Nou ik weet het inmiddels welquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:30 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat wel een betere plaats is. Ik zie toch het liefst mijn eigen cluppie voetballen....
Geef mij dat geld maar, dan ga ik volgende week wel naar Madridquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mwah,ik wil er geld bij krijgen om U2 te zien.
Hoe kom je erbij dat ie haalbaar is voor ons?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:17 schreef Yeahinho het volgende:
Slot schijnt bij NAC uitgefloten te worden door zijn eigen spelers.
Mooi hierheen halen dus, goeie (wellicht haalbare) kracht voor ons.
Die schijnen gepromoveerd te zijn naar de eerste klasse.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:40 schreef methodmich het volgende:
Die hebben door de centen en Kraaij Jr best een aardig team staan nog.
Sprak daar met een plaatselijke en die had het er al over dat er gruwelijk veel geld wordt ingestoken daar.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:47 schreef methodmich het volgende:
Ze hebben ook 3 of 4 man van DOVO gehaald daar, ook niet voor een habbekrats.
Als kiespijn.......quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:02 schreef TerroRobbie het volgende:
hoi,
Groeten uit tsjechie
missen jullie me al![]()
![]()
![]()
Via een telefooncentrale die je doorverbindt met de website. Draaischijf ook.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:15 schreef DutchGooner het volgende:
Kut,hebben ze daar ook al internet?
En op vrijdagavond.....quote:Op zondag 7 augustus 2005 15:57 schreef Yeahinho het volgende:
Benieuwd hoeveel fans we vrijdag meenemen naar Emmen.
Vrij vervoer, kassaverkoop zonder clubcard-verplichting, maar helaas is het wat ver...
Zegt hij die er niet bij zal zijn.quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En op vrijdagavond.....
Maar de wedstrijden die VV zijn moeten we gewoon genoeg mensen mee nemen.
Jarenlang is er gezeken over combi's en nu mag men het laten zien dan.
Nee maar is wel komen kijken....quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:29 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Zegt hij die er niet bij zal zijn.
Maar ik heb nooit gezeken op combi's zoals andere dat deden...quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:29 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Zegt hij die er niet bij zal zijn.
Had je ook maar gewoon in Den Bosch moeten blijven wonenquote:Op zondag 7 augustus 2005 18:08 schreef Reanimatie.com het volgende:
Ik heb genoeg gezeken op combi's en ik ben er vrijdag niet bij. Het zeiken op de combi's had er altijd mee te maken dat ik niet in 073 woonde en ook niet van plan was om via 073 naar een wedstrijd te gaan.
op- en aanmerkingen zie ik wel verschijnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |