*stilquote:Op zondag 4 september 2005 23:35 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Ach iedereen is toch roze van binnen.
Die heb ik gewoon met de post gehadquote:Op zondag 4 september 2005 23:36 schreef Chriz2k het volgende:
Ik moet morgen mijn boeken halen.
quote:Op zondag 4 september 2005 23:34 schreef Bananenman het volgende:
Hoi
Ik kom even kennis maken. Ik was gebanned sinds dag #1 van PUB, maar nu niet meer
Zoals het hoort!quote:Op zondag 4 september 2005 23:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Die heb ik gewoon met de post gehad![]()
Ze vonden mijn topics niet leuk. Ik weet niet meer wat het was, maar ik had het samen met wat anderen een beetje volgespamd met domme dingen de eerste dagquote:
Ik kan heus wel Turks onderscheiden van Grieks.quote:Op zondag 4 september 2005 23:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hoe weet je nou dat het turks was![]()
Misschien wou die een geintje met je maken en was het grieks ofzo![]()
ja klopt,quote:Op zondag 4 september 2005 23:32 schreef erikkll het volgende:
[..]
in je profiel/fotoboek/ergens anders, staat dat je een zwak hebt voor oudere jongens, geloof ik?![]()
hoi, aangenaam, Erik is de naam
want je spreekt griek?quote:Op zondag 4 september 2005 23:37 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik kan heus wel Turks onderscheiden van Grieks.
quote:Op zondag 4 september 2005 23:37 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ze vonden mijn topics niet leuk. Ik weet niet meer wat het was, maar ik had het samen met wat anderen een beetje volgespamd met domme dingen de eerste dag![]()
Maar ik heb mijn leven gebeterd
Moeten we weer ontopic gaan doen, want dan is er geen chat. Die TT's van Jag zijn net iets te hoog gegrepen voor de doorsnee PUBer denk ik zo.quote:
god natt.quote:Op zondag 4 september 2005 23:38 schreef MaRySe het volgende:
Ik ben wel een beetje zigeuner en een beetje Noors!
Groenlo?quote:Op zondag 4 september 2005 23:41 schreef erikkll het volgende:
[..]
gelderland, groenlostaat vast wel in m'n profiel toch?
groenland?quote:Op zondag 4 september 2005 23:43 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Groenlo?
Klinkt als.
Groenland.
![]()
![]()
![]()
Ja, ik word gek.![]()
Heey jij! Ontopic.quote:
Ik... ben behalve neerlands, indoneesch en een beetje chinees.quote:Op zondag 4 september 2005 23:38 schreef MaRySe het volgende:
Ik ben wel een beetje zigeuner en een beetje Noors!
Germaans, russisch en een snufje deens.quote:Op zondag 4 september 2005 23:45 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik... ben behalve neerlands, indoneesch en een beetje chinees. [afbeelding]
mompelt iets over een grapjequote:Op zondag 4 september 2005 23:43 schreef brainster het volgende:
[..]
Moeten we weer ontopic gaan doen, want dan is er geen chat. Die TT's van Jag zijn net iets te hoog gegrepen voor de doorsnee PUBer denk ik zo.
Hmz.quote:Op zondag 4 september 2005 23:43 schreef brainster het volgende:
Die TT's van Jag zijn net iets te hoog gegrepen voor de doorsnee PUBer denk ik zo.
Jawel. Om 7 uur wegquote:Op zondag 4 september 2005 23:48 schreef Brechtje het volgende:
Moet niemand naar school morgen ofzo?
Ah meen je dat nou?quote:Op zondag 4 september 2005 23:43 schreef brainster het volgende:
[..]
Moeten we weer ontopic gaan doen, want dan is er geen chat. Die TT's van Jag zijn net iets te hoog gegrepen voor de doorsnee PUBer denk ik zo.
iets te serieus![]()
Ja, om 5 voor half negen aanfietsen.quote:Op zondag 4 september 2005 23:48 schreef Brechtje het volgende:
Moet niemand naar school morgen ofzo?
Ik ben ook Nederlands, maar gedeeltelijk palestijns.quote:Op zondag 4 september 2005 23:49 schreef Bananenman het volgende:
Ik ben NederlandsMaar wel gedeeltelijk joods
Ik boeken halenquote:Op zondag 4 september 2005 23:49 schreef Brechtje het volgende:
Ik hoef morgen lekker niet naar school
AHA! Nachtelijk vermaak!quote:Op zondag 4 september 2005 23:49 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik ben ook Nederlands, maar gedeeltelijk palestijns.![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 23:49 schreef Knoekie het volgende:
[..]
bitchquote:Op zondag 4 september 2005 23:49 schreef Brechtje het volgende:
Ik hoef morgen lekker niet naar school
quote:Op zondag 4 september 2005 23:49 schreef Knoekie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 september 2005 23:50 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
AHA! Nachtelijk vermaak!
*popcorn haalt*
RELLEN RELLEN RELLEN!![]()
spijbelen, foeiquote:Op zondag 4 september 2005 23:51 schreef Brechtje het volgende:
Maar ik ben dus 'ziek'en hoef dus niet naar school morgen.
*herkenbaar*quote:Op zondag 4 september 2005 23:51 schreef Brechtje het volgende:
Maar ik ben dus 'ziek'en hoef dus niet naar school morgen.
Smorgens je moeder laten bellen, altijd een goeie..quote:Op zondag 4 september 2005 23:53 schreef erikkll het volgende:
ik besliste altijd pas de dag dat ik naar school ging dat ik ziek was
gewoon zelf bellen dat je ziek bent en je ouders niet thuis zijn om te bellenquote:Op zondag 4 september 2005 23:53 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Smorgens je moeder laten bellen, altijd een goeie..
Hmhm... en ik had/heb net zoals knoekie altijd buikpijn.quote:Op zondag 4 september 2005 23:53 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Smorgens je moeder laten bellen, altijd een goeie..
quote:Op zondag 4 september 2005 23:56 schreef erikkll het volgende:
Sign In
The .NET Messenger Service is temporarily experiencing difficulty. You may be unable to sign in. Please try again later.
Last Update: 9/4/2005 2:35:00 PM Pacific Time (GMT -8:00)
Oeps.quote:Op zondag 4 september 2005 23:57 schreef brainster het volgende:
Hmm... ik hou het voor gezien. Truste pubers![]()
Voor het gebagger in dat mister/miss PUB topique zeker?quote:Op zondag 4 september 2005 23:58 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Oeps.
Jou moest ik trouwens nog een waarschuwing geven, ohja.
gewoon msn 7... maar ik heb 2 adressen... met m'n hotmail adres werkt het, met m'n 'normale' email (erik [AT] kleinlangenhorst.nl (*hint hint*)) nietquote:
* brainster zegt iets over kotsen bij het vak "frans"quote:Op zondag 4 september 2005 23:58 schreef MaRySe het volgende:
Ik ga juist wel altijd naar school als ik ziek ben
Alleen niet als ik moet kotsen verder wel.
Ik vergeef het je!quote:Op zondag 4 september 2005 23:59 schreef brainster het volgende:
[..]
Voor het gebagger in dat mister/miss PUB topique zeker?
sorry![]()
idd.quote:Op zondag 4 september 2005 23:59 schreef brainster het volgende:
[..]
Voor het gebagger in dat mister/miss PUB topique zeker?
sorry![]()
Frans is zo niet cool.quote:Op zondag 4 september 2005 23:59 schreef brainster het volgende:
[..]
* brainster zegt iets over kotsen bij het vak "frans"
Ik moest zo een keer naar de dokter van m'n mama.. Dus ik in de pauze gegaan.. Zegt de dokter ja je hebt longontsteking je moet NU je bed in.quote:Op zondag 4 september 2005 23:59 schreef brainster het volgende:
[..]
* brainster zegt iets over kotsen bij het vak "frans"
Dat kan ik ook niet. Absoluut dieptepunt was toch een 1.5 (jaja, anderhalf) voor een proefwerk.quote:Op maandag 5 september 2005 00:00 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Frans is zo niet cool.
Ik doe het al een paar jaar, en kan nog steeds geen zin maken in het frans.}:|
Ga dan op je hotmail adres gewoon zitten?quote:Op zondag 4 september 2005 23:59 schreef erikkll het volgende:
[..]
gewoon msn 7... maar ik heb 2 adressen... met m'n hotmail adres werkt het, met m'n 'normale' email (erik [AT] kleinlangenhorst.nl (*hint hint*)) niet
idd.quote:Op maandag 5 september 2005 00:01 schreef brainster het volgende:
[..]
Dat kan ik ook niet. Absoluut dieptepunt was toch een 1.5 (jaja, anderhalf) voor een proefwerk.
en nu ben ik echt weg![]()
doe ik nu ook, maar daar zijn meer irritante mensjes die ik niet graag spreekquote:Op maandag 5 september 2005 00:02 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ga dan op je hotmail adres gewoon zitten?
Had ik een uurtje geleden ook.quote:Op zondag 4 september 2005 23:56 schreef erikkll het volgende:
Sign In
The .NET Messenger Service is temporarily experiencing difficulty. You may be unable to sign in. Please try again later.
Last Update: 9/4/2005 2:35:00 PM Pacific Time (GMT -8:00)
deuj baget ziel voe plêquote:Op maandag 5 september 2005 00:03 schreef Brechtje het volgende:
[..]
idd.
Eindelijk, iemand die ook zo slecht is in frans.
Wi, je mappele brechtje.
wat is je msn?quote:Op maandag 5 september 2005 00:03 schreef erikkll het volgende:
[..]
doe ik nu ook, maar daar zijn meer irritante mensjes die ik niet graag spreek
Ik zie hem niet hoor.quote:
huh?quote:Op maandag 5 september 2005 00:12 schreef Knoekie het volgende:
je voudrais une grande pain.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |