1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 13-07-2005 FC Den Bosch - Maccabi Haifa 0-2 15-07-2005 FC Den Bosch - Hartlepool United 1-0 20-07-2005 OSC '45 - FC Den Bosch 0-10 23-07-2005 FC Den Bosch - FC Dordrecht 1-2 27-07-2005 FC Den Bosch - Lierse SK 0-1 31-07-2005 FC Den Bosch - Stormv./Telstar 14:30 03-08-2005 Nivo Sparta - FC Den Bosch 19:30 06-08-2005 FC Lienden - FC Den Bosch 15:00 09-08-2005 Exc. Maassluis - FC Den Bosch 18:30 ac 12-08-2005 FC Emmen - FC Den Bosch 20:00 comp |
quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:45 schreef Yeahinho het volgende:
De selectie per 28-07-2005.
Trainers/coaches: Theo Bos, Jan van Grinsven.
Doel: Martijn van Strien, Danilo Verus (2e elftal), Michel Vorm (FC Utrecht).
Verdediging: Paul Verhaegh, Peter Uneken, Jaap Davids (Vitesse 2), Wim Raymaekers (RC Genk 2), Lorenzo Rimkus (Sparta), Jordens Peters (jeugd).
Middenveld: Robbie Haemhouts, Mounir Biyadat, Paul Beekmans (aanvoerder), Marcel Cas, Randy Heijnsbergen (jeugd), Wout Meulemans (jeugd).
Aanval: Brayton Biekman, Gijs Cales, Berry Powel, Prince Rajcomar (FC Utrecht), Richal Leitoe (FC Utrecht).
Afvaller Berry Powe!![]()
![]()
![]()
Ja hoezo?quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:02 schreef Yeahinho het volgende:
Ben je al bij een oefenwedstrijd wezen kijken?
Als hij na 10 wedstrijden een gemiddelde van 3 goals per wedstrijd heeft, dan magtie blijvenquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:13 schreef Yeahinho het volgende:
Al dat gezeik op/om Powel, ik word er echt moe van....
Gisteren werkte ie zichzelf kapot, en als ie dat doet mag ie van mij gewoon in blauw-wit spelen!
Daar heeft hij het zelf naar gemaakt, ik heb mijn team niet in de steek gelaten.........quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:13 schreef Yeahinho het volgende:
Gisteren werkte ie zichzelf kapot, en als ie dat doet mag ie van mij gewoon in blauw-wit spelen!
Dan nog niet.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als hij na 10 wedstrijden een gemiddelde van 3 goals per wedstrijd heeft, dan magtie blijven![]()
![]()
Mooi, mooi, mooiquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:56 schreef DutchGooner het volgende:
Hoppa,Emmen,MVV,Veendam,en Excelsior uit allemaal vrij vervoer zonder kaartverplichting or whatever,Jammer dat ik alleen mee kan naar Excelsior van die wedstrijden
Omniworld is AC en van Zwolle weet men het nog niet,ik denk een combi zoals Zwolle heeft voorgesteld.
quote:Info kaartverkoop wedstrijden FC Den Bosch
Emmen-FC Den Bosch, vrijdag 12 augustus 20.00
Vrije verkoop. Kassa's op wedstrijddag open. Kaart bezoekersvak 10 euro.
FC Den Bosch-Helmond Sport, vrijdag 19 augustus 20.00
Vrije verkoop. Kassa's op wedstrijddag open.
FC Omniworld-FC Den Bosch, maandag 22 augustus 20.00
Kaartverkoop via ticketbox. Uitkaart verplicht. 160 kaarten beschikbaar voor
FC Den Bosch-supporters. Prijs omwisselbiljet 10,10 euro. Omwisselen bij
stadion Omniworld op parkeerplaats bezoekersvak.
FC Den Bosch-Top Oss, vrijdag 26 augustus 18.30
Risicowedstrijd cat. C. Kassa's op wedstrijddag gesloten.
Kaartverkoop via ticketbox, clubkaarthouders 1 kaart.
FC Zwolle-FC Den Bosch, maandag 29 augustus 20.00
Vervoerswijze en kaartverkoop nog niet bekend. Zwolle moet nog antwoord geven
op voorstel autocombi of vrij vervoer.
FC Den Bosch-Haarlem, donderdag 1 september 20.00
*wedstrijd eventueel verzet naar maandag 12 september 20.00 vanwege interlandverplichtingen.
MVV-FC Den Bosch, donderdag 8 september 20.00
FC Den Bosch-De Graafschap, vrijdag 16 september 20.00
Vrije verkoop. Kassa's op wedstrijddag open. Voor supporters van De Graafschap
geldt een autocombi.
Veendam-FC Den Bosch, vrijdag 23 september 20.00
FC Den Bosch-Eindhoven, vrijdag 30 september 20.00
FC Den Bosch-AGOVV, maandag 3 oktober 20.00
Excelsior-FC Den Bosch, vrijdag 7 oktober 20.00
Vrije verkoop. Kassa's op wedstrijddag open. Kaart 10 euro.
Parkeren supporters FC Den Bosch op P3.
Komen jullie de 16e september wel achter.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:28 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Wat zijn eigenlijk de doelstellingen hier? kampioen? Nog niet echt veel versterkt geloof ik...
Gaan jullie maar lekker lijken uit de kast trekken strontboer.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:28 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Wat zijn eigenlijk de doelstellingen hier? kampioen? Nog niet echt veel versterkt geloof ik...
Even voor DG: ja graag.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:00 schreef TerroRobbie het volgende:
DG, moet je kaartje van Standard Liege - 1. FC Köln hebben?
Viel mij ook al op...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:45 schreef Yeahinho het volgende:
Uiteraard.
Erg goed over nagedacht trouwens, om op zaterdag de open dag te houden en zondag tegen Telstar te spelen....
Fijne vakantiequote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ben er morgen niet.. Vanavond op vakantie
Is ie niet doorweekt?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:36 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
DG ik heb ook nog een kaartje van FC Den Bosch - Lierse SK moet ik hem voor je bewaren?
Nee staat alleen een naam op..... weet niet of dat een probleem isquote:
Kaartjes met 'SV' (supportersvereniging) erop vindt ie al niks, dus dan ben ik bang dat ie aan jouw kaartje helemaal weinig plezier heeftquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:39 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Nee staat alleen een naam op..... weet niet of dat een probleem is
kan dr ook niks aan doen dat de elftalleider er altijd namen op schrijftquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:43 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Kaartjes met 'SV' (supportersvereniging) erop vindt ie al niks, dus dan ben ik bang dat ie aan jouw kaartje helemaal weinig plezier heeft.
Leukquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:35 schreef tong80 het volgende:
Zoontje van een vriend voetbalt bij FC en wordt morgen ook betrokken bij het programma.
Dan zittie over 2 jaar bij mijquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:02 schreef tong80 het volgende:
Ja hij is één van de jongsten van zijn lichting dacht ik.
Train je een team dan ?quote:
Nee, elftalbegeleider. Dat houdt in eht kort in:quote:
quote:
En aan Lurling!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:53 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
![]()
Als DG ergens een hekel aan heeft is het wel aan YNWA
Van mij mag hij echt opzouten. Hij komt ook gewoon kwaliteit tekort. Leuke speler voor de 1e klasse amateurs. Niets meer en niets minder.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:13 schreef Yeahinho het volgende:
was inderdaad als van ouds maar ach ik ben weer een dag van huis geweest!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:34 schreef Yeahinho het volgende:
De Open Dag was weer ouderwets kut.
Spelerspresentatie zoals altijd (al kwamen ze deze keer vanuit de m-side-tunnel), demo-training die ik na 10 minuten al niet meer aan kon zien (zo slaapverwekkend) en de Omroep Brabant-promotour die me niet bepaald kon bekoren. Maar we hebben het drooggehouden (klokslag 5 uur begon het te vallen) dus mogen niet klagen.
Hoezo 7,50?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:11 schreef Yeahinho het volgende:
Zo is dat Lady. Morgen ook maar weer naar de Vliert voor het spektakelstuk tussen FC Den Bosch en Stormvogels/Telstar. Voor slechts ¤ 7,50 mogen wij getuige zijn van deze ongetwijfeld slaapverwekkende oefenpot
.
Dat vragen wij ons ook allemaal afquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:35 schreef tong80 het volgende:
Waarom spelen ze geen oefenwedstrijd op zo'n dag ?
quote:Guerrero niet gewenste versterking
Daniel Guerrero is niet de gewenste versterking voor de eerste selectie. De Spanjaard trainde gisteren op proef mee met de beloftes, maar de technische staf zag in de aanvallende middenvelder niet de kwaliteiten die de gewenste versterking moet hebben.
Oorspronkelijk zou 'Dani' een week op proef mee trainen. Een wedstrijd met de beloftes op zaterdagochtend betekende echter al het eindstation voor Guerrero bij FC Den Bosch.
Hebben ze toen de verkeerde weggestuurd ?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:21 schreef DutchGooner het volgende:
Da's snel,moet me aan vorig seizoen denken...
Toen hadden ze ook een heel vreemdenlingen legioen op proef die zo weer weg warenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hebben ze toen de verkeerde weggestuurd ?
Zolang het niks kost maakt het geen kut uit.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:25 schreef Yeahinho het volgende:
Toen werd de ene na de andere Portugees, Oostenrijker en wat al niet meer voor voetballers die op proef waren naar huis gestuurd.
Ik denk dat ik vandaag de Formule 1 voor één keertje boven de FC verkies.quote:Op zondag 31 juli 2005 13:08 schreef Yeahinho het volgende:
Wie gaan er vanmiddag kijken? Robbie is op vakantie, DG komt maar wellicht iets later, Lady zit aan de overkant (), tong80 gaat al niet meer kijken sinds 1934, en OOSJ....?
Yeahinho heeft de foto's van het afscheid al DG!quote:Op zondag 31 juli 2005 16:41 schreef DutchGooner het volgende:
1-0 dus dankzij een e.d. van Telstar.
In de eerste helft 5 goede mogelijkheden gehad incl een niet te missen kans voor de uber-prutser Powel
Afscheid voor Koentje was![]()
Moest dat nou,die teksten erbij?quote:Op zondag 31 juli 2005 19:37 schreef Yeahinho het volgende:
[afbeelding]
DG heeft zijn fakkel neergelegd en zoekt een veilig heenkomen
[afbeelding]
En DG is spoorloos verdwenen[/i]
Bang dat je herkend wordt?!quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Moest dat nou,die teksten erbij?![]()
Zou je die naam van die 'foto-site' niet eens veraderenquote:Op zondag 31 juli 2005 19:37 schreef Yeahinho het volgende:
Meer foto's van LadyFCDB te zien op www.fcdbfans.nl.
Ik heb al veel commentaar gehoord, maar dit volg ik even niet..quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:43 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Zou je die naam van die 'foto-site' niet eens veraderen![]()
![]()
![]()
Nee hoor,het duurde mij te lang en ik stond de nodige rook te happen van de andere 3....quote:Op maandag 1 augustus 2005 07:50 schreef Reanimatie.com het volgende:
held op sokken
Ah, op die fiets!quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:25 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
http://www.fconderaan.nl/.......jpg
Snapte?
En al die rook is niet goed voor je gezondheid. Had al snel door waarom jij een rookvrije omgeving opzocht.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee hoor,het duurde mij te lang en ik stond de nodige rook te happen van de andere 3....
quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:18 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ken iemand die al een tijdje vóór de wedstrijd een rookvrije tribune opzocht.....
Oh Oh Yeahinho hoe kan je Rean nou toch vergetenquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:02 schreef Reanimatie.com het volgende:
Misschien moeten we anders maar informeren naar die Belg van Lierse. Dattie kan scoren heeft ie bewezen....
enne, Yeahinho, waarom staan al die nerds van hier in het OT, behalve ondergetekende.![]()
Zelfs die verkapte Lampenkap van een DD staat erbij![]()
Als DG je dan niet voor is, want dan staat er niemand in de OPquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:10 schreef Yeahinho het volgende:. Hoe kan ik die Nimweger nou vergeten...
Volgende OP sta je erbij!
Daar ben ik dus ook benieuwd naar.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Ben erg nieuwsgierig of Den Bosch weer mee kan doen voor het kampioenschap. Ik maak me wel een beetje zorgen over het gebrek aan scorend vermogen. Het doelpunt tegen Lierse was ook een eigen doelpunt van een Belg... Leitoe en Rajcomar zijn geen doelpuntenmachines ben ik bang...
Maar die is op vakantiequote:Op maandag 1 augustus 2005 23:17 schreef Reanimatie.com het volgende:
LadyFCDB > Ik denk dat er maar één grotere nerd als mij hier is...
.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:20 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Als DG je dan niet voor is, want dan staat er niemand in de OP
Het kan niet lang genoeg zijnquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:27 schreef LadyFCDB het volgende:
Hoelang is hij nog weg?
quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:28 schreef Yeahinho het volgende:
Een week geloof ik. Maar als het aan DG ligt verongelukt ie, en gaat het niveau op VBL stijgen.
TerrorSukkel natuurlijkquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:32 schreef Reanimatie.com het volgende:
en jullie bedoelen?
Doelde jij op iemand anders dan?quote:
Niks verkapt!quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:02 schreef Reanimatie.com het volgende:
Zelfs die verkapte Lampenkap van een DD staat erbij![]()
Ik weet niet of dat wel een betere plaats is. Ik zie toch het liefst mijn eigen cluppie voetballen....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:43 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Nee, ik zit morgen op een veel betere plaats.
In het Olympia Stadion in München.
Mwah,ik wil er geld bij krijgen om U2 te zien.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:43 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Nee, ik zit morgen op een veel betere plaats.
In het Olympia Stadion in München.
Uiteraardquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:14 schreef LadyFCDB het volgende:
Nog mensen hier die morgenavond ook present zijn?
De zon schijnt toch???quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:20 schreef tong80 het volgende:
Tong is klaar voor vanavond.
Klote van het slechte weer.
Ahhhh sterkte ermee.....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:15 schreef Reanimatie.com het volgende:
*pffff* hier ook. Tandje nummer 3,4 en 5 doen een poging 'synchroom doorkomen'
De kleine Zwelg heeft het er moeilijk mee en papa ging er bijna van meehuilen.
Daar heb je ook meteen de 3 enige hoogtepunten van de wedstrijdquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ach,wel 3 doelpunten die zeer fraai waren![]()
Het hartbrekende, maar schitterende, zelfgezongen 'een man mag niet huilen' houd me op de beenquote:
Ken je het liedje van Henk Damen, Mijn kleine Jochie???quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:24 schreef Reanimatie.com het volgende:
[..]
Het hartbrekende, maar schitterende, zelfgezongen 'een man mag niet huilen' houd me op de been
![]()
Mail het door aan Fred v/d Hoorn of Theo Bos en de motivatie moet er zijn.quote:Hahahaha. Is toch ook niet verkeerd hoor. Smitshoek uit. Altijd lastig. Den Bosch ook altijd lastig maar met ons fanatieke thuispubliek geef ik ons zeker wel een kans.
Maar wij hebben Berryquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:15 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mail het door aan Fred v/d Hoorn of Theo Bos en de motivatie moet er zijn.
Dat lijkt me wel heeeeeeeeel erg stug ,hij is gewoon basisspeler bij NEC en tevens financieel onhaalbaar lijkt mij.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:05 schreef Yeahinho het volgende:
Bjorn van der Doelen schijnt gezien te zijn bij het stadion.
Die zou geen verkeerd middenveld vormen samen met captain Paultje.
Hoeveel vraag jij per maand?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:31 schreef methodmich het volgende:
Zou er niet ergens een 10 te huur zijn?
Voor dat laatste hebben we Powel alquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:44 schreef tong80 het volgende:
Den Bosch viel me tegen. Weinig vaste patronen nog en in de voorhoede een schrikbarend tekort aan creätiviteit. Eerste doelpunt viel vlak voor rust dat zegt alles. Ze hebben dringend behoefte aan een middenvelder die de aanvallers in stelling kan brengen en aan een spits die er in de eerste divisie 20 intrapt.
hij is geen basisspeler bij NEC, zit op de bank.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel heeeeeeeeel erg stug ,hij is gewoon basisspeler bij NEC en tevens financieel onhaalbaar lijkt mij.
Nou ik weet het inmiddels welquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:30 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat wel een betere plaats is. Ik zie toch het liefst mijn eigen cluppie voetballen....
Geef mij dat geld maar, dan ga ik volgende week wel naar Madridquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mwah,ik wil er geld bij krijgen om U2 te zien.
Hoe kom je erbij dat ie haalbaar is voor ons?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:17 schreef Yeahinho het volgende:
Slot schijnt bij NAC uitgefloten te worden door zijn eigen spelers.
Mooi hierheen halen dus, goeie (wellicht haalbare) kracht voor ons.
Die schijnen gepromoveerd te zijn naar de eerste klasse.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:40 schreef methodmich het volgende:
Die hebben door de centen en Kraaij Jr best een aardig team staan nog.
Sprak daar met een plaatselijke en die had het er al over dat er gruwelijk veel geld wordt ingestoken daar.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:47 schreef methodmich het volgende:
Ze hebben ook 3 of 4 man van DOVO gehaald daar, ook niet voor een habbekrats.
Als kiespijn.......quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:02 schreef TerroRobbie het volgende:
hoi,
Groeten uit tsjechie
missen jullie me al![]()
![]()
![]()
Via een telefooncentrale die je doorverbindt met de website. Draaischijf ook.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:15 schreef DutchGooner het volgende:
Kut,hebben ze daar ook al internet?
En op vrijdagavond.....quote:Op zondag 7 augustus 2005 15:57 schreef Yeahinho het volgende:
Benieuwd hoeveel fans we vrijdag meenemen naar Emmen.
Vrij vervoer, kassaverkoop zonder clubcard-verplichting, maar helaas is het wat ver...
Zegt hij die er niet bij zal zijn.quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En op vrijdagavond.....
Maar de wedstrijden die VV zijn moeten we gewoon genoeg mensen mee nemen.
Jarenlang is er gezeken over combi's en nu mag men het laten zien dan.
Nee maar is wel komen kijken....quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:29 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Zegt hij die er niet bij zal zijn.
Maar ik heb nooit gezeken op combi's zoals andere dat deden...quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:29 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Zegt hij die er niet bij zal zijn.
Had je ook maar gewoon in Den Bosch moeten blijven wonenquote:Op zondag 7 augustus 2005 18:08 schreef Reanimatie.com het volgende:
Ik heb genoeg gezeken op combi's en ik ben er vrijdag niet bij. Het zeiken op de combi's had er altijd mee te maken dat ik niet in 073 woonde en ook niet van plan was om via 073 naar een wedstrijd te gaan.
op- en aanmerkingen zie ik wel verschijnen
quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:55 schreef Yeahinho het volgende:
Niet gezeken op combi's? Ik kan me andere verhalen herinneren...
Sinds het voor mij steeds makkelijker is geworden om buiten combi's om te gaan vind ik het wel gezegend,maakt voor mij tegenwoordig weinig meer uit waar ik zit,het liefst tussen de eigen mensen maar als het niet anders kan is het voor mij geen probleem om tussen het thuispubliek te zitten.quote:Ik heb trouwens wél gezeken op combi's (en doe dat nog steeds) en ga als ik op eigen vervoer mag zeker sneller mee naar uitwedstrijden.
Uiteraard maar als het niet anders is ga ik toch liever op EV tussen het thuispubliek dan met de combi in het uitvak.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:29 schreef Yeahinho het volgende:
Ideaal is op eigen vervoer tussen de FC-aanhang kunnen zitten. Zoals vrijdag dus, ik heb er zin an!
quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:29 schreef methodmich het volgende:
Gaan er nog mensen van hier naar Maassluis morgenavond? Best aardig sportpark daar.
Dat blijktquote:Op maandag 8 augustus 2005 17:28 schreef Yeahinho het volgende:
Richting Rotterdam geloof ik. Ben je levend teruggekomen uit Tsjechië dan?
Achter Rotterdam. Pas op voor Robert Visser, de rode loper.quote:Op maandag 8 augustus 2005 16:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ga ook..
Waar ligt Maassluis eigenlijk?
tussen Rotterdam en Hoek van Holland aan de A20quote:Op maandag 8 augustus 2005 16:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ga ook..
Waar ligt Maassluis eigenlijk?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:31 schreef TheVulture het volgende:bekertoernooi. wat een blamage met 2-1 2-0 verliezen van amateurs
Er is nog heel veel werk aan de winkel mijnheer Bos.
Dat was ook de bedoeling, maar ik kreeg een uitnodiging om uit eten te gaan.. Dus ik heb maar een keer verstek laten gaan... Vrijdag ben ik er wel weer uiteraard..quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:35 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij met KG mee reed?
Mij zouden ze ook ophalen, maar zit nou toch te wachttenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling, maar ik kreeg een uitnodiging om uit eten te gaan.. Dus ik heb maar een keer verstek laten gaan... Vrijdag ben ik er wel weer uiteraard..
Rosmalense?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:01 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Mij zouden ze ook ophalen, maar zit nou toch te wachtten![]()
Gisteren afgesproken op de kermis, zegt genoeg denk.
Achteraf bleitoe![]()
Vrijdag ben ik er waarschijnlijk ook niet, geen vervoer.![]()
Je moet voor 1 wedstrijd dus zo'n uitkaart + foto aanvragen?quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:59 schreef DutchGooner het volgende:
De enige combi die ik mee zal maken dit jaar is FLOP Oss uit en dat is puur vanwege de geringe afstand.
Hmmm ok, daar was ik gisteren ook.. maar niemand gezien.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:24 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Op de Rosmalense kermis ja, althans.... d'n Beer....
Hahahaha SUKKEL!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Kutzootje. v/d Hoorn OPROTTEN!!
Die heb je nodig voor elke wedstrijd die geen vrije verkoop is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:26 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Je moet voor 1 wedstrijd dus zo'n uitkaart + foto aanvragen?
Behalve als je een seizoenskaart hebtquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die heb je nodig voor elke wedstrijd die geen vrije verkoop is.
Heldquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:59 schreef Yeahinho het volgende:
Kutzooitje.
Blij dat ik niet ben geweest, en ik vraag me af waarom ik vrijdag naar Emmen ga.....maar ik ga wel
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Als je je afvraagt waarom je gaat kun je beter thuisblijven...
Wat je een troost noemtquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:33 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Een troost: Powell eist nu ook al de penalty's op.![]()
leuk he? Huilen om het huilenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:15 schreef Yeahinho het volgende:
[..].
Leuk he? Reageren om het reageren.
Inderdaad.. als het nergens op slaat wat je zegt kun je nog altijd roepen dat het sarscasme was...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:21 schreef Yeahinho het volgende:
Bedankt voor de uitleg. Die maakt nog eens extra duidelijk dat mijn opmerking sarcastisch bedoeld was.
Of jij reageert op alles lekker serieusquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Inderdaad.. als het nergens op slaat wat je zegt kun je nog altijd roepen dat het sarscasme was...
Op dit soort dingen wel ja... en zeker op een avond waarop we van een amateurclub verliezen en daardoor o.a. de enige kans op een leuke wedstrijd tegen een eredivisieclub mislopen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Of jij reageert op alles lekker serieus
OK,zal ik alles van jou letterlijk gaan nemen......en ik dacht dat jij Yeahinho toch wel beter kende....quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Op dit soort dingen wel ja... en zeker op een avond waarop we van een amateurclub verliezen en daardoor o.a. de enige kans op een leuke wedstrijd tegen een eredivisieclub mislopen.
Pcies,die beker zullen we toch nooit winnen en ja,tis een schande dat we verliezen van een stel amateurs en nee,ik zal er geen minuut slechter om slapen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:42 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Ik snap niet dat mensen d'r eigen druk kunnen maken om een verloren bekerwedstrijdje.
Die beker winde toch nooit van z'n leven.
Elke profclub heeft eens in de zoveel tijd er wel zo'n wedstrijd tussen zitten.
Om dan gelijk te gaan roepen dat van der Hoorn op moet rotten is zo om te![]()
![]()
Waarom?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Pcies,die beker zullen we toch nooit winnen en ja,tis een schande dat we verliezen van een stel amateurs en nee,ik zal er geen minuut slechter om slapen.
Als sommige graag van die "topclubs" willen zien gaan ze maar in Eindhoven,Rotterdam of amsterdam kijken.
En over vd Hoorn,ik begin ook steeds meer mijn vraagtekens bij hem te zetten.
Klopt, een aardig team wat maar liefst al een week in training wasquote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:25 schreef methodmich het volgende:
Den Bosch zeg...
Maassluis heeft een aardig team, maar dit....
Instelling van lek mijn vestje,3 100% kansen missen,een gretig Maassluis en dan krijg je een 2-1.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:25 schreef methodmich het volgende:
Den Bosch zeg...
Maassluis heeft een aardig team, maar dit....
Iemand van de Maassluis-gangers die me kan vertellen of kampioen Robert Visser meespeelde met Excelsior?
Dit is hem:
[afbeelding]
Hé boertje leren jullie nou maar eens de goeie spelers op te stellen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:11 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
Klopt, een aardig team wat maar liefst al een week in training was
quote:De KNVB heeft Heracles Almelo en De Graafschap uit het Amstel Cup Toernooi verwijderd. Beide ploegen stelden in de eerste ronde een geschorste speler op die dus niet speelgerechtigd was.
Heracles stelde tegen DCG Sergio Hellings op. De speler had echter nog een schorsing staan. Heracles won met 0-3, maar dat is omgebogen tot een reglementaire 3-0 nederlaag. DCG komt in de volgende ronde uit tegen Go Ahead Eagles.
Bij De Graafschap was het Jeffrey de Visscher die nog een schorsing had staan, notabene uit zijn Heracles Almelo tijd. De Superboeren wonnen van AFC met 0-2 maar ook dit zal worden omgebogen tot een 3-0 nederlaag waardoor AFC zal verder bekeren tegen FC Omniworld.
Net op de site gezien dat hij inderdaad meespeelde, geselde de keeper nog met een mooi schot. Alleen heeft hij zijn haar pikzwart geverfd, vandaar dat ie minder opviel.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Instelling van lek mijn vestje,3 100% kansen missen,een gretig Maassluis en dan krijg je een 2-1.
En of ie meespeelde,ik zou het niet weten,kan hem iig niet voor de geest halen.
Och wij winnen iig nog van een amateurclub...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:36 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Hé boertje leren jullie nou maar eens de goeie spelers op te stellen.
[..]
Je hebt er alleen geen moer aan...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:51 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
Och wij winnen iig nog van een amateurclub...![]()
Je broertje belt me net om 9 uur wakker of ik nog een plaatsje naar emmen hebquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:23 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Nee precies!
Is toch een mooie tijd om op te staan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je broertje belt me net om 9 uur wakker of ik nog een plaatsje naar emmen heb![]()
"ik"? Je hebt je rijbewijs niet eensquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je broertje belt me net om 9 uur wakker of ik nog een plaatsje naar emmen heb![]()
"ik"? Je hebt je rijbewijs niet eensquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Maar "IK" ga tenminste!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
"ik"? Je hebt je rijbewijs niet eens![]()
Och och och......quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Maar "IK" ga tenminste!
Emmen, boeren here we come!
Ik ken het Tong...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:52 schreef tong80 het volgende:
Jeetje, dat gaat moeilijk worden dit jaar
Die ondertitel!quote:
Totdat Emmen met 10en kwam, was Den Bosch de betere ploeg, vond ik, maar na de rode kaart en een tactische wissel werd Den Bosch bij vlagen compleet weggespeeldquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Die ondertitel!
Het was dus verdiend?
Den Bosch werd een beetje boel weggespeeld. Echt iedereen op de tribune dacht gewoon na die rooie kaart dat het voorbij was, maar niet dus.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:15 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Totdat Emmen met 10en kwam, was Den Bosch de betere ploeg, vond ik, maar na de rode kaart en een tactische wissel werd Den Bosch bij vlagen compleet weggespeeld![]()
Welk kampioenschap?quote:
De scheids was een drama. Zulke showmensen moet je geen betaald voetbal laten fluiten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:02 schreef DutchGooner het volgende:Hoe kinderlijk eenvoudig werden die doelpunten weggeven,ongelooflijk zeg.
Zet trouwens wel vraagtekens bij de vrije trappen waaruit de eerste 2 doelpunten uitvielen maar goed,volgende week tegen Huilmond zal het toch echt anders moeten.
Verstandige praat zegquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Fred moet echt wegwezen, Theo Bos ook, nu al is duidelijk dat hij deze jongens niet met 200% inzet het veld in kan sturen.
Ik geef Bos toch nog wel even de tijd,het is iemand met het voetbalhart op de juiste plaats dus zal hem niet 1,2,3 afbranden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Tja
Met dit kutzooitje halen we het linkerrijtje niet eens natuurlijk. De verantwoordelijke lijkt me nu toch wel Fred v/d Hoorn, die moet echt eens zijn conclusies gaan trekken. Zijn vriendjes Theo Bos, Berry Powel en Peter Uneken mag hij meenemen.
Ik,zodra ik de staatsloterij winquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:01 schreef TheVulture het volgende:
Oproep: Is er nog ergens een miljonair in de omgeving die er een paar miljoen in wil pompen en die niet a la Brus na een paar weken zijn centjes weer terugtrekt. Dat heeft Den Bosch gewoon nodig want anders blijft het sappelen.
Iemand met het voetbalhart op de juiste plaats is nog geen garantie voor succes.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik geef Bos toch nog wel even de tijd,het is iemand met het voetbalhart op de juiste plaats dus zal hem niet 1,2,3 afbranden.
Ik heb nog wel vertrouwen in hem.
Kennen we lang wachten denk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik,zodra ik de staatsloterij win![]()
Natuurlijk is dat geen garantie voor succes maar het is in mijn ogen wel een pre.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:57 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Iemand met het voetbalhart op de juiste plaats is nog geen garantie voor succes.
Niet dat ik hem ook helemaal af wil branden, maar geheel vrijuit gaat hij niet bij deze nederlaag.
Want na de wissel Biekman voor Byadat werd Den Bosch compleet weggespeeld.
Dat moet je als (beginnend) trainer óók zien en je fout gelijk weer herstellen.
Het was natuurlijk het proberen waard om een aanvaller voor een middenvelder in te ruilen, maar als het niet functioneert moet je niet schromen om dit weer ongedaan te maken.
Ik ben ook een keer naar het trainen wezen kijken en hoor van andere ook dat hij vrij passief is op die trainingen.
Hij laat het meeste werk over aan van Grinsven en dat snap ik niet helemaal.
Ik vind, zeker als beginnend coach, dat je zelf de touwtjes in handen moet nemen, helemaal omdat het zo vroeg in het seizoen is en je nieuw bent bij de club.
Speel maandelijks automatisch mee met 2 loten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:59 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Kennen we lang wachten denk.
Hedde wel loten?![]()
De dode spelmomenten waren idd een drama gisteren, zoiets zou niet moeten mogen bij een profclub waar dagelijks op dit soort dingen getraind kan en zou moeten worden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat geen garantie voor succes maar het is in mijn ogen wel een pre.
Over gisteren kan ik moeilijk oordelen omdat ik alleen de samenvatting heb gezien maar het werd wel gelijk duidelijk dat er op standaardsituaties getraind moet gaan worden,onbegrijpelijk hoe men ze weg gaf
Als ie het voornamelijk aan Ja overlaat ben je niet goed bezig lijkt mij.
Met alle respect voor Jan,hij is geen "leider".
Zeker als je nieuw bent bij een club moet je laten merken wie er de baas is en niet alles overlaten aan een wandelend monument.
Dan is er nog hoop dusquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Speel maandelijks automatisch mee met 2 loten.
Beetje schizofreen?quote:
Wij kunnen alleen Nederland 1 2 en 3 ontvangen..quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:17 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Is gewoon de Belgische publieke omroep hoor.
Hebben jullie nog zo'n oud toestel waar maar 10 voorkeuzezenders opzitten ofzo![]()
Heb het nog ff nagekeken en het is tot 20.00 Ketnet, behalve als er sport op uitgezonden wordt, dan wordt het Canvas / Sporza, na 20.00 is het gewoon Canvas.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wij kunnen alleen Nederland 1 2 en 3 ontvangen..![]()
Nee, maar we hebben wel een tv waar alles door elkaar zit maarja ik kijk wel ff.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |