flesjes naast het krat zettenquote:Op zondag 4 september 2005 23:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Vroeger waren de kratten bier nog van hout en moest je doorzuipen om de kachel op te stoken.....
Zozo, luxe daar bij huize meister.quote:Op zondag 4 september 2005 23:21 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nee gewoon echt appelsap
En pita broodjes kaas gegetenVriendin is vegetarisch daarom.
waar smaakt dat bright naar dan?quote:Op zondag 4 september 2005 23:21 schreef Imberr het volgende:
[..]
breezer wel jamaar breezer bright niet
![]()
Oja. Ha gister 4 glazen wijn, 3 medium biertjes, 1 large, 2 tequila.quote:Op zondag 4 september 2005 23:21 schreef brainster het volgende:
[..]
Maar je zocht een alcohol vervanger
Whahahahaahhaaa ik drink al bier toen jij nog in je moeder's baarmoeder zat knul.quote:Op zondag 4 september 2005 23:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Toen zat jij nog helemaal niet aan het bier![]()
Pita met kaas... een aparte combinatie denk ik zo.quote:Op zondag 4 september 2005 23:21 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nee gewoon echt appelsap
En pita broodjes kaas gegetenVriendin is vegetarisch daarom.
Huize meisterquote:Op zondag 4 september 2005 23:22 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Zozo, luxe daar bij huize meister.
Ik eet ze thuis altijd met kaas. Shoarma is vunzig van de supermarkt.quote:Op zondag 4 september 2005 23:23 schreef brainster het volgende:
[..]
Pita met kaas... een aparte combinatie denk ik zo.
Dat zou wel een heleboel verklaren.quote:Op zondag 4 september 2005 23:21 schreef erikkll het volgende:
[..]
Misschien woon ik wel in een opvangwijk voor mensen met handicap
Sorry hoorquote:Op zondag 4 september 2005 23:23 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Oja. Ha gister 4 glazen wijn, 3 medium biertjes, 1 large, 2 tequila.
EN IK WAS NIET EENS DRONKEN
maar heb nu wel buikpijnTsss
Alleen maar een beetje aangeschoten wat hen ik daar nu weer aan
Huize meisterquote:Op zondag 4 september 2005 23:22 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Zozo, luxe daar bij huize meister.
Dat dacht ik toch jaquote:Op zondag 4 september 2005 23:24 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Dat zou wel een heleboel verklaren.
ik dacht eerst serieus dat je een duitse was...quote:Op zondag 4 september 2005 23:23 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Huize meister
In de shoarma tent was ik!
Dat zou wel een enorme domper zijn geweest!quote:Op zondag 4 september 2005 23:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
ik dacht eerst serieus dat je een duitse was...
Ja ik heb dat email adres niet bedachtquote:Op zondag 4 september 2005 23:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 september 2005 23:26 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja ik heb dat email adres niet bedacht
Ik wou maryse@gmail.com die was er niet.. heb ik de bovenste maar genomen dat was marysemeister@gmail.com
quote:Op zondag 4 september 2005 23:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
en waar slaat dat op?quote:Op zondag 4 september 2005 22:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hij is onder de 30 dat is veel te jong voor Brechtje man![]()
in je profiel/fotoboek/ergens anders, staat dat je een zwak hebt voor oudere jongens, geloof ik?quote:
Wat vooroordelen al niet kunnen doen he.quote:
Merheba!quote:Op zondag 4 september 2005 23:32 schreef MaRySe het volgende:
Bij de Turk beginnen ze Turks tegen me te lullen.
JA HOI WAAR IS MIJN SNOR DAN
quote:Op zondag 4 september 2005 23:32 schreef MaRySe het volgende:
waarom was je geband?quote:Op zondag 4 september 2005 23:34 schreef Bananenman het volgende:
Hoi
Ik kom even kennis maken. Ik was gebanned sinds dag #1 van PUB, maar nu niet meer
Hoe weet je nou dat het turks wasquote:Op zondag 4 september 2005 23:32 schreef MaRySe het volgende:
Ach iedereen is toch roze van binnen.quote:Op zondag 4 september 2005 23:34 schreef brainster het volgende:
[..]
Opzich zie jij er niet turks uit ofzo.
Het zit je ook niet mee hè?quote:Op zondag 4 september 2005 23:32 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja net of ik een duitse neus heb.
Eerst dachten ze dat ik een buitenlander was
*stilquote:Op zondag 4 september 2005 23:35 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Ach iedereen is toch roze van binnen.
Die heb ik gewoon met de post gehadquote:Op zondag 4 september 2005 23:36 schreef Chriz2k het volgende:
Ik moet morgen mijn boeken halen.
quote:Op zondag 4 september 2005 23:34 schreef Bananenman het volgende:
Hoi
Ik kom even kennis maken. Ik was gebanned sinds dag #1 van PUB, maar nu niet meer
Zoals het hoort!quote:Op zondag 4 september 2005 23:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Die heb ik gewoon met de post gehad![]()
Ze vonden mijn topics niet leuk. Ik weet niet meer wat het was, maar ik had het samen met wat anderen een beetje volgespamd met domme dingen de eerste dagquote:
Ik kan heus wel Turks onderscheiden van Grieks.quote:Op zondag 4 september 2005 23:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hoe weet je nou dat het turks was![]()
Misschien wou die een geintje met je maken en was het grieks ofzo![]()
ja klopt,quote:Op zondag 4 september 2005 23:32 schreef erikkll het volgende:
[..]
in je profiel/fotoboek/ergens anders, staat dat je een zwak hebt voor oudere jongens, geloof ik?![]()
hoi, aangenaam, Erik is de naam
want je spreekt griek?quote:Op zondag 4 september 2005 23:37 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik kan heus wel Turks onderscheiden van Grieks.
quote:Op zondag 4 september 2005 23:37 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ze vonden mijn topics niet leuk. Ik weet niet meer wat het was, maar ik had het samen met wat anderen een beetje volgespamd met domme dingen de eerste dag![]()
Maar ik heb mijn leven gebeterd
Moeten we weer ontopic gaan doen, want dan is er geen chat. Die TT's van Jag zijn net iets te hoog gegrepen voor de doorsnee PUBer denk ik zo.quote:
god natt.quote:Op zondag 4 september 2005 23:38 schreef MaRySe het volgende:
Ik ben wel een beetje zigeuner en een beetje Noors!
Groenlo?quote:Op zondag 4 september 2005 23:41 schreef erikkll het volgende:
[..]
gelderland, groenlostaat vast wel in m'n profiel toch?
groenland?quote:Op zondag 4 september 2005 23:43 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Groenlo?
Klinkt als.
Groenland.
![]()
![]()
![]()
Ja, ik word gek.![]()
Heey jij! Ontopic.quote:
Ik... ben behalve neerlands, indoneesch en een beetje chinees.quote:Op zondag 4 september 2005 23:38 schreef MaRySe het volgende:
Ik ben wel een beetje zigeuner en een beetje Noors!
Germaans, russisch en een snufje deens.quote:Op zondag 4 september 2005 23:45 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik... ben behalve neerlands, indoneesch en een beetje chinees. [afbeelding]
mompelt iets over een grapjequote:Op zondag 4 september 2005 23:43 schreef brainster het volgende:
[..]
Moeten we weer ontopic gaan doen, want dan is er geen chat. Die TT's van Jag zijn net iets te hoog gegrepen voor de doorsnee PUBer denk ik zo.
Hmz.quote:Op zondag 4 september 2005 23:43 schreef brainster het volgende:
Die TT's van Jag zijn net iets te hoog gegrepen voor de doorsnee PUBer denk ik zo.
Jawel. Om 7 uur wegquote:Op zondag 4 september 2005 23:48 schreef Brechtje het volgende:
Moet niemand naar school morgen ofzo?
Ah meen je dat nou?quote:Op zondag 4 september 2005 23:43 schreef brainster het volgende:
[..]
Moeten we weer ontopic gaan doen, want dan is er geen chat. Die TT's van Jag zijn net iets te hoog gegrepen voor de doorsnee PUBer denk ik zo.
iets te serieus![]()
Ja, om 5 voor half negen aanfietsen.quote:Op zondag 4 september 2005 23:48 schreef Brechtje het volgende:
Moet niemand naar school morgen ofzo?
Ik ben ook Nederlands, maar gedeeltelijk palestijns.quote:Op zondag 4 september 2005 23:49 schreef Bananenman het volgende:
Ik ben NederlandsMaar wel gedeeltelijk joods
Ik boeken halenquote:Op zondag 4 september 2005 23:49 schreef Brechtje het volgende:
Ik hoef morgen lekker niet naar school
AHA! Nachtelijk vermaak!quote:Op zondag 4 september 2005 23:49 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik ben ook Nederlands, maar gedeeltelijk palestijns.![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 23:49 schreef Knoekie het volgende:
[..]
bitchquote:Op zondag 4 september 2005 23:49 schreef Brechtje het volgende:
Ik hoef morgen lekker niet naar school
quote:Op zondag 4 september 2005 23:49 schreef Knoekie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 september 2005 23:50 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
AHA! Nachtelijk vermaak!
*popcorn haalt*
RELLEN RELLEN RELLEN!![]()
spijbelen, foeiquote:Op zondag 4 september 2005 23:51 schreef Brechtje het volgende:
Maar ik ben dus 'ziek'en hoef dus niet naar school morgen.
*herkenbaar*quote:Op zondag 4 september 2005 23:51 schreef Brechtje het volgende:
Maar ik ben dus 'ziek'en hoef dus niet naar school morgen.
Smorgens je moeder laten bellen, altijd een goeie..quote:Op zondag 4 september 2005 23:53 schreef erikkll het volgende:
ik besliste altijd pas de dag dat ik naar school ging dat ik ziek was
gewoon zelf bellen dat je ziek bent en je ouders niet thuis zijn om te bellenquote:Op zondag 4 september 2005 23:53 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Smorgens je moeder laten bellen, altijd een goeie..
Hmhm... en ik had/heb net zoals knoekie altijd buikpijn.quote:Op zondag 4 september 2005 23:53 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Smorgens je moeder laten bellen, altijd een goeie..
quote:Op zondag 4 september 2005 23:56 schreef erikkll het volgende:
Sign In
The .NET Messenger Service is temporarily experiencing difficulty. You may be unable to sign in. Please try again later.
Last Update: 9/4/2005 2:35:00 PM Pacific Time (GMT -8:00)
Oeps.quote:Op zondag 4 september 2005 23:57 schreef brainster het volgende:
Hmm... ik hou het voor gezien. Truste pubers![]()
Voor het gebagger in dat mister/miss PUB topique zeker?quote:Op zondag 4 september 2005 23:58 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Oeps.
Jou moest ik trouwens nog een waarschuwing geven, ohja.
gewoon msn 7... maar ik heb 2 adressen... met m'n hotmail adres werkt het, met m'n 'normale' email (erik [AT] kleinlangenhorst.nl (*hint hint*)) nietquote:
* brainster zegt iets over kotsen bij het vak "frans"quote:Op zondag 4 september 2005 23:58 schreef MaRySe het volgende:
Ik ga juist wel altijd naar school als ik ziek ben
Alleen niet als ik moet kotsen verder wel.
Ik vergeef het je!quote:Op zondag 4 september 2005 23:59 schreef brainster het volgende:
[..]
Voor het gebagger in dat mister/miss PUB topique zeker?
sorry![]()
idd.quote:Op zondag 4 september 2005 23:59 schreef brainster het volgende:
[..]
Voor het gebagger in dat mister/miss PUB topique zeker?
sorry![]()
Frans is zo niet cool.quote:Op zondag 4 september 2005 23:59 schreef brainster het volgende:
[..]
* brainster zegt iets over kotsen bij het vak "frans"
Ik moest zo een keer naar de dokter van m'n mama.. Dus ik in de pauze gegaan.. Zegt de dokter ja je hebt longontsteking je moet NU je bed in.quote:Op zondag 4 september 2005 23:59 schreef brainster het volgende:
[..]
* brainster zegt iets over kotsen bij het vak "frans"
Dat kan ik ook niet. Absoluut dieptepunt was toch een 1.5 (jaja, anderhalf) voor een proefwerk.quote:Op maandag 5 september 2005 00:00 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Frans is zo niet cool.
Ik doe het al een paar jaar, en kan nog steeds geen zin maken in het frans.}:|
Ga dan op je hotmail adres gewoon zitten?quote:Op zondag 4 september 2005 23:59 schreef erikkll het volgende:
[..]
gewoon msn 7... maar ik heb 2 adressen... met m'n hotmail adres werkt het, met m'n 'normale' email (erik [AT] kleinlangenhorst.nl (*hint hint*)) niet
idd.quote:Op maandag 5 september 2005 00:01 schreef brainster het volgende:
[..]
Dat kan ik ook niet. Absoluut dieptepunt was toch een 1.5 (jaja, anderhalf) voor een proefwerk.
en nu ben ik echt weg![]()
doe ik nu ook, maar daar zijn meer irritante mensjes die ik niet graag spreekquote:Op maandag 5 september 2005 00:02 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ga dan op je hotmail adres gewoon zitten?
Had ik een uurtje geleden ook.quote:Op zondag 4 september 2005 23:56 schreef erikkll het volgende:
Sign In
The .NET Messenger Service is temporarily experiencing difficulty. You may be unable to sign in. Please try again later.
Last Update: 9/4/2005 2:35:00 PM Pacific Time (GMT -8:00)
deuj baget ziel voe plêquote:Op maandag 5 september 2005 00:03 schreef Brechtje het volgende:
[..]
idd.
Eindelijk, iemand die ook zo slecht is in frans.
Wi, je mappele brechtje.
wat is je msn?quote:Op maandag 5 september 2005 00:03 schreef erikkll het volgende:
[..]
doe ik nu ook, maar daar zijn meer irritante mensjes die ik niet graag spreek
Ik zie hem niet hoor.quote:
huh?quote:Op maandag 5 september 2005 00:12 schreef Knoekie het volgende:
je voudrais une grande pain.
Waarom wil je graag een groot brood?quote:Op maandag 5 september 2005 00:12 schreef Knoekie het volgende:
je voudrais une grande pain.
Frans is zooo stoer en zooo schijtsimpel....quote:Op maandag 5 september 2005 00:00 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Frans is zo niet cool.
Ik doe het al een paar jaar, en kan nog steeds geen zin maken in het frans.}:|
Nog snellerquote:Op maandag 5 september 2005 00:20 schreef Messenga het volgende:
Damn, 192 al, wanneer maken we er fastchat van ?
ach, wat maakt de naam nou uitquote:Op maandag 5 september 2005 00:20 schreef Messenga het volgende:
Damn, 192 al, wanneer maken we er fastchat van ?
Het hoeft ook niet altijd snel te gaan.quote:Op maandag 5 september 2005 00:50 schreef BnQ het volgende:
Hier werkt alles nog, wel erggg rustig!
doeiquote:
quote:Op maandag 5 september 2005 07:48 schreef Chriz2k het volgende:
3:12 -> 7:48
Het is eerder 02:00 maandagochtendquote:Op maandag 5 september 2005 02:09 schreef PaRaR het volgende:
Opzich niet erg vreemd aangezien het 2.00 is op een zondagavond
quote:Op maandag 5 september 2005 10:28 schreef ijsmeis het volgende:!
Ik dacht dat ik vandaag tot half 5 school had, maar het is maar half 1.
Dus dat scheelt!
Ik heb pas om 1 uur schoolquote:Op maandag 5 september 2005 10:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb om half 1 pas school
Maar ik ga dalijk eerst naar een vriend van me.
Jij gaat vrijwillig naar school?quote:Op maandag 5 september 2005 10:44 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb helemaal geen school maar ik ben er toch
urg.quote:Op maandag 5 september 2005 10:51 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb dinsdag, woensdag en donderdag vrij!
zit jij wel op schoolquote:Op maandag 5 september 2005 10:51 schreef ijsmeis het volgende:
ik ben al een week bezigquote:Op maandag 5 september 2005 10:54 schreef RoOoYtJuH het volgende:
ik hoef dindsdag om 11 uur pas me boeken te halen
En daarna zit ik alweer thuis
Mooiquote:Op maandag 5 september 2005 10:55 schreef BObNL het volgende:
[..]
ik ben al een week bezigmaar heb wel naar me zin
Morgen weer 3d max, moek nog een shitload aan huiswerk voor maken![]()
Ja hoorquote:
Wat voor ding?quote:Op maandag 5 september 2005 10:49 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Jij gaat vrijwillig naar school?
Pulies![]()
Ooooh...quote:
quote:Voorwoord
Dit rapport is geschreven ter vervanging van het schriftelijk tentamen van het blok Informatie in Model voor de Hanzehogeschool Groningen. Ik wil graag de Hanzehogeschool bedanken voor de interessante colleges tijdens dit blok waarin ons veel is geleerd over databases, informatiesystemen, normaliseren en de programmeertaal SQL.
Door de goede samenwerking met de school en de goede informatievoorziening is dit rapport tot een goed einde gebracht.
Groningen, augustus / september 2005,
Jeroen Olthof
Zie ook mijn postquote:Op maandag 5 september 2005 11:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En het is shitload, in plaats van shipload...![]()
Tof!quote:Op maandag 5 september 2005 11:17 schreef Jaguarized het volgende:
Ben dus bezig met mijn essay. Ik heb het voorwoord al.![]()
[..]
![]()
Dat leest niemandquote:Op maandag 5 september 2005 11:17 schreef Jaguarized het volgende:
Ben dus bezig met mijn essay. Ik heb het voorwoord al.![]()
[..]
![]()
Nee, maar het moet er wel bij.quote:
quote:
zo lees ik hetquote:Voorwoord
bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla
bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla
bla bla bla bla
Groningen, augustus / september 2005,
Jeroen Olthof
Dûh...quote:
Mên ik ben engels dus wie weet het nou beterquote:Op maandag 5 september 2005 11:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ooooh...![]()
En het is shitload, in plaats van shipload...![]()
En ik heb Canadese familie.quote:Op maandag 5 september 2005 11:39 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Mên ik ben engels dus wie weet het nou beter![]()
Dus niet zeuren.![]()
In Engeland zullen ze idd vast tegen de brave kindertjes zeggen dat het shipload is ipv shitloadquote:Op maandag 5 september 2005 11:39 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Mên ik ben engels dus wie weet het nou beter![]()
Dus niet zeuren.![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 11:43 schreef B_BOY het volgende:
ik zit op school nu. en ja ik heb al lekkere generd. al 2 uur informatica gehad. ben nu html aan het leren. het word miss nog ooit wat met mij.
Dat zal gerust wel weerquote:Op maandag 5 september 2005 11:44 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
In Engeland zullen ze idd vast tegen de brave kindertjes zeggen dat het shipload is ipv shitload
![]()
*jaloerstquote:Op maandag 5 september 2005 10:51 schreef ijsmeis het volgende:
Dit is intro kamp voor mijn nieuwe opleiding .quote:
dat word het egte leven dus. drank drank drank en studie en drank drank drank. lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 5 september 2005 11:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dit is intro kamp voor mijn nieuwe opleiding .
Recreatie niveau 3. ''Ja ik ben nu een echte student ''![]()
men wat een avatar heb jijquote:
Wat weet jij er nou vanquote:
HTMLquote:Op maandag 5 september 2005 11:43 schreef B_BOY het volgende:
ik zit op school nu. en ja ik heb al lekkere generd. al 2 uur informatica gehad. ben nu html aan het leren. het word miss nog ooit wat met mij.
Tofm jaquote:Op maandag 5 september 2005 11:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dit is intro kamp voor mijn nieuwe opleiding .
Recreatie niveau 3. ''Ja ik ben nu een echte student ''![]()
men moet ergens beginnen op het eind van het jaar hoop ik html goed onder de knie te hebben en de basis van php en mysql ook.quote:
gezondheid.quote:Op maandag 5 september 2005 12:02 schreef Renesite het volgende:
Hoest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |