Oooohh snap je ze niet?quote:Op zondag 4 september 2005 22:44 schreef Chriz2k het volgende:
Waarom doe je trouwens de hele tijd semi-intellectuele wijsheden in de TT?
Hij wil semi slim overkomenquote:Op zondag 4 september 2005 22:44 schreef Chriz2k het volgende:
Waarom doe je trouwens de hele tijd semi-intellectuele wijsheden in de TT?
Ik snap je wel maar ik denk dat het niet zo'n grote indruk op brechtje maakt hoorquote:
Ik hoef er echt geen indruk mee te maken op Brechtje hoor.quote:Op zondag 4 september 2005 22:46 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik snap je wel maar ik denk dat het niet zo'n grote indruk op brechtje maakt hoor![]()
Hij is onder de 30 dat is veel te jong voor Brechtje manquote:Op zondag 4 september 2005 22:46 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik snap je wel maar ik denk dat het niet zo'n grote indruk op brechtje maakt hoor![]()
Ik moest lachen.quote:Op zondag 4 september 2005 22:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hij is onder de 30 dat is veel te jong voor Brechtje man![]()
Ow, dan snap ik je blijkbaar nietquote:Op zondag 4 september 2005 22:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik hoef er echt geen indruk mee te maken op Brechtje hoor.![]()
Hij is nog veel leuker als je weet waar die overgaatquote:
Iedereen dubbelfris..quote:Op zondag 4 september 2005 22:51 schreef MaRySe het volgende:
Ik ben opzoek naar een goed alcohol alternatief. Iemand suggesties?
Ga blowen ofzoquote:Op zondag 4 september 2005 22:51 schreef MaRySe het volgende:
Ik ben opzoek naar een goed alcohol alternatief. Iemand suggesties?
Het nu best wel 4 september. Hoe krijgen die buren dat voorelkaar?quote:Op zondag 4 september 2005 22:53 schreef Jaguarized het volgende:
De buren zijn hier op bezoek voor een verjaardag van me moeder van 16 augustus...
Die vonden het nodig om toen op vakantie te gaan.quote:Op zondag 4 september 2005 22:54 schreef brainster het volgende:
[..]
Het nu best wel 4 september. Hoe krijgen die buren dat voorelkaar?
Mijn vrienden dachten dat ik op vakantie was tijdens mijn verjaardag. Ze hadden het ook gewoon kunnen vragen enzoquote:Op zondag 4 september 2005 22:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die vonden het nodig om toen op vakantie te gaan.![]()
Oja alles met suiker of prik is uitgeslotenquote:Op zondag 4 september 2005 22:51 schreef Gabry het volgende:
[..]
Iedereen dubbelfris..
Gabry en Co gaan meestal aan de red bull![]()
Heerlijkquote:Op zondag 4 september 2005 22:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hij is nog veel leuker als je weet waar die overgaat![]()
Aaaaaight Chris ?![]()
Dus die kwamen ook later op je b-day?quote:Op zondag 4 september 2005 22:56 schreef brainster het volgende:
[..]
Mijn vrienden dachten dat ik op vakantie was tijdens mijn verjaardag. Ze hadden het ook gewoon kunnen vragen enzo.
Vers geperst sapquote:Op zondag 4 september 2005 22:57 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Oja alles met suiker of prik is uitgeslotenDaar kan ik niet tegen.
Juistquote:Op zondag 4 september 2005 22:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dus die kwamen ook later op je b-day?![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 22:57 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Bjina overal zit suiker in behalve water....quote:Op zondag 4 september 2005 22:57 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Light mijnheer, light!quote:Op zondag 4 september 2005 23:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Bjina overal zit suiker in behalve water....
Tijdens het boekenhalen (vorige week dinsdag) kwamen ze erop terug. Maar... ze zijn vrijdag was de dag.quote:
Mooi op tijd...quote:Op zondag 4 september 2005 23:05 schreef brainster het volgende:
[..]
Tijdens het boekenhalen (vorige week dinsdag) kwamen ze erop terug. Maar... ze zijn vrijdag was de dag.
En dan methanol erin flikkeren.quote:
En toen was er licht!quote:
Komt die uit je slechte versiertrukendoos?quote:Op zondag 4 september 2005 23:08 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
En dan methanol erin flikkeren.
Zeg Henk, moet je een vuurtje?
Eerder een onderdeel van het woord.quote:
Eerder een perfecte vraag voor een instant BBQ!quote:Op zondag 4 september 2005 23:10 schreef Gabry het volgende:
[..]
Komt die uit je slechte versiertrukendoos?![]()
Maar Breezer Bright bestaat toch niet echt of welquote:
Eristoff....quote:Op zondag 4 september 2005 23:11 schreef brainster het volgende:
[..]
Hoeveel had je gister avond eigelijk op? 2 flesjes eristoff ofzo?
en nog wat met wat meer %quote:Op zondag 4 september 2005 23:11 schreef brainster het volgende:
[..]
Hoeveel had je gister avond eigelijk op? 2 flesjes eristoff ofzo?
Ga je mond wassen.quote:Op zondag 4 september 2005 23:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
en nog wat met wat meer %![]()
en t is nog lekker ook
![]()
![]()
Ik vind het eigenlijk helemaal niet erg dat ik niet weet wat voor breezers er wel of niet bestaanquote:Op zondag 4 september 2005 23:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
en nog wat met wat meer %![]()
@elm: breezer bright bestaaten t is nog lekker ook
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 23:17 schreef Gabry het volgende:
Zeep smaakt vies
Ik zei helemaal niets over zeep mén.quote:Op zondag 4 september 2005 23:17 schreef Gabry het volgende:
Zeep smaakt vies
Ga drinken...quote:Op zondag 4 september 2005 23:16 schreef erikkll het volgende:
ik heb dorst:)
Breezer ook waarschijnlijkquote:Op zondag 4 september 2005 23:17 schreef Gabry het volgende:
Zeep smaakt vies
Gewoon appelsap met een vleugje spiritus ofzo?quote:Op zondag 4 september 2005 23:18 schreef MaRySe het volgende:
[..]
De shoarma turk had appelsapHoewel ik om appelsientje vroeg
In bier, wijn en tequila niet echt tochquote:Op zondag 4 september 2005 23:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Bjina overal zit suiker in behalve water....
Vroeger waren de kratten bier nog van hout en moest je doorzuipen om de kachel op te stoken.....quote:
Maar je zocht een alcohol vervangerquote:Op zondag 4 september 2005 23:20 schreef MaRySe het volgende:
[..]
In bier, wijn en tequila niet echt toch?
Nee gewoon echt appelsapquote:Op zondag 4 september 2005 23:18 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Gewoon appelsap met een vleugje spiritus ofzo?
Misschien woon ik wel in een opvangwijk voor mensen met handicapquote:Op zondag 4 september 2005 23:20 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Je bent ook niet echt het snuggerste kind van je wijk hé?
Toen zat jij nog helemaal niet aan het bierquote:Op zondag 4 september 2005 23:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Vroeger waren de kratten bier nog van hout en moest je doorzuipen om de kachel op te stoken.....
je kon ook de flesjes naast het krat zettenquote:Op zondag 4 september 2005 23:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Vroeger waren de kratten bier nog van hout en moest je doorzuipen om de kachel op te stoken.....
Zozo, luxe daar bij huize meister.quote:Op zondag 4 september 2005 23:21 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nee gewoon echt appelsap
En pita broodjes kaas gegetenVriendin is vegetarisch daarom.
waar smaakt dat bright naar dan?quote:Op zondag 4 september 2005 23:21 schreef Imberr het volgende:
[..]
breezer wel jamaar breezer bright niet
![]()
Oja. Ha gister 4 glazen wijn, 3 medium biertjes, 1 large, 2 tequila.quote:Op zondag 4 september 2005 23:21 schreef brainster het volgende:
[..]
Maar je zocht een alcohol vervanger
Whahahahaahhaaa ik drink al bier toen jij nog in je moeder's baarmoeder zat knul.quote:Op zondag 4 september 2005 23:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Toen zat jij nog helemaal niet aan het bier![]()
Pita met kaas... een aparte combinatie denk ik zo.quote:Op zondag 4 september 2005 23:21 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nee gewoon echt appelsap
En pita broodjes kaas gegetenVriendin is vegetarisch daarom.
Huize meisterquote:Op zondag 4 september 2005 23:22 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Zozo, luxe daar bij huize meister.
Ik eet ze thuis altijd met kaas. Shoarma is vunzig van de supermarkt.quote:Op zondag 4 september 2005 23:23 schreef brainster het volgende:
[..]
Pita met kaas... een aparte combinatie denk ik zo.
Dat zou wel een heleboel verklaren.quote:Op zondag 4 september 2005 23:21 schreef erikkll het volgende:
[..]
Misschien woon ik wel in een opvangwijk voor mensen met handicap
Sorry hoorquote:Op zondag 4 september 2005 23:23 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Oja. Ha gister 4 glazen wijn, 3 medium biertjes, 1 large, 2 tequila.
EN IK WAS NIET EENS DRONKEN
maar heb nu wel buikpijnTsss
Alleen maar een beetje aangeschoten wat hen ik daar nu weer aan
Huize meisterquote:Op zondag 4 september 2005 23:22 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Zozo, luxe daar bij huize meister.
Dat dacht ik toch jaquote:Op zondag 4 september 2005 23:24 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Dat zou wel een heleboel verklaren.
ik dacht eerst serieus dat je een duitse was...quote:Op zondag 4 september 2005 23:23 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Huize meister
In de shoarma tent was ik!
Dat zou wel een enorme domper zijn geweest!quote:Op zondag 4 september 2005 23:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
ik dacht eerst serieus dat je een duitse was...
Ja ik heb dat email adres niet bedachtquote:Op zondag 4 september 2005 23:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 september 2005 23:26 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja ik heb dat email adres niet bedacht
Ik wou maryse@gmail.com die was er niet.. heb ik de bovenste maar genomen dat was marysemeister@gmail.com
quote:Op zondag 4 september 2005 23:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
en waar slaat dat op?quote:Op zondag 4 september 2005 22:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hij is onder de 30 dat is veel te jong voor Brechtje man![]()
in je profiel/fotoboek/ergens anders, staat dat je een zwak hebt voor oudere jongens, geloof ik?quote:
Wat vooroordelen al niet kunnen doen he.quote:
Merheba!quote:Op zondag 4 september 2005 23:32 schreef MaRySe het volgende:
Bij de Turk beginnen ze Turks tegen me te lullen.
JA HOI WAAR IS MIJN SNOR DAN
quote:Op zondag 4 september 2005 23:32 schreef MaRySe het volgende:
waarom was je geband?quote:Op zondag 4 september 2005 23:34 schreef Bananenman het volgende:
Hoi
Ik kom even kennis maken. Ik was gebanned sinds dag #1 van PUB, maar nu niet meer
Hoe weet je nou dat het turks wasquote:Op zondag 4 september 2005 23:32 schreef MaRySe het volgende:
Ach iedereen is toch roze van binnen.quote:Op zondag 4 september 2005 23:34 schreef brainster het volgende:
[..]
Opzich zie jij er niet turks uit ofzo.
Het zit je ook niet mee hè?quote:Op zondag 4 september 2005 23:32 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja net of ik een duitse neus heb.
Eerst dachten ze dat ik een buitenlander was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |