Waarom wil je graag een groot brood?quote:Op maandag 5 september 2005 00:12 schreef Knoekie het volgende:
je voudrais une grande pain.
Frans is zooo stoer en zooo schijtsimpel....quote:Op maandag 5 september 2005 00:00 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Frans is zo niet cool.
Ik doe het al een paar jaar, en kan nog steeds geen zin maken in het frans.}:|
Nog snellerquote:Op maandag 5 september 2005 00:20 schreef Messenga het volgende:
Damn, 192 al, wanneer maken we er fastchat van ?
ach, wat maakt de naam nou uitquote:Op maandag 5 september 2005 00:20 schreef Messenga het volgende:
Damn, 192 al, wanneer maken we er fastchat van ?
Het hoeft ook niet altijd snel te gaan.quote:Op maandag 5 september 2005 00:50 schreef BnQ het volgende:
Hier werkt alles nog, wel erggg rustig!
doeiquote:
quote:Op maandag 5 september 2005 07:48 schreef Chriz2k het volgende:
3:12 -> 7:48
Het is eerder 02:00 maandagochtendquote:Op maandag 5 september 2005 02:09 schreef PaRaR het volgende:
Opzich niet erg vreemd aangezien het 2.00 is op een zondagavond
quote:Op maandag 5 september 2005 10:28 schreef ijsmeis het volgende:!
Ik dacht dat ik vandaag tot half 5 school had, maar het is maar half 1.
Dus dat scheelt!
Ik heb pas om 1 uur schoolquote:Op maandag 5 september 2005 10:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb om half 1 pas school
Maar ik ga dalijk eerst naar een vriend van me.
Jij gaat vrijwillig naar school?quote:Op maandag 5 september 2005 10:44 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb helemaal geen school maar ik ben er toch
urg.quote:Op maandag 5 september 2005 10:51 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb dinsdag, woensdag en donderdag vrij!
zit jij wel op schoolquote:Op maandag 5 september 2005 10:51 schreef ijsmeis het volgende:
ik ben al een week bezigquote:Op maandag 5 september 2005 10:54 schreef RoOoYtJuH het volgende:
ik hoef dindsdag om 11 uur pas me boeken te halen
En daarna zit ik alweer thuis
Mooiquote:Op maandag 5 september 2005 10:55 schreef BObNL het volgende:
[..]
ik ben al een week bezigmaar heb wel naar me zin
Morgen weer 3d max, moek nog een shitload aan huiswerk voor maken![]()
Ja hoorquote:
Wat voor ding?quote:Op maandag 5 september 2005 10:49 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Jij gaat vrijwillig naar school?
Pulies![]()
Ooooh...quote:
quote:Voorwoord
Dit rapport is geschreven ter vervanging van het schriftelijk tentamen van het blok Informatie in Model voor de Hanzehogeschool Groningen. Ik wil graag de Hanzehogeschool bedanken voor de interessante colleges tijdens dit blok waarin ons veel is geleerd over databases, informatiesystemen, normaliseren en de programmeertaal SQL.
Door de goede samenwerking met de school en de goede informatievoorziening is dit rapport tot een goed einde gebracht.
Groningen, augustus / september 2005,
Jeroen Olthof
Zie ook mijn postquote:Op maandag 5 september 2005 11:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En het is shitload, in plaats van shipload...![]()
Tof!quote:Op maandag 5 september 2005 11:17 schreef Jaguarized het volgende:
Ben dus bezig met mijn essay. Ik heb het voorwoord al.![]()
[..]
![]()
Dat leest niemandquote:Op maandag 5 september 2005 11:17 schreef Jaguarized het volgende:
Ben dus bezig met mijn essay. Ik heb het voorwoord al.![]()
[..]
![]()
Nee, maar het moet er wel bij.quote:
quote:
zo lees ik hetquote:Voorwoord
bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla
bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla
bla bla bla bla
Groningen, augustus / september 2005,
Jeroen Olthof
Dûh...quote:
Mên ik ben engels dus wie weet het nou beterquote:Op maandag 5 september 2005 11:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ooooh...![]()
En het is shitload, in plaats van shipload...![]()
En ik heb Canadese familie.quote:Op maandag 5 september 2005 11:39 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Mên ik ben engels dus wie weet het nou beter![]()
Dus niet zeuren.![]()
In Engeland zullen ze idd vast tegen de brave kindertjes zeggen dat het shipload is ipv shitloadquote:Op maandag 5 september 2005 11:39 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Mên ik ben engels dus wie weet het nou beter![]()
Dus niet zeuren.![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 11:43 schreef B_BOY het volgende:
ik zit op school nu. en ja ik heb al lekkere generd. al 2 uur informatica gehad. ben nu html aan het leren. het word miss nog ooit wat met mij.
Dat zal gerust wel weerquote:Op maandag 5 september 2005 11:44 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
In Engeland zullen ze idd vast tegen de brave kindertjes zeggen dat het shipload is ipv shitload
![]()
*jaloerstquote:Op maandag 5 september 2005 10:51 schreef ijsmeis het volgende:
Dit is intro kamp voor mijn nieuwe opleiding .quote:
dat word het egte leven dus. drank drank drank en studie en drank drank drank. lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 5 september 2005 11:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dit is intro kamp voor mijn nieuwe opleiding .
Recreatie niveau 3. ''Ja ik ben nu een echte student ''![]()
men wat een avatar heb jijquote:
Wat weet jij er nou vanquote:
HTMLquote:Op maandag 5 september 2005 11:43 schreef B_BOY het volgende:
ik zit op school nu. en ja ik heb al lekkere generd. al 2 uur informatica gehad. ben nu html aan het leren. het word miss nog ooit wat met mij.
Tofm jaquote:Op maandag 5 september 2005 11:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dit is intro kamp voor mijn nieuwe opleiding .
Recreatie niveau 3. ''Ja ik ben nu een echte student ''![]()
men moet ergens beginnen op het eind van het jaar hoop ik html goed onder de knie te hebben en de basis van php en mysql ook.quote:
gezondheid.quote:Op maandag 5 september 2005 12:02 schreef Renesite het volgende:
Hoest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |