quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:55 schreef Yeahinho het volgende:
Niet gezeken op combi's? Ik kan me andere verhalen herinneren...
Sinds het voor mij steeds makkelijker is geworden om buiten combi's om te gaan vind ik het wel gezegend,maakt voor mij tegenwoordig weinig meer uit waar ik zit,het liefst tussen de eigen mensen maar als het niet anders kan is het voor mij geen probleem om tussen het thuispubliek te zitten.quote:Ik heb trouwens wél gezeken op combi's (en doe dat nog steeds) en ga als ik op eigen vervoer mag zeker sneller mee naar uitwedstrijden.
Uiteraard maar als het niet anders is ga ik toch liever op EV tussen het thuispubliek dan met de combi in het uitvak.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:29 schreef Yeahinho het volgende:
Ideaal is op eigen vervoer tussen de FC-aanhang kunnen zitten. Zoals vrijdag dus, ik heb er zin an!
quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:29 schreef methodmich het volgende:
Gaan er nog mensen van hier naar Maassluis morgenavond? Best aardig sportpark daar.
Dat blijktquote:Op maandag 8 augustus 2005 17:28 schreef Yeahinho het volgende:
Richting Rotterdam geloof ik. Ben je levend teruggekomen uit Tsjechië dan?
Achter Rotterdam. Pas op voor Robert Visser, de rode loper.quote:Op maandag 8 augustus 2005 16:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ga ook..
Waar ligt Maassluis eigenlijk?
tussen Rotterdam en Hoek van Holland aan de A20quote:Op maandag 8 augustus 2005 16:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ga ook..
Waar ligt Maassluis eigenlijk?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:31 schreef TheVulture het volgende:bekertoernooi. wat een blamage met 2-1 2-0 verliezen van amateurs
Er is nog heel veel werk aan de winkel mijnheer Bos.
Dat was ook de bedoeling, maar ik kreeg een uitnodiging om uit eten te gaan.. Dus ik heb maar een keer verstek laten gaan... Vrijdag ben ik er wel weer uiteraard..quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:35 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij met KG mee reed?
Mij zouden ze ook ophalen, maar zit nou toch te wachttenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling, maar ik kreeg een uitnodiging om uit eten te gaan.. Dus ik heb maar een keer verstek laten gaan... Vrijdag ben ik er wel weer uiteraard..
Rosmalense?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:01 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Mij zouden ze ook ophalen, maar zit nou toch te wachtten![]()
Gisteren afgesproken op de kermis, zegt genoeg denk.
Achteraf bleitoe![]()
Vrijdag ben ik er waarschijnlijk ook niet, geen vervoer.![]()
Je moet voor 1 wedstrijd dus zo'n uitkaart + foto aanvragen?quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:59 schreef DutchGooner het volgende:
De enige combi die ik mee zal maken dit jaar is FLOP Oss uit en dat is puur vanwege de geringe afstand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |